Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Mergi la cineva care are originala , sa iti puna pe masina !

Daca se va conecta ....intelegi ce trebuie sa faci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e o problema de la masina, a mai incercat cineva sa o scaneze cu alta interfata si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci ... vezi firele de diagnoza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunday,04,August,2013,11:50:12:13314

VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Ross-Tech LLC.
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 06B-906-018-ALZ.lbl
Control Module Part Number: 3B0 906 018 
  Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3  00HS0009
           Software Coding: 08031
            Work Shop Code: WSC 00028  
7 Faults Found:
 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
        P0300 - 35-10 -  -  - Intermittent
18048 - Internal Control Module: EEPROM Error 
        P1640 - 35-00 -  - 
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
        P1570 - 35-10 -  -  - Intermittent
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached 
        P1176 - 35-10 -  -  - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow 
        P0441 - 35-10 -  -  - Intermittent
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Leak Detected 
        P1424 - 35-10 -  -  - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow 
        P1423 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Readiness: 1000 0000

Salut !Am postat si eu aceste erori.Stie cineva cam unde ar fi ceva probleme4 mai grave? Am schimbat telescoape,cap de bara,am avut si toba rupta de la racordul flexibil. Cam astea ar fi inainte de scanare.Dupa scanare nu au mai aparut deloc,am facut proba si la demaraj,si la franare.Totul este ok acum! Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunday,04,August,2013,11:50:12:13314

VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911
Ross-Tech LLC.
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 06B-906-018-ALZ.lbl
Control Module Part Number: 3B0 906 018 
  Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3  00HS0009
           Software Coding: 08031
            Work Shop Code: WSC 00028  
7 Faults Found:
 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
        P0300 - 35-10 -  -  - Intermittent
18048 - Internal Control Module: EEPROM Error 
        P1640 - 35-00 -  - 
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
        P1570 - 35-10 -  -  - Intermittent
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached 
        P1176 - 35-10 -  -  - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow 
        P0441 - 35-10 -  -  - Intermittent
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Leak Detected 
        P1424 - 35-10 -  -  - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow 
        P1423 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Readiness: 1000 0000

Salut !Am postat si eu aceste erori.Stie cineva cam unde ar fi ceva probleme4 mai grave? Am schimbat telescoape,cap de bara,am avut si toba rupta de la racordul flexibil. Cam astea ar fi inainte de scanare.Dupa scanare nu au mai aparut deloc,am facut proba si la demaraj,si la franare.Totul este ok acum! Multam anticipat!

 

  16684/P0300/000768 - aleatorie / Multiple rateu cilindru detectat Cauze posibile

  • Sistemul de admisie aer scurgeri
  • Alimentarea cu combustibil defect
  • Injector (s) defect
  • Aprindere prin cablu (e) și / sau Bujie (e) defect
  • Bobina de aprindere (e) defect
  • Recircularea gazelor de eșapament (EGR) (N18) blocat / deschis
  • Senzor de poziție arbore cu came (G40) defect

Solutii posibile

  • Verifica rateu Recunoașterea
  • Verificare a sistemului de admisie de aer
  • Verificați sursa de combustibil
  • Verifica Injector (e) și Injector de etanșare
  • Verifica aprindere prin cablu (e) și Bujie (e)
  • Verifica bobinei de aprindere (e)
  • Verifica Recircularea gazelor de evacuare (EGR) (N18)
  • Verificați senzorul de poziție a arborelui cu came (G40)

18048/P1640/005696 - Modulul de control intern: Eroare EEPROM

Cauze posibile

  • Modulul de comandă a motorului modificat (de exemplu, chip tuning)
  • Modulul de comandă a motorului defect

Solutii posibile

  • Contactați Tuner ;)
  • Înlocuiți modulul de comandă al motorulu

17978/P1570/005488 - Porniți motorul blocat de imobilizare Posibile simptome

  • Pornirea motorului, dar trage de timp imediat

Cauze posibile

  • Cheie (e) nu corespund
  • Instrument Cluster nu sa potrivit
  • Unitatea de control a motorului (ECU) nu se potrivesc
  • Unitatea de control a motorului (ECU) Sursa de alimentare defect

Solutii posibile

  • Verificați Coduri de eroare în imobilizare în sine (o parte din Tablou de bord în mai multe masini, dar modul separat de control a imobilizatorului în unele)
  • Verifica Imobilizator Valorile de măsurare (de obicei, în Instrument Cluster sau modul de control a imobilizatorului)
  • Meci cheie (e) / Instrument Cluster / Motor Control Unit (ECU)
  • Check Engine Unitatea de control (ECU) Alimentare (releu)

Note speciale

  • În cazul unor probleme de pornire a motorului asigurați-vă că vă sunt prezentați într-adevăr o problemă legată de imobilizare!Chiar dacă antifurt angajează, motorul va porni încă bine, dar taie după 2-3 secunde. Dacă nu vă confruntați cu acest comportament (de exemplu, motorul nu pornește deloc) Problema dvs. este foarte probabil, nu Imobilizator legate.
  • Pot fi stocate în combinație cu 01176 - cheie: semnal prea slab în modulul de control a imobilizatorului.
  • În cazul în care nu există alte coduri de eroare legate de imobilizare sunt stocate și imobilizare masurarea legate. blocurilesunt bine, cu excepția motorului să nu începem permis , în cazuri rare ajută să încerce rece a porni masina. Scoateți ambele borne de baterie. Scurt cablurile bateriei împreună (departe de baterie) pentru aproximativ 15 secunde. Reconectați bateria. (Exemplu )
  • Tensiune scăzută a bateriei (inclusiv o baterie defectă) poate provoca defectarea sistemului de imobilizare și de testare ar trebui să se facă doar cu o baterie instalată cunoscut bine.

17584/P1176/004470 - Bank1: O2 (Lambda) Corecție spatele Catalyst: Limita de control atins Cauze posibile

  • Sistemul de admisie de aer scurgeri
  • Senzorul de oxigen (e) și / sau oxigen control senzor defect

Solutii posibile

  • Verifica admisie Sistemul de aer pentru scurgeri (de aer fals)
  • Verificați senzorul de oxigen (e) și / sau de control al senzorului de oxigen (tot de pe ei!)

 

16825/P0441/001089 - EVAP de control al emisiilor Sys: Flow incorectă Posibile simptome

  • Lampa de control defecțiuni (MIL) activ

Cauze posibile

  • Emisiilor prin evaporare (EVAP) purjare Regulator Valve (N80) defect / blocată
  • Emisiilor prin evaporare (EVAP) purjare Supapă electromagnetică (№ 115) defect / blocată
  • Emisiilor prin evaporare (EVAP) de etanșare defect
  • Conducte între respirație a rezervorului și Throttle corp permeabil / blocat

Solutii posibile

  • Verificarea emisiilor evaporative (EVAP) purjare supapa de reglare (N80)
    • Efectuați de ieșire de testare
  • Verificarea emisiilor evaporative (EVAP) purjare Supapă electromagnetică (№ 115)
  • Verificarea emisiilor evaporative (EVAP)
    • Efectuați Setarea de bază
  • Verifica Tevi între respirație a rezervorului și a corpului clapetei

Note speciale

  • Atunci când a găsit în ANR 1.8T Audi A4 1.8T cec TSB 24-08-78 sau 2010268/3 sau Pass-Thru echivalent TSB
  • Atunci când a găsit în ANR 1.8T VW Passat 1.8T cec TSB 01-09-09 sau 2005554 sau Pass-Thru echivalent TSB
    • Notă: Passat 26E5 sau "R5" rechemare include în același actualizarea software-ului
  • Asigurați-vă că liniile de eliberare rapidă pentru valva N80 și linia de vid a PLDM nu sunt traversate.
    • Acest lucru se poate face, de asemenea, motorul greu să înceapă după umplerea rezervorului de combustibil.

 

17832/P1424/005156 - secundar sistem de injecție de aer, Banca 1: scurgeri Detectat Posibile simptome

  • Lampa de control defecțiuni (MIL) activ

Cauze posibile

  • Conducte între secundar de aer pompa de injecție și injecție secundară cu aer Valve scurgeri
  • Defect Kombi Valve

Solutii posibile

  • Verifica conducte între secundar de aer pompa de injecție și secundar injecție ventilul de aer
  • Înlocuiți defect Kombi Valve

 

17831/P1423/005155 - secundar sistem de injecție de aer, Banca 1: Debit insuficient Posibile simptome

  • Lampa de control defecțiuni (MIL) activ

Cauze posibile

  • Siguranță pentru aer secundar Pompa de injecție cu sufletul la gură
  • Furtun de vid (e) neetanșe sau prăbușit
  • Conducte între secundar de aer pompa de injecție și Combi (Air Injection secundar) Valve scurgeri
  • Secundar Solenoid injecție de aer (e) defect
  • Combi supapei (e) defect

Solutii posibile

  • Verificati siguranta pentru secundar Pompa de injecție de aer
  • Verifica furtunul de vacuum (e)
  • Verifica conducte între secundar de aer pompa de injecție și Combi (Air Injection secundar) Valve
  • Verifica secundar Solenoid injecție cu aer (e)
  • Verifica Combi Valve (e)

Note speciale

La vehiculele cu nituri dețin jumatati corp din material plastic de pompa de aer secundar împreună verifica pentru a vedea dacă niturile se încadrează afară. If au căzut afară sau sunt libere ați putea fi capabil să încuie împreună dacă pompă de rezervă când motorul nu a reușit.

Modificat de joca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! 

eroarea 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal 

            P0571 - 35-00 -  - 
 
duce cu siguranta la inlocuirea switch-ului de frana? cand apas frana stopurile se aprind corect.
in bord este aprins martorul EPC.
 
si ar mai fi Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 806 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V52  
   Coding: 01113
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2647F2ABEA27
   WVWZZZ1JZ2W113461     VWZ6Z0A3455214
 
3 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
 
la fel, trebuie schimbat senzorul sau poate fi de la altceva?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muale.....

 

eroarea 1695

Solutii posibile
  • Verificați cablajul sau Conectori
  • Verificați / înlocuiți siguranța (e)
  • Verificați / Înlocuiți Bec Lampa de frână (e)
  • Verificați / Înlocuiți comutatorul frânei (F)
Note speciale
  • Frână întrerupătoarele de lumină (F) au reputația de a rupe destul de des.

 

01039

Solutii posibile
  • Verificați cablajul și conexiunile
  • Verificați / Înlocuiți motorului Senzorul de temperatură a lichidului de răcire (G2)

 

01176

 

Cauze posibile
  • Imobilizator
    • Cabluri și / sau conector (e) de la / la imobilizare Reader Coil defect
    • Imobilizator Reader Coil defect
    • Transponder imobilizare în defecte sau incorecte Transponder cheie din Key
  • Telecomandă
    • Telecomanda Baterie descărcată
    • Telecomanda defect sau incorect de control de la distanță utilizat
Solutii posibile
  • Imobilizator
  • Telecomandă
    • Verificați / Înlocuiți baterie de control de la distanță
    • Verificați / înlocuiți de control de la distanță

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAI tata, nu mai dati copy/paste la traducerile cu Goagle de le wiki.ross, cu totii stim ca acolo sunt explicate codurile de eroare.

 

BVezi in blocurile de masura de pe engine, daca la apasarea pedalei de frana ambii biti de 0 sa fac 1?

 

 

G2 da, trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joca, pe langa ca este aproape inutil postul deoarece informatiile astea le vad si eu pe site, si traducerea e din topor :))

 

Cristi, mersi ! Incerc sa verific ce spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca omul nu stie sa caute pe wikiross puneti link-uri nu textul integral...si traducere de kkt in romana...

Daca a postat aici atunci are acces internet...

Engleza parca inca se mai invata in scoala generala...poate maghiarii nu se agita... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dr_junior1980

Hai va rog eu.

 

00877 - Treble Speaker Rear Right (R16) 
        011 - Open Circuit

 

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fire sau boxa defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cine ma poate ajuta

4 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16688 - Cylinder 4
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17441 - Sensor for NOx (G295)
            P1033 - 35-00 - Signal too Low
 

dupa schimbarea bujiilor nu a mai aparut misfire la nici un cilindru dar variatiile la relanti continua,e posibil sa fie de la senzorul NOX(acesta a reaparut la a 2-a scanare)????stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine senzorul nox nu da trepidatii la relanti , si are 3 ani acus decand imi lumineaza drumurile :))

L.E Sincer sa fiu am crezut ca doar fsi-ul are senzor NOX si suntem singurii cu beculete in bord :))

Modificat de Joe2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, doar FSI are Nox, dar cine stie cu ce interfata o fi facut diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

cine ma lamureste si pe mine cu semnificatia unor coduri de eroare?

16785, 17811, 16705, 16712 si 18010

sunt incepator in ale vw! :D

stiu ca este vorba despre egr si faptul ca am schimbat bateria! daca aveti un fel de catalog cu semnificatia erorilor ar fi mult mai bine!

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat b5 1.9 TDI

salut, am luat de volan si repede si mai lent si super repede si nimic.cred ca testul a fost facut cum trebuie doar ca martorul tot aprins este si in plus abs-ul nu functioneaza de cand e asa. :tuktuk: off nu stiu ce sa-i mai fac. daca ii scot bateria oare se reseteaza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE eroare ai stocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa o scanare si vezi daca nu s-a decodat modulul de abs .pentru codare gasesti procedura pe "Ross tech".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cine ma ajuta si pe mine cu explicarea acestor coduri:

 

01274 - Servomotor pozitionare clapeta -V71-
35-10 - - - intermitent ,cand pornesc climatronicu se aude o bataie,tacanit urat(a) de tot la compresor. de bagat aer baga si rece si cald.

 

 

00949 - Motor inchidere centrala haion-V53- incuiat
25-10 - Pozitie comutator necun. - intermitent

00928 - Unitate inchidere centrala-F220-sofer
27-00 - semnal neplauzibil

00943 - Oglinda incalzita sofer -Z4-
35-00 - -

Modificat de joca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunc si eu o intrebare , cu toate ca nu cred ca este locul ei .  Unde si cum , gasesc codul piesei , la senzorul NOX , ma tot intreaba cei de la piese auto dar nu stiu ce sa le spun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei sa-l stii ca sa aflii pretul acelui senzor. Eu zic sa stai linistit. Ai 2500 lei de dat pe senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa stiu pretul,vreau doar sa aflu codul ca sa il comand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!