Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Are legătură şi aia. Citind AICI o să vezi că una dintre cauze este Vapor recovery system. Ceva informaţii despre Fuel trim mai găseşti aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Turbocip said:

Vezi sonda lambda si verifica daca nu ai evacuarea fisurata + furtune vacuum.. Ai amestec prea bogat.

sonda schimbata dupa ca mi-a dat prima data eroarea ,are 300 km facuti si in group 034 pe vcds la al treilea interval imi arata 0.69 la sonda, desi am citit ca la sonda noua trebuie sa arate cat mai aproape de 2.

distributie, ulei, filtre, bujii schimbate de cca 1500 km

am facut astazi un drum giurgiu-bucuresti, mi s-a aprins dupa 50 km din nou check-ul, dar de data asta am fost nevoit sa merg cu el wprins vreo 20 km. miros puternic de benzina, fum negru pe esapament, si de data asta mergea si cam sacadat, se mai opintea din cand in cand. am oprit la cineva cu o diagnoza pe bluetooth, dadea aceeasi eroare 

p0172 fuel system too rich, am sters-o dat tot urat mergea . am scos joja, nivel ulei cu vreun litru peste maxim, cred ca a bagat la greu benzina in ulei. m-am tarat asa cu ea pana la metrotehnica si am lasat-o aici...

sa fie injectoare ?

consumul pe bord a fost fabulos de mic ,gen 8.2 cu traversat bucurestiul de 2 ori iar in afara mers 140-150,normal era un 11 cred pentru 2.0 tsi....

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/13/2018 at 10:03 PM, dadu221 said:

00985 - Right Tail Light (M2) 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 82
                    Mileage: 235136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.11
                    Time: 17:45:19

             Freeze Frame:
                        Term 15 On
                    Voltage: 13.50 V
                        ON
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF

passat b7. sta aprins martorul de bec ars in bord. toate becurile de pe spate functioneaza corespunzator. desfacut si dat cu spray de contacte fara rezultat. 

macar o indicatie daca este becul din tripla de pe aripa sau cel de pe haion  si o idee legata de ce inseamna open or short to plus? si cum se inregistreaza eraorea respectiva? (in functie de rezistenta sau ce?) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe caroserie, Si inseamna ca acel bec consuma mai putin decat asteapta calculatorul.

Si daca este break verifica mufa albastra din dreapta portbagajului sa nu ai apa (c\lichid de spalat parbrizul in ea) asta inseamba futun spalator haion fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt raspuns. masina este sedan deci nu are apa. am dat cu spray contacte si pe tripla si pe mufa. o sa incerc sa inlocuiesc becul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. 

Am tot cautat ce inseamna status 999 in Block 018 referitor la injectoare.

Am un Passat B6 2.0TDI BKP din 2006, la care se aprinde (intermitent) din cand in cand matorul de bujie in bord (se reseteaza la repornirea motorului).

La motor apar 2 erori, iar in grupul 018 la injectorul 3, la relanti apare de regula 999, si din cand in cand 002 sau 008:

VIN:    License Plate: 01MOTOR_CODES


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018     HW: 03G 906 018 
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1      9722
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 10178 599 82250
                      VCID: 62CA9214BD4FB056FC-8036
2 Faults Found:

16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 205
                    Mileage: 167672 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.28
                    Time: 14:22:43

             Freeze Frame:
                    RPM: 2336 /min
                    Text:    176    Nm            
                    Speed: 86.0 km/h
                    Text: 46.9    %               
                    Voltage: 14.13 V
                    Text:   1741    hPa           
                    Text:   1252    hPa           

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 206
                    Mileage: 167742 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.30
                    Time: 10:37:37

             Freeze Frame:
                    RPM: 1376 /min
                    Text:     96    Nm            
                    Speed: 22.0 km/h
                    Load: 82.7 %
                    Text:  4.750    uF            
                    Text: 11.50    mJ             
                    Text:      9    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

*******

VIN:    License Plate: GRUP018
Mileage: 018   Repair Order: 4

                Address 01: Engine  (03G 906 018 )

18:00:01 Group 001: Injection Quantity
  850 /min  Engine Speed (G28)
  3.5 mg/str  Injection Quantity 
  2.6°KW  Injection Duration (specified)
  50.0°C  Coolant Temperature (G62)

18:00:01 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  850 /min  Engine Speed (G28)
  275.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  323.9 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  6.2 %  Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

18:00:01 Group 018: Piezo Unit Injector Status
  0.0  Injector Status Cylinder 1
  0.0  Injector Status Cylinder 2
  8.0  Injector Status Cylinder 3
  0.0  Injector Status Cylinder 4
********

Injectoarele au fost Siemens si in timp au fost toate schimbate (unul contra cost dupa garantie si 3 gratuit in cadrul campaniei). De fiecare data, odata cu injectorul/injectoarele s-a schimbat si cablajul.

Masina a stat pe dreapta peste un an cu turbina defecta. De cateva zile am schimbat turbina cu una SH si am iesit in teste. 

Am de gand sa plec 200-300 km in afara orasului sa-si revina motorul dupa perioada de pauza, dar nu as vrea sa ma mai lase un injector pe drum.

As aprecia informatia privind semnificatia "Status 999" in grupul 018 si eventual un sfat (desigur, altul decat "vinde-o si scapa de ea" : ).

Va multumesc!

 

 

 

LOG-01-001-003-018.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*** Imi cer scuze, abia acum am vazut ca am postat la motoare pe benzina.

Greseala mea.

ccm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

              Address 15: Airbags       Labels: 1K0-909-605.lbl
Control Module Part Number: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T
  Component and/or Version: 37 AIRBAG VW8   020 2300
           Software Coding: 0013111
            Work Shop Code: WSC 01373 785 00200
                      VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068
Fault Codes have been Erased

3 Faults Found:
01638 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Drivers Side (G256)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
01639 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Passenger Side (G257)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
Wednesday,02,May,2018,19:28:57:62939

Din cate inteleg senzorii sunt defecti?A ajuns apa la ei.Sunt trei senzori diferiti?Unde sunt localizati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil fire rupte in manson intre stilp si usa.Senzorii sunt in usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. din pacate am si eu niste erori stocate de cateva zile. la un VW Jetta 1.4 TSI. 103 kw. cod motor BMY. (2007)

treaba sta in felul urmator. in caz de va ajuta.

Am avut un usor tremurat la relantiu si in mers.  dupa multe discutii si bla bla ... am curatat injectoarele cu ultrasunete,verificate + garnituri noi montate. la fel am procedat si cu clapeta de acceleratie.  + plus garnitura noua la admisie si multe altele. 

sa montat totul inapoi,tremuratul a disparut si in relantiu dar si in mers. ( super fericit ) s-a adaptat clapeta din nou etc.

Masina a devenit cu totul alta. ca noua pot sa zic.

Bun in urma cu cateva zile. imi apare Check-ul. 

verific cu testerul si imi da urmatoarele.

file.html

file.html

 

de la ce poate sa fie ? am verificat ce am putut sa verific vizibil. sa nu fie cv furtun spart / fisurat etc.

Mentionez ca masina merge foarte bine. Sterg eroarea dupa 1/2 zile apare din nou.

Am vb cu un electronist si mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la " ceva senzor care are ceva tija care deschide si inchide,dar nu deschide 100%. la el pe tester arata 57,5 % deschis. in loc de 100% " nu am inteles prea bine ce a vrut sa zica. 

file.html

file.html

acela ar fi senzorul care are ceva tija. care deschide si inchide. daca am inteles corect....

file.html

file.html

 

Modificat de 92nbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/3/2018 at 9:21 AM, DANIM said:

              Address 15: Airbags       Labels: 1K0-909-605.lbl
Control Module Part Number: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T
  Component and/or Version: 37 AIRBAG VW8   020 2300
           Software Coding: 0013111
            Work Shop Code: WSC 01373 785 00200
                      VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068
Fault Codes have been Erased

3 Faults Found:
01638 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Drivers Side (G256)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
01639 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Passenger Side (G257)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
Wednesday,02,May,2018,19:28:57:62939

Din cate inteleg senzorii sunt defecti?A ajuns apa la ei.Sunt trei senzori diferiti?Unde sunt localizati?

 

3 hours ago, spido said:

Posibil fire rupte in manson intre stilp si usa.Senzorii sunt in usi.

Dupa cum am spus si in PM< octavia cu senzori de impact lateral spate nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,l-am sunat pe cel de la care am luat centrala si e de pe Golf 5.Am gasit un fir galben rupt in mansonul de la usa sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci..raspuns partial corect..pe fata fir rupt.

@Al Bundy-asa e..nu ma uitasem in semnatura....dar vazind erorile am banuit ca sunt pe masina..nestiind ca a schimbat modulul airbag cu unul de Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Circulam ieri su Skodita si mi s-a aprins in bord martorul "EPC". Motorul mergea perfect normal. Alt martor nu s-a aprins. Dupa 10 minute am repornit motorul si a disparut. 

Folosit VAG-COMul imi mi-a oferit urmtoarea eroare : 

"17796 - Internal Module Malfunction. P1388 - 008 - Implausible Signal - Intermittent". 

Am cautat pe topicul acesta si am gasit ca ar fi de vina clapeta de acceleratie care ar trebui curata. Ce e drept, nu a fost niciodata curatata. Ar putea fi aceasta problema sau alta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu in clubul erorilor. Astazi, ca m-am plictisit, am scanat masina si cand colo ce vad? Eroare. Interesant ca n-am avut bec aprins, nici un simptom, nimic. Uitandu-ma la data si ora cand s-a intamplat minunea mi-am dat seama ca era dimineata cand mergeam la lucru in timp ce urcam un deal. S-a intamplat acum 1000 de km, deci de peste o luna. Nu am avut nici un simptom, nici un bec aprins iar masina se comporta normal. Idei? @Al Bundy @F l o r i n @andrei_221? Merci de sfaturi.
PS: unde gasesc senzorul asta, pe blocul motor pe undeva sau e pe chiulasa?

Address 01: Engine       Labels: 06J-907-115-CDA.clb
Control Module Part Number: 3T0 907 115 G    HW: 1Z0 907 115 F
  Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI     0010
           Software Coding: 0203000C18070160
            Work Shop Code: WSC 20647 175 93381
                      VCID: 356A89385C4177EE69-8060
2 Faults Found:

000807 - Knock Sensor 1 (G61)
               P0327 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 101880 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.21
                    Time: 05:56:40

             Freeze Frame:
                    RPM: 1231 /min
                    Load: 26.3 %
                    Speed: 27.0 km/h
                    Temperature: 27.0°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Absolute Pres.: 960.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

000807 - Knock Sensor 1 (G61)
               P0327 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 101883 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.21
                    Time: 05:59:56

             Freeze Frame:
                    RPM: 1642 /min
                    Load: 11.0 %
                    Speed: 72.0 km/h
                    Temperature: 68.0°C
                    Temperature: 17.0°C
                    Absolute Pres.: 950.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V


Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sterge eroarea si vedem daca mai apare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n Am sters-o, si ieri nu a mai aparut dupa stergere. Sa ma pregatesc de senzor nou sau de alte probleme? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Detin un VW POLO 6r 1.2 CGBP si de cateva zile s-au aprins in bord martorii ESP + CHECK ENGINE in acelasi timp. Sesizez o diferenta in mers, masina nu mai accelereaza la fel parca ar fi infundata sau ar trage aer fals. Mentionez ca de fiecare data cand pun contactul martorul Check Engine este si ramane aprins iar cel de ESP se aprinde dupa 2,3 minute de mers.Am reusit o diagnoza cu testerul unui coleg, nu vcds, raportand o singura eroare P1141 -Load Calculation Cross Check: Implausible Value . A mai patit cineva? Unde ar putea fi problema?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am primit si eu un cadou in aceasta dimineata de la masina din semnatura:

P010300 [032] - Signal too High

Intermitent - Not Confirmed - Tested since Memory Clear

Precizez ca acum 12000 km am schimbat EGR-ul cu unul original VW (nou binenteles).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, F l o r i n said:

Bogdan, citeste aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17549/P1141/004417

Aerofan - nu cred sa fie o problema mecanica la tine - daca era o problema mecanica, mergea motorul prost, etc

Momentan am curatat si adaptat clapeta de acceleratie si la fel se comporta. Nu stiu exact unde este pozitia senzorului Manifold Pressure Sensor (G71).

Atasez o poza cu martorii aprinsi.

erori.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!