Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Se poate incerca o curatare, dar la benzinare, nu prea da randament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la benzinare problemele cele mai frecvente le face potentiometru de pozitie a supapei care se uzeaza si nu mai informeaza ecu corect cu privire la deschiderea supapei.

 

O alta problema ar fi intepenirea supapei datorita uzurii, cred eu, a bucsei in care culiseaza axul supapei, sau a imbacsirii cu praf de afara fiindca trage destul de bine (cel putin la mine) pe acel furtunas de legatura cu exteriorul, care desi e dotat cu filtru cred ca in 10 ani jucaria a lasat sa treca tot prafu de pe pamant facand mai rapida uzura bucsei. Eu personal chiar daca cumpar egr nou voi astupa acel furtunas fiindca doar baga mizerie dupa o vreme care va grabi moartea egr-ului.

 

In poza ai schema de principiu si in cele 2 pdf-uri niste proceduri de verificare ale acestuia.

 

Nu stiu daca dauneaza sa mergi pana la remedierea defectului cu mufa de la egr scoasa.

post-75511-0-70981400-1379497376_thumb.j

1.pdf

2.pdf

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, imi poti spune te rog cum pot verifica so sonda lambda, se pare ca am probleme cu a 2 a sonda, cea dupa cataliztor. O pot verifica cumva cu un multimetru ceva? la fel ca in cazul egrului. multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la dublu post, puteai sa editezi mesajul anterior.

 

Nu am documentatie despre lambda, ce am e eu e tot de pe forum, sapa si vei gasi multa informatie, dar e clar in acest caz ca e intrerupt circuitul, poti masura pe mufa la sonda trebuie sa gasesti o rezistenta mica 10 - 20 ohmi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti da open circuit nu ai ce-i face. Ori mergi asa cu  ea daca nu se aprinde check-ul ori o schimbi...este ~300RON parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul rol al celei de a 2 sonda ar fi doar in verificarea bunei functionari a catalizatorului.  Mai importanta e prima sonda inaintea catalizatorului care optimizeaza amestecul de carburant si inevitabil nivelul consumului. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...si?? Ce am zis ramane valabil...daca ai check-ul aprins din cauza ei o schimbi...

Un bec aprins cam greu sa se aprinda inca odata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema, de vreo 2-3 saptamani, cand pornesc de pe loc cu masina se aprinde martorul EPC iar puterea scade considerabil.

Am facut o scanare cu si am obtinut urmatoarele informatii:

 

Address 17: Instruments        Labels: Redir Fail!
   Part No: 1M0 920 801 A
   Component: S5-KOMBIINSTR. VDO V03  
   Coding: 04106
   Shop #: WSC 06441 

   Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: SEZ7Z0Y0685226        
   IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0685226      

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001 
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 06441 

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

 

Acestea sunt singurele erori gasite, dar care nu prea imi dau mie niciun indiciu despre problema.

De mentionat este ca problema apare doar dupa ce plec de pe loc, daca stationez cu motorul pornit, chiar daca accelerez, nu se aprinde EPC-ul.

 

Va rog sa ma ajutati cu un sfat/indiciu despre care ar fi cauza problemei.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva fire care nu mai fac contact cum trebuie la miscarea motorului la plecarea de pe loc. cam greu de spus unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control 

            P1070 - 001 - Short to Plus - MIL ON

Readiness: 0010 0101

Rog pe cineva sa ma ghideze cat mai noob posibil pentru a ajunge la acest senzor habar nu am unde este pozitionat. Am senzorul de schimb cu tot cu cutiuta dar nu stiu unde se afla . Va multumesc mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe galeria de evacuare .cum deschizi capota te uiti intre motor si radiatoar ,in jos se vede scutul termic al galeriei (o tabla ) si in partea de jos stanga a acestei table ies niste fire . acelea sunt ale sondei care o ai tu (lambda) .iti trebuie o cheie de 10 combinata pentru a da scutul jos si o cheie fixa de 22 pentru sonda .

 imi cer scuze . acum am vazut ca al tau e golf V .eram convins ca era IV . nu stiu daca e la fel dar daca urmaresti galeria de evacuare, sonda e imediat inaintea catalizatorului .tot cheie de 22  :D

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of sondele astea , eu am vazut sondele lambda . Cum deschid capota le vad jos deasupra scutului . Dar din ce am citit masina are 2 sonde lambda , si senzorul NOX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut o scanare dupa ce am sters toate erorile si au ramas doar acestaea, va rog sa ma ajutati ce inseamna G62 si G81 si daca pot sa schimb singur senzorii

 

 

VCDS Version: Beta 11.2.0

 

Data version: 20110305

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

 

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

 

        

 

 

   Mileage: 200380km/124510miles

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl

 

   Part No: 038 906 019 BJ

 

   Component: 1,9l R4 EDC 0400SG  0812 

 

   Coding: 00002

 

   Shop #: WSC 00028 

 

   VCID: 60CBA4B3C883

 

 

2 Faults Found:

 

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

 

            P1163 - 35-10 -  -  - Intermittent

 

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

 

            P1256 - 35-00 -  -

 

Readiness: 0 0 X X X

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl

 

   Part No: 8E0 614 111 AH

 

   Component: ABS/ASR 5.3 FRONT   D00 

 

   Coding: 00012

 

   Shop #: WSC 00028 

 

   VCID: 64C3A8A3DC9B

 

 

No fault code found.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl

 

   Part No: 3B1 907 044 B

 

   Component: CLIMATRONIC     V 1.0.0 

 

   Coding: 05000

 

   Shop #: WSC 00028 

 

   VCID: 204BE4B38803

 

 

No fault code found.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

 

   Part No: 6Q0 909 605 B

 

   Component: 08 AIRBAG VW5       0003 

 

   Coding: 12344

 

   Shop #: WSC 00028 

 

   VCID: 366722EB3A87

 

 

No fault code found.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx2-17.lbl

 

   Part No: 3B0 920 820 A

 

   Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V14  

 

   Coding: 05145

 

   Shop #: WSC 10181 

 

   VCID: 1B31D35FA165

 

 

   Subsystem 1 - Part No: IMMO

 

   Component: IDENTNR: VWZ7Z0X1609088        

 

   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1609088      

 

 

No fault code found.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl

 

   Part No: 6N0 909 901

 

   Component: Gateway K<->CAN    0001 

 

   Coding: 00004

 

   Shop #: WSC 00028 

 

   VCID: F0EB54F39863

 

 

1 Fault Found:

 

01044 - Control Module Incorrectly Coded

 

            35-00 -  -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a doua sonda lambda la octavia mea pe unde o gasesc??? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roody

Senzorul NOX il gasesti sub masina, pe centrul masinii, legat de tubulatura. Nu cred ca vrei sa-l schimbi. Este doar pe fsi-uri si costa 2500 lei.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la masina sotiei golf 1.6 benzina, dau cheie invarte electromotorul dar nu porneste si toate becurile(martorii) din bord nu se aprind si dupa o scanare am urmatoarle erori:

 

Saturday,21,September,2013,08:38:26:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 997 034 S
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV        6604
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: VSSZZZ1MZ3R045103     SEZ7Z0B1743256
                      VCID: 2C530083F4CB
2 Faults Found:
 
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster 
        P1650 - 35-00 -  - 
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
        P1570 - 35-00 -  - 
 
Readiness: 0000 0000
 
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1C0 907 379 L
   Component: ABS FRONT MK60      0101  
   Coding: 0001025
   Shop #: WSC 00001 001 00001
   VCID: 33611BFF29F5
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Interm
 
si daca incerc sa le sterg imi raman doar erorile 18058  si 01314
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa ceasurile si vezi contactele

Sigurante ai verificat ?

Tie nu iti merg ceasurile si din aceasta cauza immo nu te lasa sa pornesti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am senzorul , cand am luat masina din .DE a venit c tot cu senzorul nou in cutie dar nu era schimbat,eu am mers asa cam 1 an, am dat de senzor si am zis sa il schimb,dar nu reusesc sa il gasesc,am ridicat masina pe elevator si tot nu l-am gasit , eu ma asteptam sa vad 'cutiuta' si asa l-as localiza. Daca nu o sa dau de el o sa ma duc la mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sigurante ,de la motor (alea mari)?-asa in bord imi apare km dar nu-mi apar martorii si daca pun pe pozitie se aprinde bordul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai problem in ceasuri ,pe placa ,sunt doua condensatoare care fac probleme ...

Poare totusi scapi cu contacte imperfecte sau sigurante

Ia si tu la verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am verificat sigurantele si condensatorii-releele de sub volan cele 4 si sunt ok ,ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!