Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi? de cand am luat masina nu imi porneste compresorul de clima, am incarcat-o si cu freon si degeaba si am schimbat si senzorul de temp exterioara si tot nimic. am scanat-o si mi-a dat urmatoarele erori:

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 KE

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4898

Coding: 00005

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ5E051466 VWZ7Z0D0227850

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to B+

Address 19: CAN Gateway

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-00 - No Communication

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul de climatronic functioneaza? S-a deconectat respectivul modul? Din eroarea de mai sus se pare ca a fost deconectat si nu comunica. Vezi cablajul de la senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul 2346 orice parere este binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Leon 2008 : sonda lambda S1 si S2 ..Short to Ground ..dupa ce a fost agata a 2 sonda si rupte firele a aparut eroarea.reparat firele mers cu ea destul de mult a aparut eraoarea ca ar da la masa ambele sonde! Are cineva schema electrica sa pot urmari firele / masura pana in ECU sondele,si ce valori ar trebui sa dea.mersi PS cumparat ambele sonde si la fel face!

Scrie exact ce erori ai pe VAG...

Nu prea ai ce masura la sonde...daca ai legat firele rupte inapoi si tot ai erori se poate sa fi tras/rupt firele din sonda...

Aici e topic pt benzinare...de ce nu postezi pe aria diesel ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tec...90/P0106/000262

Baieti,daca am fi eroarea asta sa inteleg ca as cam avea de verificat:

-cablajul la senzor (senzorul deja e verificat)

-pierdere de aer pe admisie sau pe evacuare

-si modulul acela (despre care este vorba,stie cineva un cod pentru el sau ce piesa reprezinta mai exact) ?

Masina da in nas in treptele 1-2-3 de la 70 km/h in sus nu mai am intreruperi

Am mai gasit urmatorul raspuns pe un site din afara :The 1.2 engine has a timing chain and the tensioners wear and make the chain loose. The chain can then jump a tooth or two and make the cam timing go out. If it jumps too much the valves will be damaged.

If this is the case fit new tensioners ( I think there are 2) and time up the chain, the chain should be good for the life of the engine - deci sa verific si lantul de distributie?

Multumesc

A mai patit cineva asa ceva?Sau daca ati mai auzit cazuri asemanatoare.

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ieri am reusit si eu sa imi scanez masina cu VAG si am avut urmatoarele erori. As vrea sa stiu daca sunt probleme majore sau nu si cam ce pot face (daca e ceva de facut)

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold (am avut mai demult o scapare intre toba mediana si cea din spate)

16712 - Knock Sensor 1 (G61) (e din cauza RPM? dimineata cand pornesc motorul sta turometrul la 1200 pana cand incepe apa sa se incalzeasca - 1 minut maxim)

01176 - Key - Signal too Low - Intermittent (e ceva cu semnalul slab al cheii? cum pot sa rezolv problema?)

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) (nu stiu la ce se refera asta. mi-am facut acum o luna revizia iar filtrul de aer era FOARTE imbacsit - asta o fi cauza sau sunt pe carari gresite?)

Astept raspuns,

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fane mai intii sterge tot, si vezi ce apare din nou...dupa aia postezi pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-10 - - - Intermittent

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

curatat cu spary contact alimentarea bobinei verificat mufa mers 2 zile cu ea iar a aparut eroarea si nu mai porneste!

Trebuie inlocuita bobina ?sau mai verific ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii din bord , ai bobinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

Se exclude clapeta de acceleratie murdara(am curatat-o acum 2 saptamani si ceva) si EGR-ul(n-are 12.000km). Are variatii la ralanti, in rest nimic ciudat.

Pe un site am gasit ca raspuns "Check the vacuum line to the fuel pressure regulator." Pe VWVortex zic de senzorul MAF. Cam ce as putea sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. cum sterg si eu eroarea 01486 de la abs deoarece m-am jucat azi cu o interfata vag com si am facut niste teste la abs(frani) si mi-a ramas aprins in bord abs si cate o data mai clipeste si esp si nu se mai sterge eroarea din calculator.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista procedura pe wiki rosstech

O sa te descurci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica canistra de carbon

Si cum pot sa fac asta, ca sa fiu sigur ca merge? Ca la furtunele care vin in ea m-am uitat si nu par crapate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca nu-s infundate,adica daca comunica cu rezervorul si cu admisia si daca fac vid.apoi acea electrovalva sa functioneze si acel oring sa etanseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit urmatoarea eroare care nu dispare dupa readaptarea clapetei

Motorul, in rest, functioneaza foarte bine

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 906 056 DP HW: Hardware No

Component: MED9.5.10 G00 9029

Revision: 66H09--- Serial number: VWZ7Z0G8013401

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

012408 - Throttle Control: Airflow at idle too low

P3078 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 43560 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 13:34:37

Freeze Frame:

RPM: 1080 /min

Load: 27.4 %

Speed: 13.0 km/h

Temperature: 51.0°C

Readiness: 0000 0000

ce ar trebui sa verific/inlocuiesc ca sa elimin eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie de cand nu ai mai curatat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata, dar vezi numai cati km are masina si a functionat exclusiv cu benzina mol evo (98), majoritatea drumurilor au fost externe (80%)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curat-o si adapteaz-o daca tot se mentine eroarea ai vreun furtun de vacuum spart pe undeva dar mai greu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi am facut o scanare a erorilor de pe masina si au iesit urmatoarele.

Presupun ca primele erori sunt legate de faptul ca nu mai exista catalizator pe masina,dar cea de a3a ce este?

Multumesc

3 Faults Found:

000313 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2

P0139 - 000 - Response too Slow - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 34656 km

Time Indication: 0

Date: 2027.14.26

Time: 23:21:39

Freeze Frame:

RPM: 1459 /min

Load: 7.4 %

Speed: 53.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 37.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.970 V

008343 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 1

P2097 - 000 - Too Rich - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 35615 km

Time Indication: 0

Date: 2028.14.01

Time: 10:46:07

Freeze Frame:

RPM: 2831 /min

Load: 35.7 %

Speed: 125.0 km/h

Temperature: 90.0°C

Temperature: 46.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.589 V

008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276)

P2293 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 35771 km

Time Indication: 0

Date: 2028.14.01

Time: 12:53:32

Freeze Frame:

RPM: 3735 /min

Load: 56.1 %

Speed: 165.0 km/h

Temperature: 90.0°C

Temperature: 48.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.462 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune din capul rampei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de schimbat acest regulator de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea si vezi daca functioneaza in parametri si schimba-l...se poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pana ieri am avut martorul check engine aprins in bord (cel galben). Ieri am avut niste probleme cu vitezometrul si stiam sigur ca este intrerupt firul pe undeva. Am scos firele din camasa, am refacut firul rupt, apoi l-am izolat bine. Am izolat si un fir de langa el (avea doar camasa rupta, el era intact). Cand am pornit apoi motorul, martorul galben de la motor nu a mai ramas aprins (cand pun contactul se aprinde - deci nu este LED-ul stricat)... E posibil asa ceva ? Sa se stinga martorul de motor dupa ce refaci legatura unui cablu (de la vitezometru in cazul meu) ?

Mentionez ca nu am scanat masina inca sa vad ce erori mai are motorasul meu drag :)

Merci anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!