Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Iulian, nu am interfata la mine, dar VAG number e ceva de genul asta ? (038 906 019 XX). La cealalta masina in loc de XX apare RK sau ceva de genul... o sa ma uit acasa. Daca nu asta e VAG number, te rog sa-mi spui unde sa ma uit. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti !

Am o nedumerire legata de un A3 8L 1.6 benzinar.

Tot imi apare eroarea : 00625 - Vehicle Speed Signal

27-00 - Implausible Signal

Nu prea am gasit mare lucru despre ea. Pe site-ul Ross tech nu apare (ciudat).

Din ce am mai citit sunt 3 probleme cauzate de eroarea asta : se opreste motorul in mers sau nu porneste, nu functioneaza turometrul, sau este legat prost radio/cd (inlocuitor pentru original)

Nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca sau sa se opreasca in mers, Turometrul functioneaza perfect (nu a facut figuri niciodata) si radio-ul nu mai este cel original este inlocuit cu un radio cd care la randul sau functioneaza bine.

Sa nu fie legat bine radio cd-ul ? Singura mea temere este sa nu mi se opreasca in mers motorul chiar cand nu trebuie :sick: . Si temerea este legata de faptul ca eroarea e stocata in modulul 1 "engine".

Orice parere e buna. Multumesc anticipat !

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , asta e VAG Number.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, la mine (unde nu vede eticheta) apare 038 906 019 XX, la cealalta masina (unde se vede eticheta AXR) apare 038 906 019 KP. Oare de ce la mine se vede XX ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible symptoms:

  • The speedometer and / or of the speedometer is not working correctly, or not at all
  • Display fuel quantity is not consistent
  • Error (lamp) to enable the Climatronic
  • Speed-sensitive volume control on the radio (GALA) is not functioning
  • Cruise control does not work
  • ABS does not work
  • ABS light on dashboard lights (or other light indicating that there is something wrong with the brakes)
  • The rev limiter is reduced
  • The switching instant of an automatic transmission has been changed
  • Automatically lock doors when going 10kmh (anti-carjack) does not work

Possible causes:

  • Wiring and / or connections to / from G22 defect
  • The car speedometer (G22) does not work (properly)
  • The ECU is programmed incorrectly (eg with regard to the tire)
  • Radio connected incorrectly

Possible solutions:

  • Reset the error code and hope he stays away
  • Check wiring and connections to / from the car speedometer
  • Check the voltage on the car speedometer
  • Check ECU for correct coding
  • Check (measured value blocks) / replace the car speedometer

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am mai raspuns eu pe alt topic: conexiunea GALA de la radio trebuie scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am scos casetofonul din mufa si apare din nou eroarea nu e legata de legaturile eronate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sters-o si a aparut iar, e din alta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Spuneti-mi va rog cum ati rezolvat problema asta:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

Ciudat e ca, atunci cand sterg eroarea, motorul se opreste si porneste mai greu dupa.

Golf 4 1.6 16V AZD.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat... Cred ca e blocat partial pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

De curand s-a aprins martorul Check Engine in bord si am trecut la fapte. Am scanat si au fost 2 erori: cea cu EGR - Insufficient Flow care am rezolvat-o si asta:

17748- Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

Stiu ce este. Insa nedumerirea mea vine de la software-ul Vag-com. Exista acele grupuri 090, 091, 092 ,093 care arata cu cat este deviata distributia de la punct.( la 093 parca arata). Cand le pun la Measurment Blocks nu imi apare absolut nimic. Decat "bin.bits" sub casutele care are trebui sa arata valorile. Exista cumva probleme de compatibilitate? Se poate sa nu suporte ECU acele blocuri?

Motorul este un 1.4 16v AXP din anul 2001. Specific si ca masina trage bine, nu porneste greu, nu are pierderi de putere, turatiile nu sunt limitate. Inca nu am fost la un service sa verifice manual aceasta eroare. As fi facut-o eu dar nu ma pricep la partea asta.

Multumesc pentru timpul acordat si pentru raspuns.

Numai bine!

Am uitat sa spun ca versiunea VCDS este 11.2 Beta si ca este prima oara cand am accesat aceste blocuri. Am mai scanat alte masini si nu am avut probleme cu codari, adaptari. Insa aceste blocuri nu le-am folosit niciodata la nimeni si ma intriga faptul ca nu arata nimic.

Modificat de blck08djz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate cimpurile sint active pe toate ECU...

La altele poate sa fie diferenta de cimpuri...ce vezi la una pe 67 de ex la alta vezi pe 78 ...exemplu aiurea dat...nu mai tin minte exact sa dau exemplu concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai sters-o si a aparut iar, e din alta cauza.
Am sters-o si momentan nu a mai aparut. Ideea e ca am dat jos casetofonul.

Acum nedumerirea e alta. Daca deconectez bateria se sterg erorile stocate (100 % sigur) din ecu ? Am avut bateria deconectata am pus-o la loc am pornit masina si apoi pe vcds aveam eroare cu VSS. Tind sa cred ca eroarea ramane stocata chidr daca nu e bateria conectata. Acum nu a mai aparut eroarea dar e dat jos player-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am un Golf4 1,4 16V din 2001 cu motor AXP si de aproximativ o saptamana a inceput sa trepideze motorul.Fiind novice am apelat la un prieten,a tras repede o scanare iar rezultatul a fost urmatorul

2 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-00 - -

Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce se intampla pe cilindrul 4 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujie, bobina, injector, compresie .... in aceasta ordine/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum fac si eu o diagnosticare amanuntita a instalatiei de climatrizare (climatronic) ? Ma intereseaza in special compresorul si valva de expansiune daca pot afla ceva despre ele.

Masina este un vw golf 5 si mentionez ca detin o interfata de diagnoza originala.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu pot scana modul confort 46 imi zice modulu nu raspunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i borna jos si incearca din nou.

Dava nici asa nu vrea ... e o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc foarte mult pentru ajutor. Prin 2010 avand aceleasi trepidatii am dus-o la cineva care: a curatat clapeta,EGR si nus ce chestie...debitmetru parca.Toata munca a fost zadarnica,nu disparusera trepidatiile. Tipul care a lucrat la masina a urlat la un moment dat spunand ca la piscat ceva,aveam o fisa ciupita. Am bandajat-o noi cu banda iar azi am scos fisa si am vazut ca banda era gaurita si marginile gaurei un pic arse. Am bagat din belsug banda noua,a mers foarte bine cat am stat pe loc iar dupa ce am plecat a inceput iar sa faca figuri.Cum voi avea bani imi voi cumpara o fisa noua. Va multumesc pentru promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu o problema cu masina din semnatura. Incercand sa plec dintr-o intersectie mi-a murit motorul, am incercat sa-l repornesc dar nu statea la relanti. La un moment dat nu a mai vrut sa porneasca deloc. Imi aparuse aprins EPC si check engine. Dupa cateva minute am incercat din nou, a pornit insa functiona foarte instabil cu relantiul scazut la 600. Nu se tura mai mult de 2000. Peste inca cateva minute EPC s-a stins si motorul functiona normal insa Check engine a ramas aprins. Pentru ca masina reusisem sa o pun intr- o parcare am mers sa-mi aduc laptopul sa-i fac o diagnoza. Au aparut erorile ce le atasesz mai jos. Dupa vreo cateva minute dupa ce-i facusem diagnoza a disparut si Check engine fara ca eu sa dau clear din VCDS. Am crezut ca am bruscat-o in intersectie, am cauzat murirea motorului, si de aceea mi a aparut erorile astea insa totusi masina are doar 3 ani, nu are voie sa faca asa ceva. A doua zi s-a comportat normal pana la un moment dat can dorind sa o pornesc am intampinat aceasi problema, motorul nu se tura si mergea neuniform. Am oprit-o si am incercat dupa cateva secunte, Epc ul s-a stins, Check engine a ramas insa motorul mergea normal.

Bazat pe mesajele de eroare va rog sa-mi spuneti ce poate avea.

Va multumesc!

Address 01: Engine (BSE) Labels: Redir Fail!

Part No SW: 06A 906 033 JF HW: 06A 906 033 JF

Component: BSE S71 1.6 2V 3840

Revision: --H01--- Serial number:

Coding: 0064071

Shop #: WSC 01357 011 00200

2 Faults Found:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

T.B. Angle: 0.0°

T.B. Angle: 8.0°

Mass Air / Rev.: 109.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 43.6 mg/str

T.B. Angle: 0.0°

T.B. Angle: 8.5°

Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str

Mass Air / Rev.: 43.6 mg/str

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

T.B. Angle: 14.1°

T.B. Angle: 21.6°

Mass Air / Rev.: 32.7 mg/str

Mass Air / Rev.: 43.6 mg/str

T.B. Angle: 0.0°

T.B. Angle: 8.0°

Mass Air / Rev.: 21.8 mg/str

Mass Air / Rev.: 43.6 mg/str

Readiness: 0010 1001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am desfacut galeria de la filtru de aer ca sa ajung la clapeta de admisie. Era totul foarte curat, am scos mufa cu contactele, nici urma de oxidare sau alte imperfectiuni electrice. Am scos de asemenea si mufa de la pedala de acceleratie, totul in regula si aici. A trecut o zi si 40km parursi si nu am mai semnalat nici o neregula, nu pot fi sigur insa ca s-a rezolvat problema. Am testat masina incercand sa o trec prin mai multe zone de turatie, sa vad cum se comporta. Interesant este ce am aflat nou. Daca masina e in stationare turatia este limitata la 4000, daca ASR este activ. Nu am stiut si initial am crezut ca-i un defect cauzat de erorile constatate. Am experimentat si se pare ca ASR-ul face limitarea turatiei cand masina e pe loc.

Daca reapar erorile o sa mai intervin pe forum.

Multumesc deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face recodarea unui ECU pentru VW Lupo 1.4 FSI din 2001? Vreau sa trec de pe automat pe manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!