Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

salut, este un furtunul/ teava intre pompa de frana si galeria de admisie (cred) si acolo cred ca este problema verifica cu mare atentie..problema la golf 4.

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta masina nu are un furtun de vacum este o teava, iar dansul cu idul sl1210 care spune ca asa ceva nu are cum sa se intample pe ce baza face aceasta afirmatie? Ati trecut prin asa ceva?

Din moment ce sunteti asa sigur dc nu imi spuneti dumneavoastra rezolvarea?

 

tu incerci sa ma iei pe mine la rost?eu te inteleg ca esti disperat,dar nu e vina mea ca ai tu pb cu masina

Prietenul tau care lucreaza la midocar ori nu stie sa se exprime ca e prost ori nu stie meserie ca e prost.

Tachetii si axul cu came nu influenteaza inchiderea supapei(prin uzura) care e o posibila problema generatoare de missfire.Injectia poate fi ,timingul ,da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Ax cu came efectiv rupt, o sa atasez maine cateva poze, a spus ca este a doua masina cu o asemena problema.

Noroc ca cunosc un asemenea prost si am rezolvat problema cu 900 ron in aceasta suma fiind inlocuiti tacheti, cuzineti, ax came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum nu am vazut eu postul asta mai devreme ca puneam eu poze de la un azd care nu scapa de missfire si avea o supapa patrata :) .Nu mai faceti afirmatii fara baza practica! -1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Ax cu came efectiv rupt, o sa atasez maine cateva poze, a spus ca este a doua masina cu o asemena problema.

Noroc ca cunosc un asemenea prost si am rezolvat problema cu 900 ron in aceasta suma fiind inlocuiti tacheti, cuzineti, ax came.

 

Hai pune poze,apoi iti mai explic inca o data,poate s-o lipi ceva de tine

Cum nu am vazut eu postul asta mai devreme ca puneam eu poze de la un azd care nu scapa de missfire si avea o supapa patrata :) .Nu mai faceti afirmatii fara baza practica! -1

 

te referi la mine?daca da,eu zic sa mai citesti inca o data ce am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa imi explici mie nimic. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 am cumparat o interfata vagcom 12.10.3 si nu vrea sa imi arate si celelalte campuri ,atasez o imagine sa intelegeti mai bine ce vreau sa zi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avem voie sa discutam despre soft-uri/interferte piratate, pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit asta:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19649/P3193/012691 si asta:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17506/P1098/004248. Dar mai ales ai observat Nota speciala (valabila pt. motoarele 2.0l TFSI) si ai executat asta:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_%28AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA%29#Intake_Manifold_Runner.

P.S.

-Din linkul postat de tine se observa ca acea piesa este asociata de obicei cu alte erori (P2004 and P2015) decat ale tale.

-Eu cred ca este vorba de senzorul de pozitie al clapetei (G336) si nu de clapeta in sine

-Pentru inceput sterge erorile stocate, adapteaza clapeta in " Basic settings" conform linkului de mai sus si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa sterg erorile sunt permanente si motorul (atica v57 piesa din link)nu presteaza nici o miscare la accelerare,pe mai multe forumuri straine pt erorile respectiva sa inlocuit v57 

SApt viitoare o sa vad ce si cum 

Nu am vag-com pt a face adaptare , doar un prieten cu tester profesional, dar universal si nu stiu daca se poate face vreo adaptare cu ala.

 

 

Ce am citit acum g336 este in accelasi corp cu v57 .

Modificat de ciuley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste si tu un coleg forumist cu VCDS dispus sa te ajute cu o adaptare.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor !

Am un passat 2.0 TDI din 2009 cod motor CBAB si am si eu niste erori...Ma poate ajuta cineva va rog cu cateva explicatii legate de aceste erori ?

Tin sa precizez ca nu am nici un bec aprins in bord, senzorul de temperatura imi arata corect in bord si nu am nici o problema la masina exceptand acea clapeta pe partea dreapta care cand pun contactul se si aude ca ramane blocata si tot incearca sa invarta dar nu poate...problema este ca pe partea dreapta a masinii imi baga aer mult mai rece decat pe stanga...din ce am dedus eu trebuie sa schimb acel motoras ( Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) ) ? sau este vb de altceva ? 

PS: am sters toate erorile, am rescanat si nu mai apare nici una dar problema persista...ceva sfaturi ?

Multumesc !

 

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  3732  
   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00323 572 90160
   VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023
 
2 Faults Found:
000115 - Sensor for Ambient Air Temperature (G17) 
               P0073 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 145199 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2049.14.07
                    Time: 11:25:57
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.86 V
                    Temperature: 33.3°C
                    Temperature: 27.9°C
                    Temperature: 23.4°C
                    Temperature: 47.7°C
 
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 145636 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2049.14.24
                    Time: 18:57:31
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 11.8 %
                    Lambda: 1.6 %
                    Voltage: 0.380 V
                    Bin. Bits: 00000001
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
 
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 DG    HW: 3C0 907 044 DG
   Component: ClimatronicPQ46 133 0909  
   Revision: 00133024    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 69D95B2F408C395623D-803C
 
1 Fault Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 16
                    Reset counter: 93
                    Mileage: 145198 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2049.14.07
                    Time: 07:00:00
 
 
Address 17: Instruments (J285)       Labels: 3C8-920-xxx-17.clb
   Part No SW: 3C0 920 871 T    HW: 3C0 920 871 T
   Component: KOMBI         H05 0110  
   Serial number: 00000000000000
   Coding: 160F00
   Shop #: WSC 00028 028 00305
   ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040
   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod
   VCID: 3561C75F94B4ADB6775-8060
 
1 Fault Found:
9453330 - Outside temperature sensor 
          B103F 1B [008] - Resistance Too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 88
                    Mileage: 145199 km
                    Date: 2049.14.07
                    Time: 11:14:58
 
 
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AR    HW: 3C0 959 433 AR
   Component:    IMMO         043 0383  
   Revision: 00043000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 7AFB1463352A82CEDA7-802F
 
   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 G
   Component:    ELV          027 0380
   3C0905861G     ELV          027 0380   
 
1 Fault Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 88
                    Mileage: 145199 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2049.14.08
                    Time: 14:17:54
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de afra face figuri si vad ca ai si o problema cu o clapeta de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Sunt "scos din ou" in acest domeniu.

Vreau sa achizitionez un VCDS , vroiam sa va intreb cam in cat m-ar duce o investitie de genul asta?

Am cautat pe net, dar am vazut foarte multe variante nu as stii ce sa cumpar.

Am nevoie pentru un Golf 4 din 2001 si un Golf 3 din 1995.

Daca puteti sa-mi spune-ti ce am nevoie cu exactitate sa achizitionez, si cam pe la ce preturi ar fi. (inafara de laptop, pe ala il am)

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr un golf din 2001 ajunge un VCDS HEX

 

preturile sunt in functie de buzunar , depinde ce vrei cl--a sau original

 

detalii AICI

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

 

Dar pe original stii sa-mi spui niste preturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai  vechi distribuitor VCDS din Romania este acesta , poti face direct o intrebare ptr a afla pretul.

 

Ceea ce este foarte interesant la acest distribuitor este faptul ca ofera un curs de 6 zile pentru 200 Euro, deci daca vrei sa te specializezi in diagnoza auto in vederea practicarii ca o meserie din care sa-ti castigi existenta, cred ca este cel mai corect lucru acest curs, mai mult ca iti ofera si un certificat la sfarsit...la ce ajuta in eventuala practicarii ..nu stiu.

 

Succes!

 

PS: stiu ca mai exista si alti distribuitori in Ro.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de afara este acela care imi arata in bord cate grade sunt afara nu ? dar nu stiu de ce mi-a dat eroare pentru ca merge perfect, iar in legatura cu clapeta este vorba de clapeta aceea din spatele torpedoului ? cand pun contactul se si aude...daca schimb acel motoras sau clapeta ce o fi acolo imi va baga caldura normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florin ai perfecta dreptate! din pacate nu sunt un bun cunoscator al tuturor ofertelor acestui forum.

 

Si eu sunt de parere ca inainte de a apela la cineva trebuie cautate resursele acestui forum, mai mult ca dupa ce vei achizitiona interfata sigur vei cauta ajutor aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

salutare baieti.Vreau sa ma ajutati in interpretarea unui log,asta daca este corect facut.

log 2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ajutati-ma sa interprez valorile acestea din poze.

Motorul era in incalzire dupa cum se vede temperatura antigelului.

Lamba controlerul a inceput sa oscileze intre 0% si 25% adica cand era 0 cand 25.

La fel dupa lamba controler s-a luat si consumul instant care era pe la 1,6 cand lamba controllerul era la 0 si pe la 2,1 cand lamba controller era la 25%.

Si la finalul testelor mi-a dat si eroare de sonda defecta cea de dinainte de catalizator.

Sa inteleg ca am prima sonda pe moarte?

post-75289-0-72658500-1387792859_thumb.p

post-75289-0-18432500-1387792868_thumb.p

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!