Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Coane  unul e sub capota in spate ferit de aer rece , tubulatura incalzita de motor, iar celalalt e in bataia vantului chiar in bot...

E normal sa fie diferenta...

E diferenta si pe ala de ext daca stai pe loc sau mergi...chiar si cu 30km/h...

Te bate fizica?  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit la un golf4 si dupa 15km de mers in trafic arata 40'C pe loc...

nu ma bate fizica, incerc si eu sa gasesc o explicatie pentru caderea turatiei cand apas frana/ambreiaj..credeam ca e defect termistoru

 

este diferenta de temperatura si in mers la 30kmh...de vre o 15 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa existe diferenta de temperatura, iti intra aer pe "conducta", trece prin filtru aer, in timpul asta e incalzit si de faptul ca, carcasa filtrului de aer e calda. Abia apoi ajunge la IAT.

Pentru caderi de relanti verifica vacumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat toate vaccum-urile posibile.....

singura chestie pe care nu o gasesc de loc este valva PCV si nu inteleg principiul de functionare PCV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

mersi Al.Imi poti spune cum sa fac un log corect pt.turbina,MAF si EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe 01- Engine - selectezi grupurile 003, 010 si 011 si ii dai Log - dupa aia in mers, ii dai talpa apasat 100% - in tr.3, de la 2000 la 4000 rpm. Dupa ce termini dai stop.

 

asa se face un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce valori are compensatia injectorului, pe cilindrul 1 - cu motorul cald - peste 80 grade, pe campul 013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am un VW POLO 9N, motor 1.2i - AZQ 2002 si dupa o testare pe tester - OBD mi-a dat urmatoarele erori descrise mai jos, aveti idee ce trebuie remediat sau schimbat, fiindca cine mi-a facut testul nu se pricepe la mecanica/electric doar are testerul achizitionat de curând! MULTUMESC!

 

16804  - Eficienta catalizator sub limita (Bank1)

            - Permanent

 

17925   - Releu principal; defectiune electrica

             - intermitent

 

16554   - Defect dozare combustibil

             - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

vezi ce valori are compensatia injectorului, pe cilindrul 1 - cu motorul cald - peste 80 grade, pe campul 013

Verific dupa orele 19 si postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector 1 cu pb. Depaseste val max a compensarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injector cu probleme sau axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

multumesc pt ajutor.Momentan am comandat injector.Cel cu problema are alt cod fata de celelalte 3(asa am luat masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

vezi ce valori are compensatia injectorului, pe cilindrul 1 - cu motorul cald - peste 80 grade, pe campul 013

Verific dupa orele 19 si postez.

 

 

deci, cam asta o fost... cand il montezi, sa-i pui oringuri noi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

 

 

vezi ce valori are compensatia injectorului, pe cilindrul 1 - cu motorul cald - peste 80 grade, pe campul 013

Verific dupa orele 19 si postez.

 

 

deci, cam asta o fost... cand il montezi, sa-i pui oringuri noi.

 

 

am luat oringuri la toate si toate suruburile aferente.Sper sa fie injectorul si  nu axa cu came,vreun piston sau o supapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa`mi explice si mie cineva clar cum functioneaza READINESS

 

la mine l`am vazut de multe ori completat in totalitate sau partial dar fara sa resetez adaptarile l`am gasit a doua zi "incompete or failed" in toate rubricile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand stergi erorile trec toate pe "incompete or failed"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log in mers ...

 

http://fastupload.rol.ro/29d76c59b6de2b4aae1109b4912bc34a.html

 

Singura eroare care apare pe ENGINE este Sensor B1 S1: Response too Slow doar cand fac test in basic setting pe blocul 34..binteneles imi da "BS1S1 not OK"

 

 

in rest niciodata nu imi da aceasta eroare si nu am niciun fel de eroare pe motor

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stima pentru toti cei prezenti pe forum. Daca ma puteti ajuta la golf 4 1.6 AZD am si eu 2 erori stresante care sunt in dubii ce pot fi. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Seara buna. 

 

16804 catalyst system bank1 

    P0420 35-10 efficiency below threshold - intermittent 

 

16786 EGR system

P0402 35-10 excessive flow intermittent. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Revin cu problema mea cu injectoarele.Am schimbat injectorul blocat,am facut reglajele(mentionez ca toata operatiunea am facut-o singur,multumita voua),am pus tester-ul si cam asta a iesit(am atasat Log).Am vazut ca inj 4  are ceva probleme si am sa revin cu un reglaj.Ma intreb daca acel reglaj cu 180 sau 225 gr este valabil si pt motoarele cu km multi.Un amic cu o Bora a facut reglajul la ochi fara a deregla la 180 gr si motorul mergea bine.Cand a revenit cu reglajul ca la carte au inceput sa bata tachetii.

O alta problema este cea legata de avansul la injectie care nu este constant:cand arata -1.1 cand 0.0,cand 0.6 si ciclul se repeta.De unde ar putea sa apara oscilatia atat de mare?

Alta nelamurire ar fi ca pe tester in grupul 04,BTDC-ul sta la 1.5 gr cu motorul la 70 gr.La peste 70 gr nu mai este afisat BTDC ci ATDC cu valoare de 0.0(interfata este m.i china)-sunt valori masurate la relantiu.

 Daca aveti disponibilitate si timp sa-mi raspundeti la aceste intrebari, astept cu nerabdare.

Multumesc anticipat.

 

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

tocmai am achizitionat un golf 4 1.6 16v BCB si s-a aprins "check engine", am pus testerul si a aparut eroarea 16687- cilindrul 3- missfire, am verificat bujia, bobina si sunt o.k.

m-am uitat si la injector, l-am curatat, le-am schimbat intre ele, problema a ramas in continuare pe cilindrul 3. aici injectorul nu primeste curent, mai exact minus.

 

Va rog sa  ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la injector la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!