Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

injectorul este totdeauna conectat la plus iar minusul este "intrerupt" pulsatoriu de catre ECU ca sa`l deschida...

ai probleme la fire sau in cel mai rau caz s`a stricat ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut domnilor am si eu o probelma am scanat cu vag-comul si nu stiu ce inseamna toate erorile astea ma puteti ajuta va rog di suflet ? am un golf 4 1,4 16 v din 2000 motor AHW

2 faults found

00771-fuel level senzor G

30-10-open or short to plus-intermi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de nivel combustibil din rezervor. Ori e dus ori sunt firele intrerupte intre el si ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce inseamna asta? Pot sa mai merg cu masina?

Send from my Nokia 3310

post-42557-13851386896839_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor am o mica problema si sper sa fiu ajutat aici din greseala la formatarea calc.am sters kitul de instalare vcds  11.11.4 engleza si romana interfata este functionala dar nu am kitul ei si nu stiu de unde.l pot face rost.Daca ma poate ajuta cineva sunt recunoscator si fac cinste adresa mea de mail este floryn_pufulet@yahoo,com.Multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta  pe net !

Aici gasesti pentru VCDS Rosstech Originala !

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ecu ar putea sa intrerupa alimentarea injectorului daca nu da o scanteie corecta? Am vazut ca atunci cand motor este accelerat, daca scot mufa de injectoru 3 se simte o schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a iesit si mie o eroare in bord. 16804 (Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold )

Poate sa imi spuna cineva si mie cat de grava este ? posibile cauze si remedii.

Sondele si catalizatorul sunt in stare buna.

E posibil sa fie de la benzina ? sau sa dispara singura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe forum dar sa incepem relatarea.

Se da masina din semnatura, cu nr de km in jur de 250.000, masina ce a stat foarte mult parcata, cred ca in ultimele 3-4 luni a fost miscata de cateva ori. Masina da urmatoarele erori :

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N
 
Control Module Part Number: 06B 906 033 G  
  Component and/or Version: 2.0L/2V SIMOS32G00HS3680
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00028
           Additional Info: WVWZZZ3BZ1P292483     VWZ7Z0A3582589
2 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
        P0171 - 35-00 - -
 
Control Module Part Number: 8D0 907 389 D  
  Component and/or Version: ABS/ESP front       D56
           Software Coding: 04275
            Work Shop Code: WSC 00028
2 Faults Found:
18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
        P1848 - 35-10 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
        P1857 - 35-10 - - - Intermittent
 
In weekend vreau sa ma apuc sa verific mufa MAF si mufa pompa ABS. Erorile apar in acelasi timp, dupa primele 5 min de mers.
Voi ce credeti ca ar putea fi? Cum se desface mufa de la pompa ABS? 
Precizez ca sunt aprinsi in bord martorii ABS, ESP si gaze evacuare.
 
Multumesc.
Modificat de ucosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ABS in pace. rezolva problema de pe ECU si se rezolva si ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns Al Bundy. Am uitat sa precizez ca am gasit mocheta din spatele scaunului soferului umeda. In fata este uscata. E posibil sa fie si din aceasta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apas pedala la fund se aprinde EPC si motorul se opreste.

Am curatat si adaptat clapeta dar fara nici un rezultat.

 

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

        P1545 - 35-10 - - - Intermittent

 

Alte recomandari/solutii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apas pedala la fund se aprinde EPC si motorul se opreste.

Am curatat si adaptat clapeta dar fara nici un rezultat.

 

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

        P1545 - 35-10 - - - Intermittent

 

Alte recomandari/solutii? 

clapeta de acceleratie are o problema..probabil s`a defectat.

asa facea si pana sa o cureti,adaptezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut cu respect.as vrea sa stiu ce se intimpla cu interfata daca la un soft 11.11.4 i se face updat din greseala?ce se poate duce in interfata?are vreo memorie care se poate rescrie cu un dump nou.?se poate salva dumpul din memoria originala si rescrie in cazul in care "se duce"?multumesc!

Modificat de dani j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta  pe net !

Aici gasesti pentru VCDS Rosstech Originala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat saptamina asta cablu vag cu soft si in ro.daca il primesc il trimit pe mail.ati facut teste cu softul in lb ro pina acum?e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ABS in pace. rezolva problema de pe ECU si se rezolva si ABS.

 

Am incercat astazi sa curat MAF-ul cu un spray de contacte. Acum eroarea nu mai este cu intermitent ci doar "16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low", senzorii de ABS/ESP in continuare aprinsi. Am cautat pe forum-uri de afara cum se testeaza MAF-ul cu un multimetru dar nu am gasit unul care sa semene cu al meu(am gasit pt masini OBD 1). MAF-ul pe care il am eu este cu 4 pini, este produs de Hitachi si are codul 06A906461B.

Ceea ce este ciudat este ca pe modulul Engine, Meas Blocks, canal 002 imi arata o valoare de aer ce se modifica in acelasi timp cu turatia. Acea valoare este masurata de MAF? Este posibil sa am un fir intrerupt pana la ECU? Nu as vrea sa schimb degeaba MAF-ul este cam 800-900 lei. Ma puteti ajuta va rog cu niste teste pe care as putea le realizez cu multimetrul si VAG-COM 3.11 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca te ajuta astea

post-104305-0-84033500-1385936573_thumb.post-104305-0-12210600-1385936647_thumb.post-104305-0-71504600-1385936665_thumb.post-104305-0-33575900-1385937548_thumb.

elementul B30 e MAF-ul

 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17449 - Supply Voltage B for Injectors
            P1041 - 35-10 - Shorted - Intermittent
17449 - Supply Voltage B for Injectors
            P1041 - 35-10 - Shorted - Intermittent
17447 - Supply Voltage A for Injectors
            P1039 - 35-10 - Shorted - Intermittent
17447 - Supply Voltage A for Injectors
            P1039 - 35-10 - Shorted - Intermittent
 

Are idee cineva?   Nu porneste când e frig afară :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cablajul de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau, fa un test la acumulator

Trimis de pe al meu SAMSUNG-SGH-I747 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acumulatorul e ok că învârte continuu la rece. Îmi poate da cineva un răspuns din program ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cablajul de la injectoare.

...sau injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0087-002- fuel rail/system pressure: too low
Am aceasta eroare la diagnoza, asta apare la fuel-cut la cca 4700rpm in treapta a 4-a pe la 140km/h.

Cauze:
Check for bent/squeezed Fuel Lines
Check Low Fuel Pressure System for Leaks
Check Fuel Filter & Filter in Fuel Pump
Check the Fuel Quantity supplied by the Fuel Pump

La verificarea "fuel pressure", la group 103 field1 apare o valoare mica, intre -50 si 100. Vad ca ar trebui sa fie intre 2800 si 7200mbar. Restul valorilor sunt in regula. Ce ar trebui sa inteleg din asta?..

[select]
[01 - Engine]
[Meas. Blocks - 08]
Group 103
[Go!]
Field 1: Fuel Pressure (Low), Specification: 2800...7200 mbar
Field 2: Fuel Pump Adaptation, Specification: -1000...+1000 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!