Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema cu pornirea.....dimineata sau deseori chiar si dupa 2 ore de cand am oprit masina,refuza sa porneasca frumos la prima cheie

banuiala mea este ca in acest interval de timp,presiunea din rampa se pierde

dupa ce porneste totul este absolut ok,daca e frig afara motorul se tureaza automat,etc

am incercat sa amorsez de mai multe ori pompa inainte de a porni dimineata dar nu am reusit acest lucru,doar la prima punere de contact amorseaza dupa care pompa nu se mai aude cand pun contactul a doua sau a 3 a oara

banuiala mea este ca acea valva unises de pe tur este defecta.unde este ea fizic?

masina este cea din semnatura

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa de sens este in capsula din rezervor unde este si pompa si sonda de nivel etc.ai vreo eroare?ai gpl?scoate furtunul de tur din capul rampei si vezi daca poti sufla?daca nu alta e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gpl

nu am nici o eroare

este buna ideea cu furtunul de tur din rampa doar ca are o saracie de piulita pe care trebuie sa o desfac si cred ca nu am eu indeajuns de multa forta`n plamani sa sufluu...

care mai poate fi cauza?

ce`mi suna mie dubios este ca, atunci cand invart la automat porneste dar putin mai lung.....si nu mereu...si cand porneste parca totus se simte ca i`ar mai trebuii putina presiune in rampa adica o fractiune de secunda se invarte si motorul si electromotorul in acelas timp din armonie..nu stiu cum sa ma exprim dar nu porneste brusc cum ar trebuii

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmarit topicul inainte sa postez aici si nu m`am lamurit

-la mine nu porneste la a 6 a cheie, porneste la prima dar invarte mai mult

-nu am un manometru pe care sa il pot lega etans pe turul de benzina din rampa (sa vad daca scade presiunea rau peste noapte)

-nu porneste mereu la fel,uneori o ia la sfert alteori invart mai mult

Chestia asta ma sacaie pentru ca mi`am facut o pornire la telecomanda dintr-o alarma simpla si cand o pornesc dimineata de la balcon nu stiu daca trebuie sa apas o data (sa ivarta 1 secunda) sau sa tin apasat sa invarta mai mult.

Daca invarte o secunda si nu a pornit,ii dau sa invarta din nou, si porneste imediat iar electromotoru ramane cuplat pana se implineste secunda aia...

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu are absolut nici o importanta

alarma este montat si instalata de mine, gandita de mine

nu este facut nici un compromis, simuleaza perfect invartirea cheii in contact.

3 relee serioase de 40A puse cu fire groase in paralel cu cele de la contact.pur si simplu nici o diferenta

ideea este ca nu are importanta ca e dimineaza-seara, frig-cald, au trecut 2ore sau 12-ore, nu are o regula

poate porni la sfert sau poate porni dupa ce invarte 2 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi ceva legat de presiune in instalatie.cea mai simpla proba pe care poti sa o faci e sa scoti furtunasul(sa nu-l lasi liber,sa-l obturezi cumva) de vacum de la regulatorul de presiune din capul rampei. daca nu e nicio diferenta sau merge mai rau sa verifici daca poti sufla pe furtunul de tur(daca e defecta supapa de sens vei putea sufla usor iar daca e ok nu vei reusi sa suflii) si daca pompa baga 3bari.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa scot furtunasul din regulatorul sa presiune si o sa l obturez cu un surbel ceva

Daca merge mai prost ?

Daca merge mai bine?

sau daca porneste ok?

ce inseamna?

banuiesc ca prin acel furtunas este un vaccum facut de motor pe admisie (doar in mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e vacum din galeria de admisie si se face imediat ce incepe sa se invarta motorul.daca merge mai prost regulatorul e ok si faci urmatorul pas de care vorbeam.daca merge mai bine si porneste ok atunci regulatorul e dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ideea si imi place, chiar la asta nu m am gandit

ceea ce am mai observat,dar nu sunt chiar sigur,daca am rezervorul mai mult de 3 sferturi parca porneste mai bine dimineata

este posibil sau doar mi se pare?

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai schimbat deja becul, ai sters eroare.... acum vezi daca mai reapare. Daca da, e de la switch-ul pedalei de frana. EPC-ul e si martor OBD si de aceea ti-l aprinde daca sunt probleme cu switch sau becurile de frana.

Daca voi continua sa merg asa fara sa schimb switch-ul , exista vreun risc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce am mai observat,dar nu sunt chiar sigur,daca am rezervorul mai mult de 3 sferturi parca porneste mai bine dimineata

este posibil sau doar mi se pare?

in mod normal si cand esti pe rezerva capsula in care este pompa de benzina trebuie sa fie plina cu benzina.doar daca e vreo fisura pe acolo,ceva,sa se dezamorseze pompa si sa fie nevoie sa fie mereu peste jumatate nivelul in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa inchei cu problema mea,azi am mai facut o scanare cu testerul si au iesit urmatoarele valori

Address 01: Engine (03G 906 016 CB)

12:08:48 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)

819 /min Engine Speed (G28)

240.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)

415.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)

15.1 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

post-55828-0-80737200-1348048002_thumb.j

Modificat de Pedy_golf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poza e facuta dupa 1 min de functionare la ralanti e ok.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza e facuta cu motorul cald, apa la 900dupa un drum de 20 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce sa inteleg? ca egr -ul nu are nici o problema si ca totul e ok, desi pe tester apare eroarea cu 16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Modificat de Pedy_golf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apare eroarea? se poate sterge? poti vedea blocurile de masura atunci cand apare eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare se poate sterge,dupa 4-5 km de mers apare iar si da,pot vedea blocurile de masura cand eroare e deja aparuta. Am sters-o de patru ori pana acum si de atatea ori a aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica capsula de la egr sa nu fie sparta si furtunasul de vacuum ce comanda egr.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca valoare are EGR recirculat actual in bloc de masura cand apare eroarea?

daca e >300 la ralanti atunci ai capsula EGR sparta.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul de vacuum ce comanda egr l-am verificat, am pus degetul si simt cum trage, iar valoarea la relantii,asa cum se vede in poza de mai sus,este mai mare de 300, cam 415, cu motorul cald, apa la 900. poza e facuta cu eroarea deja aparuta

post-55828-0-12723600-1348124013_thumb.j

Modificat de Pedy_golf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar valoarea cu motorul proaspat pornit sau chiar daca ai mers cu el, da-i un sprit si vezi daca dupa spritz scade valoarea daca nu scade e clar ca membrana e sparta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc maine sa fac ceea ce mi-ai zis. Oricum iti multumesc tare mult pt sfaturile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!