Jump to content

Urme ulei sau motorina in zona injectoarelor


AleZanBru
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor

La un motor CRBC 150CP diesel toata zona injectoarelor este unsa cu ceva nu stiu daca este ulei sau motorina. Practic plasticul ala negru care vine pe chiulasa este tot uns. S-a confruntat cineva cu problema asta? in ideea in care as vrea sa rezolv problema in faza incipienta. Asa arata si motorul vostru diesel?

 

IMG_20191005_185858.jpg

IMG_20191005_185907.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata zona si vezi daca mai reapare. 

Eventual mai strange si conductele de motorina (daca e cazul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AleZanBru Acolo sunt urme de vapori de ulei ,se rezolva doar cu inlocuirea semeringurilor si a garniturilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am suspiciuni la injectoare care sunt apropiate de finalul vietii (kilometrii multi cu motorina foarte proasta), corectiile pe tester/diagnoza sunt fix pix (injectoarele CR clasa 6-8 isi iau motorina suficienta cat au nevoie pt parametri si restul il dau in retur), recomand testate pe banc de proba bosch/delphi/siemens si inlocuite piesa/piesele defecte,o-ring si garnituri necesare la final. Nu lasa defectul foarte mult ca vei distruge turbo/egr/ filtru dpf si pistoane.

saiba.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, AndreiZi said:

e de finalul vietii (kilometrii multi cu motorina foarte p

Andrei la Golful tau 2015 daca dai capacul jos arata lafel?

Masina are doar 215000km. Motorina OMV MAX MOTION exclusiv

M-am gandit si eu sa curat sa vad daca reapare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel cum zice si colegul EEXCALADE, trebuie inlocuite o-ringurile si saibele de foc (sa decaleasca saibele de foc inainte de montaj sa greseze portinjectoarele cu vaselina ceramica), de mentionat si uleiul care il folosesti nu cred ca este ce trebuie, vechi, norma gresita sau peste nivel marit de a strapuns/uzat/ars o-ringul Nr. 15 (in cazul cand unul sau mai multe injectoare contamineaza uleiul din baie in postinjectie, mers in oras subturat regenerari dese si neefectuate pana la capat....n probleme... motor... masina)

Nu, la mine si la foarte multi cu platforma asta de motor 1.6/2.0 tdi nu este decat ceva praf sub capacul de la motor, eu unul am preferat de fiecare data sa schimb uleiul cf manualului de intretinere SERVICE Vag(nu se compara cu cel al clientului) respectiv pentru Romania/Ukraina/Rusia/Bangladej interval schimb ulei intre 7500km max 12000... daca ai preferat sal schimbi la fiecare 30k cum zice la carte sa sti ca din cauza asta sunt injectoare noi pe stoc tot timpul, turbine, egr si motoare.

Uleiul ceea ce nu inteleg foarte multi este cea mai ieftina consumabila de intretinere corecta a unui motor pe benzina sau diesel, neglijarea prin inlocuire ''lasa ca stiu eu cand'' are efecte grave la buzunar pe termen cat mai scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m am uitat mai atent la poza 2 marita .....

cred ca problema ta nu e din zona injectoarelor ci, de la futunul negru ce se vede in pareta de sus peste protectia aia neagra de polistitren.

vezi ca ala este plin de ulei... cred ca ai infundat capacul de evacuare de la carter ( sau cum i o zice) .

mergi la un mecanic sa ti verifivce asta... zona injectoareleor pare uscata ....

spor

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/7/2019 at 4:55 PM, AndreiZi said:

Eu am suspiciuni la injectoare care sunt apropiate de finalul vietii 

Nu are nici o legatura cu problema mentionata de @AleZanBru

 

1 hour ago, AndreiZi said:

(sa decaleasca saibele)

Nu. Lasa procedura asta pentru alte marci ,in manualul vag nu exista asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primă fază am curățat toată zona. Am atașat o poză fără masca de protecție. O să verific tot la o săptămână sa văd unde apare prima oară. Pe chestia aia rotundă (valvă) unde intra furtunul ăla avea urme de scurs. Am scos furtunul l-am verificat pare ok.  Mie îmi place sa lucrez la mașină am toate sculele necesare.

IMG_20191009_123635.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta nu este un topic despre uleiuri, urmatoarele discutii vor fi sanctionate. 

Multumesc pentru intelegere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un update:

Nu se văd urme de ulei de la curățare. Azi am avut ocazia să mă uit la un golf 7 tot diesel la un atelier mecanic care avea mai puțini km si surpriza toată zona unsă ca la mine. Totuși cred că pe la capac ulei scapă vapori pt că la mașina asta in zona capacului se vedea mai mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine. Doar ce am curatat-o si in zona capacului de ulei a si aparut. Din ce-mi aduc aminte, el nu etanseaza cum trebuie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Salutare. 

Pentru mecanici sau cei care știu ce se întâmplă sub capac, ex motor Cayc, 1.6 tdi, vw, da încă puțin ulei pe lângă garniturile de la injectoare. 

Este posibil sa fie presiunea crescuta sub capac la momonte gen depășiri? Garnituri schimbate de 1 săptămâna + oring inj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, iti trebuie alt capac cu totul, e crapat ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Intampin aceasi problema legata de scurgeri ulei pe la oring-uri si garnituri injectoare. Am schimbat cele mentioanate pe original dar, se pare ca am pierderi in continuare. Masina in cauza passat b6, 2.0- CBAB, 2009.

Am tot curatat si urmarit si scurgerile vin de la placa etansare injector (cele din aluminiu). Ce solutii ar fi in cazul asta sau trebuie schimbat si capacul culbutori?

 

Multumesc!

20221013_100711.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume ai schimbat mai exact ? Vezi ca suruburile de la acele "placi de aluminiu" se strang relativ tare - 5 Nm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri injectoare (cele din cauciuc), placile de aluminiu, saibele de foc. Intr-adevar, suruburile nu au fost stranse cu cheia dinamometrica si pierderile mai mari sunt pe la placile de pe capete stg-drp.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut Andrei pana la urma ai rezolvat ? 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am rezolvat. Le-am strans la mana cat se poate de tare si tot curge pe langa saibele alea de aluminiu. Ma gandesc sa le scot si sa le pun silicon.🙂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!