Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Am inteles. Multumesc. Senzorul esp trebuie sa aibe musai litera K la final ? Sau poate fi orice litera la final ? Deja caut pe net pretul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai verifica conectorul lui,cablajul...apoi treci la inlocuire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. In aproximativ 2 saptamani voi reveni aici cu ceea ce-am rezolvat sau nu. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

De ceva timp am niste probleme cu masina.Golf 7 2.0  crbc.Nu se tureaza...."da si putin in nas" dar numai cand se aprinde intermitent spirala.

La o scanre mi-au aparut urmatoarele coduri de eroare.

Multumesc anticipat!!

5939 - Exhaust Pressure Control Valve
          P0477 00 [032] - Signal too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 156198 km
                    Date: 2018.01.03
                    Time: 17:55:23

                    Engine speed: 951.00 /min
                    Normed load value: 38.8 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 10 °C
                    Intake air temperature: 9 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.400 V
                    Unlearning counter according OBD: 31
                    Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value: -0.6 °C
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Spec.value: 0.00 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 0.00 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback -Offset closed.: 6.40 %
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 0: 0
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 16: 9
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 24: 55
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 8: 66
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Uncnd vlt: 4182.6 mV

 

5941 - Exhaust Pressure Control Valve
          P0475 00 [032] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 156198 km
                    Date: 2018.01.03
                    Time: 17:55:24

                    Engine speed: 950.00 /min
                    Normed load value: 38.4 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 10 °C
                    Intake air temperature: 9 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.500 V
                    Unlearning counter according OBD: 31
                    Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value: -0.6 °C
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Spec.value: 0.00 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 0.00 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback -Offset closed.: 6.40 %
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 0: 0
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 16: 8
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 24: 55
                    Exhaust recirculation valve 1 bank 1: monitoring - status-Bit 8: 66
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Uncnd vlt: 4179.6 mV

Modificat de dann778
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi modulul electronic de pe EGR, conform Google ...

Modificat de gheta.gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pt passat 1.4 tsi, ce credeti ca ar fi, senzorul sau cablajul?

Multumesc mult!

scan passat.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si incercati sa folositi o interfata ok, pentru a vedea erorile exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii astia parca s-au vorbit.De vreo saptamana si eu am aceiasi problema tot cu G31 insa eu l-am mai schimbat in decembrie.

Scanat cu interfata originala!

 

G31.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii, are cineva idee ce este cu eroarea asta pe telefon?

Masina nu are bluetooth, ci doar pregatire telefon, adica mutzunache ala Bury iesit din bord...

Mentionez ca am incercat cu debifarea functie de telefon din CAN Gateway / Coding, dar dupa operatiune, apare eroare de modul CAN codat incorect.

Citisem ca eroarea asta apare de obicei la alternator, mai ales cand regulatorul de tensiune este pe moarte, dar pe telefon...

Capture.PNG

2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, dann778 said:

Senzorii astia parca s-au vorbit.De vreo saptamana si eu am aceiasi problema tot cu G31 insa eu l-am mai schimbat in decembrie.

Scanat cu interfata originala!

 

G31.jpg

verifica/repara cablajul.

4 hours ago, gheta.gabi said:

Colegii, are cineva idee ce este cu eroarea asta pe telefon?

Masina nu are bluetooth, ci doar pregatire telefon, adica mutzunache ala Bury iesit din bord...

Mentionez ca am incercat cu debifarea functie de telefon din CAN Gateway / Coding, dar dupa operatiune, apare eroare de modul CAN codat incorect.

Citisem ca eroarea asta apare de obicei la alternator, mai ales cand regulatorul de tensiune este pe moarte, dar pe telefon...

 

 

In afara de burry care tu il folosesti pe masina mai exista un modul de telefon, daca nu il folosesti, scoate mufa acestuia ( se afla sub scaunul pasagerului) si apoi il scoti si de pe can.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluti...niscai idei daca aveti.

IMG_6674.JPG

IMG_6675.JPG

IMG_6676.JPG

IMG_6677.JPG

Arunca erorile acestea, ca simptome mers uneori in 3, cu rateuri pe esapament, acceleratie greoaie...

in general face dupa ce se incalzeste.

ceea ce e mai ciudat este ca daca incepe sa trepideze, daca opresc motorul pornesc motorul, isi revine la normal imediat. Ca un on/off.

un sfat va rog,bujii bune bobine bune, sunt in cautare de sonde lambda, injector, si senzor management motor, dar nu vreau sa schimb piese pana poate nimeresc defectul...va multumesc

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Al Bundy said:

verifica/repara cablajul.

In afara de burry care tu il folosesti pe masina mai exista un modul de telefon, daca nu il folosesti, scoate mufa acestuia ( se afla sub scaunul pasagerului) si apoi il scoti si de pe can.

Merci pentru raspuns. Este foarte ciudat, pentru ca asupra instalatiei nu s-au facut modificari de nici un fel, si cand am cumparat-o, aceasta eroare nu exista. O sa ma uit sub scaunul pasagerului sa identific mufa buclucasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine v-am gasit. Sunt nou pe forum si sper ca postez unde trebuie.

De prin Decembrie am o problema la masina (Polo 1.4 16v cod motor BBY 54kw) - la rece (pana se ridica apa la aproape 70 grade), in sarcina (viteza 1 sau 2) cand accelerez in plaja 1100-1500 rpm imi smuceste. Uneori se aprinde si check engine si primesc eroarea P0271 Cylinder 4 Injector Circuit High.

Porneste la prima cheie, nu trepideaza, nu se aude urat. Dupa pornire sta pe la 1200-1300 rpm fara probleme, scade dupa cateva zeci de secunde, deci se comporta normal. Chestia ciudata e ca nu face de fiecare data, dar am observat ca face de obicei cand apas acceleratia maxim un sfert (undeva 10-25% din cursa) sau cand vreau sa plec de pe loc cu turatia respectiva (1000-1500). Nu face deloc daca ii dau pedala la jumate sau maxim, nu face daca acceleratia e foarte lina (apasata pedala de acceleratie foarte putin).

Nu am schimbat nimic la ea fix inainte sa faca asta, merg cu aceeasi benzina de la aceleasi peco - Efix 95.

Mentionez ca am aproape 40.000 KM facuti cu ea in 4 ani jumatate, acum 2 ani am schimbat toate bobinele, acum aproape un an am schimbat sonda lambda si senzorul vilbrochen. Nu am schimbat bujiile ca nu cred sa fie de la ele.

Atasat aveti si eroarea

.Screenshot_2018-02-21-13-04-39-620_com.pnn.obdcardoctor.png

Va rog sfaturi, din ce am citit e posibil sa am un contact imperfect/cabluri invechite sau injectorul sa fie infundat. Am mers cu ea cu motorul cald vreo 5 minute la 4000+rpm, in speranta ca se desfunda, dar degeaba, am miscat de cabluri, dar sunt tepene. Nu am folosit nicio solutie de curatat injectoare ca nu stiu care o fi mai buna, sa nu agraveze situatia.

Modificat de marinaru_bc
adaugat mai multe informatii + typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti schimba injectorul cu altul de la alt cilindru, sa vezi daca se muta eroarea pe alt cilindru

Eu personal am avut probleme cu zmuceli de la EGR, am pus un Pierburg nou si nu am mai avut probleme, adevarul ca si aveam eroare pe EGR.

Eu detin VCDS original nu clona sau alte testere... la VAG conteaza cateodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestie,

O sa vorbesc cu mecanicul sa inversam injectoarele, inte timp o sa caut si pe cineva cu VAG-COM sau ceva mai bun, ce am eu e OBD II cu bluetooth pe telefon si citeste doar ECU. Sa vad daca apar si alte erori.

Stiti pe cineva cu VCDS original in Bacau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎22‎.‎02‎.‎2018 at 17:14, marinaru_bc a scris:

...vorbesc cu mecanicul sa inversam injectoarele....Stiti pe cineva cu VCDS original in Bacau?

In Bacau este @EEXCALADE, nici nu mai ai nevoie de mecanicul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • verifică mufa de la corpul clapetă şi firele care duc la ea
  • curăţă contactele cu spray de contacte
  • şterge erorile şi dacă reapar încearcă cu alt corp clapetă
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu eroarea asta pe EGR si nu stiu cum sa o interpretez: 

17812 - EGR System
P1404 - 35-00 - Basic Setting not Performed
Readiness: 1110 0101

 

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara baieti. Am o problema cu un nou membru auto al familiei, Vw Polo 6R 1.4 benzina 85 Cp an 2010 , 47.000 km reali. Mai exact nu porneste la prima cheie atunci cand motorul este cald sau sta o zi in soare. Prima intuitie a fost sa ii schimb bujiile si sa ii curat clapeta de acceleratie si din pacate face tot la fel. M-am mai documentat si am inteles ca ar putea fii de la senzorul de temperatura, dar singura eroare gasita la un service cu tester pentru Vw a fost cea atasata. Multumesc mult pentru ajutor fiind nou printre voi. 

Diagnoza.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!