Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

tacanitul nu se mai aude deloc... trb sa ma duc la un electrician sa verifice daca intr curent in ea, sau sa gasesc sa pun alta de proba, imi afecteaza consumul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee de la ce ar putea sa fie 17963-Charge Presure, P1555-35-10- Maximum Limit Exceeded?, este singura eroare care o da, ce ar trebui schimbat si cum as putea sa depistez defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trage la fel ca inainte sa apara, atata parca fasaie mai tare cand accelerez, am un bov monza sau asa ceva care nu a dat erori, o mai trebui ajustat ca e reglabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu update. Masina nu functioneaza in parmetri normali. Tot in suturi merge si nu sta relantiul, se aprinde si epc-ul si din momentul acela sta la relanti, insa nu pot sa o accelerez decat pana a 3000 rpm, nu are putere in ea. Am mersa asa 2 zile, insa asta zi m-a lasat de tot. Sta aprins epc-ul si check-engine si se tureaza singura(800-1500) dupa ce o pornesc, pedala de acceleratie nu are niciun raspuns.

Am facut scanare si a rezultat:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03E 906 033 P

Component and/or Version: 1.2l/4V SIMOS3 00HS4729

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ6LZ3R258552 SEZ7Z0C2078229

5 Faults Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-00 - -

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 35-10 - - - Intermittent

Nici macar adaptarea la clapeta nu pot sa o mai fac, in VAG la grup 060 apare ERROR, atasez si un printscreen.

http://img217.imageshack.us/img217/27/vagp.jpg

Bani is dispus sa dau pe o noua clapeta, insa vreau sa ma asigur ca sigur din cauza ei nu functioneaza.

Ceva sfaturi?

Multumesc.

Modificat de alinux2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o eroare, persista si pe net nu gasesc decat ca ar fi de la baterie dar e in regula, porneste, incarca....peste 12 v

18056 - powertrain data bus failure p1648-35-10 intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la cutia automata sau modulul de ABS.

Possible symptoms:

  • Disturbances in behavior (switching shock, jerky rotation)
  • No ESP
  • No ASR
  • No MSR

Possible causes:

  • Fault in the data cables to the controller or automatic gearbox. ABS control unit
  • Fault in system: Automatic transmission, respectively. ABS

Possible solutions:

  • Check the terminating resistor in the engine control module (VAG special tools required)
  • Terminating resistor gives incorrect value: replace engine control module
  • Terminating resistor gives good value: Check flowcharts

Additional info:

  • The ECU talks to all control modules via the CAN databusaansluiting. All these control modules with two twisted inelkaar databuskabels (High and Low) are linked together and exchange information. If that databuskabels information is missing (fails) is shown on each line module as fault appears. A terminating resistor in the motor control unit ensures that the data bus can operate error-free.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie automata si esp nu am, inteleg ca e de la ABS control unit, engine control module si/sau sigurante? Cum fac verificarile astea? Mersi mult

p.s. masina merge neregulat de multa vreme :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai stocate erori pe ABS. Pentru sigurante vezi aici sau aici.

post-21426-0-56846800-1334489704_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut si eu o scanare si am dat de erorile urmatoare: 17526- oxygen sensor heating B1 S2 P 1118-35-00- Open Circuit ; 17522- oxygen sensor, B1 S2 P1114-35-00-internal resistance too high;

17963 - Charge Presure, P 1555-35-00 - Maximum limit exceeded, ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat cum sa scap de ele?:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele/mufele la sonda lambda 2 de dupa cat...daca e ok , e timpul de o schimbare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Referitor la erorile la clapeta de acceleratie, avand in vedere ca nu ma mai lasa sa adaptez, apare error la status, stiti cumva care este numarul sigurantei pentru clapeta? Motorul e 1.2 azq( seat ibiza 6l 2003). Intreb lucrul acesta pentru ca asa am pati la EGR, dadea error cand incercam sa il adaptez, si era arsa sigurata.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..revin cu update. Am reusit cumva sa fac adaptarea la clapeta, insa imediat ce pornesc motorul apare eroarea:

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

Aceasta persista chiar daca o sterg.

Idei?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am curatat-o..am adaptat-o..tot cu eroarea asta am ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun program care ca "decodeze" erorile?ma refer in afara de faptul ca se poate intra pe site,un program care se instaleaza,sau ceva asemanator

Si cum putem afla kilometri reali la o masina?ex seat toledo 2001

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista un program dedicat pentru VCDS care sa decodeze live erorile. Poti eventual sa salvezi fiecare DTC de pe site-ul oficial si sa-ti faci o baza de date proprie (asta in cazul in care nu ai o conexiune activa permanenta la internet - gen stick usb sau alte solutii mobile). In principiu se pot citi km la masina, depinde insa de mai multe variabile - daca masina e pe benzina, iti cam iei gandul, de asemenea, depinde de tipul bordului. In mod normal intri in Applications, apoi pe EDC 15-16 mileage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall am un golf 4 1.4 16 v axp am scanat motorul si am o eroare,care am sterso acum 2 saptamani si a reaparut .aceasta e:16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

mentionez ca intre toba de mijloc si finala am teava fisurata, sa fie de aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. revin cu problema mea (17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage

P1190 - 35-00 - Implausible )

16555 - Fuel Trim; Bank 1

P0171 - 35-00 - System Too Lean

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage

P1190 - 35-10 - Implausible - Intermittent

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1

P1116 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1

P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

am sters toate erorile si becul nu s-a mai aprins in ziua respectiva dupa un drum de 150 km si talpa cat cuprinde. consum normal. a doua zi dimineata dupa aprox. 3 km becul s-a reaprins si consumul a urcat iar foarte mult. am scanat-o din nou si mi-a dat asta:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 034 BD

Component: MARELLI 4LV 3774

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

VCID: 55AA363EAF1A77B

1 Fault Found

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage

P1190 - 35-00 - Implausible

Readiness: 1010 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1C0 907 379 J

Component: ABS FRONT MK60 0103

Coding: 0001025

Shop #: WSC 17808 551 00000

VCID: 3162A2AEAB327BB

1 Fault Found

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 17: Instruments Labels: 1M0-920-xx2-17.lbl

Part No: 1M0 920 821 A

Component: S5-KOMBIINSTR. VDO V03

Coding: 04106

Shop #: WSC 00046

VCID: 254A46FEBFFA27B

Subsystem 1 - Part No: IMMO

Component: IDENTNR: SEZ7Z0Y0893275

IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0893275

1 Fault Found

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00046

VCID: F0E4E7AAB0B8B23

1 Fault Found

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

am pus doar scanarea la componentele cu erori.

de precizat, desi nu stiu daca are relevanta ca afara era destul de cald cand aveam consum normal. cum s-a racit cum a crescut consumul si s-a aprins becul. la fel a facut si prima data cand mi-a scazut consumul. consum mic la cald, mare la racoare. acum nu mai scade consumul.

am verificat cablajul si are continuitate, masa de la calculator am curatat-o. misfire nu apare pe nicaieri, aceiasi eroare si consum. acum am dus ECU la un baiat care se ocupa de calculatoare si mi-a spus ca este nu stiu ce componenta prajita in el. oare chiar sa fie calculatorul defect? costul reparatiei ecu = 700 lei. durata o saptamana. singura mea teama este sa nu dau banii degeaba si sa nu fie buba de la ecu. ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astupa gaurile TOATE si s-ar putea sa scap de eroare...

Trage aer fals chiar prin cele mai mici gaurele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ceva problema asemanatoare am si eu .. la polo 2008 1.2 benzina , masina luata de noua are 53000 KM si a inceput din vara sa faca figuri la prima pornire , se tureaza si dub se subtureaza si tremura urat si se ineaca. La frana de motor nu am probleme sau ceva de genu, doar la prima pornire sau pe parcursul zilei. SPECIFIC iarna la rece nici o problema nu a avut masina, cum a dat caldura incepe....si mi da eroare

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean nush ce sa zic, am sters eroare cu testeru si dupa o sapt-doua a reinceput , insa doar cand e mai cald afara face problema...Mi s-a tot zis ca bujiile ca clapeta de aceleratia ca naiba so ia dar nu cred ca nici un din astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate furtunele de aer/vacum.

Ai schimbat filtrul de benzina? Ai pus pe ala recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: Cum as putea afla ce versiune de soft am pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAci o diagnoza si afli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am interfata dar nu stiu unde sa ma uit ca sa vad versiunea. Folosesc VCDS 908.1. Ideea e ca as vrea sa-mi fac un update de firmware in reprezentanta si vreau sa verific daca au facut ceva sau doar mi-au luat banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!