Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Buna si La Multi Ani tuturor,

tocmai mi-am scanat masina si am gasit urmatoarea problema:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 DP HW: 028 101 274 2

Component: R4 1,9L EDC G000SG 7870

Revision: --H02--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000071

Shop #: WSC 66565 257 00032

1 Fault Found

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12): Open Circuit

P161C - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 96324 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:18:54

Freeze Frame:

RPM: 903 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.52 V

Bin. Bits: 00001011

Temperature: 8.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia incandescenta de pe cilindrul 3 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia incandescenta de pe cilindrul 3 !

Multumesc,

In cazul asta ar fi bine sa le schimb pe toate 4 sau doar pe cea in cauza? Ce tip (cod?) ar trebui sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce ai pe masina si ia dupa codul piesei demontate (cilindrul 3 ) .

Ce rost are sa cumperi toate 4 ?

Totusi fa-i o verificare bujiei inainte sa cumperi alta .(demontare si alimentare la 12V)

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, are cineva un sfat pentru postul #2339? Din pacate, un nou scan - aceleasi erori:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communication

Possible Symptoms

* Multi-Function-Display (MFD) can not be operated

Possible Causes

* Steering Column Control Module Supply Voltage insufficient

* Fuse(s) faulty

* Wiring/Connectors from/to Steering Wheel Controls faulty

Possible Solutions

* Check Steering Column Control Module Supply Voltage

* Check Fuse(s)

* Check Wiring/Connectors from/to Steering Wheel Controls

Special Notes

* When found in VW Golf/Jetta (1K): Steering Column Control Module

o Check Fuse(s) SB2 (E-Box Low) or SB16 (E-Box High) in the Engine Compartment Fuse Box.

o Check Connector T5k on the Steering Wheel Controls

00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22): Defective

Possible Causes

* Fuse(s) faulty

* Wiring/Connector(s) from/to Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) faulty

* Check Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) faulty

Possible Solutions

* Check Fuse(s)

* Check Wiring/Connector(s) from/to Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

* Check Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

o See Measuring Value Blocks (MVB)

Special Notes

* When found in VW Golf/Jetta/Bora (1K/5M) (and similar): Steering Wheel, Check Measuring Value Blocks (MVB) 001.4 & 002.1.

* This fault does NOT mean the Wiper Switch/Lever itself, it means the small Switch for the Interval on top of it!

Terminal 15 e un "+" dupa contact.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a luat tata un polo bluemotion2 din 2008 insa ma deranjeaza un lucru: cand pun contactul se aprind farurile automat. Se poate anula aceasta functie cu vag-com (704)? Daca da, v-as fi recunoscator daca mi-ati explica si mie procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si La Multi Ani !

Am facut o scanare unui prieten cu un Passat B5.5 , 1.9 TDI, 74KW care are urmatoarea problema: cand o accelereaza dupa 2500 - 3000 ture masina are ca niste zvacniri scurte. Face asa tot timpul cat e accelerata. O zvacnire de asta la 2 -3 secunde. Masina se accelereaza deci nu se observa cum scade demarajul. Pe motor nu are nici o eroare, am facut un log in mers poate cineva vede ceva suspect.

Va multumesc mult.

LOG_01_010_011_013_passat.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

"suspecte" mi se par valorile la cele doua injectoare... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va prezint si eu o eroare gasita in seara asta in calculatorul masinii mele (masina din profil) :

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 038 906 019 KC

Component and/or Version: G200SG 4896

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: WVWZZZ3BZ4E036921 VWZ7Z0C7811955

18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring

P1855 - 35-10 - - - Intermittent

Am incercat sa intru pe pa Ross Tech, dar nu reusesc (nu prea mere bine netu).

Daca cineva s a mai lovit de acesta problema poate imi spune si mie cum a rezolvat o.

Multumesc frumos.

O zi buna tuturor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Fane Babanu - ai facut de curand vreo adaptare/ codare a vreunui modul?

Eroarea respectiva ar putea rezulta si dintr-un firmware facut si care nu se "pupa" cu codarile unui modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@Pronet singurul lucru care l am modificat a fost turatia la relanti, dar asta a fost acum vreo 2 luni si ceva in urma. Pana in seara asta nu am mai vazut eroarea asta. Acum intreb si eu : dauneaza cumva masinii si care ar fi rezolvarea? In comportamentul masinii nu s a modificat nika (in afara de turatie pe care am modificat o eu).

Multumesc frumos.

O zi buna tuturor :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

"suspecte" mi se par valorile la cele doua injectoare... :icon_thumright:

Hmmm, vorbesti de Cyl3 si Cyl4? Eu vad acolo -2.8 to +2.8 dar nu stiu sa interpretez.

Ce inseamna valorile respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge-o si nu te mai gandi la ea :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu cred ca nu la cyl 3 si 4 sunt probleme.

Valorile injectoarelor trebuie sa fie intre -2,8 si +2,8...iar la tine pe cyl 1 si 2 sunt cam mari valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai precis cilindru 1 e cu probleme... dar refa logul cu turatie de relanti , turatie 1200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa dureze un pic pana fac alt log, masina e la suceava. O sa mai fac un log cum ajung acolo. Ar trebui sa mai adaug si alte grupuri sau e de ajuns un log pe relanti la 1200rpm?

Apropo, ce inseamna valorile astea de -1.91 si 1.55 ? Totusi se incadreaza in valorile specificate maxime...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dar este un inceput... si asta la relanti.... la turatii mai mari problemele se maresc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK dar ce anume reprezinta valorile astea? Vad mg/R. Ce inseamna si cum ar trebui sa se modifice valorile astea?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

daca este cineva care sa-mi dea un sfat,am doua erori si nu stiu sa le interpretez..am tot cautat si nu am gasit nimic exact.

masina porneste greu dimineata (legat de problema asta am gasit rezolvari) dar mai are un uruit cateodata ca si cand motorul nu ar mai avea ulei,asta face pana in 2000 de rotatii ,nu face tot timpul ,face putin apoi isi revine iar mai face putin si tot asa, in momentul ala nici putere nu mai am ca si cand nu s-ar alimenta.

00546 - Data wiring faulty

49-00 - No Communications

00550 - Start of Injection Regulation

08-00 - Control Limit Surpassed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

inseamna cat trebuie sa bage in plus sau in minus ( in mg) pe o rotatie a motorului

limitele maxime sunt +/- 2.99.... dar orice sta peste +/-1 este un semnal de alarma ca lucrurile se pot inrautatii

in primul lucru trebuie verificat avansul static la pompa de injectie pe basic setings 004

si vazut ca e in regula.... dupa un log pe grupul 004 cu treapta 3-a din 1500 ture blana pana in 4000....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,maine am sa i fac un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna cat trebuie sa bage in plus sau in minus ( in mg) pe o rotatie a motorului

limitele maxime sunt +/- 2.99.... dar orice sta peste +/-1 este un semnal de alarma ca lucrurile se pot inrautatii

Am inteles. Si la 1200 rpm ce s-ar vedea in plus?

Ar putea fi un semn ca injectoarele sunt pe duca?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compensarile pe tester sunt afisat pana in 1300 ture.... mai sus nu imi arata valorile

si crescand turatia vad cum evolueaza compensarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a luat tata un polo bluemotion2 din 2008 insa ma deranjeaza un lucru: cand pun contactul se aprind farurile automat. Se poate anula aceasta functie cu vag-com (704)? Daca da, v-as fi recunoscator daca mi-ati explica si mie procedura.

Ma ajutati va rog cu un sfat, o idee cum as putea anula cu vag com sa nu se mai aprinda farurile(faza scurta si stopurile) cum pun contactul, desi eu nu pornesc farurile. Ele stau mereu aprinse fara sa le dau eu drumul iar in bord nu se aprinde nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!