Jump to content

Nori de fum , fum gros , Golf 4 AJM


ALeman
 Share

Postare recomandată

Buna ziua ,

 

Cand am trecut din viteza a treia in a patra la 3000 ture am vazut fum gri sau negru in spate , am tras pe dreapta , la relanti si am filmat ce se vede in video. 
https://www.youtube.com/watch?v=sBHcruYT64c

 

Dupa reconditionarea turbinei si schimbat garnitura de chiulasa:

https://www.youtube.com/watch?v=vwtBYeglGEk

https://www.youtube.com/watch?v=tTM5rsSj-2I

 

La prima cheie in service fumul era la fel de evident ca si in video dupa reconditionarea turbinei dar mecanicul a insistat ca fumul e de la uleiul ramas pe evacuare , m-am dus pe autostrada circa 40km in treapta 5 la 2800 ture dar fumul tot nu a disparut nici dupa parcurgerea a 200 km.

De fiecare data cand o pornesc motorul acul turometrului creste greu , sacadat, zici ca are lag.

Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum.

In acesti 200 km nivelul uleiului e trecut de jumate.

 

Am VCDS , doar ziceti-mi ce informatii sa ofer.

Am log la relanti la group 011 , 003 , 010.

 

Obs : Membrana EGR sa spart fiind blocata de inchis (dar inainte sa schimb turbina aveam fum dar nu in halul asta)

 

Rezumat

- consuma ulei in exces 

- fum gros greu respirabil la fiecare pornire , la cald dispare

- fum in exces si dupa problema cu turbina si dupa reconditionare

- in primii 50 km masina mergea in ``suturi`` , intrerupea , acum vad ca nu mai merge in ``suturi``

 

 

LOG-01-011-turbo.csv LOG-01-011-003-010.CSV

Modificat de ALeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • ALeman changed the title to Nori de fum , fum gros , Golf 4 AJM

Biela/ biele strambe, si nu mai ai compresie pe cilindru respectiv.

cand a dat chiulasa jos a vericat cat urca pistonul peste bloc fiecare piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a testat ... o sa fac testul de compresie sa vad care e problema.

In cazul in care biela e stramba merita sa fac motorul ? Manopera e destul de costisitoare...

 

Membrana EGR e sparta stand pe pozitia inchis , mai scap de fumul din video daca pun un EGR nou ? 

Acele LOG-uri sugereaza ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ALeman said:

mai scap de fumul din video daca pun un EGR nou ? 

Nu, cauza fumului este funcţionarea defectuoasă a motorului

7 hours ago, ALeman said:

Acele LOG-uri sugereaza ceva ?

Da, că turbina nu face presiunea necesară

image.thumb.png.8bb271e5d2cb6fffec703cc09e01d888.png

 

image.png.eeb865577d942b79907f518a60e932f2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie si turbina prost reconditionata? Daca puteti vedea  in primul video dupa ce turbina sa stricat si eram parcat pe marginea drumul versus dupa ce am pus noua turbina fumul pare la fel si am pierdut jumate din ulei in 200 km. 
 

Pe teava de esapament poti lua cu   surubelnita funinginea imbibata cu ulei sau cu motorina 

Modificat de ALeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!