Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

01309 t Power steering control unit defective t Steering requires greater effort t Power steering disconnects – Replace the motor pump assembly

Daca zici ca ai schimbat pompa se pare ca e unitatea defecta...cel putin asa zice ELSA pe cod de AQW Fabia I 2002...

Bafta...

De control ai verificat toate sigurantele ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele care intra in pompa sunt OK? are alimentare? Siguranta este buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am scanat masina unui vecin,Octavia 1 Motor 1.6 SR si am gasit 3 erori:

18068/P1660 - Coolant fan control1: Short to ground

17909/P1501- Fuel Pump Relay (J17): Short to ground,intermitent

16524/P014 - Oxygen (lambda) Sensor B1 S2: No activity - intermitent

Omul zice ca a schimbat sonda Lambda in urma cu un an,cu una aftermarket,si mecanicul i-a legat-o direct,fara mufa,ma gandesc ca poate o fi intrat apa la legaturi.

In Octombrie,i se oprea masina in drum,murea motorul,am masurat atunci tensiunea livrata de alternator,cu farurile aprinse si crestea usor pana la 16 Volti apoi se oprea motorul,probabil o protectie a ECU Simos 33. A fost la service si i-au curatat contacte pe la releul de la pompa de benzina(stiu,ciudat,care-i legatura,asta m-am intrebat si eu). Acum,tensiune e corecta si constanta,13,9 Volti

In legatura cu ventilatorul,pana sa sterg erorile,nu functiona aerul conditionat,insa temperatura antigelului nu urca peste 90 de grade,deci ventilatorul mare pornea.

Suspectez modulul de comanda al ventilaatoarelor

Daca poate face cineva o legatura intre aceste simptome si defecte,si poate furniza niste solutil il rog sa dea un semn.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am sters,insa nu am mai apucat sa vad daca au reaparut. Un nou detaliu a aparut intre timp: dupa schimbarea parbrizului,anul trecut,ii intra apa in masina si curge chiar pe releele de sub bord. Poate reusesc sa vad masina mai in amanunt zilele astea. Poate nu chiar On topic,dar imi puteti spune unde se afla modulul de control al ventilatoarelor? Am mai citit pe forum ca se mai si repara astfel de module care au lipituri reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub lonjeronul stang al masinii,sub tavita de la baterie,e accesibil pe sub masina.

Referitor la apa,nu ai garantie de la montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema.Azi in mers s-a aprins martorul EPC si robinetul urmate de emission si engine workshop.In prima faza trepida turometrul intre 700 si 1200 de ture,dupa care a ramas la vreo 600 de ture si degeaba apasam pe pedala de acceleratie ca nu se intampla nimic.Am oprit-o vreo 10 minute,a pornit stand la 1200 de ture si am fost la tester.

Codul de eroare : 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10

Dupa ce am resetat de vreo 5-6 ori acest cod,am plecat spre casa 10 km si nu a mai facut nicio figura.

Ce ma sfatuiti sa schimb la masina?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba deocamdata nimic: curata/verifica EGR-ul si clapeta de acceleratie.

Possible causes:

Leak in inlet or outlet

EGR system

Valve activated carbon fuel vapor extraction system

Wiring and / or connections faulty

Throttle body dirty / faulty

Intake manifold absolute pressure sensor

Barometric pressure sensor (F96) defective

Possible solutions:

Check on Leak in inlet or outlet

Check the EGR system

Check / replace valve activated carbon fuel vapor extraction system

Check / repair wiring and connections

Throttle body cleaning / replacement and re-enroll

Check (measured value blocks) / replace intake manifold absolute pressure sensor

Check (measured value blocks) / replace barometric pressure sensor (F96)

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indrumare. Nu stiu daca mai are garantie la montaj. Ma uit pe factura mea,caci am montat amandoi in acelasi loc perbrizul la distanta de 2 luni,dar la mine,din fericire,au lucrat bine.

sub lonjeronul stang al masinii,sub tavita de la baterie,e accesibil pe sub masina.

Referitor la apa,nu ai garantie de la montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de problema mai sus creionata, dupa diagnoza principalul vinovat este senzorul G28.[undeva la 270 lei piesa] urmeaza sa-l schimb.

Maine ar trebui sa ajunga senzorul din Uk, l-am prins la o licitatie [aproximativ 220 lei] :) revin cu informatii la o scanare, dupa ce gasesc meserias sa-l schimbe :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati ce inseamna urmatoarele coduri:

16525-oxigen(lambda)sensor B1S2 heating circuit malfunction P0141-35-00

01131-control circuit for turn signals 25-10 unknown swichcondition - intermitent

01176- key 07-10- signal too low-intermitent

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.sonda lambda 2 se pare ca e cam dusa sau ceva in neregula cu catalizatorul(ceramica sparta)

2.probleme legate de semnalizare,maneta,releu.

3.probleme pe la imobilizator sau posibil bateria din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind sterge-le si vezi care reapar...

Nu te apuca de sapat/schimbat degeaba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare daca se poate in ce grup vad sistemul de climatizare si cum ajung acolo?

multumesc pt intelegere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai climatronic - pe AutoHVAC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Corect.Actiunea asta la mine e de genul "by default"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o interfata 409.1 kkl chinezeasca :D = CLONA = INTERZISA

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am scanat masina azi Skoda Octavia 2 (1z) 1.9tdi si am gasit aceasta eroare, pe care o sterg dar apare la loc.

Precizez ca masina functioneaza normal si fara probleme dar nu stiu ce este aceasta eroare si nu stiu daca sa ma ingrijorere sau nu :)

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 F HW: 1K0 953 549 F

Component: Lenksäulenmodul 021 0050

Coding: 0000042

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 356B50702065

1 Fault Found:

00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

014 - Defective - Intermittent

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la contactele manetei actionare stergatoare.

Se pot curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este eroare naspa... tre sa o rezolvi repede ...

O sa-ti pice stergatoarele :))

00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22): Defective

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty
  • Wiring/Connector(s) from/to Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) faulty
  • Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring/Connector(s) from/to Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
  • Check Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)

Special Notes

  • When found in VW Golf/Jetta/Bora (1K/5M) (and similar): Steering Wheel, Check Measuring Value Blocks (MVB) 001.4 & 002.1.
  • This fault does NOT mean the Wiper Switch/Lever itself, it means the small Switch for the Interval on top of it!

Bafta.

Edit: Te-ai bagat repede Turbocip :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, buna aia cu pica stergatoarele.

Acum ca si idee are rost sa desfac aiurea daca totul merge normal ? Adica nu am avut niciodata probleme cu stergatoarele si merg perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroare si vezi daca mai apare... Daca da repara, legea lui Murphy zice ca nu o sa mai functioneze deloc fix la drum lung cind afara ploua torential

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu functionarea stergatoarelor, doar cu reglajul functiei intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroare si vezi daca mai apare... Daca da repara, legea lui Murphy zice ca nu o sa mai functioneze deloc fix la drum lung cind afara ploua torential

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, eroare dupa ce o sterg nu mai apare, dar a 2 a zi daca iar scanez masina de multe ori imi apare iar :)

Si cred ca este ceva la maneta pentru ca nici butonul din capul manetei pentru BC uneori nu vrea sa mearga decat daca apas mai tare pe el, cred ca are ceva.

Luna viitoare ajung in Ro si cred ca iti voi face o vizita Al Bundy :)

Va salut si va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!