Jump to content

ralanti galopant = clima defecta


ursus2
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor,

Am un Caddy 1.6MPI din 2007 la care relantiul motorului fluctueaza uneori intre 600rpm si 950rpm. S-au verificat senzorii, inlocuit bujii, bobina inductie, verificat instalatie electrica, coduri eroare lipsa, si nimic, dar constat ca functioneaza intodeauna ok cand A/C-ul e pornit. Verificat presiunea in instalatie cu A/C-ul oprit si observ ca compresorul porneste/opreste la interval de 1-2 secunde ceea ce obliga motorul sa lucreze in regimuri variate. Am demontat calculatorul din spatele butoanelor si l-am inlocuit cu altul din dezmembrari, iar defectul a disparut pentru cateva zile, apoi a reaparut, mai rar, dar e acolo, ce 'baiat' bun... Posibil sa fie un defect frecvent, a mai patit cineva asa? Un mecanic afirma ca a intalnit acest defect la un Audi.

Modificat de ursus2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul are cuplu magnetic sau e simplu? Daca e cuplu magnetic posibil sa ai releul pe duca. Daca e normal vezi ce zice valva in vcds. Posibil sa fie valva stricata. Valva ar trebui sa aibe valori intre 0 si 0,820A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau-decupleaza compresorul si vezi daca are mersul ,,rotund". Apoi o iei pe fir inapoi,de la compresor..si verifici partea de actionare a compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el.merge ok cu ac pornit, deoarece ecu motor ii modifica regimul de funcționare, cand e pornit ac ul.....il ajuta. Trebuie verificat de ce merge prost fara ac....parerea mea, nu are nicio treba cu ac ul, compresorul,  etc.

Verifica clapeta, setare de baza, curatare, vezi sa nu traga aer fals pe undeva,  etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, ursus2 said:

Verificat presiunea in instalatie cu A/C-ul oprit si observ ca compresorul porneste/opreste la interval de 1-2 secunde

Pai daca e oprit AC....si comprssorul porneste/se opreste...de nebun....fara o comanda evidenta...nu e normal sa scada/creasca turatia? Ecu nu stie ca e pornit...oprit...pornit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am reusit sa citesc asta...daca ii comanda aiurea compresorul, da. Verificat cablaj, etc. 

De verificat si in blocurile de masura daca este asa...plecat pe cablaj, adevarar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as demonta cureaua de accesorii si as porni motorul.  Asa as lamuri daca influenteaza compresorul cu ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut tuturor si multumesc pentru sfaturi! Intru mai rar, sorry...

Am inlocuit, din nou, controllerul de clima, adica cutia cu butoane pentru intelesul tuturor si s-a rezolvat problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!