Jump to content

VW Golf 7.5 Variant 2.0 TDI DSG


craiga1

Postare recomandată

Zi mersi ca au fost arestați respectivii, altfel deveneau contributor net la bunăstarea lor. 

 

Legat de zgomotul de injectoare schimba motorina. La mine intre omv normal si omv extra face zgomot. 

Link către comentariu
  • 4 months later...

Un schimb de saibe de foc nu ar ajuta  ? Odata demontate injectoarele pentru schimb saibe pot fi verificate si pe banc. Schimbul de saibe e relativ ieftin.

Link către comentariu
  • 1 month later...
Chivu Valentin

Salutare, si sa o stapanesti sanatos! Aprox in aceeasi perioafa cu tine am achizitionat un Golf aproape identic cu al tau( km, an , dotari).

Am si eu o intrebare la tine: pe timp de zi, banda led de DRL de sub lupa de faza lunga sta aprinsa? Sau la rularea cu pozitiile aprinse?

Multumesc si, LA MULTI ANI!

Link către comentariu

Doar daca ai optiunea LED TOP (autoadaptive) ai ambele benzi DRL aprinse. La MID LED ai doar una.

Link către comentariu
Chivu Valentin

Mulțumesc pt răspuns. Intrasem la idei, văzând o banda led care nu se aprinde.

Se poate coda, cumva, sa fie aprinsa și aceea?

Link către comentariu

@Chivu Valentin Salutare,

Raspunsul la intrebare este da, sta aprinsa si acea parte de DRL. Nu am o poza din timpul zilei, dar am una facuta noaptea, se comporta in acelasi fel.

DRL noaptea.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu
12 hours ago, Chivu Valentin said:

Se poate coda, cumva, sa fie aprinsa și aceea?

Din ce am citit, la MID LED are strict rol estetic, nu ar fi nimic acolo.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare,

Nu am mai scris demult pe acest forum, revin cu niste update-uri, legate de masinuta.

Am trecut la jantele de vara cu anvelope, aici am un update, si anume ca: am inlocuit jantele pe 16' cu unele pe 17'. Cauciucurile pe noile jante nu sunt in cea mai buna stare, dar vara asta sper sa tina, la anul vor trebui inlocuite.

Intre timp masina a primit si un polish exterior + protectie ceramica de la qtehnic cristal serum. Foarte fain efectul acela ca nu ramane strop de ploaie pe ea.

Cam asa arata masina dupa o spalare la spalatorie cu fise :)

Ca un rezumat, intr-un an am facut 20k de km, ajungand la suma rotunda de 150k de km.

 

Ma bate un gand sa o vand, e pusa la vanzare, mai degraba as face schimb cu cineva care are o masina pe benzina. Dat fiind ca sunt destul de multi km facuti prin oras.

 

1.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

Exterior:

 

2.jpg

 

3.jpg

 

Cam asa arata placutele cu discurile de frana dupa 20k de km facuti prin Romania:

 

4.jpg

 

5.jpg

Link către comentariu
  • 6 months later...

Salutare,

 

Revin cu un update legat de masinuta. Kilometrii momentan sunt undeva in jur de 162000, in crestere. Reviziile facute la 10k de km. Ultima revizie a fost facuta in septembrie la reprezentanta Skoda din Timisoara, unde a primit si un schimb de lichid de frana si un update SW la cutia de viteze. 

Ca si impresii dupa update, masina pleaca mai repede de pe loc, si se vede o imbunatatire la retrogradari.

Consumul in oras, dupa inceperea scolii, e undeva in jurul valorii de 9,5 spre 10. Dimineata vad si 14 la distante de 5km, si inca nu e foarte frig afara :).

De la anul familia se va mai mari cu un membru, si cred ca o voi pune la vanzare, optand pentru ceva mai mare. Inca sunt in dubii, masina fiind foarte ok.

Aaa, si sa nu uit, ca si update, a primit o lovitura in pragul de la pasager, de vina a fost bordura :)

 

Numai bine

Link către comentariu
  • 2 years later...

Salutare, nu am mai scris demult timp aici. Mai exact 2 ani si 3 luni.

Vreau sa spun ca masina inca o am, nu e vanduta si momentan are in jur de 198000 de km. Cand scriu acest post, ea e in service. Ajung si acolo, a trecut prin ceva peripetii, va povestesc mai jos.

Primul incident mai serios cu masina a fost in mai 2023, un accident lateral fata. Un alt sofer nu a fost atent cand a schimbat banda si m-a acrosat pe mine, lovindu-mi bara fata, aripa pasager fata, si farul de la pasager. Reparatia a fost facuta pe asigurarea lui si deviz-ul a fost undeva la 13.000 de lei (piese OEM inlocuite cele 3 elemente si vopsite).

Ultimul incident, problema, s-a petrecut in decembrie 2024. Eram in judetul HD cand a aparut eroarea in bord "Gearbox in emergency mode, drive on" iar masina nu mai schimba in treptele impare, schimba doar in treptele pare si marsarie. Din diagnoza a aparut eroare sensor pozitie ambreiaj. Am tot citit pe net, si pentru cutiile astea DQ381, pare a fi o problema comuna asta sensor. Care se poate inlocui, dar nu este asa la indemana. Cineva cu experienta in asa ceva am gasit in Bucuresti, dar eu fiind din Timisoara, e peste mana.

Am mai contactat cateva service-uri, unul din Timisoara, recuonoscut de pe blvd Cetatii, pret 8000 de lei inlocuit mecatronic si schimbat uleiul in cutie. Afland acest pret am zis sa intreb si la reprezentanta, si acolo am primit un pret de 8500 de lei.

Am ales sa fac aceasta procedura la reprezentanta Porsche Timisoara. In timpul schimbarii mecatronicului, procedura de inlocuire spune sa se verifice si pompa hidraulica, iar in urma verificarii a iesit si ea defecta. Nu stiu ce masuratori nu au iesit corect, dar am zis sa o schimbam si pe aceasta, care mai adauga inca 2000 de lei la factura finala.

Deci toata distractia o sa coste in jur de 10500 de lei (inlocuire mecatronic + pompa hidraulica + schimb de ulei in cutie), eu zic ca e rezonabil pretul, avand si garantie pe toata reparatia.

De la o masina care nu a avut probleme din 2021 de cand am cumparat-o, pana in 2024 cand s-a stricat cutia de viteze. Nu as putea sa zic ca e o masina rea, pentru ca ne-a deservit foarte bine:

2 drumuri de Grecia, am fost de vreo 2 ori la Viena, Slovenia o data, Budapesta de mai multe ori. si prin tara destul de multe plimbari si cu consumuri foarte bune, nu cum se lauda unii colegi pe aici cu consumuri de sub 5. Eu am reusit cam la majoritatea drumurilor de concediu o medie intre 5.5 si 5.8.

Masina dupa reparatia asta o voi mai tine, nu am vreun motiv pentru care sa o vand, pentru ca nu am ce sa iau mai bun fara a adauga o diferenta considerabila de bani in plus.

 

Bafta la toata lumea :)

Link către comentariu

Senzor dus = schimbare TOT mecatronicul? uau... 

 

Admir rabdarea si calmul tau :)

 

Link către comentariu

depinde de codul de eroare. 

Se poate inlocui doar calc de mecatronic, exista informare, dar nu toti dealerii fac asta. 

iesi mai ieftin, cam 5000 lei

iar pompa de presiune din cutie... mai degraba doar ea era defecta.... 

 

dar inca odata, fara codul de eroare, vorbim aiurea

 

Link către comentariu
1 hour ago, andrei_221 said:

depinde de codul de eroare. 

Se poate inlocui doar calc de mecatronic, exista informare, dar nu toti dealerii fac asta. 

iesi mai ieftin, cam 5000 lei

iar pompa de presiune din cutie... mai degraba doar ea era defecta.... 

 

dar inca odata, fara codul de eroare, vorbim aiurea

 

Buna

In foaia ce am primit-o de la ei, scrie doar: conform TPI2058102/28 pentru care se recomanda inlocuirea mecatronicului si a nu se mai circula cu auto. Codul de eroare citit cu ODIS nu am primit.

 

O zi buna

Link către comentariu

nu stiu de ce se continua subiectul asta, cand am spus ca e incheiat. Multumesc

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!