Jump to content

Back to the e-future


kirkus

Postare recomandată

Nu, nu se plateste si parcarea suplimentar, doar 1$/h atata timp cat masina e conectata, chiar si dupa ce incarcarea s-a terminat.

Azi am incercat parcarea automata prima data si probabil ultima. E ok, dar incerc sa tin ascunsa functia de sotie ca raman fara masina :)

Inca nu am luat cauciucuri, singurele LRR pe piata sunt Bridgestone Ecopia 422 plus pe care le testez acum cu rotile de pe Jetta. Probabil sunt bune la autonomie, insa pierd aderenta extrem de repede. Ma gandesc sa iau ceva second si astept sa vad daca apar mai multe optiuni cu inmultirea electricelor...

Modificat de kirkus
Link către comentariu

Cam asa arata cand te scarpini fara sa te manance, pe langa amortizoare, arcuri si muuulte suruburi.

am lasat si rotile la montat, am ales Nokian One 205/50/17. 

EE5E5D2D-4EA3-45E8-A9B7-04A653E9FFF8.jpeg

Link către comentariu

Felicitari! si urmarim cu interes evolutia. Senzorii de ABS ii refolosesti pe cei vechi ? Protectiile discurilor sunt in stare buna si le muti pe noile fuzete?

Link către comentariu

Da, planul e sa reutilizez senzorii, sper sa nu am surprize neplacute. Protectiile sunt in stare foarte buna, nu ma complic. Am comandat in schimb suportul pentru cabluri si clipsurile necesare.

Inca nu stiu daca am nevoie de 70NM la ax sau 200NM. Daca e 70NM o sa instalez eu piesele, sau cel putin o sa montez tot ce am pe fuzete si le duc la un service sa le schimbe dintr-o bucata.

Link către comentariu

Murdara, dar cu roti noi. Nu stiu daca a fost cea mai buna idee 205/50/17 ca si look (pare ca are roti de i3 in fata). Nu m-am dicumentat daca fuzetele de Al aduc roata mai in exterior, dar nu cred ca e posibil fizic fara distantiere. 
Ca si plus, nu ma astept sa nu fi pierdut din eficienta, deja sunt mai silentioase chiar si decat Ecopia

7220F64A-2DE8-46A4-A7C5-66730E340815.jpeg

Modificat de kirkus
Link către comentariu

O mica schimbare de planuri, o sa folosesc amortizoarele de pe GTI cu arcuri H&R pentru e-golf (28843-11). Nu am vrut sa am surprize cu reverse rake. 
Am primit majoritatea pieselor, lipsesc cateva suruburi de la dealer. 

La sfarsitul lunii am programare sa le montez.

Cauciucurile par mai eficiente decat Bridgestone chiar daca nu sunt inca rodate, iar rotile incep sa imi placa pe masina.

Mi-am dat seama ca un singur lucru imi lipseste de pe F10, folia :D Ma intereseaza strict protectia solara, opacitate decenta si legala pe fata.

 

E52EF360-ED00-44ED-BE6F-72D039046482.jpeg

Modificat de kirkus
Link către comentariu

Creeeeeed ca o sa ai nevoie si de niste distantiere finute daca o cobori... Si da, jantele chiar arata bine pe masina! :)

Link către comentariu
On 4/6/2021 at 9:55 PM, Rave said:

Creeeeeed ca o sa ai nevoie si de niste distantiere finute daca o cobori... Si da, jantele chiar arata bine pe masina! :)

Nu sunt fan distantiere...o sa vad pe 29 cand montez toate piesele. Momentan astept arcurile h&r de la distribuitorul

canadian, au fost out of stock.

 

Maine dimineata las masina la instalat folie pe geamuri, chiar si la 15 grade soarele arde prin geamurile laterale. Am resuit sa gasesc Llumar AU85 pentru geamurile fata, 88% transparenta. Combinat cu geamurile deja inchise la culoare tot o sa ma aduca sub limita legala (70%), insa nu cu mult. Pe spate si luneta o sa merg cu 50%. Nu am ales ceramica cu protectie de caldura. Masina consuma mult mai multa energie la incalzire fata de racire. 
 

Ca si can-can, a gasit fi-miu o verigheta in spate la bancheta, aducem si mai jos pretul masinii :)  

Link către comentariu

Rezultatul final. Nu ar trebui sa am probleme cu politia. Am gasit cateva bule care daca nu dispar in cateva zile le rezolva baietii. 
Ca si minus, au reusit sa ude plafoniera prin mufa din stanga a haionului. Cica sunt primul... Au sters, uscat, daca raman urme se ocupa de curatare. 

FF618704-BB23-4A58-9969-98919800BB8E.jpeg

Link către comentariu

Ce bine imi pare sa te vad back in action, my friend...asa ii sta bine topicului, cu modificari ca atunci cand aveai golful gti...te salut de nu te vezi

brgds

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bun, s-a cam pus praful aici. Am trecut de 8000km facuti cu masina, ajungand la peste 104k km. Arcurile sunt ok, dar nu se compara cu coilovers, iar deop-ul e mai agresiv decat mi-as fi dorit (am atins cateva speedbumps la viteze mici....). Si din ce imi dau seama si mk7 are aceeasi problema cu zgomotul de la puntea fata la viteze mici, de investigat.

Legat de incarcare, 99% acasa, am folosit ~8$ pana acum pentru incarcarea/parcarea in oras. 

Ca si alte modificari am instalat pedalele GTI si semnalizatoare dinamice in oglinzi.

Modificat de kirkus
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nu credeam ca o sa fac 10.000km in mai putin de 4 luni cu e-golf, insa doar ce am trecut de 106.000km, bateria rezista.

Am un zgomot la puntea fata, pare vchea boala a puntii care se misca. In rest masina se comporta excelent, nu mi-a dat range anxiety pana acum, probabil la iarna isi ia revansa.

Pana acum la bornele publice de 50kW si L2 am incarcat 132.5 kWh pentru un total de 30.28 CAD.

Acasa nu contorizez borna separat, dar probabil o sa activez functia smart sa am datele si de la ea. Fata de anul trecut in aceeasi perioada am sarit de la 3.21CAD pe zi la 4.51CAD pe zi consum total. Insa acum suntem 2 ppersoane care lucreaza full time de acasa fata de una anul trecut in aceeasi perioada, diferenta nu e doar de la masina. Chiar si la 1.3CAD pe zi si tot ar fi derizoriu costul lunar. Ma tot intreb ce mi-a luat atat sa fac schimbarea.

Link către comentariu

Update...sau mai mult note to self: Fuzete de aluminiu cu arcuri de egolf nu e o idee prea grozava. Se pare ca doar din amortizoarele de 55mm si fuzetele de aluminiu as fi avut un drop in fata, comparabil cu GTI/Golf R. Adaugand arcurile de egolf droul creste considerabil....Zgomotul de il aveam venea de la stop bumperul care atingea si sus si jos.... Suspensia fata nu are travel prea mare in combinatia actuala, spatele e ok. Ma gandesc la coilovers (B14, old friend...), insa nu stiu daca tin masina mai mult de 1 an.

Link către comentariu

As vrea sa cred ca il tin mai mult, dar doar ce am comandat un id4 pentru la anul :)

incerc sa gasesc solutii pentru arcuri....as incerca unele de audi TT/TTS/TT-RS/S3/RS3 care sunt mai apropiate ca si greutate, desi daca nici alea nu merg inseamna sa platesc inca o manopera degeaba

Link către comentariu

De ce nu arcuri oem de e-Golf daca tot ai drop doar din fuzete si amortizoare?

Link către comentariu

Pai pe spate o sa pot baga capul, acolo nu se schimba mare lucru. Si o sa am drop fata cu spatele ridicat, o sa am aceeasi inclinare spre fata, dar inaltimi mai mari.

Pana acum cele de s3 sau TT par ok pentru greutatea masinii. Cum nu o sa o tin dupa ce iau id4 la anul, nu imi vine sa bag coilovers :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Bun, am trecut de 15k km, bateria rezista. Arcurile nu mai raman mult pe masina, fata e prea jos…

Intre timp am primit scrisoare de recall de la VW Canada pentru trimul din jurul schimbatorului care poate taia. Am ras, pana azi cand m-am taiat…

La jetta (2019) am primit recall ca softul nu raporteaza noxele cum trebuie…am ras si acolo, dar tot pe jumate

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Bun, am riscat si am pus arcuri de golf R.

Rezultatul este perfect in combinatie cu fuzetele de aluminiu. In sfarsit nu o sa mai ating peste tot, asa ca poate o si spal.

intre timp am ajums la 17k km de cand am luat-o, zero probleme si colac peste pupaza, o pot vinde cu 5k mai mult decat am luat-o acum 6 luni… Poate in sfarsit nu mai pierd o gramada de bani din cauza masinii :))

E33813BE-80DA-426A-9A77-8A32AEA7C2E2.jpeg

Link către comentariu

Dupa cateva zile cu noul setup cred ca asta trebuia sa fie pus de VW din fabrica. E pacat ca au pus atat de multe elemente/optiuni de pe gti/R dar au lasat componentele de suspensie de la modelel de baza.

Link către comentariu
  • 1 month later...

As fi facut un tutorial daca ma ocupam eu de instalat. Asa am facut doar outsourcing. La conversia otel->aluminiu se pot reutiliza suruburile (nu e recomandat, dar nimenu nu le schimba), mai putin cele de la suportii de etrieri (singurele pe care nu le cumparasem, bineinteles...).

Pana una alta, am trcut de 20k cu masina, 0 probleme la 116k km.

Doar ce mi-a lasat mesaj dealerul sa imi zica ca are vesti bune pentru comanda mea de id4, sunt curios daca imi ofera sa imi ia Jetta inainte de termen. e-Golful nu il pot vinde pana in Martie anul viitor din cauza subventiei primite.

 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!