Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

PAi agata cand misti manual tija? De rupt clapete nu prea am auzit gen bmw  . NU stiut ce ar mai provoca aparatiia erorilor in afara de clapetele care nu merg lin , sau motorul v157 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema acestor erori trebuie rezolvata cat de urgent posibil ?? Poate afecta in timp...se poate strica altceva din cauza aceasta ?

Va multumesc mult de raspunsurile  de pana acuma !

 

Tineti-ma va rog la curent cu rezolvarea problemei...trebuie in final s-o rezolv si eu...si nu as schimbat chiar tot...daca se poate rezolva cu schimbarea unei singure piese

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel aceeasi problema a avut-o si Robi. http://vwforum.ro/topic/56285-my-new-scirocco/?p=2284662

Alta solutie nu este decat inlocuirea cu totul.

http://www.ecstuning.com/Search/06j133201as/ES2143494/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie ca nu este admisia care trebuie, cea din link este actionata vacumatic si este pe modelele mai noi, tsi cred .
Eu am mers cu motorul ce actioneaza clapetele stricat vreo juma de an, singura diferenta dupa schimbare fiind consumul si mersul la idle ,,  diferente insesizabile (in pozitia 0 ,initiala ,clapetele sunt deschise la maxim)

PRimu pas pentru verificare ar fi demontarea (am pus eu un topic) curatare ,probare manual clapete si daca totu pare ok  incercat cu alt actuator (motorash),daca tot dai admisia jos curata si valvele de admisie cu spray de curatat carbonu (merge cu cel de frane) si pe urma frecat cu ceva pt o curatare mai buna

Modificat de ciuley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu urmatoarea problema cu 1.6 fsi - cod motor BLF. Am avut ghinionul sa sara lantul de pe punct. Am schimbat lantul, mecanicul a zis ca si cateva valve au fost indoite asa ca au zis ca au trimis cylinder headul la recondintionat - schimbat valve indoite. Dupa ce a montat cylinder headul la loc - (a schimbat si garnitura de chiulasa) a inceput sa imi dea misfire. La inceput a fost cilindrul 1. A zis ca este bobina de inductie defecta asa ca am schimbat-o. Din nefericire problema nu a disparut. Schimb apoi bujiile - la o zii oberv ca problema nu a disparut. Ce este curios este ca misfireul s-a mutat acum pe cilindrul 2...


Ma gandesc ca poate este defecta bobina de pe cilindrul 2 asa ca o inlocuiesc cu cea de pe cilindrul 4... Problema persista pe accelasi cilindru - 2...


Ce este curios ca problema sa intampla doar cand motorul este rece... Sa fie o problema de vacum? Mi-a zis insa ca dupa ce a pus motorul la loc a facut teste de presiune pe fiecare cilindru...


Inainte sa am problema cu lantul nu am avut niciodata probleme cu misfire - motorul torcea excelent la orice temperatura.


Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de sfaturi si indrumari ! :)

 

@ciuley   poti sa-mi dai te rog direct linkul cu manualul unde ai pus cum se curata...fiindca am dat cu search-ul si nu am gasit..

                iar legat de consum...ma gandesc ca dupa reparatie a consumat mai putin..nu ?!

Modificat de s3r61u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ma confrunt si eu cu cateva erori la Octavia 1 (2001, motor AEE 1.6) a unui amic. Cand pune contactul, in special, dar si cand motorul e pornit, se aude un sunet ca si cand un motoras sau clapeta ar incerca sa se  auto-adapteze, si nu reuseste. Este un fel de tiuit repetat. I-am facut o scanare si am urmatoarele coduri de eroare>

 

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76
 
   ------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 032 906 014 F
   Component: MARELLI 1AVM       2231  
   VCID: 0F27ADE54D464D1
 
3 Faults Found:
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01087 - Basic Setting Not Performed 
            35-00 -  - 
00282 - Throttle Position Actuator (V60) 
            36-10 - Open Circuit - Intermittent
Readiness: N/A
 
Dupa resetare a scapat de a treia eroare, insa cea cu Basic Settings not performed se incapataneaza sa reapara la fiecare repornire a motorului. Am banuit ca este legata de adaptarea clapetei de acceleratie, si am incercat sa efectuam o adaptare cu ajutorul vcds 11.11.3. Am urmarit procedura de pe Ross-Tech, insa nu imi apare ADP RUN/ADP OK pe nici unul dintre grupurile 001, 098 sau 060...
Pe grupul 001 am doar : 
  0 /min  RPM 
  46.0°C  Temperature 
  0.04 V  Voltage 
  10000001  Bin. Bits
 
Ce ar fi de facut pentru a rezolva cele 2 erori?
 
Multumesc anticipat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru promptitudine. 

Procedura o cunosteam, si am urmat-o intocmai. Problema e ca la mine nu apare in al patrulea camp in grupul 001 (sau 098, 060) ADP RUN/ ADP OK, ci doar un numar de 8 biti de 0 si 1. Banuiesc ca are legatura cu faptul ca nu gaseste fisierul Label pentru ECU: Label: Redir Fail.

Daca sterg erorile si intru in Basic Settings pe grupul 001, succesiunea de biti din al patrulea camp se schimba, ceea ce ma face sa cred ca ECU incearca adaptarea. Cu toate acestea, dupa repornirea motorului, eroarea:   

01087 - Basic Setting Not Performed 

            35-00 -  - 
reapare, insotita de tiuitul mentionat mai sus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiuitul il face totdeauna la punerea contactului (e tot adaptare - se face si fara interfata)

 

pe 001 nu se face nici o adaptare, ce vezi tu parca e starea de readiness, care e normal sa se reseteze cand stergi erorile

 

o eroare de adaptare nu se sterge, ea dispare cand faci adaptarea

 

degeaba incerci pe toate canalele sa faci adaptare tu trebuie sa adaptezi pe 060 daca nu e pe cablu acc. - dar tu e normal sa le sti ca doar ai urmarit procedura dar tot incerci pe toate canalele - nu inteleg ce cauti pe 001, daca citesti te lamuresti dar ma indoiesc ca acorzi atentia si importanta cuvenita, noi te putem ajuta cu sfaturi dar daca nu le asculti ne plictisim si noi

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SergiuD:

 

1. Nu e cazul sa fi atat de ironic, am intrebat pe acest topic tocmai pentru ca nu m-am descurcat de unul singur, adica nu am suficiente cunostinte. Daca te plictisesc, nu imi raspunde. Eu iti multumesc totusi pentru "efortul tau" de a ma ajuta, chiar daca nu mi-ai raspuns concret la nici o intrebare.

 

2. Motorul este AEE, anul de fabricatie 2001, deci clapeta este de tipul Drive by Cable. Mai mult de atat, tocmai documentul postat de tine contine mentiunea "Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines"...

 

3. Tiuitul normal, la punerea contactului, il cunosc si eu...dar cel care se aude in cazul amicului meu este repetat, continuu, ca si cand acea auto-adaptare nu reuseste sa sa finalizeze cu succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt ironic dar daca nu vorbim clar nu te pot ajuta cum trebuie si nu-mi convine nic mie asta desi sunt doar un amator si eu, eu nu am stat sa mai citesc inca odata documentul pentru tine ca oricum nu ne-ai spus pana acum ce cod ai la motor sau daca e pe cablu, cred ca nu ai pretentia sa ghicim defectul si sa poti fi ajutat pe baza la informatii incomplete

 

daca ai citit documentul cred ca te poti ajuta singur in acest caz, dar atunci nu inteleg de ce ai incercat pe toate canalele, 060 nu are nici un sens pt. cazul tau, hai ca pe 098 mai inteleg ca ai intrat dar fara un printscreen mie cel putin mie greu sa-mi dau seama, am VCDS dar mai fac rar adaptari la cate un prieten, recunosc motor ca al tau nu am prins

 

sa inteleg ca la punerea contactului clapeta de acc. tiuie continuu fara oprire lasand-o si cateva minute ? daca e asa cred ca e clar raspunsul mai ales cu eroarea care o ai - open circuit pe V60 - ai citi aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00282

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa ai dreptate. Eroarea open circuit pe v60 (actuatorul clapetei de acc.) apare insa intermitent, cu o frecventa mai scazuta decat 01087 - Basic Setting Not Performed . O sa ii sugerez amicului meu sa ii efectueze o curatare atenta clapetei si sa verifice conexiunile electrice ale actuatorului. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz e clar ca nu se poate face setarea de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni ! am nevoie de ajutorul vostru va rog, daca se ofera cineva , contracost evident , sa imi curete senzorul de acceleratie ?? ca am incercat eu pe acolo dar fara sculele de care ai nevoie nu reusesti clar ...si nici loc sa ma desfasor nu am si nici nu am cunostintele corecte despre ce ar trebui sa mai scot de pe acolo..asadar prefer sa nu o stric .. multumesc mult !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce senzor te referi mai exact? Acceleratie laterala/ logitudinala sau altceva. Nu cumva ai vrut sa spui clapeta de acceleratie? Despre ce masina e vb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Astazi, in urma unei scanari rapide cu vag Com mi-au aparut diverse erori in laptop, referitoare la un Golf 5 2.0 SDI.

 

Postez mai jos erorile, in speranta ca vreun utilizator ma va putea indruma ce sa fac, sau sa imi spuna despre ce este vorba. Well..

 

Chassis Type: 1K (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 7D

VIN: WVWZZZ1KZ5W13xxxxx   Mileage: 143410km/89110miles

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

 

 

Stiti ceva de ele? La o cautare pe net, am gasit topic-uri cu aceste erori, insa nimic concludent din pacate...

 

Va multumesc in avans. O seara frumoasa sa aveti.

Modificat de staycu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie intrat pe fiecare din modulele alea, ca sa vezi si care sunt erorile.....

 

nu e de mirare ca nu gasesti nimic concludent....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Apelez la voi cu o problema:

In urma cu putin timp, stand la semafor, mi s-a aprins in bord martorul check engine.

Am fost la scan si mi-au iesit urmatoarele erori:

 

3 Faults Found:
 
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle 
               P2187 - 004 -  - Intermittent - MIL ON
 
001089 - EVAP Emission Control Sys 
               P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent
 
001287 - Idle Control System RPM 
               P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent

 

Imi puteti da un sfat, care ar putea fi cauza/cauzele erorilor?

 

Mentionez ca masina (cea din semnatura) se comporta normal si trage foarte bine in toata plaja de turatie.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai sterge erorile , banuiesc ca asta ai facut !

Canistra , amestec saac , ralanti mai mare decat normal.... Toate pe intermitent

Dupa ce ai sters au mai aparut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@turbocip: Multumesc pentru raspuns.

 

Am sters erorile si a doua zi a aparut din nou martorul in bord.

Relantiul nu este mai mare decat de obicei, totul e normal la masina, doar ca din cand in cand atunci cand opresc la semafor motorul pierde din turatie pana pe la 600 rot/min si revine imediat (parca da sa moara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva de purjare a canistrei cu carbon N80 e de vina, pentru toate simptomele

 

ele se infunda cu praf de carbune sau poate si din exterior (canistra comunica cu exteriorul) - eu am curatat valva mea de vreo doua ori pana am intercalat la intrarea in ea un filtru de benzina (cel de plastic transparent gen dacia) care s-a potrivit la furtunase, apoi am gasit praful negru in acel filtru fiind transparent (poze nu am deocamdata)

 

la curatare am folosit o sursa de alimentare ~9v, si in timp ce alimentam intermitent valva am dar in ambele sensuri cu spray de curatare pentru a inmuia mizeria si apoi am scos restul de negreala cu jet de apa (am folosit dusul la presiune mica tot cu deschideri intermitente)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc SergiuD,

 

Ma gandesc sa o inlocuiesc direct, am dat comanda pentru una noua, pretul nu e asa mare si sper sa scap de cele 3 erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!