Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Va salut.

Astazi, in urma unei scanari rapide cu vag Com mi-au aparut diverse erori in laptop, referitoare la un Golf 5 2.0 SDI.

 

Postez mai jos erorile, in speranta ca vreun utilizator ma va putea indruma ce sa fac, sau sa imi spuna despre ce este vorba. Well..

 

Chassis Type: 1K (1K0)

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 7D

VIN: WVWZZZ1KZ5W13xxxxx   Mileage: 143410km/89110miles

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

 

 

Stiti ceva de ele? La o cautare pe net, am gasit topic-uri cu aceste erori, insa nimic concludent din pacate...

 

Va multumesc in avans. O seara frumoasa sa aveti.

Va salut.

Gata, am aflat. Este vorba despre incalzirea in cele doua oglinzi. Am uitat butonul pe ON si s-au ars sigurantele, sau ce s-au ars...

Si-acum, trebuie sa schimb oglinda/oglinzile? Sau ce ziceti? :) Bine ca mie imi este tot una daca merge incalzirea in oglinzi ori ba, doar intreb sa stiu cum trebuie procedat.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE unde ai aflat? Ca nu se vede in scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si probabil confunzi sigurantele cu rezistentele

 

Si la Golf V degeaba lasi incalzirea pe ON, ca ori se opresc singure dupa 10 minute, ori nu pornesc deloc in anumite conditii. Deci nu se arde nimic.

 

Si in genereal nu prea se ard ele asa usor, vezi de exemplu la BMW unde oglinzile sunt incalzite in continuu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy - Am intrat pe modul dupa cum mi s-a zis.

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

012 - Electrical Fault in Circuit

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

012 - Electrical Fault in Circuit

@ andrei - si atunci care zici tu ca este problema?

Le. Am aflat.

Modificat de staycu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos o sticla de oglinda, cand e frig afara - butonul sa fie pe dezaburire oglinzi - si in conectorii rezistentei din oglinda, leaga un bec. Daca se aprinde, trebuie inlocuita sticla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos o sticla de oglinda, cand e frig afara - butonul sa fie pe dezaburire oglinzi - si in conectorii rezistentei din oglinda, leaga un bec. Daca se aprinde, trebuie inlocuita sticla.

Salutare,

ok, o sa incerc zilele acestea proba spusa de tine.

Iti multumesc frumos pt informatiile oferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Vin cu o problema. Azi de dimineata nu a mai vrut sa porneasca masina. Bateria are destula vlaga in ea, doar un an de cand am cumparat-o - un Banner de 80ah, releul/releele de sub volan  se aud cum pornesc si atat. Pe bord mi se aprind martorii de bujii, imobilizator.

Dupa o scanare cu vagcom nu am gasit nimic. Insa pe climatronic imi da urmatoarele coduri de eroare:

 

1) 0214 Tensiunea de alimentare 0x0,6, 0x0,7 

2)04b6 Semnal timp viata.

 

Nu am probleme cu incarcarea, fulia alternator fiind schimbata de aprox 2 luni. 

Multumiri anticipate tuturor celor care imi pot da un sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat cu cabluri de pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm.. deci tot bateria o banuiesti si tu. Nu nu am incercat.O sa incerc. Sa vad maine cum ma simt cu spatele, azi m-am blocat, nu pot ridica un ac de jos, si o sa duc bateria cateva ore la redresor. Merci!

Modificat de Alexandru2817
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da , ca daca nu ai turatiile necesare - nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e a doua oara in decurs de 10 zile cand imi da eroara asta. ce poate fi?
                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\06F-907-115-AXX.clb
                    Numar VAG: 1K0 907 115 J    HW: 1K0 907 115 F
   Componenta si/sau versiune: 2.0l R4/4V TFSI     0030
                  Codare soft: 0403000318070060
                Numar atelier: WSC 10184 599 72340
                      VCID: 2D5AE747B4813870BA1
1 cod a gasit

008583 - Sistem prea sarac la ralanti-Bank 1
               P2187 - 004 -  - MIL aprins
             împrejurari cod
                    Starea defectului: 11100100
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 4
                    rulaj: 123964 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 01:00:39

             împrejurari cod
                    RPM: 838 /min
                    sarcina: 14.5 %
                    viteza: 15.0 km/h
                    temperatura: 65.0*C
                    temperatura: 5.0*C
                    pres.absoluta: 1000.0 mbar
                    tensiune: 14.351 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

chestia cu schimbare nr de km e tare de tot...daca ai fi citit manualul de la ross-tech,ai fi aflat ca nu se poate cu vag-com...

pentru a schimba nr de km trebuie un vagtaho 2.2

cu vag com 704.... sau alte variante 805 sau mai vechi poti face diagnoze la multe module.

In general daca faci rost de 704 in limba romana la fiecare cod de eroare pe care o gasesti este si o posibila cauza.

daca te pot ajuta cu ceva da-mi un mesaj. Am folosit pana acum o mare parte din vag com-uri.

Nu-s expert dar ce nu stiu pot intreba.

Numai bine.

 

buna daca tot esti sucevean ,spune-mi te rog daca sti unde pot face un test la pompa de injectie la un audi b4 1,9 tdi cod motor 1z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai dati si voi cate un search ...

 

18619/P2187/008583 - Bank 1; System too Lean at Idle Possible Causes
  • Injectors leak/blocked
  • Air Intake Leak (after MAF)
  • Exhaust Leak
Possible Solutions
  • Check Mass Air Flow Sensor (G70)
  • Check Injector(s)
  • Check Fuel Pump
  • Check Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 


Salut revin din nou cu problema mea la skoda fabia am facut azi o scanare  si iata.....


 

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.4

Versiune date: 20120821

 

 

Tip sasiu: 6Y - Skoda Fabia I

Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

 

Numar VIN: TMBDC26Y633751737   rulaj: 151500km

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor        Eticheta: 036-906-034-APE.lbl

   Numar VAG: 036 997 034 

   Componenta comandata:  MARELLI 4MV        5948  

   Codare: 00071

   Atelier: WSC 00000  

   VCID: D9B2E3974389F4D0869

   TMBDC26Y633751737     SKZ7Z0C1831663

 

Nu a gasit coduri.

Gata de functie: 1010 0101

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: 6Q0-907-37x-ASR.lbl

   Numar VAG: 6Q0 907 379 H

   Componenta comandata: ABS/ASR 5.7 FRONT   V20  

   Codare: 00124

   Atelier: WSC 13765  

   VCID: 4280A4FB4E1FD708773

 

Nu a gasit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Clima automata        Eticheta: 6Q0-820-045.lbl

   Numar VAG: 6Y0 820 045 

   Componenta comandata: Klimaanlage        X0830  

   VCID: F2E0B43BBE3FA788A73

 

1 cod a gasit 

01317 - Modul de comanda bord-J285- 

            79-00 - Cititi vã rog memoria defectelor

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 09: Electronica centrala        Eticheta: 6Qx-937-049-C.lbl

   Numar VAG: 6Q1 937 049 C

   Componenta comandata: 00 BN-SG.           1S33  

   Codare: 17546

   Atelier: WSC 13765  

   VCID: 3B7ED91F29F5A6C0345

 

2  coduri de defecte 

01336 - Bus de date pentru confort 

            80-10 - in regim 1fir - intermitent

01598 - Tensiune baterie 

            07-00 - Semnal prea mic

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: 6Q0-909-605-VW5.lbl

   Numar VAG: 1C0 909 605 K

   Componenta comandata: 05 AIRBAG VW51 08   0008  

   Codare: 12341

   Atelier: WSC 13765  

   VCID: 2C5CEA43DC9B3178ADF

 

Nu a gasit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: 6Yx-9xx-xxx-17.lbl

   Numar VAG: 6Y1 920 880 G

   Componenta comandata: KOMBIINSTRUMENT VDO V13  

   Codare: 16141

   Atelier: WSC 00001  

   VCID: 4280A4FB4E1FD708773

   TMBDC26Y633751737     SKZ7Z0C1831663

 

Nu a gasit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

   Numar VAG: 6N0 909 901 

   Componenta comandata: 32 GATEWAY  CAN    1S33  

   Codare: 00014

   Atelier: WSC 13765  

   VCID: F0E4BE33B0339598517

 

1 cod a gasit 

01336 - Bus de date pentru confort 

            80-10 - in regim 1fir - intermitent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 44: Asistenta directie        Eticheta: fara

   Numar VAG: 6Q0 423 156 P

   Componenta comandata: LenkhilfeKYO        V913  

   Codare: 10110

   Atelier: WSC 00012  

   VCID: 3C7CDA032CFBA1F83DF

 

2  coduri de defecte 

00566 - Servodirectie asistata 

            27-00 - semnal neplauzibil

01288 - Clema 30: pentru asistenta directie 

            07-10 - Semnal prea mic - intermitent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort        Eticheta: 6Q0-959-433.lbl

   Numar VAG: 6Q0 959 433 E

   Componenta comandata: 2S Komfortgerát     0002  

   Codare: 00067

   Atelier: WSC 13765  

   VCID: 3D7AD70737E1A8F00A1

 

   Subsistem 1 - Numar VAG: 6Q1959801A

   Componenta comandata: 2S Tõrsteuer.FS TFK 0004  

 

   Subsistem 2 - Numar VAG: 6Q1959802A

   Componenta comandata: 2S Tõrsteuer.BF TFK 0004  

 

Nu a gasit coduri.

 

Sfârsit   -----------------------------------------------------------------

Problema este ca am verificat sigurantele lamelare de deasupra bateriei,,am pus si alta baterie si volanul tot mort este,,,va rog o parere ceva ca sant  tocmai in franta si nu stiu incotro sa o iau   orice sugestie e binevenita   multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am mare nevoie de ajutorul vostru.

Am o problema cu masinuta. Seat Leon 1M1 1.6 16V cod motor BCB din 2006.

 

Am incercat sa pornesc masina ieri de dimineata si a pornit la prima cheie dar cand am incercat sa o turez putin, a inceput sa tremure din toate incheieturile de parca mergea in 2 sau 3 pistoane.

Mi s-a aprins un martor in bord, cel cu Check Engine (robinetul galben) care palpaia intermitent.

Dau sa plec dupa loc asa cu simptomele respective, merg vreo 500m si imi dau seama ca nu tragea deloc, dadea sa mora, nu se accelera.

Am tras pe dreapta, am oprit masina, an incercat sa o pornesc si la fel facea.

 

A venit un prieten sa-i faca o diagnoza la care au aparut urmatoarele coduri:

 

16687 - Cylinder 3 misfire Detected - permanent

 

17953 - Throttle control unit; malfunction -permanent

 

18057 - CAn, engine/ABS communication; missing message - intermitent

 

18058 - CAN engine/instrument communication; missing or faulty signal -  intermitent

 

18044 - CAN comunnication, engine - airbag - intermitent.

 

Am atasat si poze facute cu telefonul de pe monitorul laptopului.

 

 

 

post-26543-0-08094700-1391687018_thumb.jpost-26543-0-33763500-1391687024_thumb.j

 

 

Ideea este ca acum mi s-a aprins si martorul in bord ECM.

 

Dupa ce am facut scanarea, am incercat sa o pornesc, pornea dar nu reactiona la pedala de acceleratie.

Acum de dimineata am incercat sa o pornesc dar refuza.

 

Va rog sa-mi spuneti care ar fi solutiile si care ar fi problemele.

Locuiesc in Mioveni.

 

Va multumesc anticipat,

Cu stima,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil clapeta de acceleratie.era bine daca gaseai pe cineva cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ar fi fost si celelalte erori as spune ca e "doar" clapeta stricata ,eu as incepe a cauta fire intrerupte/mufe oxidate .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o operatiune complicata? As putea sa demontez eu clapeta, sa o curat, sa o pun la loc?

Sau este vorba de vreun modul de comanda, ceva?

Am verificat sigurantele lamelare de la baterie dar nu au probleme.

Ar trebui sa le verific si pe cele de la bord.

Asa ar trebui sa se comporte? Sa trepideze, sa mearga asa ca si cum ar fi in 3 pistoane?

 

Va multumesc mult pentru ajutor.

Orice opinie conteaza.

Au trecut deja 2 zile si nu am masina :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepideaza deoarece merge in 3 cilindri, Schimba bobinele intre ele, cea de pe 3 cu alta si vezi daca se muta eroarea. LA fel fa si cu injectorul daca nu se muta eroarea dupa operatiunea cu bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am apucat de dimineata de treaba, am desfacut bobinele, am scos bujiile, erau NEGRE.

Dau telefoane pe la cunoscuti cu magazine de piese, NIMIC, nu am gasit bujii sa le schimb.

In lipsa de altele, le-am ars p-astea, le-am curatat si le-am pus la loc.

Pun testerul pe bobine (voltmetrul) si imi da bine pe pinul 1 cu 4 si 2 cu 3 da voltaj pe ele. (cu bobinele scoase de tot de pe masina, testul a avut loc in casa).

Cred ca nu este o problema din bobine.

Montez totul la loc, dau sa pornesc masina... nimic. Vrea sa porneasca dar parca nu se alimenteaza.

Acum as vrea sa incerc sa scot furtunele de la alimentare si retur, sa pun un bidon, sa vad cumva daca vine benzina pana in capatul rampei de injectie cand pun contactul.

Precizez, bujiile au 120.000km.

Nu am umblat niciodata la motor, doar intretinerea facuta la timp, ulei, filtre, etc.

Nu am considerat ca trebuie schimbate daca nu avea nici un simptom masina.

Turatie normala la relanti, nu pierderi de putere, nimic.

Precizez ca am si flexibilul de la esapament gaurit destul de rau, l-am agatat intr-o bordura acum 2-3 luni si nu am avut timp sa-l schimb, este posibil sa se traga si de la asta?

Luni pun bujii noi. Daca nu se va remedia problema, ce ar trebui sa mai incerc?

Am vb cu o cunostiinta care lucreaza la Titu, chiar la testele de pe motoare si mi-a spus ca sunt sigur bujiile.

 

Multumesc frumos pentru sfaturi, apreciez!

Cu stima,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUJIILE  sunt ude dupa cea dai la automat si nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Dupa ce am incercat sa o pornesc asa cu vechiile bujii, am desfacut doar una de pe pistonul 3 si era uda.

Am renuntat.

Maine ma duc sa dau comanda de bujii.

Le schimb, incerc din nou si...vedem daca este vreo schimbare.

Daca nu, imi ramane sa o urc pe platforma si o duc la un service prin Pitesti, inca nu stiu unde.

 

Nu prea am nici timp si nici chef.

Ma pricem asa, cat de cat dar nu mai am stare si nici nervi, am cedat.

 

 

Va multumesc frumos,

Astept inca pareri, va voi tine la curent cu cele intamplate.

 

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate ce intreb eu este off topic,dar as vrea sa stiu de unde imi recomandati sa-mi cumpar o interfata vag-com. am gasit pe unele situri dar nu prea as avea  incredere deoarece parca le prea lauda ca face una si alta cum ar fi ca iti arata km reali si asa mai departe, sau poate ma insel eu. numi trebuie nimic sofisticat doar ceva ieftin pana in 200 de ron. pentru ca nu am degand sa fac cinestie ce artifici pe la maisini decat sa imi fac si eu un log si atata tot.

 

Imi cer scuze daca trebuia sa postez in alta parte dar nu am gasit nicaieri o discutie despre asta. 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi postati in somn?

Ce dreacu e asa greu sa citesti ultima pagina? Sau IQ ul nu-ti permite sa-ti dai seama ca aici nu se discuta decat despre interfete originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lucianms te pot ajuta eu cu un log sau alte chestii de genul acesta prin martie(atunci voi avea drumuri in sb) daca nu iti e urgent.

Poti cumpara interfata vag-com si de pe acest forum sau alte forumuri care apartin marcilor din grupul vag.De preferat cumpara cea mai noua versiune.

Bata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!