Jump to content

Back to the e-future


kirkus

Postare recomandată

Oooo @kirkus!!! Bine ai revenit! Si bine ca fara Leaf :))

Cand / daca gasesti ceva info de scaune sa-mi zici si mie, ca sunt in aceeasi barca. Aici e-Golf-urile vin tot doar Comfortline si tot cu scaunele de Comfortline, si ma batea un gand sa trec macar la cele de Highline (care ar trebui sa fie plug'n'play daca au aceleasi functii)

Link către comentariu

Sa-l stapnesti sanatos! De curiozitate, 8 ani/160k km doar trenul de rulare, nu si bateria? Cam pe la ce preturi se invarte asa ceva acolo?

Link către comentariu

@Raveintr-adevar, Leaf-ul nu a fost prea placut, a stat la noi doar 6 luni.

@GabiB77 da, si bateria e inclusa. Ca si idee, pot spune ca a fost cel mai ieftin e-golf 7.5 din America de Nord si nu numai. Pretul inainte de taxe a fost de ~10.000 Euro. Poate si asta a fost un impuls suplimentar :) 

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
15 minute în urmă, kirkus a scris:

Pretul inainte de taxe a fost de ~10.000 Euro. Poate si asta a fost un impuls suplimentar :) 

bunicel pretul, la ce dotari are... taxe ce inseamna, aprox. cat?

Link către comentariu

~1000 euro au fost taxele. 

ca si optiuni, numai piele ecologica mai putea fi pusa pe ea. Vopseaua a fost optiune de 3000CAD (nu inteleg de ce a platit cineva atat fix pentru culoarea asta...). 

Link către comentariu

un pret foarte bun, parerea mea... multi km fara probleme (desi nu prea vad ce ar putea fi, totusi e tinerel :) )

Link către comentariu

Navigație-televizor 🤣 multi km fara probleme! Sunt curios cum se va descurca pe frigul de la voi. Iarna asta a fost blândă in Quebec.

Link către comentariu

Bine ai revenit pe forum! Cred ca scaunele Ergo Active cred ca s-ar integra cel mai bine in peisaj 

Link către comentariu

Bine ai revenit si sa o stapanesti sanatos!

La asa pret, iti inteleg impulsul de a o lua 😁

 

Link către comentariu
1 hour ago, 4ddy23 said:

Navigație-televizor 🤣 multi km fara probleme! Sunt curios cum se va descurca pe frigul de la voi. Iarna asta a fost blândă in Quebec.

Merci! Nu are de ales, trebuie sa se descurce. Nu ma stresez pentru cat am nevoie de ea zilnic. Oricum va sta in garaj incalzit la incarcare L2 pentru pre-incalzire.

 

1 hour ago, catalinmiti said:

Bine ai revenit pe forum! Cred ca scaunele Ergo Active cred ca s-ar integra cel mai bine in peisaj 

Merci! E greu sa gasesc local scaune de orice fel. Cele de la Audi imi plac pentru protectia de plastic din spate (mai atenueaza din "masajul" oferit de cei mici)

 

44 minutes ago, cogdao said:

Bine ai revenit si sa o stapanesti sanatos!

La asa pret, iti inteleg impulsul de a o lua 😁

 

Merci de urari. La cat a fost chiar daca schimb bateria la un service independent tot ies ok.

Link către comentariu

Am rezolvat si problema incarcarii, borna L2 240V/32A livrata si instalata azi (priza o aveam de pe vremea Leaf-ului).

Ma gandesc sa tin rotile de 16” pentru iarna si sa iau 17” de pe jetta 2019+ pentru vara (7j sa pastrez 205)

B20FC902-E4AA-486D-AFC8-99DFD095DC7A.jpeg

 

47A312F9-AF4D-4299-921E-5075485EEF59.jpeg

Modificat de kirkus
Link către comentariu

Consum intr-o frumoasa zi de primavara (40km, stop and go, autostrada si oras)...EAB3E81A-68CB-4CD0-91C7-7AC732880C49.jpeg.eff7b7831fca5a07c9a49a9c1ff344dc.jpeg

830411E1-7B0B-402D-B24C-DF5E589862CF.jpeg

Modificat de kirkus
Link către comentariu

Am decis sa merg pe Buenos Aires 17" pentru vara. A fost greu sa gasesc modelul in Canada, Jetta Hybrid nu a fost un succes. Astept sa imi vina de la 2 parcuri de dezmembrari. 

Ca si cauciucuri, caut 205/50/17 low rolling resistance, insa nu sunt ulte variante pe dimensiune asta3f19174a374ec43ada9db6d8cc5517689.thumb.jpg.99309b21914447a9d3d03f5f589f9bca.jpg

Link către comentariu

Inca astept rotile, insa intre timp mi-au venit si alte idei (fortat de imprejurari).

Am pus rotile de vara de pe Jetta pe masina sa testez cauciucurile Bridgestone Ecopia. Pana acum par ok, voi lua fie acelasi model fie Continental Purecontact LS 205/50/17.

Schimband rotile am inteles de ce a fost atat de ieftin. Desi discurile si placutele sunt noi celelalte componente ale suspensiei sunt obosite. 

Cum e-golful e cu fuzete de otel, amortizoarele sunt 50mm. Dar cum am gasit o suspensie de GTI la pret bun, am cumparat si fuzete de aluminiu sa le pot monta.

Voi schimba si restul de compoenente, singurele la care sunt indecis sunt rulmentii, desi ar fi mult mai usor la montaj.

Legat de controversele legate de suspensia GTI, amortizoarele de pe e-golf sunt aceleasi de pe alte modele VW, nimic special. Doar arcurile difera:

 

GTI: Fata 175 lbs/inch, Spate 230 lbs/inch

e-Golf: Fata 135 lbs/inch, Spate 215 lbs/inch

Golf R: Fata 190 lbs/inch, Spate 245 lbs/inch

 

Pe fata diferenta e mai mare, o sa vad daca devine saltareata si ajustez dupa. Spatele e in parametri.

 

Link către comentariu

Bun, invatam sa traim cu e-golful

Deja sotiei nu ii mai place Jetta ei...nu cred ca avem nici 20k km cu ea. La anul se va intoarce la VW mai mult ca sigur, acum vrea si ea electrica

Incerc sa o incarc la 2 zile pana la 80%, dar se pare ca e la limita pentru cei 80km zilnici (mai am de facut 40 si am range 50, o sa incerc sa o imping la limita azi).

Incarcata la 100% merge spre 200km fara probleme in regim mixt oras si autostrada. O sa schimb programarea la 90%

Schimbari pentru saptamanile urmatoare:

- Roti vara 17" 

- suspensie GTI (iclude shimbatul a tot ce e legat de directie pe fata)

Optionale

- scaune GTI de piele...ma cam enerveaza cusatura rosie, nu stiu daca sa ma bag sau sa astept uninterior de Golf R.

- Etrieri GTE cu discuri de 312mm fata

- activare Traffic Jam assist si predictive ACC (in discutii cu niste baieti care e ocupa cu activari pe MQB) 

 

Incarcarea e exclusiv acasa, nu imi pot da seama inca cat influenteaza factura (6 centi/kWh pentru primii 40 zilnic si 9 centi dupa).

Link către comentariu

Dar de ce nu incarci zilnic?

Adica mai ales in conditiile astea tarifare ar fi mai ok 15 kWh incarcati zilnic, ca nu te impinge peste limita de 40 kWh zilnic (desi mi se par multi 40 kWh zilnic) decat 30 kWh la 2 zile care, in functie de alti consumatori, sa zicem ca ar putea si sa ajungi sa platesti mai mult. Si daca te mentii intre 30% si 70%, daca tu consumi cam 40% pe zi, bateria ar trebui sa se mentina ok.

Link către comentariu

Nu am niciun motiv sa nu incarc zilnic, borna e langa masina. Momentan doar incerc sa ii gasesc limitele. Probabil o sa mut la 70% si incarcat zilnic in curand. In week-end o incarc full. 
o sa activez functia smart a bornei sa vad cat raporteaza la o incarcare si sa estimez SOH (desi pare imposibil la VW)

Link către comentariu

Nu a trecut inca o luna si am reusit sa pun aproape 2k km pe masina.

Momentan 0 regrete. Incarcarea exclusiv acasa. In oras o mai leg la cate un L2 ca e mai usor de gasit loc de parcare, iar pretul e de 1$ pe ora (borne de 7.2kW).

Au venit aproape toate piesele pentru suspensie, inclusiv rulmentii pe fata ca sa se potriveasca cu fuzetele noi.

Sper saptamana viitoare sa instalez tot, inclusiv noile roti. 

Link către comentariu

1$ pe ora parcarea si platesti seapra curentul pt incarcare?

sau 1$/h incarcarea adica 7,2kWh?

daca e varianta 2, e super bun pretul.

 

Asteptam poze, impresii dupa ce montezi piesele pt suspensie. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina fara incidente.

E f usor sa aduni Km multi cu masina asta, chiar si cu o autonomie mai mica.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!