Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

1. contacte oxidate la mufa N239 sau N239 defect(langa filtrul de aer)

2. alta sonda de apa

3. fir intrerupt in stalp (sau in mansonul care duce firele in portiera sofer)

ok si si atunci cand bag cheia in usa sa o inchui.. nu se inchuie decat usa soferului iar din telecomanda se inchuie toata masina.. si cum fac sa gasesc acel

Multam amticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos IS, fa un log in mers ca lumea, adica in treapta a 3-a de la 1500 rpm talpa pana la 4000 rpm. Eu personal (nu sunt un mare expert) in acest log in afara ca iti topaie relantiul alta problema nu vad. Dar este relevant ce masoara debitmetrul pana in 2300 rpm nu de acolo in sus si la Full Throttle trebuie vazut totul.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus : la motor pt corpul egr este o clapeta cu un actuator din actuator iese un furtun de vacum... intra intr-o electrovalva.. din electrovalva iese un cablu care se prinde de tubulatura de admisie si acolo el se freaca pana se intrerupe.

Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220): de obicei apar probleme cand nu functioneaza switch-ul din use.... se poate schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins la Octavia in bord indicatorul de la bujiile incandescente si palpaia.

Am facut un scan cu vag-comul si rezultatul:

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 CL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3359

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

TMBBP41U222622474 SKZ7Z0A1316409

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 K

Component: ASR FRONT MK60 0103

Coding: 0021505

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 1U1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 3X Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, la masina din semnatura mi-a aparut urmatoarea eroare

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01266 785 00200

1 Fault Found:

00668 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

in timpul mersului mi s-au aprins artorii abs si esp care s-au stins imediat si masina s-a franat pentru o secunda (bine ca nu aveam viteza mare). am sters eroarea, am dat o tura prin parcare si nu a mai aparut. stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@djpedros:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

00668 - Supply Voltage Terminal 30: Signal Outside Specifications

00668 - Supply Voltage Terminal 30: Implausible Signal

Possible Causes

Fuse(s) faulty

Wiring/Connectors from/to Control Module faulty

Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

Check Fuse(s)

Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module

Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).

Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ce sa inteleg: ca e din cauza temperaturii si eroarea poate fi ignorata sau ca trebuie sa verific cablurile sau ceva de genul asta. corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele, in special cea/ cele corespondente modului unde ai gasit stocata eroarea (modulul de ABS in cazul tau). "When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator)."

S-ar fi putut la fel de bine, sa fie si de la temperatura scazuta "ntermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored". Vezi daca mai apare eroarea dupa ce ai sters-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de prima - De ce palpaia becul pentru bujii, daca era eroare la "Brake Switch" ? au legatura, sau au pus avertizarea pe acelasi bec din bord ? Dar trecand peste care ar putea fi bubele care dau acea eroare ?

Legat de a doua eroare - stiu de la ce e, este urmare a folosirii asta iarna la "-" multe grade a unui spray de dezghetat. Problema e ca incerc sa intru pe modulul inchiderii centralizate din vag-com, dar intra in el, incarca ce inarca el pe-acolo dupa care iese si revine la meniul anterior. Stricarea senzorilor de la usa ar putea bloca cumva accesul la acel modul?

Si vroiai sa nu te avertizeze deloc? Schimba switchul de frana.

Verifica firele din mansonul dintre usa stanga si stalp sau chiar switchul din usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. Am si eu o problema la masina din semnatura. De anul trecut de cand am cumparato a inceput sa imi apara pe bord eroarea " check brake pads" Am inlocuit placutele dar eroarea persista. Am considerat ca porobabil e vreun senzor defect asa ca am facut punte la toae mufele intre fire.. dar fara succes. In sperata ca e vreun cablu flexibil distrus am scos urmatoarele mufe de la cabluri am facut si acolo punte intre fire la toate 4 rotile dar fara succes. Am fost deja la 2 electricieni auto dar nu vor niciunu sa se apuce de ea ca" e multa munca si nu pot sa iti cer bani daca nu sunt sigur ca ti-o fac"

Am citit pe internet in 2 sau 3 posturi si se spunea ca se poate scoate cu vag-com aceasta eroare tocmai prin anularea avertizarii respective dar nu se spunea cum. Imi poate spune si mie daca e posibil acest lucru si pasii care trebuie facuti? Mecanicul la care merg eu mi-a spus sincer ca el nu stie de o asemenea optiune in vag-com

Multumesc Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate avertizarea de placute uzate dar nu o recomand. In caz ca vei scoate avertizarea respectiva nu iti va mai semnala in bord ca placutele sunt uzate.

Select 17 (Instrument Cluster)

Coding -> Function 07

??x0x: Extra-Options

+01 - Brake pad wear warning active

Daca vrei sa nu te mai avertizeze scazi (1) din codul respectiv.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca sa recodezi bordul...scazi 01 din grupul de 2 cifre de la inceputul codingului (de exemplu daca ai codarea bordului de forma 04142 noua valoare trebuie sa fie 03142)

L.E. vad ca m-am miscat cam greu cu tastele... :lol:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vroiai sa nu te avertizeze deloc? Schimba switchul de frana.

Verifica firele din mansonul dintre usa stanga si stalp sau chiar switchul din usa.

Dar nu am zis ca nu vroiam sa ma avertizeze de loc...

pur si simplu intrebasem de ce s-a aprins acel indicator si nu altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor

@pronet deci voi avea coding 06 ? nu ma pricep si nu am inteles exact din ce trebuie scazut 1

@vicius_the_one maine am sa imi cumpar un multimetru digital si am sa pot verifica cablurile.

E foarte frustrant deoarece am bord full si in loc sa imi scrie postul radio sau informati de la navi MFD imi apare simbolul de frana de care imi e de-a dreptul scarba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noobsound

exemplu concret ti l-a oferit colegul cuiuda in post #2240. Scazi 1 din primele 2 cifre ale codului respectiv (ce ti-am descris eu acolo sunt pasii care trebuie facuti de cel care va utiliza vag com-ul pentru a face adaptarea respectiva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sperata ca e vreun cablu flexibil distrus am scos urmatoarele mufe de la cabluri am facut si acolo punte intre fire la toate 4 rotile dar fara succes.

Cum dracu la toate rotile? Ca nu are senzor decat la roata stanga fata. Aia or fi facut scurt la senzorii de ABS, LA roata din stanga fata cablul care vine din caroserie se bifurca pe amortizor si ai 2 mufe acolo? Placutele de frana au mufa de senzor si e bagata undeva?

Dar nu am zis ca nu vroiam sa ma avertizeze de loc...

pur si simplu intrebasem de ce s-a aprins acel indicator si nu altul...

CA asa a considerat VW, sau nu a putut altfel la masinile care nu au martor de bec ars.

Multumesc tuturor

@pronet deci voi avea coding 06 ? nu ma pricep si nu am inteles exact din ce trebuie scazut 1

DEci codingul e din cifre. 21xxx de exemplu sau 16xxx. Pe tine te intereseaza ca din numarul format din primele 2 sa scazi o unitate. Deci v-a fi 20xxx sau 15 xxx referitor la exemplele date. Care e acum codingul bordului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Al bundy. sunt senzori pe toate placutele de la toate rotile. Cablu de la placute are o mufa dupa aprox 15-20 cm de la placuta. Apoi mai vine o parte de cablu flexibil inca 30 cm si apoi inca o mufa care se conecteaza la un cablu normal rigid. In spate aceasta a 2-a bucata de cablu flexibil incepe din 2 parti cu 2 mufe abs/frana apoi se uneste si spre cablurile rigide se bifurca iar. Una dintre mufe la a 2-a bifurcare este rotunda cu garnitura si cealalta este asemanatoare precum cea de la senzorul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele, in special cea/ cele corespondente modului unde ai gasit stocata eroarea (modulul de ABS in cazul tau). "When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).

When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator)."

S-ar fi putut la fel de bine, sa fie si de la temperatura scazuta "ntermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored". Vezi daca mai apare eroarea dupa ce ai sters-o.

din pacate eroarea a reaparut, nu stiu ce sa zic de temperatura scazuta, iarna trecuta a fost mult mai frig si nu mi-a aparut nimic. am sa verific sigurantele, poate e de acolo.

inca o intrebare: mesajul Can't Decode, CODE File Not Loaded e din cauza softului piratat? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy

Esti un meserias! Mersi mult de tot. O sa incerc sa respect figurile si sper sa nu imi mai faca probleme.

Ps: Cred ca ii dau si cu o solutie pentru contacte!

Multam fain inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Codari pentru erorile din document stie careva care sunt ?

Multumesc.

Scuze ca este pus de 2 ori .

passat.doc

passat.doc

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal;la masina din semnatura pe la 3200 ture/min.nu a vrut sa mai traga,decat dupa ce am oprito si pornito iar;am ajuns acasa si pusa pe testar a dat bo eroare;17965;p 1557 eror code;posibile cauze si remedieri va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa un log ca acum ai probleme cu turbina... a depasit presiune specificata cu mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL

Part No: 3B0 920 845 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 21125

Shop #: WSC 48780

WVWZZZ3BZ1P132903 VWZ7Z0Y3203663

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ AaronNel:

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Open or Short to Plus

Possible Symptoms

In the Instrument Cluster you see dashes (---) instead of a temperature

Possible Causes

Wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster: Open or Short Circuit

Possible Solutions

Check wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster

Check Measuring Block Value

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!