Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Nu am gasit explicatie la problema de mai sus (postul cu poze #542) poate fi de vina windows-ul 8 ? Sau e ceva cu ultimele versiuni release si beta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu trimiti un mail, celor de la Ross Tech ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am mai trimis mai multe mailuri dar rezolvari mai greu;

 

Una din probleme e cu privire la label file-ul pentru motorul meu, e BBY pentru care VCDS nu are label file si foloseste cel pentru APE care am vazut pe forum ca s-a pus in general pe Golf 4, nu-i un capat de lume ca nu-i asa documentat ca pana la urma ma descurc daca sap mult pe net, dar mi-au cerut sa ma inregistrez, le-am facut si chanel maping pe engine, de la inceputul anului si ei nimic, credeam ca sunt mai seriosi si nu trebuie sa-i mai stresez,

 

O alta problema mai serioasa pe engine de care ei nici nu au pomenit nimic e legata resetarea pe 0 la oprirea motorului a campurilor 1 si 2 din canalul 32, (parca daca repun contactul sub o secunda mai raman stocate valorile), si stau in cumpana nestiind daca e problema software sau hardware, sunt tentat sa fac update de soft dar reprezentanta o face doar pe semnatura mea. mai cer si 150 de lei cica pentru diagnoza de unde imi dau seama cat de incompetenti ar putea fi... adica as plati si mai mult daca as avea garantia ca rezolva ceva nu sa strice mai rau...

 

In fine, daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi va rog sa o faceti, mai ales ce cea de-a doua problema ma sacaie rau fiindca stiu ca ceva nu e in regula, mai ales de cand cu eroarea pe Output  Test...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca si cu alta interfata VAG sau chiar cu ELM chior...LTFT si STFT sant parametri standard...

Daca cu contact pus ai 0 amandoua si dupa ce pornesti motorul ai valori e dubios...cel putin pt LTFT adica c2 din gr32.

Ai probleme, merge nasol, ai erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori stocate, interfara e VCDS originala, parametri senzori sunt ok, adaptari clapeta sau EGR se fac fara probleme, valori in c1 si c2 apar dupa ce se incalzeste motorul daca sta la relanti ceva timp in c1 si daca merg cat de cat constant si in c2. Opresc motorul trec pe 0 ambele.

 

Probleme mai imi face EGR-ul da il mai tratez cu spray-uri prin teava acelui filtru de aer, cred ca sa imbacsit intern si nu mai culiseaza liniar la fluctuati mici de deschidere fiindca al meu trage aer binisor pe acolo. Daca nu il mentin pe tratament ajunge sa dea in nas sau motoru sa aibe un fel de ezitari ca o dacie cu motorul rece undeva intre 1500-2000 rpm de obicei doar cand e aproape incalzit deci cam cand invata valorile din c1 si c2, daca anulez EGR din mufa merge perfect, deci si EGR da semne de moarte...

 

In rest motorul merge brici din toate punctele de vedere (trage, e silentios, nu scoate fum si nu consuma ulei), bujii, filtre schimbate, clapeta si supapa de la EGR curate, eliminat aerul fals pe la N80 si servo-frana fara ameliorari.

 

Dar stau pe ganduri daca are rost sa risc o resoftare, poate cineva i-a modificat softul si deasta e si sensibil motorul, dar la fel de bine ma gadesc sa fie o problema hardware a ECU si sa raman cu masina pe butuci, ar mai putea cineva sa-i repuna softul daca reprezentanta mi-l omoara ?

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Sunt nou pe forum si as dori sa stiu ce interfata de diagnoza sa cumpar de pe okazii pt skodita mea si de ce softuri as mai avea nevoie ca sa pot verifica o eroare ce mi a aparut in bord . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati forumisti,

 

orice parere e binevenita;
6 Faults Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
            P0420 - 35-00 - -
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
            P0139 - 35-00 - -
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
            P1198 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
            P0301 - 35-10 - - - Intermittent
17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus
            P1105 - 35-10 - - - Intermittent

 

1.Pe lambdasonda am scimbat-o, am verificat contactele am si dat cu spey de contact si fara rezultat. (Consumul nu este mare cu un tank plin fac 850km).

Dar becul "check engine" pe bord ramane aprins (sapt trecuta pt cateva ore s-a stins dar iar s aprins)

 

2. am verificat bujiile am scos fisa de pe buji la nr 1 si am pornit asa masina, dar imediat a si oprit  motorul cu fisa  scoasa altfel merge bine si nu are tredidati nici in relenti nici cand bag in viteze.

 

Este vorba de un golf 1.4 16v din 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niste valori din diferite canale din measuring blockspost-62048-0-79012700-1378659795_thumb.j

Modificat de SHARPShooter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in grupa 002 ,campul 4 ,absolute pressure 250mbar ?

cred ca e cam mica acea valoare . 

rog un coleg mai "informat" sa confirme sau infirme aceasata afirmatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ţi-am ataşat valorile pentru un motor cu cod APE, presupun că sunt asemănătoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharp : uita-te pe 14-15-16

Ai probleme de aprindere...fise, bujii....sonda 2 nu are treaba cu mersul motorului...are cu noxe etc...

Dupa schimbarea sondei cu ce erori ai ramas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ieri am facut testul si am si postat cudorile de eroare. (deci dupa schimbarea lambdasondei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus o bobina din senin si a fost inlocuita , as dori sa stiu daca senzorii de batai sunt in regula daca cineva stie sa descifreze 

 
Address 01: Engine  (03C 906 056 BA)
 
12:37:52 Group 001: General
  1800 /min  Engine Speed (G28)
  84.0°C  Coolant Temperature (G62)
  -2.0 %  Lambda Control Bank 1
  10101011  Basic Setting Requirements
 
12:37:52 Group 026: Ignition (Knock Control Cylinder 1-4)
  0.780 V  Knock Sensor Voltage Cylinder 1
  1.560 V  Knock Sensor Voltage Cylinder 2
  1.716 V  Knock Sensor Voltage Cylinder 3
  0.624 V  Knock Sensor Voltage Cylinder 4
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

 

Poate cineva sa-mi trimita un label pentru motorul 1.2 6v , AWY sau BMD? 03D-906-032-AWY.lbl am vazut pe google ca se numeste . La scanare imi spune Redir Fail dar pe niste forumuri in germana am vazut ca exista respectivul label.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preluat, multumiri.

 

 

Sper ca au rezolvat problema care a aparut la output test din postul #542:

 

"The "Standard" USB drivers in Release 12.12 are older than the ones that came with Release 11.11.0 (which were less than 100% reliable on some PCs). When you install the drivers that come with this version, Windows may complain that they are older than the ones which are already installed. If that happens, you must answer "Yes" when asked if you want to replace the files anyway. "

 

Am incercat un G 5 si nu puteam face deloc output test pe engine cu 2 mici exceptii in care mi-a pornit dar in cateva secunde dadea eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi am avut aceste erori:


 


16687 - Cylinder 3: Misfire Detected


            P0303 - 35 -10 - - - Intermittent


17566 - Manifold Pressure Sensor(G71); Implausible Signal


            P1158 - 35 -10 - - - Intermitten


 


dar cu ajutorul vostru am rezolvat.Sa va spun cum: am schimbat bujiile (dar masina tot "tremura"), apoi am mers la fise( am verificat fiecare si avea scanteie), apoi am mers pe bobina( aici am o problema: carcasa la bobina e crapata) am crezut ca asta e problema, am imprumutat o bobina, dar tot nu mergea "rotund" masina, apoi am mers la injectoare le-am desfacut  pe fiecare si le-am curatat, cu spray de curatat ptr carburatoare, le-am alimentat  la un incarcator de 4,5v ( sa se deschida )si  le-am pus pe gura la spray sa se curete. Cel de la cilindrul 3 era infundat o gaurica, dar dupa multe spalari sa desfundat. Le-am pus inapoi si gata cu "tremuratul" , masina a inceput sa mearga rotund.Am gasit senzorul cu ajutorul colegului SergiuD, l-am desfacut ( era plin cu mizerie ), l-am curatat si l-am pus la loc.


 


Acum am o intrebare   ce e de facut cu bobina ?


sa o "imbrac" in silicon sau posipol sau sa cumpar alta( cel de la care am imprumutat-o )mi-a cerut pe ea 200 ron si nu era noua.


 


astept un sfat


 


multumesc

Modificat de zappul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys,

 

Am nevoie de ajutorul vostru, in attach am pus 2 erori pe care le-am depistat astazi:

 

1. P0012 - Avans pozitiv ax came (banc1) - Valoare nominala nu a fost atinsa

Am atasat o imagine cu valorile reale si nominale, nu stiu daca trebuie sa cumpar actuatorul (Intake camshaft adjuster) sau care e remediul ?

 

2. P0411 - Sistem de aer secundar - Debit prea mic

Aici nu stiu daca e de la pompa de aer secundar sau e vreun senzor/valva care da rateuri.

 

Masina e un New Beetle, 2003, 1.8t, AWU

 

Multumesc anticipat,

Andrei

post-15286-0-59230200-1379351453_thumb.j

post-15286-0-13217400-1379351460_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu urmatorile erori:

5 Faults Found:

17811 - EGR System: Regulation Deviation

        P1403 - 35-00 - -

17811 - EGR System: Regulation Deviation

        P1403 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

        P1118 - 35-00 - -

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

        P1639 - 35-10 - - - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

        P0140 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

 

Masina merge bine, consuma putin, am sters eroarea dar a aparut din nou! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai sters erorile si au aparut toate ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai verificat dar am vazut ca s a aprins martorul , o sa pun iar cablul azi sa vad

Dar din erorile avute pare a fi ceva in neregula cu sonda lambda de dupa catalizator? avand in vedere ca la consum nu sunt modificari!

Alta problema mai am cu pedala de acceleratie, imi raspunde mai lent . Se poate curata sau ceva de genu??

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus diagnoza pe ea din nou si au ramas doar 2 erori:

 

17811 - EGR System: Regulation Deviation

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea legata de sonda lambda nu e de speriat, rezolva cea legata de egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!