Jump to content

Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG 245 cai


krygod_ro

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Scriu din postura de viitor posesor de Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG 245 cai. Dupa 8 ani in care am condus si am fost extrem de multumit de o Octavia 3 1.2 TSI a venit timpul sa fac un mic upgrade. Motivul pentru care am trecut direct la RS - vreau sa ma distrez un pic, pana cand ne vom mari familia :)

 

Pe data de 3 Februarie 2021 am dat comanda la Brady in Bucuresti. Masina a primit intre 20 si 25 de saptamani termen de livrare asa ca urmeaza o lunga (sper cat mai scurta) perioada de asteptare. Nu am avut si alte masini luate in calcul, am vrut sa dau comanda chiar de anul trecut, dar na, pandemia si zis cuvantul si a cam dat de pamant cu mine financiar :).

 

Ca si optiuni alese le-am luat pe toate cu exceptia: airbag-uri laterale spate, incalzirea stationara si parbriz incalzit (am garaj incalzit), parking assistant, stergator luneta si ACC 210km.

Pretul final al masinii cu tot cu optiuni a fost 40.767 euro. Nu pot pune pretul final de achizitie al masinii datorita conditiilor preferentiale primite de la dealer (chiar am fost rugat expres sa nu o fac) dar il recomand cu toata increderea pe Radu Kiliment de la Brady care mi-a facut cea mai buna oferta dupa ce i-am pus in fata alte 4 oferte de alti 4 dealeri diferiti.

 

Nu am luat jantele pe 19 - dupa 8 ani cu masina punte spate vreau tot confortul posibil. Culoarea este Steel Grey. Sunt extrem de nerabdator sa vina, este a doua masina comandata de noua si imi este dor de satisfactia momentului cand te duci sa o ridici :)

 

Comanda detaliata este atasata, va voi tine la curent cu progresul livrarii si bineinteles cu poze si review cand va ajunge.

 

 

01.jpg

02.jpg

Link către comentariu

Singurul minus pe care il vad eu este tracțiunea doar pe față.

Si la cum am văzut in alte topic-uri, probabil se va închide până ai ce prezenta efectiv.

Iar 20-25 săptămâni de așteptare este killer, eu nu as reuși chiar o jumătate de an, sa fie o așteptare cât mai plăcută!

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Foarte multa masina pentru banii dati. Foarte frumoasa si spatioasa. Asteptare usoara :)

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
  • loghy a deschis acest topic
  • 2 weeks later...

Salut, 

„Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau.”

 

Ce oferă în plus față de ceea ce este deja? Din descriere, plus pozele din magazin, pare exact ce am deja (vezi poza - pot selecta vreo 10-11 culori prin slider-ul acela).

Apar opțiuni în meniul de setări?  (la mine secțiunea Efecte luminoase este inaccesibilă)
 

Mulțumesc,

20210712_113429.jpg

20210712_113440.jpg

Link către comentariu

Salut,

"Ce oferă în plus față de ceea ce este deja?"

Din ce am observat numarul de nuante posibile creste de pe la 11-12 la 31-32 daca le-am numarat eu bine. Nu e ceva mega spectaculos dar sunt vreo 2-3 culori care ies in evidenta mai mult.

 

01.thumb.jpg.0072c9137d81ecf57cb0da5fbf5b6c10.jpg

 

O intrebare pt cei cu DCC ca optiune pe masina, pe individual daca muti sliderul din pozitia Comfort spre stanga, inseamna ca devine si mai comfortabila? SImilar si pt pozitia sport ?

 

02.thumb.jpg.c8dfdb21b6283d8fe765196374265ca0.jpg

 

Multumesc.

Link către comentariu

Da, stânga spre confort, dreapta spre rigiditate 

 

ps: cool ride🤘

Modificat de ToniM
Link către comentariu

cu scuzele de rigoare, poate nu m-am facut inteles. Deci daca ai sliderul fix sub cuvantul COMFORT inseamna presupun un anumit procent de exemplu 100% comfort. si daca dai dupa sliderul mai in stanga, pana la capat, insemana ca avem gen 130% pe scara de comfort? adica are vreo importanta daca muti sliderul de sub comfort pana la capat? sau e doar design?

Link către comentariu

Cred ca - inseamna soft si + inseamna hard.
Cuvantul confort nu se muta o data cu sliderul? Eu ma gandesc ca pe acel ecran poti configura cum sa fie suspensia  atunci cand cutia e in drive(confort) sau in sport. Daca ambele marcaje sunt in acelasi loc, trecerea din confort in sport ar trebui sa fie insesizabila la suspensie. Atunci cand ele sunt la capete ar trebui sa fie cea mai mare diferenta intre sport si confort.

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu

Mi se pare banal, maxim stanga este maxim confort, maxim dreapta este maxim sport, duritatea suspensiei adica.

 

Indicatoarele de confort si sport sunt ca niste presatari in acele pozitii, orientative. Generatiile anterioare avea cateva presatari, acum sunt mult mai multe niveluri de duritate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Intrebare, are rost sa caut un difuzor mai calitativ pe care sa il potrivesc in cutia asta de plastic pe aceleasi specificatii 100+100w si 8+8ohmi ? sau ma chinui degeaba?

mai ales ca stiu ca la 75% din volum, taie din putere in subwoofer... Se pare ca au pus acelasi sistem Canton ca in Kodiak.

ma gandeam ca un difuzor cu un raspuns in frecventa mai bun ar face diferenta totusi.

 

ps: stiu ca orice solutie aftermarket e infinit mai buna, dar nici nu vreau sa pierd garantia si nici nu vreau sa arunc cu banii.

 

canton.thumb.jpg.fb3c8a981fab71644e79f822258e66b7.jpg

Modificat de krygod_ro
Link către comentariu

Probabil ca este aceeași "problema" ca la Octavia 3, sunetul se aude destul de slab indiferent daca ai Canton sau nu iar cu o parametrizare se aude mult, mult mai bine.

Ia legătura cu @sabinx și vezi dacă te poate ajuta.

Link către comentariu

Oare aceasta parametrizare se poate face si altor sisteme similare Canton ... gen b&o ? :)

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Cred ca e o problema legata de materiale slabe folosite si de calitatea asamblarii, spun asta intrucat la Golf nu baraie nimic in portbagaj cu un sistem similar, dar sunt surprins sa aud ca volumul e scazut si similar cu cel al variantelor standard de echipament. Probabil alte taieri de costuri?

Link către comentariu

de barait nu baraie nimic la mine, doar cricul care era pus peste subwoofer dar l-am mutat de acolo si am scpat de problema. adevarata problema este puterea sistemului, fidelitatea si mai ales lipsa basului. fata de sistemul standard nu merita 550 euro clar. real vb la cum se aude max 200 euro as fi platit pe optiunea de canton

Modificat de krygod_ro
Link către comentariu

Colegul @sabinx te poate ajuta cu mai multe detalii.

Din ce mi-a explicat (si sper ca am inteles bine), exista 2 tipuri de unitati: delphi si restul lumii. 

Pentru cele normale, exista o parametrizare care imbunatateste enorm sunetul - as zice ca vin castrate din fabrica. (cc @tetea)

Totusi astea au o limita la ce pot face (componente - DAC-uri - mai slabe, etc) asa ca un swap cu un delphi (daca il gasesti) e solutia optima. Dar costa. 

Link către comentariu

dupa o scurta discutie telefonica cu sabin, concluziile sunt: pe modelele noi de masini, octavia 4, golf 8, noul leon, etc, pt moment nu mai merge sa faci nimic. au o protectie ce se activeaza la incercarea de modificare a parametrilor. pana se va gasi un work-around, orice codare pe modelele enumerate este imposibila.

nu-mi ramane decat sa incerc un swap de difuzor sa vedem daca fac vreo branza :(

Link către comentariu

@Bebeee poate intr-un viitor mai indepartat, mi-a cam trecut cheful de modificari majore la masinile pe care le cumpar.

@laur_vd nu am detalii la obiect, banuiala mea este ca doar aceasta culoare se cumpara si intra in concurenta directa cu Nardo Grey / Meteor Grey / Steel Grey de la restul masinilor din grup. Oricum in locul acestui gri au bagat Mamba Green pe care l-as fi luat fara discutie 🤩

 

front.thumb.jpg.adcb4cd539d4a342f45d125de43cddf8.jpg

Link către comentariu

Imi pare rau ca sistemul CANTON au fost bani aruncati... De portbagaj electric stiu, dupa ce l-am experimentat pe Superb, am dat skip si bine am facut deoarece cel mecanic nu zdrangane deloc.

de asemenea e pacat ca ai dat banii pe columbus degeaba.. mai ales ca e identic dpdv harware si oricum folosesti waze, gmaps apple maps etc

 

Cat despre Turbo lag, la manuala mea nu se simte deoarece o tin mereu in ture pe drumurile judetene - tr 3-5; nu bag 6 decat exceptional. De la 25-30 de ture pleaca teava.

 

Mie in oras imi ia intre 9-15; dar daca se incalzeste si e trafic ok se duce la 11 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
lambda_dryver

Vazuta in parcarea de la City Mall, Miercuri cred :). Parcata la 3 locuri distanta de a mea :))Culoarea mi-a atras imediat atentia. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente! :beer: 

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare,

Am nevoie de un mic feedback pt alegerea jantelor de iarna. In finala au intrat aceste 3 modele. Care sa fie ? Multumesc.

 

aez_tioga.jpg

dezent_tr.jpg

rial_lucca.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!