Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Am fost azi la un electrician sa imi faca verificari si mi-a zis ca nu sunt probleme la bord ci la contact mai exact sub contactul masinii este ceva contacti electrici care se defecteaza in timp iar can sunt mai multi consumatori se reseteaza bordul din acea cauza iar acel contact costa aproximativ 150 ron. Are cineva idee despre ce contact este vorba?

Sigurantele sunt toate in stare buna pentru ca le-a verificat pe toate.

Sa trebuiasca schimbat electricianul sau acel contact despre care a zis? El nu a dat jos bordul dar a facut mai multe masuratori in zona sigurantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarea problema: acum doua zile, in mers mi s-a aprins becul de EPC si cel de CHECK ENGINE. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si la repornire mi s-a stins EPC-ul ramanand aprins doar cel de ENGINE. Continuand drumul, la un moment dat mi-a murit motorul, acelasi scenariu repetandu-se de mai multe ori. Am observat ca se intampla acest lucru doar cand eram pe turatie de relanti, daca acceleram sau aveam turatie mai mare de 700(in frana de motor), nu se intampla nimic. Deci doar in mers sau stand pe loc la turatia de relanti.

Am pus masina pe tester azi, si aici imi cer scuze ca nu am log, dar aveam eroare de EGR, 17849 P1441 EGR Valve Circ Open/Short to Ground si inca una pe care n-o mai retin, decat ca era ceva cu FLOW(parca excessive). Dupa ce s-a securizat mufa, am ramas cu o singura eroare:

17848 P1440 EGR Valve Power Stage Open

insa pana acum nu mi s-a mai oprit motorul. Ramane insa sa fac un test mai concludent cu motorul la rece.

Mi s-a spus ca ar trebui schimbata supapa EGR, insa costa aprox. 600 RON doar piesa si as vrea si alte pareri inainte sa o schimb.

Deci daca cineva considera ca ar trebui sa incerc inainte si alte solutii, va rog sa comentati.

Mersi anticipat.

LE: masina e cea din semnatura.

Modificat de fantozzi14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un electrician sa imi faca verificari

A desfacut ceasurile sa vada de lipiturile de care am zis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un electrician sa imi faca verificari

A desfacut ceasurile sa vada de lipiturile de care am zis?

Nu a desfacut ceasurile.A facut doar masuratori si a verificat fiecare sigurana in parte iar masuratorile toate au fost in zona sigurantelor

As vrea sa desfac eu ceasurile dar mi-e teama sa nu stric ceva pe acol sau sa ma trezesc cu un airbag in freza. Partea nasoala e ca nu stiu nici un electrician bun in zona asta iar cei care lucreaza pe la service sunt dezastru.

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi electricianul pentru ca imi facea tot mai des figuri masina.Pe drum cu mici denivelari imi disarea tot de pe bord destul de frecvent iar azi am fost la alt electrician care s-a luat direct de ceasurile de la bord iar dupa 10-15 minute mergea perfect. Am mers sa testez lucrarea pe un drum pavat si nu am mai avut treaba. Toata distractia a costat 100 ron. In ultimul timp dupa ce disparea curentul de pe bord imi dadea alarma la airbag dar acum e bine.

Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand ti-am spus ca problema ta e la ceasuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut o scanare cu VAG-COM si am urmatoarele erori.

Motorul trepideaza la relanti si porneste cam greu daca sta mai mult oprit.

Ce imi recomandati?

Multumesc!

008343 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1

P2097 - 000 - Too Rich

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 139114 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:28:18

Freeze Frame:

RPM: 2860 /min

Load: 27.0 %

Speed: 112.0 km/h

Temperature: 88.0°C

Temperature: 27.0°C

Absolute Pres.: 970.0 mbar

Voltage: 13.843 V

000771 - Cylinder 3

P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 139516 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 20:05:33

Freeze Frame:

RPM: 832 /min

Load: 19.6 %

Speed: 20.0 km/h

Temperature: 65.0°C

Temperature: 19.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.970 V

000769 - Cylinder 1

P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 139534 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 12:29:43

Freeze Frame:

RPM: 892 /min

Load: 17.2 %

Speed: 26.0 km/h

Temperature: 49.0°C

Temperature: 14.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 14.351 V

000769 - Cylinder 1

P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 139507 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 07:57:48

Freeze Frame:

RPM: 738 /min

Load: 17.2 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 67.0°C

Temperature: 14.0°C

Absolute Pres.: 990.0 mbar

Voltage: 13.843 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sonda lamba si bobinele/ fisele aferente acestora de pe cilindrul 1 si 3.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand ti-am spus ca problema ta e la ceasuri ?

Sincer sa fiu nu am avut curaj sa le desfac sa nu le stric mai rau sau sa fac alta minune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea si eu sa modific numarul de km din revizie in revizie insa nu am reusit sub nici o forma. Am mers la campul 17 Instruments am modificat pe acolo ce am crezut ca trebuie insa au trecut cei 10.000km si nu m-a anuntat. Eu am active doar campurile astea:

Canale active:

02 service reminder 0 sau 1

03 consumption

04 language

09 mileage odometer

25 seatbelt

30 fuel gauge adaptation

35 speed threshold

39 oil level sensor adaptation

40 mileage since service acum e 0

41 time since service e 0

42 minimum value mileage este 150

45 oil quality este 1 fixed service

47 soot entry este 0

48 thermal load este 0

49 minimum time to service

Inainte sa le notez am facut un SRI:

image.jpg

image.jpg

Unde trebuie sa modific sa fie reminderul la 10000km sau 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s imi spune daca vreau sa modific imi spune o anumita ordine dar nu prea imi dau seama cum sa o urmez. Matematic ar trebui de la dreapta la stanga insa logic ar fi de la stanga la dreapta

adaptation.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog un mic ajutor

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 047 906 033 E

Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ34

Coding: 00031

Shop #: WSC 13765

VCID: 152BB0F0CFD

TMBPH26Y723405404 SKZ7Z0A1183503

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

...stiu explicatiile date de ross tech. As dori ceva concret de la cineva care s-a lovit de aceasta problema si care a si rezolvat-o. Eu cred ca e vorba de ceva vacuum prost...nu am avut cum sa verific pt. ca era intuneric afara si e si Duminica.

Multumesc

17549/P1141/004417 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty

* Vacuum Lines faulty

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71)

* Check Vacuum Lines

* Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks

Special Notes

* Uwe: I think this code is set when the airflow being measured (or otherwise calculated)

by the ECU doesn't make sense given other operating parameters such as RPM and throttle opening, manifold pressure, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai lamurit ce sa mai :)).. ce spune el e in contradictie, plus ca nici nu am toate campurile care le indica active

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde trebuie sa modific sa fie reminderul la 10000km sau 1 an

la un an e pus, modifica canal 42 la 100.

Unde trebuie sa modific sa fie reminderul la 10000km sau 1 an

la un an e pus, modifica canal 42 la 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la bkd se poate verifica cu vcds cat e incarcata bateria si cat incarca alternatorul?

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine masori cu un aparat de masura cat incarca si cu unul mai special care e starea bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde trebuie sa modific sa fie reminderul la 10000km sau 1 an

la un an e pus, modifica canal 42 la 100.

Unde trebuie sa modific sa fie reminderul la 10000km sau 1 an

la un an e pus, modifica canal 42 la 100.

Multumesc de raspuns.. modific si te mai deranjez peste 10.000km :P. M-a derutat si faptul ca scrie 372 in loc de 365.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema. O-ring-ul de la MAP era prost, nu etansa si tragea aer fals pe langa el. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara faina, Tocmai am curatat EGR-ul la un motor 1.4 16V cu motor code AKQ si am vrut sa fac adaptare cu Vag-Com dupa , dar nu gaseam in ce grup se face (grupul 98 e pentru clapeta de acceleratie). Oare cum se face adaptarea Egr -ului la acest motor. Many tanks for your replies.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite mai jos:

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

Special Notes:

For ECU's using ME 7.5, the coolant temp needs to be between 10 and 50 °C.

In case the adaptation fails switch OFF the Ignition for 30 Seconds, then switch it ON and try again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

sunt nou posesor passat b6

am facut o scanare si am urmatorul rezultat

ce poate fi

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl

Part No: 1K0 959 702 K

Component: Tuer-SG 024 2365

Coding: 0000244

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 37792FEF3D8D

1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

Address 7D: Aux. Heat

Cannot be reached

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica geamul, iar cand ajunge sus tii in continuare activat butonul inca 10 secunde. Poti face la fel si in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!