Jump to content

Intretinerea si costurile de service


Florin56
 Share

Postare recomandată

Revizii in 2022 si 2024:

 

 

image.thumb.png.0d3fa90e6d48043221e2e23b949dbff6.png

 

image.thumb.png.e494509a50ce8accf1da63fa94e046f1.png

 

La Revizia din 2024 mi-am cumparat singur filtrele si mi le-au inlocuit ei dupa o discutie mai aprinsa in care imi spuneau ceea ce eu stiam deja si anume ca rata orara e mai scumpa daca vin cu piese de acasa. Le-am spus za zica mersi ca vin la ei de 12 ani si ca ii rog sa faca abstractie de regula asta ca sa pastram bunele relatii pe care le avem.

image.thumb.png.6f851ddd1216db006433df5ad4fb9937.png

 

Modificat de Cristi_V
Adaugare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu e normal sa scartaie franele. Am avut si ate si trw si ferodo DS2500 si pagid. Niciuna nu a scartait. Vezi daca la un mers normal, incearca sa nu franezi sau sa franezi cat mai putin care e diferenta de temperatura intre discurle de pe punti. POti verifica si ridicata pe cric. Se albastresc de la temperatura exagerat de mare si eficienta franarii nu mai e lafel de buna la un disc albastrit pt ca este mult mai dur.

Revizia a avut cost enorm, ca doar nu ai velar...este o skoda octavia.

Ce te-au taxat de au ajuns la suma aia? cate ore de munca , deh e un schimb de ulei banal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am factura la indemana acum dar stiu sigur ca uleiul  (VW) a fost 157 lei / litru x 6 = 942 lei. Verificarea periodica a fost 450 lei (posibil aici sa fi intrat si manopera). Restul pana la 1680 lei a fost filtrul de ulei si maruntisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

UN dezastru. Stii ca poti sa vii cu uleiul(sau orice alta piesa) tau? Atat ca trebuie sa fie norma care se cere si sa ai factura.

de 942 de lei puneai de 2 ori ulei de ala bun sau de 3 ori liqui moly.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

PS: poti sa mergi si la servis autorizat RAR si nu pierzi garantia masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau să intru în polemică, dar zău dacă vă înțeleg.

Atâta freamăt pentru un schimb de ulei. Dați-o-n colo de treabă!

Când ați luat mașinile noi nu știați că acestea necesită schimburi de ulei și revizii și că acestea costă bani?

Faceți reviziile la 2 ani și scăpați de chin.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vina consumatorului...se cer oferte inainte de a merge la ei, de la mai mulți dealeri. Unii lucrează cu piese de la client și e alt tarif orar, alții nu. 1700 lei e pret de volvo, de touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, problema e la utilizator nu la Skoda ca cere pret premium pentru nimic :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dacă sunt clienți cărora li se pare ieftin si sunt gata sa dea banul, cerere și oferta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre avia si pbn erau vreo 400 lei diferență in urma cu 3 ani, cand aveam skoda in garanție.  600 lei pt 4 litri de ulei, filtru ulei si manoperă la avia.  La pbn tindea chiar spre 1100 lei, aceleași piese. Deci? La midocar erau 1k lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca discutia a migrat catre costul reviziei. Nu acesta a fost scopul meu. Eu doar am semnalat costul ridicat pe care l-am platit pentru aceasta interventie, in contextul ca s-ar putea sa fiu nevoit sa schimb discurile si placutele de pe spate. Totusi, revizii scumpe sau nu, scartaitul e inca acolo 🙃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costul reviziei nu are nicio legătură cu costurile de reparație sau cu garanția mașinii și sunt ridicate la toate reprezentanțele indiferent de marcă. 

 

Eu mi-am schimbat și vopsite bară spate și schimbat un stop la mașina actuală, O4 FL 2024, și mașina a ieșit impecabil și eu sunt destul de pretențios.

Nicio diferență de culoare sau luft.

Costul total 7500 lei.

A plătit RCA-ul celui vinovat, dar mașina a ieșit perfect. Ca atare, nu m-aș duce în altă parte pentru alte probleme. 

 

Așa e când mașina e nouă. Vrei piese originale? Costă scump.

 

Întreb interlocutorii și antevorbitorii mei ce fac în cazul în care în lipsa asigurării casco (care ce să vezi, e foarte mare și ea) găsesc mașina lovită în parcare și necesită schimbare de far sau stop?

Căutați prin dezmembrări?

 

Un far Matrix este undeva la 5000 lei. Un stop (doar partea exterioară  nu și cu cea de pe hayon) este 1500 lei.

 

Am mai fost eu la pomul lăudat să-mi vopsesc o aripă la o mașină anterioară, la o cunoștință (să ies mai ieftin că la reprezentantul era scump) și și-a bătut joc vopsind-o în dorul lelii, ba mai mult mi-a desfăcut și două șuruburi de la carenajul roții dreapta față (cele care prind carenajul din plastic de aripă, cele cu capul mai lat) pentru a le folosi să-mi prindă suportul la număr, suport care nu avea nimic, dar a vrut să pună suport cu firma lui pentru reclamă și nu aveau șuruburi cu capul așa lat.

Șuruburi pe care nu le-a înlocuit. A lăsat carenajul fără prindere.

Am observat din întâmplare, după. 

 

Nu mă pricep la schimbul de ulei și nici la cel de habitaclu (trebuie să dau jos torpedoul, nu știu cum și nu vreau să-l rup) motiv pentru care prefer să dau 200 lei în plus și să să se ocupe cineva care știe ce face.

 

@DanielDD Fă-ți o programare și la o reprezentanță Vw. Fiind în garanție nu te costă nimic.

Posibil să fie nevoie să schimbi plăcuțele, nu și discurile. 

Nu ai cum să schimbi discurile după 15.000 km (plăcuțele în schimb da) decât dacă ți-ai bătut joc de mașină și înclin să cred că nu e cazul.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu e vorba ca iti permiți, ca sigur, toti care isi permit 20-30k pe o masina noua mai au si 400€ sa dea anual pe 4l de ulei si un filtru, dar nu e despre asta. E despre faptul ca e hotie la drumul mare cand pe aceleasi piese platesti intre 50-200% in plus, ca sa ce? Pt ca serviciile nu sunt nici pe departe premium, cum te-ai astepta.

Cel putin nu din experienta mea la 2 marci complet diferite.

Pana la urma de ce sa dau mai mult cand pot sa dau mai putin pe aceeași chestie? Din snobism? Cresc banii in copaci sau? n-am înțeles.

No, la toyota chr ca idee nu am platit mai mult de 7xx ron niciodata asa ca nu "toate-s scumpe". Dar tot servicii "meh".

Am fost si la opel si la volvo si si suzuki personal pt niste vopseli. Niciuna nu a avut nicio treba cu realitatea. Ai avut noroc, csz. Conteaza artistul care ti-o face.

Pe casco sau rca nu prea ma întereseaza pt ca nu e pe banii mei, insa daca ar fi sa fie, sigur as intreba in 2-3 locuri costul pieselor inainte sa dau comanda. Se intampla cateaodata ca la reprezentanta sa fie lafel sau mai ieftin decat la magazin de piese auto.

 

Legat de casco iți relatez un caz real: un amic merge la reprezentanta x sa ii schimbe parbrizul pe banii lui. Ii se cere o suma, sa spunem 7k ron(pe un parbriz!). Intrun final o face pe casco, iar pe factura apare o suma mai mare, cam 9k ron. La care: pai, pe casco e alt pret.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu se înțeleagă nicio secundă că aș face lobby vreunei reprezentanțe și nici nu intenționez să schimb mentalități. 

 

Spun doar că serviciile specializate costă. Cu atât mai mult serviciile premium. 

 

Nici pe mine nu mă dau banii afară din casă, dar nu asta este ideea, și nici mort după reprezentanțe nu sunt, dar măcar pot să-i trag de ouă dacă am probleme cu serviciile lor.

 

Am revopsit elemente de caroserie la două mașini noi (la câteva luni de la achiziționare) la o reprezentanță Skoda, dintre care una cu o culoare destul de pretențioasă, orange, și da, ambele au ieșit foarte bine.

 

Am vopsit și la pomul lăudat, cum am spus, că era mai ieftin, și mi-am cerut banii înapoi pe lucrarea de mântuială pe care am specificat-o mai sus.

 

Am făcut revizii la reprezentanță și după ce mașina mi-a ieșit din garanție și nu am avut nicio problemă cu mașina. 

 

Am o cunoștință care locuiește în Franța și are un Audi A5 mai vechi pe care l-a achiziționat de nou. Și acum, după atâția ani, tot la reprezentanță îl duce pentru diferitele intervenții și nici pe ea nu o dau banii afară. 

 

Fiecare face ce vrea cu banii lui, dar eu unul am pretenții că atunci când am mașina nouă și piesele puse pe ea, cele care se defectează sau se deteriorează, să fie noi și de origine și montate de cineva care știe ce face.

 

Casco?

 

La mașina nouă din 2023 am plătit anual 5000 lei.

Din cauza faptului că am avut o daună la ea din vina mea, la asta de o am acum, Casco a crescut la 8000 lei. Cu 3000 lei scurt.

 

Ce ar trebui să fac? Să nu îi mai fac Casco că e scump?

 

E o vorbă din popor care spune că scumpul mai mult păgubește, dar, na, oi fi eu pe dos.

 

Toți vor să facă reviziile te miri pe unde că sunt scumpe, dar când căutăm mașini sh, căutăm mașini cu istoric, cu intervenții în reprezentanță. 

 

Oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/12/2025 at 8:48 PM, Gabriel*77 said:

 

 

Casco?

 

La mașina nouă din 2023 am plătit anual 5000 lei.

Din cauza faptului că am avut o daună la ea din vina mea, la asta de o am acum, Casco a crescut la 8000 lei. Cu 3000 lei scurt.

 

 

Te-au cam ars la CASCO. Eu la Allianz in ultimii 5 ani, CASCO Max (cea mai scumpa) la O4 am platit muult mai putin:

 

image.png.e4d6b43dddb5690554b99e9eae2b0022.png

 

Ultima coloana este % din valoarea masinii. Fransiza 1200 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 nu e normal

ca pe banii tai (deci incaseaza imediat) sa fie parbrizul mai ieftin ca la o asigurare unde isi vede banii in 60-90 de zile???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In urma schimbului de roti am gasit ca bucsa de la bieleta antiruliu stanga are burduful spart. N-am schimbat pana acum aceasta piesa la nici o masina si ma intereseaza ce producator recomandati? Nu vreau OE deoarece sunt clar slabute.

Lemforder, meyle hd sau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder am pus eu la alte marci si au fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Imi puteti spune care este intervalul la care trebuie efectuat schimbul kitului de distributie ?

Si care sunt codurile VAG / producatorul agreat al kitului ?

Octavia 4 - 2.0 TDI / DGS

 

 

Precizez ca, codul motorului este DSTB.

Sper sa ma puteti ajuta cu un cod de comanda OEM / OE pentru kit distributie + pompa de apa.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cartea zice 210.000 km

dar in practica este mult, recomandarea corecta ar fi 150.000 max. Daca masina circula preponderent in oras, mai scazi si de acolo... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK... stie careva niste coduri de comanda OEM / OE pentru kit distributie + pompa de apa ?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,  a venit momentul pentru înlocuirea acumulatorului mașinii, o O4 diesel. Aveți ceva recomandări în București,  altele decât la reprezentanta unde ești facturat ca atare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incerci la https://servicetitan.ro/, eu nu am fost niciodata, nu trebuie sa te duci doar sa ceri oferta.

Exista un topic dedicat cu service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • dan_g
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!