Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Cred ca sonda lambda e pe duca.....cine imi poate confirma?

 

 

9eom.png
 

3lvj.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nevoie si eu de un rapsuns la o intrebare, se poate face reglarea turatii la relanti din vag-com la benzinara din semnatura...?daca da va rog sa spuneti si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca parca decat la diesel merge, dar asteapta o parere mai avizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi mult pentru promptitudine in raspuns:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi s-a aprins "check" in bord si masina a inceput sa  "tremure"

dupa o scanare vag-com au iesit urmatoarele doua erori:

 

 

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

            P0303 - 35 -10 - - - Intermittent

17566 - Manifold Pressure Sensor(G71); Implausible Signal

            P1158 - 35 -10 - - - Intermittent

 

ma gandesc ca prima eroare sa fie si de la bujie (nu le-am schimbat niciodata)

 

si a doua daca este senzorul de vina unde se afla acest senzor 

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul map e pe galeria de admisie in lateral stanga langa joja de ulei, si se desface cu torx 20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bobina de pe 3 cu alta. daca nu dispare eroarea, schimba injectorul cu altul. daca nu dispare, ai de desfacut motorul dupa ce masori compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu bundy, atasez o poza cu motorul ptr ca eu nu vad nici o bobina

 

multumesc

 

post-67910-0-98598300-1377759116_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina e in reapta,e aia din care pleaca fisele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. La tine nu poti schimba intre ele, ca ai doar una. Incepe cu injectoarele. schimbate intre ele.


Sent from my  using Tapatalk.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa ajungi la injectoare, incearca sa imprumuti prima data o bobina. Si mie imi dadea mai demult misfire, dar s-a rezolvat dupa schimbarea bobinei.

Daca n-ai schimbat bujiile, verifica-le(schimba-le), arunca un ochi si pe la fise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incer cu ce e mai ieftin si usor , verific fisele, sa schimb bujiile, apoi cu o bobina imprumutata...sper sa nu ajung mai departe :))

 

iar la senzor o sa il curat( spray de contacte este bun sau trebuie altceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti inversa fisele pe ploturile bobinei, fisa de pe plotul 1 (adica cea de la cilindru 1) cu fisa de pe plotul cu care gasesti corespondenta, trebuie sa gasesti cu aparatul de masura o rezistenta de 15k ohmi, pe restul nu gasesti conductivitate.

 

Poate se aplica si la vag numerotarea ploturilor de pe bobina din schema: post-75511-0-47478400-1377781748_thumb.j

 

Rezistenta pe secundare e de ~15k ohmi si pe primare de ~o,5 ohmi, din ce imi aduc aminte de pe o fabia AUB se aplica ordinea ploturilor din schema asta dar masoara sa fi sigur si cu aceasta ocazie vezi care e situatia bobinajelor.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am de curand niste probleme. Azi mi s-a aprins check engine, am ajuns acasa si iata scanarea:

Thursday,29,August,2013,22:49:40:32264

VCDS Version: Release 11.11.3

 

                Address 01: Engine       Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 115     HW: 1K0 907 115

  Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI G00 0070

           Software Coding: 0403000318070160

            Work Shop Code: WSC 10101 599 74661

                      VCID: E3CF3155224E191

3 Faults Found:

 

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

               P0300 - 002 -  - Intermittent - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 10100010

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 8

                    Mileage: 142620 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 23:11:48

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 874 /min

                    Load: 40.0 %

                    Speed: 8.0 km/h

                    Temperature: 81.0°C

                    Temperature: 51.0°C

                    Absolute Pres.: 990.0 mbar

                    Voltage: 13.970 V

 

000772 - Cylinder 4

               P0304 - 002 - Misfire Detected - Intermittent - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 10100010

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 8

                    Mileage: 142620 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 23:12:20

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1843 /min

                    Load: 52.5 %

                    Speed: 36.0 km/h

                    Temperature: 81.0°C

                    Temperature: 45.0°C

                    Absolute Pres.: 990.0 mbar

                    Voltage: 14.224 V

 

012403 - Fuel Pump Circuit

               P3073 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100100

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 144584 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 15:04:27

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 874 /min

                    Load: 16.9 %

                    Speed: 7.0 km/h

                    Temperature: 84.0°C

                    Temperature: 43.0°C

                    Absolute Pres.: 990.0 mbar

                    Voltage: 14.097 V

 

 

Readiness: 0110 0000

 

Am tot studiat..se pare ca pompa de benzina a adus misfire-urile. Am mai citit, si la acest cod de eroare, pt motoarele TFSI apare si un TSB, in care codul meu, AXX nu este dat. Acolo scrie sa verific cuplajul mufei la pompa de benzina de pe rezervor.

Am sters eroarea, am repornit si la relanti nu se mai inregistra niciun misfire. Apoi , mi-am adus aminte ca uneori, in ultimele zile, mergand constant, exterior, aveam perioade in care consumul instant era cu 1litru/100km mai mare decat aveam de obicei in regimul acela de mers. Am crezut ca este poate din cauza unor dealuri insesizabile...dar acum parca incepe paranoia.. Ati mai intalnit problemele astea? ar putea influenta consumul aceasta defectiune? CE sfaturi imi dati?

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca da !

Sfaturi; vezi daca reapare eroarea , atunci inlocuiesti piesele principale (scanteie-ardere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@turbocip: la postul meu te refereai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

2.0tfsi are si un ecu mai sensibil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,dar aceasta eroare putea conduce la un consum marit? ..maine verific, asa cum se spune in TSB clipsul mufei de pe capacul pompei. Daca e totul ok inca nu investighez nimic. Daca reapare eroarea voi face un test al presiunii combustibilului, cu un tutorial gasit deja. Alte idei? ati mai intalnit problema asta?

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Imi poate zice cineva cum as putea  sa verific cu Vag-Com 409.1 care usa nu e lock si daca capota sau portbagajul apar ca inchise (Golf 4, 1.9 TDI 2 usi 2002) ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am apucat de treaba: Am mers cativa km cu masina dupa ce am sters erorile si nu a reaparut problema cu pompa de benzina. Dar, intrand pe engine am vazut ca misfire-urile au reaparut...numarul lor crestea continuu, pana la valori de 30,40,60 dupa care revenea la 0....iara crestau..si tot asa. Scanand se inregistrau si ca misfire pe cilindrul 4.

Apoi am intrat in campul 103, conform http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0l_TFSI_%28AXX/BGB/BPJ/BPY/BWA%29  si am vazut ca cu cat crestea temperatura motorului, cu atat crestea si presiunea ajungand, la relanti 4,9 sau 5.  Ce mi s-a parut ciudat este ca o data cu cresterea turatiei aceasta presiune scadea, astfel incat la 6000rot/min ajungea pe la 4.2. E normal acest lucru? Am intrat apoi pe campul cu presiunea pompei de inalta si se incadra bine in valori.

Am facut si un print screen.

Eu masina am cumparat-o cu aceste misfire-uri, care au disparut brusc o data cu reparatia vechii galerii, care avea  o gaura inainte de catalizator. Apoi am trecut la o evacuare completa de inox, fara catalizator, cu care am mers peste 3000km fara nicio eroare. Aseara a reaparut problema. Chiar nu stiu ce sa fac.

post-74618-0-10403800-1377863106_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti in blocurile de masura de pe confort.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI am mai gasit aceasta indicatie, in momentul in care stateam cu cursorul pe acea casuta...chiar trebuia sa fie intre acele valori?

 

post-74618-0-29149600-1377873598_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai jucat in Basic Settings ?

Posibil sa fie si regulatorul de presiune , nu stiu unde e localizat la motorizarea ta .

Vad ca actualul e ok , imaginea asta ma deruteaza un pic , poate isi mai da cineva cu parerea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult pt ajutor..m-am jucat apoi in basic settings, au iesit ok lambda si knock sensor-ul. Am sters erorile, am mers prin oras, cat mai mult la relanti si am facut o scanare dupa vreo 20 de km parcursi si nu era inca niciun misfire. Este foarte ciudat. Am facut cateva drumuri in afara localitatii in ultima perioada si mi-au iesit consumuri cam mari, mai mari fata de cat aveam de obicei, la acelasi stil de mers...inca investighez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!