Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut!Am acelasi motor cu al tau,respectiv 1,6 AKL pe un Seat Toledo din 2000.Am o eroare in Vag-Com:00515-Camshaft position-No Signal.La scanare cu motorul oprit si cu,contactul pus.Daca pornesc motorul si fac procedura de scanare cu el pornit,aceeasi eroare.Am inlocuit inca 2 senzori,din care unul era nou,din magazin (achizitionat cu 450 lei!!!) si aceeasi poveste.Ieri,am scos mufa care duce spre ECU si nici o schimbare.Motorul functioneaza si fara senzor,porneste identic si functioneaza la fel,adica,nu are ardere completa si-mi da la analizorul de gaze benzina nearsa.Relantiul sta bine,la 850 ture,dar are pierderi de putere la turatii mici si medii (intre 1500-2500 ture),chiar ,,da in nas"la demaraj pana-n 2500 ture.S-a intamplat sa patesti asa ceva?Ma chinuie de aproape 3 ani problema asta.Ai vreo idee cum pot rezolva problema mea?Cunosti un mecanic bun in Constanta care-mi poate rezolva problema?Sunt din apropiere,din Navodari mai precis.O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu senzorul G40 de pe axa cu came , e dificil de rezolvat daca nu ai un osciloscop, sau un tester care poate masura semnalul. Trebuie masurat semnalul care il da senzorul. Daca acesta exista, atunci ai fire intrerupte pana la ecu sau ecu defect daca firele sunt bune. daca nu ai semnal, posibil sa nu ai alimentare pe senzor, sa nu fie senzorul bun sau sa nu aiba de unde citi informatia. Sa nu aiba acea placuta pe roata dintata de la arborele cu came care da impulsurile catre senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un motor akl care a avut G40 cu pb si a fost schimbat.. Daca vrei putem sa vb despre asta. Stiu ca e dificil cu G40 la akl ca trebuie data jos distributia...

Tot ce au spus Moog si Al Bundy este complet. Senzor, fire, ecu. Daca a fost schimbat senzorul, verificate firele si mufele, spira de la axul cu came care indica senzorului pozitia, mai ramane ecu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G40 l-am schimbat si eu...ca si la tine e in spatele distributiei :))

Distractie maxima...am schimbat si distributia cu toate ca mai aveam conform fostului prop inca vreo 40k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi, timp de o luna am tot citit pe acest forum tot ce tine legat de VAG-COM, cate 3-4 ore pe zi de ma lua ameteala.. Nu am gasit nimic legat de provlema mea:

Am cumparat de pe autodiagnoza.com o interfata KKl cu 409. am instalat-o pe Assusul meu pe care am Win 7 cu succes.

Cand dau la optiuni, indiferent ca am cablul cuplat la USB sau la masina, sau necuplat deloc la laptop zice :

"Port status OK!

"Interface: Found"

Rostech :No" apoi dau sa accesez modulul Engine sau orice alt modul ,dupa cateva secunde in care par sa se miste niste cifre in coltul din stanga-sus zice "No response from controler"

Va rog foarte mult sa ma sfatuiti si pe mine, am vazut ca aproape toata lumea isi gaseste o rezolvare pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Si la osciloscop ce trebuie sa-mi arate?Care este unda?Fi mai clar te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am verificat mufa de la senzorul Hall si-mi da 5V pe doua dintre fire si 0 V la masa,asta cu contactul pus.Am pornit masina fara sa mufez senzorul si merge la fel si fara,nicio schimbare.Am probat 3 senzori si toti se comporta la fel.Am desfacut si baia de ulei ca sa verific pinionul,poate era indoit vreun dinte si-mi indica eronat,dar era in situatie buna.Daca cele doua fire mufei imi dau 5V si masa este 0,atunci banuiesc ca traseul pana la ECU nu este intrerupt(am vazut valorile in Autodata 3.24)si deci,ramane sa-mi verific Ecu la pinii 62,70 si 76,conform Autodata.

Daca una dintre lipituri a imbatranit sau s-a devalorizat vreun integrat ceva din ECU.Nu este si asta o varianta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are baia de ulei care ai demontat-o? pinionul este pe arborele cu came.

post-1788-0-00321300-1298830702_thumb.jp

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Landronic,tu ai tensiune de alimentare(5v),dar trebuie sa si trimita semnal la calc. prin pinul 2 si 3,asta o faci cu un led sau cu osciloscop(dar eu nu stiu cum)Am cumparat si eu un senzor ,sa vad ce fac saptamana viitoare,ca trebuie sa dau jos pe la distributie,nu stiu inca ce.Deci vezi si cele doua fire(2 si 3 ).

Asta este unda de la osciloscop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de ceva timp o problema cu interfata mea 311. Pe modulul de ABS se reconecteaza la 1-2minute. Nu apuc sa vad ceva ca se reconecteaza. Este singurul pe care face asa, pe restul merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara faina tuturor,

azi am vrut sa fac o diagnoza la masina cu VAG Com 312 dar a aparut fereastra cu mesajul interface not found check if ignition is on sau K line stuf etc.

Ultima oara (de acum 2 saptamani) cand am facut o scanare funtiona fara probleme la aceasi masina cu aceasi laptop. Cum pot sa imi dau seama daca interfata nu mai funtioneaza??.

Cand o bag in usb se adude sunetul ca o recunoaste, si daca intru in device manager acolo apare ca USB serial Port (Com1) acelas Port am selectat si in Vag Com in Options Com1 (Com Port status ok Interfacxe found or not ready).Am incercat si cu laptop si cu computerul de masa si la amuntou face acelas figuri.

Am dezinstalat driverul si am reinstalat.

Am incercat cu contactul pus, si cand dau Start dupa putin timp in loc sa incepe cu scanare la engine, abs etc apare fereastra cu check if ignition is on or K line stuff.(era pus si contactul)

Poate sa fie si din cauza tensiuni scazute in baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimarea distributiei ramine vreo eroare stocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

ma intereseaza si pe mine sa ridic putin relantiul.eu am un motor 1,2 TDI -PD Intrebarea mea este urmatoarea: unul din codurile de activare pt. aceasta modificare este 12233 la motoarele de 1,9 TDI -PD....exista un altul pt. tipul meu de motor ori pt. capacitatea( cilindrica ) motorului meu?

Stie cineva daca pot sa il folosesc si eu pt. a accesa setarea relantiului? ori exista si un alt cod? daca exista un altul , care este?

p.s.

a mai incercat cineva respectiva modificare la un lupo?

multumesc.

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rica_42 Eu nu am scanat decat una dupa ce i-a fost inlocuit kitul de distributie. Nu avea erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wolfvw...motoare pe benzina d ece nu intrebi la motoare diesel?

Parerea mea e ca e lipsa de respect pentru forumul asta daca nu cautati si voi putin.

Am si eu o eroare de la un audi a3 8l ...o masina fara centrala de can o porcarie parerea mea.

Nu reusesc multe la ea acuma o probema noua.

am spart baia d eulei si am gasit doar fara senzor.Am modificat-o pt a-i pune conducta de retur turbo ca nici deaia nu avea si nemaiavand senzorul am zis sa codez masina in 17 ca nu are senzor.Dar ups nu are label.

Am cautat peste tot si nu am reusit sa gasesc mare lucru pentru aceasta masina.

Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl

Control Module Part Number: 8L0 920 931 F

Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D12

Software Coding: 00044

Work Shop Code: WSC 56589

Additional Info: WAUZZZ8LZ1A055286 AUZ7Z0Y1659202

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

Daca ma puteti ajuta sa imi spuneti ce ar trebui sa fac sa scot avertizarea de acest senzor ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit o metoda de a schimba g40 fara sa mai demontati ceva de la distributie!

0 bani efort minim .Demontati rola din fata senzorului!E valabil pt motor 1,6 cod ana ,cu distributia in fata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste sugestii la cele de mai jos?

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\036-906-034-AZD.lbl

Numar VAG: 036 906 034 CN

Componenta oi/sau versiune: MARELLI 4MV 4251

Codare soft: 00031

Numar atelier: WSC 01266

Informa?ii suplimentare: WVWZZZ1JZ2W434521 VWZ6Z0A4014667

3 coduri de defecte

16555 - Bank1:adaptare amestec: prea sarac

P0171 - 35-00 - -

17563 - Senzor presiune galerie admisie-G71- scurt la plus

P1155 - 35-10 - - - intermitent

17811 - Sistem recirculare gaze evacuare: deviatie de reglare

P1403 - 35-00 - -

Gata de func?ie: 1010 0001

Dupa stergerea codurilor aveam urmatoarele:

Screen_Shot005.jpg Screen_Shot006.jpg Screen_Shot007.jpg Screen_Shot008.jpg

Screen_Shot009.jpg Screen_Shot010.jpg Screen_Shot011.jpg

Cateva inregistrari video in timp ce foloseam vcds-ul: http://hotfile.com/dl/109492392/53a6028/Scan.rar.html

Am mai scanat masina acum 2 luni si am sters aceleasi erori stocate. Dupa stergerea erorilor si executarea log-urilor in mers, erorile nu au mai aparut.

Si 2 log-uri in mers (dupa download se schimba extensia in *.CSV):

LOG-01-001-xxx-xxx.txt

LOG-01-002-xxx-xxx.txt

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 0004

Coding: 12855

Shop #: WSC 01266

VCID: 224143C88449

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

motive de ingrijorare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu bateria cum stai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-a facut probleme niciodata. am si pus-o la incarcat, preventiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ti-a facut probleme de ce ai pus-o la incarcat ?

Posibil sa fi luat eroarea daca ai dat borna vreodata jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am schimbat recent senzorul de temperatura dar tot nu imi arata corect temperatura motorului ,am facut o scanare cu vag-com si surpriza tot senzorul respectiv imi apare ca eroare.Exista o posibilitate ca senzorul cel cumparat sa fi fost defect ?(16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si curata mufa care vine din cablaj pe acel senzor, vezi daca lamelele respective sunt suficient de stranse ca sa faca contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!