Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Nu cred , fa o diagnoza si vezi ...

Tu ai si filtru de particule ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac maine. Crezi ca are vreo relevanta si faptul ca la relanti oricat as tura-o nu urca mai sus de 3000? Am incercat sa o bag si in viteza si sa o turez dar tot nu urca peste 3000. Mersi de raspuns.

Si in afara de diferentele legate de taxe ce rol mai are filtrul de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit la un filtru particule infundat si la fel nu trecea peste 3000 ture. Fa o diagnoza si vezi ce zice ca e impropriu sa zicem ca e una sau alta. Rolul DPF il gasesti pe google daca cauti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac maine. Crezi ca are vreo relevanta si faptul ca la relanti oricat as tura-o nu urca mai sus de 3000? Am incercat sa o bag si in viteza si sa o turez dar tot nu urca peste 3000. Mersi de raspuns.

Si in afara de diferentele legate de taxe ce rol mai are filtrul de particule?

Decupleaza ESP-ul si o vei putea tura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am decuplat esp si dupa o pauza de vreo 4 ore am putut sa o turez si a mers "normal" din punctul de vedere al turatiei dar se ineaca motorul si intr-un final, moare de tot. Pun din nou contactul si porneste normal. Maine merg la mecanic, o testez si vad ce am de facut. Va tin la curent. Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Revin la topic in ideea in care mai are si altcineva problema mea sau ceva asemanator.

Am fost la service, am pus tester-ul pe ea si... SOC si GROAZA!: NU APARE NIMIC. Nicio eroare, niciun cod de nimic. Pur si simplu, din ceea ce priveste calculatorul de bord, masina este in stare perfecta. Am schimbat filtrul de motorina, filtrul de ulei, uleiul, filtrul de aer si de polen si apoi am pus din nou tester-ul pe masina si toti parametrii relevanti referitori la problema descrisa mai sus sunt normali. Ca o paranteza, dupa ce pornesc motorul (fara sa calc ambreiajul) masina nu se tureaza mai sus de 2900 ture. Dupa ce calc ambreiajul fara sa o bag in viteza, se tureaza pana unde o calc eu (4-5000 de ture). Alte simptome nu au mai aparut, in afara de cele descrise mai sus (masina intre 1000 si 2000 de ture, IN SARCINA, adica in mers) se "ineaca" si in final se opreste motorul.

In plus, daca ascult cu atentie in timpul cat merge motorul se aude un sunet foarte vag de genul "clanc-clanc". referitor la asta, mecanicul a zis ca este un sunet provocat de volant (sunt un pic strain de termen, mi-a explicat cineva dar nu prea am inteles ce face asta) dar ca este "in limitele normale, nu e cazul sa umblam la ea".

WTF!?!?!? Dupa schimbarea filtrelor simptomele au ramas, poate sunt usor mai putin violente ca inainte de schimb. Mecanicul a recomandat un regim de mers intre 3500-4000 de ture "cateva zile", combinat cu utilizarea unui aditiv pentru genul de motor ca al meu.

Astept idei.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns la celalalt post identic. Ma indoiesc ca problema sa fie de unde zici tu..... mai ales ca ai inlocuit filtrul de carburant.

 

Fa un log in mers, o scanare, sa ma uit peste datele obtinute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers chiar nu am facut. Suna bine. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimile noutati:

Am fost la un mecanic specializat pe VW si AUDI si dupa ce mi-a facut morala ca am bagat ulei 5W 40 in motor cu filtru de particule, mi-a schimbat (a doua oara in 24 de ore) uleiul (si filtrul) cu ulei 5w 30, mi-a pus testerul pe masina (nu se putea face din mers pentru ca testerul era de dimensiunea unui sifonier) si a gasit ca masina are o oarecare problema la evacuarea gazelor. Sens in care a concluzionat partial ca ar fi filtrul de particule usor infundat, lucru datorat motorinei standard de la Petrom.

Sfatul lui: sa merg cu masina, la drum intins vreo 20-30 de minute la turatie constanta intre 2200 - 2500 si sa vin maine dimineata sa o testeze inca o data. Si sa folosesc pe viitor "motorina euro 5". Mentionez ca am facut ce mi-a zis el, partea cu mersul constant, nu am mai bagat alta motorina peste cea veche deoarece abia am facut plinul duminica si, cel mai interesant.. TIPUL MI-A ACTIVAT O FUNCTIE DE JURNALIZARE LA COMPUTERUL DE BORD PE CARE O VA VERIFICA SI STUDIA MAINE.

PS: dupa ce am mers aproape 1 ora pe centura orasului, masina nu "s-a reparat", inca are simptomele mentionate dar oarecum usor mai... putin violente. Inca se ineaca usor intre 1000-2000 de ture dar, reglata din acceleratie, o pot stabiliza.

Daca mai intereseaza pe cineva topicul, astept pareri si idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Scuze dar vroiam sa stie toti in ce stadiu sunt. Respectiv, nu are masina nicio problema depistabila pe tester, se alimenteaza bine, are putere, emisiile sunt bune dar concluzia este ca are o intrerupere la circuitele electrice care nu poate fi depistata pe tester. Solutia? Sa duc masina la un electrician bun si sa o ia la puricat.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, cu postatul asta in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu problema postat o pagina anterior.

Am o problema cu motorul (1.6 16V ADZ):  cod eroare 16555 , becul motor aprins si mesaj de "Emission workshop"

Masina are in jur de 170.000km . din care eu am facut 3500. Prima data mi-a aparut eroarea dupa 7-800km, am sters-o, a aparut iar dupa vreo 500, si acum dupa inca  vreo 1500.  De fiecare data la relanti , dupa drum lung.

Sondele lambda si clapeta au fost schimbate inainte sa o iau.

Nu am mai condus de mult timp si mi se pare ca motorul trage cam greu la turatie mica ,la plecarea de pe loc, si parca mi s-a intamplat si pe loc cu clima data la maxim sa moara motorul (nu stiu sigur daca asta a fost motivul). In regim de viteza nu se simt probleme.......

Poate sa imi spuna cineva mai detaliat cum pot sa ii fac o diagnoza /log in mers, ce parametrii sa urmaresc, etc ca sa imi dau seama mai bine de unde e problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in primul rand semnal sonda lambda 1, gr01 camp3 cum variaza la relanti ...Gr32 ce arata ?

EGR ai curatat?

Aprindere ?

Verifica presiunea benzina in rampa...

16555 are cauze multiple , vezi wiki rosstech

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Scuzati topicul in care postez,dar am urmatoarea intrebare: care program e mai bun pentru citire/scriere EEprom ceasuri,schimbare km,etc. dintre VAG Tacho si Vag K+Can Commander?

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut output test cu ultima versiune de VCDS la masina din semnatura si mi se pare ca au fost introduse niste teste in plus fata de versiunile anterioare din ce tin eu minte, cum ar fi testul valvei compresorului AC din prima poza, iar apoi... pauza din poza 2... trebuie sa pun din nou contactul sa pot relua testele altfel primesc acelasi mesaj, oricum dupa testul de la compresorul AC il primesc din nou

 

Interfata e originala.

 

Care sa fie problema, ce se testeaza acolo si nu am eu ? Sau poate e defect...

 

Multumesc.

post-75511-0-55754800-1377274215_thumb.j

post-75511-0-59770800-1377274222_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as adresa si eu la voi stimati colegi  urmatoare coduri de eroare.

 

2 Faults Found;

 

 

17965 Charge Pressure Control; Positive Deviation

P1557-35-10---Intermittent  Unde se afla pe un golf 1.9 Diesel ?

 

18047-Accelerator Position sensor 1/2 (G79/G185); implausible signal

p1639-35-10---Intermittent

Readiness; N/A

Avand o masina proprie cu benzina nu cunosc cea cu diesel  si de acea m-as bucura pentru orice sfat. idei de la voi care ati-mai intalnit cu problemele astea) ca sa-i ajut si eu mai departe unui tip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi n75 si capsula / totusi cred ca geometria e de vina .

In partea dreapta , jos la nivelul rotii (pe motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12.10.7 e ultima versiune,. vezi si cu ea ce erori aiu,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi prietene :). Scuze ca steptam mura in gura, dar ieri ma grabeam sa pot sa-i dau tipului un raspuns. Azi am gasit toate raspunsurile pe net pe care aveam nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întreb şi eu... pentru rularea/folosirea unui program de diagnoză (vag-com, VCDS) este necesar neapărat utilizarea un laptop sau merge şi pe o tabletă sau notebook? Care ar fi caracteristicile minime la laptop sau la celelalte variante?

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate informatiile sunt disponibile pe site-ul producatorului ross tech.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy - am incercat si cu versiunea indicata de tine (beta) si am primit aceasi rezultat, adica: nu am erori stocate dar cand fac Output Test dupa testul AC-ului primesc aceeasi eroare pozata mai sus (Function Not Available). Nu putem afla ce test urmeaza ca sa stiu macar la ce se refera? Sau poate daca n-am echipamentul respectiv n-ar trebui ca sa ocoleasca acest test automat?

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la postarea mea de mai demult. Nu am reusit sa gasesc nicio rezolvare la problema. Nicio diagnoza nu a descoperit nimic. Masina "merge" tot asa, cu "noduri". Pe partea electrica am inlocuit un releu si la panoul de sigurante din comparimentul motor este o piulita ruginita. Este posibil sa fie aia problema. Mai incercam. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!