Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

La speed sensor nu ar trebui sa se stinga decat dupa ce pui testerul pe masina si stergi eroarea.

Dar am mai intalnit cazuri ca si al tau.

E bine sa faci o diagnoza totusi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Problema mea incepe in felul urmator:

Am un passat 1.6 benzina an 2002 la care de cand l`am cumparat din germania se aprinde becul de la CheckEngine.

L-am pus pe VAG-COM inainte sa il cumpar, sigura eroare fiind una dintre sondele lambdafault code 16514 \P0130 O2 Sensor Circuit Maldunction (Bank 1-Sensor1)

In mers, masina este OK, trage destul de bine, nu consuma mai mult de 7.5 in afara dar, la pornire , dimineata, dupa cheie scade putin relantiul dupa care urca la loc.

mentionez ca dupa ce sterg eroarea, imi apare din primii 3 kg becul "check engine"

Intrebarea mea este, sa fie dintr-o sonda Lambda sau din Debitmetru ?cum sa fac sa gasesc fara ambiguitati problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu debitmetrul.

E prima sonda - trebuie schimbata. Sa verifici si cablajul.... dar nu e de la el, e din sonda.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu este de la debitmetru?

mi s a mai intamplat chestia asta as putea zice...pe un e46 acum ceva timp imi dadea aceeasi eroare,am schimbat sonda lambda,absolut nici un fel de schimbare.am pus debitmetrul unui prieten dupa care totul s a schimbat radical.

eroare pe e46 a fost citita cu un autoboss care a costat ceva banuti.legatura exacta nici eu nu o stiu pentru ca nu sunt decat un amator in domeniu dar nu vreau sa dau 7-8 mil pe un debitmetru sau 4 pe o sonda fara rost.

Am atasat un printscreen cu eroarea, aceeasi o da pe orice tester, daca o sterg reapare dupa 3 minute

16514 \P0130 O2 Sensor Circuit Maldunction (Bank 1-Sensor1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur.... in primul rand, la Vag-uri, sfant e VCDS-ul original sau VAS-ul original....

Da, e sonda.... daca era debitmetrul cu defect electronic - electic, aveai eroare pe G70 - Air Mass.... daca ai debitmetru obosit, asta se vede doar dupa ce faci ceva verificari pe blocurile de masura.

Acum, asta e solutia pentru problema postata de tine. In rest, nu am scanat eu masina, ca sa iti dau alte garantii.

Spor !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina are peste 100-150k, sonda e aia din fabrica e imbatrinita sigur daca nu e dusa de tot :)

Am vazut problema asta la multe masini inclusiv a mea ... la a mea am pierdut 1/2an pina am schimbat-o ...nu ma lasa inima :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar as vrea sa incerc totusi cu una fara sa dau 600 lei.daca este ok?.......desi nu cred dar daca e?

da dar as vrea sa incerc totusi cu una fara sa dau 600 lei.daca este ok?.......desi nu cred dar daca e?.

da dar as vrea sa incerc totusi cu una fara sa dau 600 lei.

daca este ok?.......desi nu cred dar daca e?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai de unde lua o sonda BUNA nu prostii de la dezmembrari fa o incercare...

Cu vechituri m-am lamurit...a incercat cineva 5 bucati SH si nici una buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar as vrea sa incerc totusi cu una fara sa dau 600 lei.daca este ok?.......desi nu cred dar daca e?

da dar as vrea sa incerc totusi cu una fara sa dau 600 lei.daca este ok?.......desi nu cred dar daca e?.

da dar as vrea sa incerc totusi cu una fara sa dau 600 lei.

daca este ok?.......desi nu cred dar daca e?.

esti super... daca e,... dar nu e... da, toti vrem asta - atata timp cat masina merge aiurea, eroarea o ai ... e clar ca nu e buna.

Cei cu supertester-ul.... de ce nu ti-au facut un test pe sonde, sa vedem cum se prezinta... de fapt, nu se prezinta.

oricum, de la magazin, nu o sa-ti comande sonda si sa ti-o lase sa te joci cu ea....

SH e cum zice Moog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pe motocicleta, un kawasaki zx6 2008 doua sonde lambda cu 4 fire, ambele inainte de catalizator

motocicleta are 20miikn nici un fel de eroare

merita sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi drept cit ai baut pe ziua de azi ? :)

Sau ai gresit doza ? :))

Cum pm sa pui sonda de pe motocicleta pe masina ? Pe masina cred ca ai cu 5-6 fire UEGO, wideband nu una simpla...

Plus ca au specificatii diferite...inclusiv lungimea firului...

Nu ai incredere in ce spunem noi du-te la service aia au mai multa experienta :))

Eu am incercat si varianta asta...mai bine dadeam banii la un cersetor ...tot aia...

Cereau 780RON pt schimbarea sondei si 80RON diagnoza...a ramas 80RON aruncati...

M-a costat pina la urma 420RON si un suc la un amic cu elevator :))

Uitai...si o cheie inelara crestata cu faiul sa intre firul...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele sonde, atat de pe masina cat de pe motocicleta au 4 fire

lugimea firului nu prea are importanta pentru ca o sa l prelungesc

specificatiile nu cred ca sunt diferite.............rementionez "nu cred"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie cum le prelungesti...sondele sint sensibile la curenti paraziti de la pistolul de lipit...cel putin asa zice lumea...

Incearca pe riscul tau...vezi daca ai acelasi capat filetat , lungimea virfului sondei etc...daca sint identice ai sanse :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf V 1.6 FSI si imi tot apare eroarea P2202 NOx Sensor Circuit Low Bank 1 de la ce ar putea sa fie problema? Daca ati mai intalnit aceasta eroare va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat-o si acest senzor unde este localizat pentru ca din cate am mai citit ar putea fi cablajul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu VAG-ul si scrie exact eroarea...

Cred ca e sonda lambda 1...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum banuiam, am inlocuit sonda 1 (inainte de calalizator) cu o sonda de la zx6`le meu si eroare a disparut.am recitit erorile dupa 200 km si rezultatul "no errors found" iar becul de la bord nu s a mai aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie si eu de ajutor....cele 4 mesaje cu rosu de la inceputul log-ului sunt probleme aparute? in rest peste tot imi da "No fault code found."

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sunt erorile de pe fiecare modul in parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare legata de pompa ABS-ului (am sters-o si a revenit), iar la RossTech pe site nu gasesc fix problema mea, ci altele. Ma poate ajuta cineva cu informatii legate de ce as putea incerca pentru a rezolva problema?

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

014 - Defective - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatoarele erori banuiesc de unde au aparut :

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 - modificare "rear parking light" ,aprinderea celor 2 becuri

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 - schimbat switch defect la usa sofer

56-Radio -- Status: Malfunction 0010 - afisare kilometraj pe display-ul radioului

dar 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 nu am idee de unde provine !!!

mai jos am atasat si ultimul log dupa stergerea erorilor si rescanare ...

http://www.fileshare.ro/76678099545.9

Modificat de danny22tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca le-ai sters..... Trebuiacsa le postezi pana sa le stergi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesta este log-ul inainte de resetarea erorilor :)

http://www.fileshare.ro/76720516470.1

mentionez ca odata am uitat pozitia aprinsa 2 zile si am ramas fara curent,dar a pornit la cea mai mica impingere !

Modificat de danny22tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

La un polo 9N2 2008 1.2 eroare asta arata sonda lambda dusa? Masina are ~ 100k km

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 006 - short to plus - intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!