Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

LA 2500 lei il mai comanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile erorilor sunt : 65535 si 00778

ma poate ajuta cineva ?? eventual cam ce trebuie sa schimb la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru G85 incearca asta 

Basic Setting Sensor for Steering Angle (G85)

Prerequisites:

  • Start the vehicle.
  • Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
  • Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
  • If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
  • Ensure that the steering wheel is not moved again.
  • Keep the engine running and do not switch off the ignition.
  • System voltage at least 12.0 V.
     

[select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Enter 40168, to enable the basic setting.
[Do it!]
[basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 2 should say "OK".
[Done, Go Back]
To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Check field 1, the value has to be between -4.5 and +4.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

 

Pentru 65535 -Sterge eroarea, daca nu dispare... Modulul de airbag la reparat 

Sper ca zic bine... nu sunt mare cunoscator, am incercat sa ajut, daca gresesc astept sa fiu corectat, doar asa putem invata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy , il comandam si daca era 3000 de lei daca atata facea, vroiam doar sa stiu cum aflu codul piesei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim: 03C907807D  500 euro la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare miam cumparat un cablu obd 2 si am primit softul vag 409.1 am instalat totu cum spune si imi cere test sa fac si nu pot imi da o eroare rosstech interface not found ce e de facut masina este o skoda superb 1din 12/2005. poate sa mai inatlnit cineva cu peoblema asemanatoare va rog ajutati'ma

Modificat de AR89DDE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema setare com port !

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cine ma ajuta si pe mine cu explicarea acestor coduri:



01274 - Servomotor pozitionare clapeta -V71-
35-10 - - - intermitent ,cand pornesc climatronicu se aude o bataie,tacanit urat(a) de tot la compresor. de bagat aer baga si rece si cald.

 

mai bag odata. poate e cineva binevoitor sa-mi raspunda si mie.





00949 - Motor inchidere centrala haion-V53- incuiat
25-10 - Pozitie comutator necun. - intermitent

00928 - Unitate inchidere centrala-F220-sofer
27-00 - semnal neplauzibil

00943 - Oglinda incalzita sofer -Z4-
35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am si eu o problema cu aceste erori de pe Climatronic.

 

00710 -  Defroster Flap Positioning Motor (V107)
        000 -   - - Intermittent
01271 -  Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
        000 -   - - Intermittent
01274 -  Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
        000 -   - - Intermittent
00576 -  Terminal 15
        002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servomotorasele cu probleme. puteti incerca reconditionarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu o problema cu un Golf 4 AZD 1.6 16V

Mi-a dat eroarea 16555  si becul galben cu motorul aprins si emission workshop.

Benzina am folosit numai carerra 100 si  un pic de 98

Am sters eroriile si dupa 400km au aparut iar.

 

Am becul de la EPC si ABS aprins.

Clapeta, si sondele lambda au fost schimbate (nu stiu daca au fost si adaptate...)

Ce teste suplimentare pot sa ii fac cu VAG-COM-ul ca sa imi dau seama mai bine despre ce e vb ?

Si cum s-ar remedia o astfel de problema, pas cu pas, asa, ca pt unul care nu a mai vazut un golf pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , 1400 de ron oferta care mi-a fost facuta de autonet , cu tot cu discountul pe care il are service-ul care mi-a dat comanda . + 50 ron manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tavy vezi aer fals tras de aiurea...

Egr de verificat...parca ai asa ceva...

Sonda 1 e schimbata? Citi km ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost toate schimbate , si sonda 1, 2 si clapeta de acceleratie.

Masina avea 166.000km . Prima data mi-a dat eroarea dupa ce am mers cu ea aproape de 1000km la mare, dupa un demaraj mai puternic, am sters-o si dupa a aparut iar dupa inca vreo 400km, la munte, fara vre-un motiv aparent.

Nu prea stiu pe unde sa verific daca trage aer fals ca sunt la primul golf,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat un topic in care sa cer ajutorul in legatura cu niste probleme semnalate la diagnoza dar nu am gasit. Daca l-am ratat imi cer scuze si mut descrierea problemei acolo.
E vorba de o Jetta careia i se aprinde uneori galben matorul cu pictograma volan. La o prima scanare erorile erau:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 021 HB    HW: 03G 906 021 HB
   Component: R4 1,9L EDC  000SG  9000  
   Revision: --H06---    Serial number: VWZ7Z0G9004516
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 66C9C73C28F7
 
 
3 Faults Found:
005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10): Open Circuit 
               P161A - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 91916 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:58:33
 
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 9.9°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
 
005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit 
               P161B - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 91916 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:58:33
 
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 9.9°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
 
005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit 
               P161D - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 91916 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:58:33
 
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 9.9°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Revision: 00H11001    
   Coding: 0021121
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 73EFAE686B25
 
 
1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            004 - No Signal/Communication
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 G
   Component: EPS_ZFLS Kl.6       1401  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2F676218C78D
 
 
1 Fault Found:
00573 - Steering Torque Sensor (G269) 
            008 - Implausible Signal
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 P    HW: 1K0 959 792 L
   Component: J387  TUER-SG BT    1133  
   Revision: 32008001    Serial number: 00000090369222
   Coding: 0000180
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 3C7D455406FB
 
 
2 Faults Found:
00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 64
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
 
 
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 104
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

 

 

 

Probabil nu prezinta interes pentru problema cu martorul volan aprins galben doar cele boldate. La o a doua scanare (dupa ce am sters erorile) a mai ramas doar eroarea:

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Revision: 00H11001    
   Coding: 0021121
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 73EFAE686B25
 
 
1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            004 - No Signal/Communication

 

 

 
Mentionez ca masinii i-a fost inlocuita caseta de directie acum circa 1000km.
 
Ma poate ajuta cineva cu ceva hint-uri? E caseta iar?
 
Va multumesc anticipat.
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si acolo. Multumesc frumos pt informatie.

Rog frumos un moderator sa stearga topicul daca nu se doreste pastrarea lui ca loc general de postare a erorilor gasite la diagnoza.

 

Eu zic ca e o mufa care nu a fost prinsa bine ... 

Merci. Pun un mecanic sa se uite la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

    Am urmatoarea eroare:  

Address 19: CAN Gateway       Labels: 1K0-907-530-V3.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 530 Q    HW: 1K0 907 951
  Component and/or Version: J533  Gateway   H07 5063
           Software Coding: E9807F060002020002
            Work Shop Code: WSC 01392 785 00200
                      VCID: 3561E7295CA6DFC4BA0355
1 Fault Found:

01305 - Databus for Infotainment
            004 -- No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 24
                    Mileage: 57531 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00

 

     Trebuie sa mentionez ca am instalat Navigatie chinezarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

biohazardousguy

Salut

Am si eu o serie de erori in calc. Skodei mele, dar le voi lua pe rand in ordinea importantei.

In primul rand, de asta primavara masina nu mai porneste la prima cheie daca sta peste noapte. O vreme o lua la a doua acum cu greu porneste la a treia cheie. Bateria e buna, electromotorul invarte fara probleme dar nu porneste. Da se porneasca si apoi moare. 

Am observat de asemenea ca zgomotul de amorsare a pompei (la deschiderea portierei sofer sau la contact) dureaza mult mai mult decat in trecut. Acum stau pana se termina zumzetul mult dupa ce se sting lampile in bord. De cateva zile s-a aprins si martorul check engine, am cumparat o interfata  si am scanat motorul de erori. Am gasit asta:

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia IScan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76 VIN: TMBNC46Y323456139   Mileage: 111130km/69052miles-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-APE.lbl   Part No: 036 906 034 BL   Component:  MARELLI 4LV       3699      Coding: 00071   Shop #: WSC 13765     VCID: 5DBA2E1ED7E698F6C43   TMBNC46Y323456139     SKZ7Z0A12505431 Fault Found 17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2             P1152 - 35-00 - System too LeanReadiness: 0000 0000

Ceea ce inseamna

Possible CausesMass Air Flow Sensors (G70) faultyIntake Air System faulty/leaking (false Air)Fuel Injector(s) faultyFuel Pump faultyExhaust System leakingSecondary Air Injection System faulty/leakingPossible SolutionsCheck Mass Air Flow Sensors (G70)Check Intake Air System for LeaksCheck Fuel Injector(s)Check Fuel PumpCheck Exhaust System for LeaksCheck Secondary Air Injection System

Datorita problemelor cu pornirea, as crede ca e pompa de benzina. Cum se pot testa/verifica celelalte cauze pentru a fi sigur de ce trebuie schimbat?  Unde e amplasat senzorul G70, se poate testa pentru a vedea daca e stricat?

Multumesc anticipat

Modificat de biohazardousguy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma adresez si eu mesterilor colegi din aria aceasta mai software si anume in legatura cu o problema la EGR. Am mai postat pe undeva insa nu cred ca era locul potrivit.

Ideea e ca aveam valva EGR blocata pe deschis, adica acel pistonas rupt. Voltajul pe engine block 074 era OK, chiar si adaptare (switch to basic settings) dadea ADP OK, insa fizic pistonul era praf.

Am cumparat un EGR nou pentru 1.6 AZD cod EGR 036131503R odata cu asta am curatat si clapeta de acceleratie si teava care e intre EGR si clapeta, am montat EGR nou cu borna baterie scoasa si dau sa incerc adaptarea.

Mai intai pe adaption-10 am facut un reset factory pt canal 00 cu valoarea 0, am re-adaptat si clapeta pe canal 60 daca tot is legate, apoi pe 074 adaptare EGR => ERROR.

Apoi am luat EGR vechi la care mergea adaptarea, si cu el in mana am pus mufa in el, dau adaptare, la fel , ERROR (inainte sa scot borna mergea adaptarea, sau posibil ca nu e pus in sistem si era doar in mana cu mufa pusa ?)

Scanez de erori, vad urmatoarele..

2 Faults Found:

17812 - EGR System: Basic Setting not Performed
        P1404 - 35-00 - -
17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting
        P1439 - 35-10 - - - Intermittent
Mentionez ca EGR-ul a venit fara acel furtun pe tzeava aia mica de vacuum, i-am pus furtunul de pe EGR original si am incercat adaptarea cu si fara el..insa primesc eroare, si dupa cum o vad e la potentiometrul G212. 
Are cineva vreo idee inspre lamurirea problemei ? :) Mersi mult.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

biohazardousguy

de ce nu masori intai presiunea in rampa de injectoare ?trebuie sa ai 2,9-3bar .daca e mai mica ,de acolo ai amestec sarac .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi cer scuze ca nu am stat sa citesc tot topicul, dar daca ma puteti ajuta sa imi spuneti ce inseamna eroarea de mai jos:

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1K0 907 044 BD
   Component: ClimatronicPQ35 090 0808  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6AD1DC714564C89

1 Fault Found:
00229 - Refrigerant Pressure
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu sfaturi pt rezolvarea unei pierderi de putere la 1.8T AGU (narrowband ECU) folosind VCDS 11.11 genuine?

Pana acum am facut test in mers la MAF,care e ok....ce altceva mai pot verifica?Din pacate nu imi afiseaza fuel trims din cauza versiunii vechi a ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare. Am pornit motorul, am mers vreo 5 minute si a inceput "sa se inece motorul". Am un motor BLS 1.9 TDI de 105 cai. Ca o paranteza, pana ieri mergea super ok, putere, raspuns optim la schimbarea treptelor, dar am spalat masina si tipul de la spalatorie mi-a bagat jetul la rezervor "sa spele motorina de acolo". E posibil sa fii ajuns apa in rezervor? Sa incerc ceva aditiv? Va rog un raspuns. Multumesc

Am si eu o problema asemanatoare. Am pornit motorul, am mers vreo 5 minute si a inceput "sa se inece motorul". Am un motor BLS 1.9 TDI de 105 cai. Ca o paranteza, pana ieri mergea super ok, putere, raspuns optim la schimbarea treptelor, dar am spalat masina si tipul de la spalatorie mi-a bagat jetul la rezervor "sa spele motorina de acolo". E posibil sa fii ajuns apa in rezervor? Sa incerc ceva aditiv? Va rog un raspuns. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!