Jump to content

D / TD Vibratii


jmf
 Share

Postare recomandată

Pe golful meu a fost schimbat motorul, de pe benzina, pe 1.6 td. Problema (cu care m-am obisnuit in timp, dar care la sesizarile mai multor pasageri a inceput sa ma deranjeze :blink: ) e ca, uneori, la relanti, imi vibreaza bordul foarte tare. Si nu ma refer la vibratul normal de diesel ci la faptul ca intra cumva in rezonanta si suna de mama focului. Ce am observat e ca, daca il tin impins cumva cu mana sau ceva asemanator, imediat nu mai suna deloc. Asta ma inclina sa cred ca ceva, undeva e destrans. Cei care aveti diesel, ce imi puteti spune despre problema asta. N-am dat in viata mea bordul jos complet, deci habar n-am unde si cum e prins, ca sa-l strang eventual. Ar putea fi si din alta cauza (ceva tampon hidraulic am auzit, dar nu stiu despre ce e vorba :unsure: )

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine mai scartzaie din cand in cand bordul, la drumurile noastre, si mai ales cand porneam caldura in masina... eu am benzinar, probabil ca si la tine s-a destrans ceva pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Tamponul de la cutia de viteze trebuie sa fie hidraulic. La benzina acel tampon nu este hidraulic, schimba-l cu unul de diesel si vei observa diferenta! Sh este 500 mii, nu-ti recomand nou si facut de cine stie ce firma fantoma.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema....la rece bordul imi tremura din toate incheieturile iar daca-l imping putin...liniste! Stiu ca am un tampon care trebuia sa-l schimb cand mi-am refacut motorul insa bugetul a fost depasit asa ca...

Unul hidraulic nou este undeva pe 180-200 lei si cica nu sunt foarte de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se discuta despre diesel si vibratii la cald sau rece.

Care aveti idee de ce dupa 2 ore de mers prin oras bara la bara scade turatia la 600-700 rpm iar masina vibreaza destul de neplacut in ralanti. Daca o tin turata totul e ok. Banuiesc ceva cu pompa de injectie, poate chiar si ceva injectoare murdare dar oare asa se manifesta ?

Intentionez sa merg cu ea la verificat dar poate aveti voi si alte idei inafara de pompa si injectoare.

p.s. Pe timp de noapte totul e ok fara nici un fel de probleme indiferent cat de mult merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se discuta despre diesel si vibratii la cald sau rece.

Care aveti idee de ce dupa 2 ore de mers prin oras bara la bara scade turatia la 600-700 rpm iar masina vibreaza destul de neplacut in ralanti. Daca o tin turata totul e ok. Banuiesc ceva cu pompa de injectie, poate chiar si ceva injectoare murdare dar oare asa se manifesta ?

Intentionez sa merg cu ea la verificat dar poate aveti voi si alte idei inafara de pompa si injectoare.

p.s. Pe timp de noapte totul e ok fara nici un fel de probleme indiferent cat de mult merg.

:banghead:

ciudata problema ta...si la fel de ciudata si a mea care este exact opozitul la ta :) ....si eu daca merg prin oras bara la bara incepe sa-mi urce turatia de relanti pe la 1100. Noaptea exact la fel nu am nici o modificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am turometru, habar n-am daca variaza :winter:. Ochiometric nu pare. O sa ma duc sa intreb de tamponul ala la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de nici un tampon...este vorba de slabirea sigurantelor si a piulitelor care strang suruburile de la bord...dinspre parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ajung la ele? Cam unde vin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Si cum ajung la ele? Cam unde vin?

Sunt 2 piulite M6 (cu cheie tubulara de 10 mm) situate in spatele ansamblului stergator parbriz!

Trebuie sa demontezi aparatoarea de plastic de sub capota care astupa mecanismul stergatorului de parbriz si sa cauti cele 2 piulite (nu sunt la vedere ochiometric) dispuse pe panoul dinspre bord.

Insa, parerea mea e ca daca tamponul este de la benzinar si nu de diesel poti sa legi bordul si cu lanturi ca tot va trepida!

Bafta si tine-ne la curent cu noile evenimente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cool ca se strang din afara. Ma gandeam ca trebuie sa dau jos o parte din bord sa ajung cumva la ele. In weekend fac operatiunea si hopefully ma lamuresc si cu tamponul (poate a fost schimbat cand a fost pus motorul, n-am facut eu operatiunea, nu stiu). Mersi mult de explicatii, revin cu amanunte :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema similara. mie cand motorul este cald imi sta la 1000 ture...cand e rece.. sta pe la 800-900 ...variaza...si imi scutura toata masina. ...atunci intervin eu...trag putin de soc pana ajunge la 1000 ture...in 2-3min ...ii dau drumul ...vara si mai repede.

si masina mea a fost benzinara...inainte de a fi eu proprietarul ei...si banuiesc ca au fost toate tampoanele schimbate... cel putin cel din dreapta din fata pasagerului e complet din cauciuc...si are joc mare...deci si eu cu mana pot misca.

in schimb m-am uitat la mama mia la motor (1,4 tdi polo 2002) sta la 800 si ceva 900 si motoru se scutura ca dracu dar daca pun mana pe caroserie...NIMIK. pe acolo am mai vazut si un telescop ca la haion deasupra tamponului din fata. nu stiu ...atunci m-am gandit si eu ca nu e ceva in regula cu tampoanele la mine...ca si la ea se scutura motorul...dar atat! :D

o sa ajung si la mecanic. acum imi bat si injectoarele 1 si 4 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi tremura tare bordul cand e sub 1000rpm. Am tamponul din fata (Hidraulic) rupt si nou am gasit la 240ron, asa ca astept oferte mai bune. La mine nu face zgomot, ci doar trepideaza foarte tare.

Daca are cineva tampoanele in regula sa ne spuna daca mai trepideaza bordul asa de tare.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 piulite M6 (cu cheie tubulara de 10 mm) situate in spatele ansamblului stergator parbriz!

Trebuie sa demontezi aparatoarea de plastic de sub capota care astupa mecanismul stergatorului de parbriz si sa cauti cele 2 piulite (nu sunt la vedere ochiometric) dispuse pe panoul dinspre bord.

Intradevar asa este, problema la vechea mea masina a fost ca prinderea surubului in plasticul bordului era rupta, asa ca strangeam degeaba tot scartaia la orice denivelare.

Asa ca intr-un weekend m-am enervat rau de tot si l-am demontat cu totul pana am ajuns la locurile respective unde cu niste tabla de AL am refacut si intarit plasticul bordului. Tabla am lipit-o cu ceva rasina epoxi si prinsa si cu pocnituri. Am montat la loc totul si dupa ce am strans suruburile n-am mai avut nici un scartait.

O durat ceva dar o meritat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Am verificat tampoanele, cel de la motor si cel de la cutie, si concluzia mecanicului a fost ca sunt bune. Cel de la cutie putin slabit, dar nu merita schimbat inca. Urmeaza verificarea strangerii bordului, intr-o zi cu soare :P

taz: referitor la intrebarea ta, ce sa zic :P, nu mi se pare ca tremura bordul foarte tare, ci relativ normal. Problema mea e ca, din cand in cand, incepe sa sune, mai ales cand e rece afara (ex dimineata). Totusi, n-am vazut un golf cu tamponul dus, sa am termen de comparatie, asa ca observatia mea e pur subiectiva. Ca observatie obiectiva, nu stiu daca e relevanta sau nu, uitandu-ma cu motorul la relanti la cele doua tampoane, nu vibrau, fiindca banuiesc ca atunci cand sunt duse vibreaza si ele.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal tampoanele trebuie sa absoarba socurile si caroseria nu ar trebui sa aiba de suferit... eu inca nu am vazut golf 2 diesel care sa nu simti vibratiile in interiorul masinii....la polo lu mam mia...se scutura motorul dar caroseria ioc. nici nu se simte nimik. deci tampoanele ori nu sunt fiabile ori e modelul prea vechi ca sa mai absoarba socurile sau am eu termen de comparatie prost (polo 2002)...ca si eu am fost la mecanic si mi s-a spus ca sunt bune...dar nu sunt multumit cum imi atenueaza socurile de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu prea ai cum sa compari un diesel modern cu unul vechi ,diferenta nu este numai de tampoane ci si de vibratia motorului care este mai mare la cele vechi .de asemenea masinile noi TDI sunt foarte bine izolate ,astfel vibratiile nu se propaga in habitaclu chiar si evacuarea este altfel gandita .

La Golf 1 vibratiile pe care le aveam se datorau evacuarii care lovea in caroserie .Oricum acum am 1.6 TD pe G1 si este mult mai silentios decit 1.6 aspirat pe care l-am avut inainte dar cind ma urc inapoi in G4 TDI parca nu vibreaza nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!