Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Citeam undeva pe site-ul ross-tech despre o eroare care ar aparea la scanarea modulului de airbag la masinile din ...2001 parca si care nu se mai putea sterge ulterior. S-a rezolvat aceasta chestie ? Trebuie sa fiu atent la acest aspect ? Mai exista aceasta problema la versiunile mai noi de vcds ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vb de cateva serii de module - fabricate intre 2000 si 2001, care faceau figuri cu interfata veche - si soft 402.3. Dupa accesarea modului, ramanea martorul din bord aprins si eroarea 65535 - internal error , care nu mai putea fi stearsa.

Acum, nu mai e cazul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai stricat calculatoare de airbag cu interfete din-astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la clone sau la 402 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clone !

Scan pe airbag si eroare 65535.

Modulul de airbag la reparat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deh, nu degeaba ne bucuram de pretul dat pe una originala......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La update de reprezentanta ii apare aceeasi varianta software :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Doar ce m-am intors de la munte.

Mi s-a aprins "chech-engine" in bord. Calculator de bord scria: emissions garage.

La diagnoza mi-a dat urmatoarea eroare:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 06A 906 033 EM

Component and/or Version: SIMOS71 1.6l 2VG 7004

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Speed: 78.4 km/h

Lambda Factor: 0.984

Voltage: 0.160 V

Lambda: 12.5 %

Speed: 40.2 km/h

Lambda Factor: 0.977

Voltage: 0.400 V

Lambda: 13.3 %

Readiness: 0000 0000

Multumesc anticipat pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestec sarac !

Vezi ca s-a mai discutat despre eroarea aceasta pe forum.

Un search si gasesti toate raspunsurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.

Am fost la service, au scos pedala de acceleratie, au inlocuit-o cu alta..face la fel. Au spus ca e sigur clapeta.

Azi pun o clapeta de la acelas tip de motor pe masina, face la fel...aceeasi eroare:

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-00 - -

De eroarea asta nu pot sa scap cu nicio clapeta. Chiar daca scot bateria, si o conectez inapoi, fara sa pornesc motorul, apare iar.

Mai ramane sa veric tensiunea pe fiecare fir, poate o fi vreo intrerupere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cateva sfaturi:

Possible symptoms:

  • Increased idle
  • Bokkerig behavior throttle

Possible causes:

  • Wiring and / or connections faulty
  • Throttle Control unit incorrectly
  • Sensor failure

Possible solutions:

  • Check / repair wiring and connections
  • Throttle body cleaning
  • Check (measured value blocks) / re-teach throttle control
  • Check (measured value blocks) / replace sensor

eventual vezi si aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_%28TBA%29

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La update de reprezentanta ii apare aceeasi varianta software :)

Dupa upodate la reprezentanta se poate sa i se schimbe chiar si HW.

Update.

Am fost la service, au scos pedala de acceleratie, au inlocuit-o cu alta..face la fel. Au spus ca e sigur clapeta.

Azi pun o clapeta de la acelas tip de motor pe masina, face la fel...aceeasi eroare:

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-00 - -

De eroarea asta nu pot sa scap cu nicio clapeta. Chiar daca scot bateria, si o conectez inapoi, fara sa pornesc motorul, apare iar.

Mai ramane sa veric tensiunea pe fiecare fir, poate o fi vreo intrerupere.

Verifica firele din tubul de copex dintre lonjeronul stang si motor, cele de langa electromotor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai Cristi.

Cum dracu sa schimbe HW ?

Asta inseamna parte fizica .

Omul zicea de soft ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa-ti aduc aminte, intreaba pe MUgur cand am fost la Avia cu skoda aia neagra care se oprea in mers. Mai tii minte? Stiu sigur ca Ocheana a spus ca s-a schimbat si HW. Si la update di firmware la RNS510 nu se schimba si HW in unele cazuri, chiar si codarea trece pe mai multi biti in longcoding ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam o data pe luna imi stocheaza eroarea :

17863 exhaust gas temperature sensor 1(G235) implausibile signal

Pe Ross nu e nimic despre eroarea asta.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici:

Possible symptoms:

Possible causes:

  • Leak in the outlet
  • Wiring and / or connections faulty
  • Sensor failure

Possible solutions:

  • Check / repair leak (s) in the exhaust
  • Check / repair wiring and connections
  • Check (measured value blocks) / replace sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check nu e aprins,problema e ca o stocheaza destul de rar,o data pe luna de unde cred ca nu e dus senzorul...

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am si eu o problema la golf 4 motor 1.4 16V.dupa ce am schimbat kit distributie plus piston pedala ambreiaj plus tija din cutia de viteze cea care apasa rulmentul de presiune,am observat dupa un drum de circa 200 km ca masina la relanti ramane undeva pe la 1100-1200 rpm.Iar acum cateva zile dupa ce mam plimbat putin prin Targoviste si am oprin pentru 2 minute masina nu a mai vrut sa porneasca decat la a patra cheie dar si atunci cu pedala de accelaratie calcata zdravan.Ieri am fost cu ea la un test si mi-au aparut urmatoarele erori:

Luni, 23 aprilie, 2012,17:05:24:10074

Versiune VCD: Release 10.6.4

Versiunea de date: 20110418

-------------------------------------------------- ------------------------------

-------------------------------------------------- ------------------------------

Şasiu Tip: 1J - VW Golf / Bora IV

Scanare: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Kilometraj: 199550km/123994miles

-------------------------------------------------- -----------------------------

Adresa 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Nici o parte: 036 998 032

Componenta: ME7.5.10 5045

Codificare: 00031

Shop #: WSC 00000

VCID: D8BB0C531283

3 greşeli constatate:

16891 - Idle Sistem de control al RPM: mai mare decât era de aşteptat.

P0507 - 35-00 -

16684 - Random / Multiple rateu cilindru Detectat

P0300 - 35-10 --- intermitent

16685 - Cilindru 1: rateu Detectat

P0301 - 35-10 --- intermitent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------- -----------------------------

Adresa 03: ABS Frane Etichete: 1J0-907-37x-ABS.lbl

Nici o parte: 1J0 907 379 P

Componenta: ABS 20 IE CAN 0001

Codificare: 03504

Shop #: WSC 01317

VCID: 3E773ACB10E7

Nici un cod eroare găsit.

-------------------------------------------------- -----------------------------

Adresa 15: Airbag-uri Etichete: 6Q0-909 - 605-VW5.lbl

Nici o parte: 6Q0 909 605 A

Componenta: 02 AIRBAG VW5 0003

Codificare: 12338

Shop #: WSC 01317

VCID: 356525E725D1

Nici un cod eroare găsit.

-------------------------------------------------- -----------------------------

Adresa 17: Instrumente Etichete: 1J0-920-xx0-17.lbl

Nici o parte: 920 1J0 802

Componenta: KOMBI + WEGFAHRS. BOO V24

Codificare: 10141

Shop #: WSC 75753

VCID: E0CB24B34AD3

Nici o parte: Ident

Componenta: Nr. WEGFAHRS: VWZ6Z0X1355858.

Ident.-Nr. WEGFAHRS: VWZ6Z0X1355858.

Nici un cod eroare găsit.

-------------------------------------------------- -----------------------------

Adresa 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909 - 901-19.lbl

Nici o parte: 6N0 909 901

Componenta: Gateway K <-> CAN 0001

Codificare: 00006

Shop #: WSC 01317

VCID: F0EB54F39A33

Nici un cod eroare găsit.

Sfârşit --------------------

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai furtunase de vacuum ramase neconectate.

Verifica clapeta de acceleratie - murdara sau defecta sau cablajul acesteia - verifica conectorii, cablajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De vreo doua zile ,dupa o accelerare mai puternica ,mi-au aparut in bord martorii abs,esp si presiune pneuri. Dupa o scanare mi-au aparut urmatoarele erori :

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 115 J HW: 8P0 907 115 B

Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030

Software Coding: 0403000318070060

Work Shop Code: WSC 10151 599 92595

VCID: 2D550D87C835

1 Fault Found:

012408 - Throttle Control: Airflow at Idle too Low

P3078 - 002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 146629 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 12:52:20

Freeze Frame:

RPM: 834 /min

Load: 23.1 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 88.0°C

Temperature: 45.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.843 V

Readiness: 0000 0000

Monday,23,April,2012,21:19:26:10074

VCDS Version: Beta 11.3.0

Data version: 20110801

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0101

Software Coding: 0004738

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

VCID: 73E1DBFF6E91

1 Fault Found:

00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ABS. Verifica pozitia senzorului - sa nu fie prea distantat ... dar daca nu ai umblat pe acolo, nu ar avea de ce.... daca nu ai ceva mizerie pe el, dupa care cablajul. Daca totul e ok, nu e mizerie pe senzor, cablaj si conector ok - trebuie alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu update. Astazi in sfarsit am rezolvat problema cu capeta, Al Bundy primesti premiul intai. Era taiat un fir care ducea de la clapeta la ecu, undeva intre lonjeron si electromotor. S-a frecat de o tablita de la cutia e viteze si in cele din urma a cedat.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut si eu o diagnoza si am gasit o eroare 17428 reglaj presiune combustibil limita superioara depasita ce inseamna mai exact si ce pot face?ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!