Jump to content

Spalat motor pe interior


andrein
 Share

Postare recomandată

Problema este la un passat din 99 cu motor 1,8 T caruia i s-a infundat sorbul.... si face un fel de calamina ..sau nu stiu cum s-o denumesc. Adica iau capacul de la ulei si daca ma uit pe pereti este depusa o substanta fainoasa .care formeaza ca niste harti ..... ceva asemanator cu ce ramane pe ceasca de cafea cand se citesc in cafea :)

Acum trebuie schimbat uleiul si se va face schimbul si de filtre si intreb ce substanta recomandati de pus in ulei pt a realiza o curatire a sa.

Cand s-a infundat sorbul s-a realizat si o curatire a motorului si a fost curat o perioada ..pana iar a aparut substanta asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pareri cf. carora insasi motor flush acela poate infunda traseele de ungere, prin dizlocarea unor bucati mari de "mizerie". De asemeni, substanta nu poate fi scursa complet si se amesteca cu uleiul "bun".

Sfatul meu ar fi sa faci un plin cu un ulei de sacrificiu, dupa care sa-l umpli cu uleiul normal. Sau sa nu faci nimic (adica sa-l umpli direct cu uleiul normal), avand in vedere ca acesta are capacitate de curatire suficienta.

Ce ulei folosesti? Pui vreun aditiv?

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului e APU si este cel de 150 cai.

Pana acuma a fost ulei Castrol 5w-40 si de acuma v-a fi Castrol 10w-60 RS. E buna alegerea ?

Aditiv in benzina nu a fost pus deloc. S-a mai facut la precedentul schimb de ulei faza care ai zis-o cu ulei de sacrificiu si cu solutie Liqui Molly.

Deci zici ca e indicat sa se repete operatiunea de curatire prin aceasta metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa ne intelegem:

- nu vorbeste nimeni despre aditiv in benzina, eu ma refeream la aditiv de ulei (gen Dura Lube, sa zicem)

- trebuie verificata norma VW necesara pentru motorul respectiv; nu o stiu pe de rost, dar pentru motoare turbo benzina fara LL CRED ca este 503.00; trebuie confirmat, insa.

Eu ti-as sugera un ulei full-sintetic, gen 0W40 sau 5W40, cu norma VW de rigoare.

Despre ce "solutie" Liqui Moli vorbesti? Motor flush?

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditiv de ulei nu a fost folosit.

In cartea masinii scrie de mai multe norme. 501.01 pt toate anotimpurile si 502.00 pt conditii grele (dealuri, vara ...)

Acest RS este full sintetic cica.

Solutia Liqui Moli era Motor flush parca (caci nu mai tin minte exact).

Posibil ca trecerea de pe uleiul ARAL pe Castol sa fie cauza ? Sau doar o coincidenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia care se depune, este ca un fel de mazga, un pic galbuie... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e inchisa la culoare ! Face un fel de harti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar pentru motoare turbo benzina fara LL CRED ca este 503.00; trebuie confirmat, insa.

:unsure: Nu e cazul sa inveti norma corespunzatoare pentru aceste motorizari? :blink: prietenii stiu de ce :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e inchisa la culoare ! Face un fel de harti !

Mazga aia (noroiul), apare de regula in cazul in care se face semnalata prezenta apei, in ulei. In cele mai fericite cazuri, se poate sa fie de la condens, faptul ca misti masina 1km si o opresti, favorizeza aparitia ei. In restul... cazurilor, apa ia contact cu uleiul pe undeva, de regula pe langa garnitura de la chiulasa. Fa si tu o poza cu harta, ca sa ne dam seama...

Modificat de Rudolf Fraitag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre seafoam ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

as vrea sa aprofundez chestia cu SeaFoam :P

Am citit pe forumurile vwvortex (parca) lucri bune despre zeama aia. Stie cineva daca se gaseste si la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si pe mine m-ar interesa ... dar nu am gasit pe nimeni care sa aduca in Romania.

A mai aflat cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti "noroi" de ulei in motor NU folositi solutii de adaugat in ulei pt al curata pt. ca riscati sa infundati canaleturile. In caz de "sludge" -innoroire- se desface motorul si se curata amanuntit. Altfel NU e nevoie de Flushing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa-mi spal motorul cu jet de apa la spalatorie, poate sa-mi spuna cineva daca poate pati ceva motorul sau instalatia electrica? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentyn, bine ai venit pe forum. Cred ca ai gresit topicul. Aici e vorba de spalat motorul PE INTERIOR. Cred ca te va ajuta sa citesti topicul asta.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ar trebui sa schimbi uleiul ceva mai des decit pina acum. Uleiul neschimbat la timp, depune acea mizga. Spre exemplu la masina mea, il schimb la 5000 km sau 1 an, ce intervine primul timpul sau km. Daca scot busonul de umplere, interiorul motorului are acea culoare galbena, pe care o are uleiul proaspat. Km vizualizati pe bord, nu sint cei reali( ma refer la uzura uleiului) avind in vedere si timpul de functionare in gol( ex: trafic aglomerat cu multe opriri, stationari dese la semafor, etc). Acel ulei, spre ex. in loc de 10000km, real poate avea 12000-14000km. Ca sfat schimbal mai des. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Zilele trecute am cumparat un golf 3 din 1997 . Dupa o saptamana am zis sa ii fac si eu schimbul de ulei ,cum se face de obicei . Cand am desfacut capacut am avut o surpriza foarte neplacuta....este vorba de acel noroi sau cu vreti sa-i spuneti .

Problema e ca nu as dori sa pun uleiul nou( Castrol 10w40) peste acel noroi . Am desfacut capacul de la motor si am curatat cat am putut cu motorina pe o carpa si capacul . Va atasez niste poze sa vedeti cum arata motorul inainte si dupa precuratare.

Ma gandeam ca in zilele ce urmeaza sa scot din nou capacul , baia de ulei , filtrul si pompa de ulei si sa curat cu motorina , turnand peste componente si lasand sa se scurga .

Ce parere aveti?

Este vorba de motorul de 1.4 AEX

Modificat de alynutzu_cvm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am cumparat un golf 3 din 1997 . Dupa o saptamana am zis sa ii fac si eu schimbul de ulei ,cum se face de obicei . Cand am desfacut capacut am avut o surpriza foarte neplacuta....este vorba de acel noroi sau cu vreti sa-i spuneti .

Problema e ca nu as dori sa pun uleiul nou( Castrol 10w40) peste acel noroi . Am desfacut capacul de la motor si am curatat cat am putut cu motorina pe o carpa si capacul . Va atasez niste poze sa vedeti cum arata motorul inainte si dupa precuratare.

Ma gandeam ca in zilele ce urmeaza sa scot din nou capacul , baia de ulei , filtrul si pompa de ulei si sa curat cu motorina , turnand peste componente si lasand sa se scurga .

Ce parere aveti?

Este vorba de motorul de 1.4 AEX

Parerea mea e sa cureti manual ce poti curata si apoi sa mergi cu uleiul nou pana in primavara si apoi sa iti iei un ulei de de curatare gen Mobil High Mileage sau Valvoline Max Life de preferat made in USA (sunt mai bune)

...nerecomandat engine flush ptr tine sau cei care au mizerie asemanatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

PRO-TEC flush engine  tine mizeria in suspensie..

uleiul iese malos adica depunerile dizolvate....lasa motorul curat....

 

10 minute in motorul fierbinte cu uleiul vechi incins la ralanti   am folosit la masina benzina cu 300k si n-are nimic merge ceas...

pt cei cu rulaj mare recomand masurare presiune ulei la cald in locul sondei ulei cu manometru  dupa flushing... ideal ar fi si curatarea sorbului  din baie  prin ardere cu lampa  la km foarte multi  daca se suspecteaza presiune neconforma dupa spalare...

in multe cazuri la rulaje ff mari la masini ce au avut in tinerete schimburi la interval mare..e seminfundat cu zgura  

 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce solutie de engine flush recomandati dintre LIQUI MOLY SI PROTEC?

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!