Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

am si eu aceeasi problema de 1 an .am curatat egr ul dar degeaba,n u am gasit nici o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am de ceva timp niste erori observate pe vagcom . Intrebare : Se pot inlatura tot prin vagcom sau trebuie sa schimb niste piese .

Daca nu merge despre ce piese ar fi vorba si cam cat costa :

1) tempomatul se inchide din mers (apare / dispare din bord iconita verde)

2) nu se deschide hayonul de la butonul din mijloc

multam fain! astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat si MAP-ul de pe un BKE de 115CP si nici o schimbare. Motorul respectiv raspunde mai repede la pedala.

In schimb am observat un lucru ce l-a constatat si florinppp. Cu ambreiajul apasat raspunsul la acceleratie e aproape instantaneu.

Verificat si la celalalt, intr-adevar e diferenta si la el intre acceleratia cu ambreiajul apasat si cu el lasat, doar ca e putin mai "sprinten".

Nici nu mai stiu la ce sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Am de ceva timp niste erori observate pe vagcom...

Si care sunt acele erori?

De regula, daca stergi eroarea cu vagcom, asta nu inseamna ca s-a remediat si problema tehnica. In cele mai multe cazuri trebuie reparata/schimbata piesa defecta si apoi stearsa eroarea.

1. posibil sa ai probleme la comutatorul ON/OFF a tempomatului

2. poate este necesara o resincronizare a telecomenzii cu modulul confort

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permiteti ....normal ca se tureaza mai repede cu ambreiajul apasat ,implicit discul departat de volant, rezulta "decuplarea" cutiei de motor , deci motorul nu mai trge si de toate pinioanele din cutie. (etc).

Am observat ca sunt putin mai problematice motoarele PD decat cele clasice tdi mai ales la schimbari de clima si temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu cred ca-i vorba de angrenarea pinioanelor. Ar fi si culmea. Cred ca-i vorba de switch-ul de la pedala de ambreiaj. Cred ca se intampla ceva cand e cuplat sau decuplat. Dar nu stiu ce. Se schimba ceva in comenzile ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin poate te ajuta asta:

Accelerator pedal position (APP)

sensor si switch

post-41935-1255210490_thumb.png

post-41935-1255210622_thumb.png

post-41935-1255210889_thumb.png

post-41935-1255210906_thumb.png

post-41935-1255210917_thumb.png

post-41935-1255210950_thumb.png

post-41935-1255210971_thumb.png

post-41935-1255210983_thumb.png

post-41935-1255211001_thumb.png

post-41935-1255211018_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm faza cu ambreiajul călcat puţin. La debreieri incomplete măn

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am testat eu personal cu vagcomul. Erorile le-am descoperit cand am facut resoftare, acestea aflandu-le de la persoana care mi-a facut chipul...Eu doar am banuit ca acele erori corespund cu numarul nemultumirilor cu care ma confrunt eu pe masina.

Dar spre exemplu tempomatul are toane : in mers poate ramane activ (iconita verde ) si sute de km sau daca ma sui in masina 15 minute se stinge.Sa zic cateodata opresc motorul si apoi se aprinde iar.... :)

Cu deschisul portbagajului m-am lovit cand m-am dat jos din masina si am vrut sa iau ceva si cu cheia in contact nu am putut, sau cand altcineva mi-a cerut....

Oricum ultima eroare nu este asa tare.....

Mai exista o prima eroare pe care a trebuit sa o rezolv neaparat :( ( se oprea motorul din mers) ----> senzorul de turatii sau ceva de genu..

Una peste alta repet ca si in alte posturi: Nu as da masina asta pe nimic merge senzational. Insa in Romania nu sunt toti dealerii de incredere.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, :blink:

Supun atentiei dvs. o problema aparuta dupa inlocuirea unui debitmetru Bosch original pe motor 1.9TDI model avf 130cp cu unul echivalent (conform specificatiilor: 7.22684.08.0) facut tot in Germania dupa cum scrie pe ambalaj. Erorile aparute dupa inlocuire si calibrare debitmetru nou:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 KD

Component: 1,9l R4 EDC G600AG 4897

Coding: 00001

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ4P243738 VWZ7Z0C8828670

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 0 0 0

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04257

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01119 - Gear Recognition Signal

35-10 - - - Intermittent

Rog pareri daca debitmetrul "nou" este cu probleme. Mentionez ca de cand l-am schimbat pe cel vechi la care nu apareau erori dar care il consideram obosit ( consum ridicat de motorina in oras ( Iasi ) cca 12l/100km pe timp de vara fata de 10l/100km conform specifiatiilor din cartea tehnica - cutie automata tiptronic in 5 trepte) cu cel nou Pierburg imi apar probleme de genul intarzieri la demaraj, lipsa putere si in urma diagnozei rezultatul de mai sus. Erorile se sterg pe moment cu VCDS 805.0 dar apar ulterior in mers.

Multumesc anticipat celor care au sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare este ori din cauza contactului imperfect la mufa ori din cauza debitmetrului bulit. Incerca sa scoti mufa si sa repui. Indicat este sa folosesti si un Spray de contact. Daca nu se rezolva pune inapoi debitmetrul vechi si vezi daca iti mai da eroarea cu acela, daca nu atunci cu siguranta ca cel nou este bulit.

Pot fi si alte probleme dar cel mai probabil ca este una dintre astea doua.

A doua eroare este una intermitenta, se refera la transferul de date via CAN-bus intre modulul ABS si TCM (Transmission control module), incearca sa misti si sa cureti mufa senzorului de pe cutie.

Apropo consumul tau nu mi se pare chiar exagerat avand in vedere ca ai cutie tiptronic.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRAGOS IS, debimetru l-am schimbat si eu tot cu un Pierburg, dar dupa ce l-am pus am zis ca masina zboara, comparativ cu cel Bosch care era terminat. Codul debitmetrului Pierburg, pe care l-ai montat e bun.....dar poate o avea probleme. Ai verificat mufa bine, nu are contacte oxidate sau imperfecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal;la masina din semnatura pot sa vd avansu cu un vag311?daca se poate un sfat va rog;mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine >grup 000 > switch to basic setings> TDI timming

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestii. Fac cercetari si va spun concluzia finala dupa ce rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine >grup 000 > switch to basic setings> TDI timming

mersi,dar cum interpretez graficul respectiv?unde trebuie sa arate bine avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa....

nu uitat sa selectezi tipul motor de jos

post-4720-1255431057_thumb.png

post-4720-1255431057_thumb.png

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu un leon 1M din 2004 si de curand am facut si eu o scanare la cineva si mi-au aparut niste erori.. stie cineva sa le interpreteze.. sau ce e defect.. ?

Control Module Part Number: 038 906 012 HE

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4924

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ1MZ4R066429 SEZ7Z0C2297061

1 Fault Found:

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus

P3104 - 35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------

sincer ma intereseaza aceasta eroare foarte mult de la ce e.. si sau ce s-a intamplat restul de jos cam stiu care sunt problemele...

la 17 parca e un senzor de temperatura de la motor dar nush care e exact.. dar am auzit ca nu e scump, iar cealalta eroare de mai jos.. e o eroare de la modul confort pt ca nush dc nu-mi merg senzorii de pe usile de pe fata si sigur de la aia e.

oricum dac amaputeti ajuta cu informatii as fi foarte recunoscator si va multumesc anticipat :D

-------------------------------------------------------

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 920 822 D

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05

Coding: 04102

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ1MZ4R066429 SEZ7Z0C2297061

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 F

Component: 9V Komfortger

Modificat de florineatza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

Salut

19560/P3104/012548 - Valve for Intake Manifold Flap (N239)

Possible Symptoms

* Engines shakes at shutdown

Possible Causes

* Wiring Short to Plus

* Valve for Intake Manifold Flap (N239) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring for Short to Plus

* Check Valve for Intake Manifold Flap (N239) > Output Test

se refera la sistemul de actionare a clapetei (valva N239, tubulatura de vacuum sau chiar clapeta cut off situata in corpul EGR) care limiteaza admisia aerului in admisie. Simptomele sunt oprirea cu trepidatii a motorului sau chiar uneori pornirea grea. Se poate efectua si un test cu Vagcomul pentru a vedea cum actioneaza aceasta clapeta.

Vezi foto:

post-12725-1255502165_thumb.jpg

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy

Sal. Am citit intr-un post referitor la eroarea datorata tempomatului ca ai lamurit un om cum sa desfaca maneta de la tempomat(niste poze) si sa curete contactele. Te rog daca mai ai detaliile respective da-mi si mie un indiciu in legatura cu procedura in sine ca sa nu stric ceva :(

Multam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Azi am facut un log in mers pe care il atasez in format Microsoft Office Excel 2003. Rog cunoscatorii sa interpreteze rezultatele obtinute si sa dea un verdict asupra functonalitatii debitmetrului Pierburg.

Va multumesc :vaidecapulmeu:

Buna seara

Azi am facut un log in mers pe care il atasez in format Microsoft Office Excel 2003. Rog cunoscatorii sa interpreteze rezultatele obtinute si sa dea un verdict asupra functonalitatii debitmetrului Pierburg.

Va multumesc :ceuameni:

Sorry ca s-a repetat quote.

Va multumesc pentru intelegere.

Ma adresez colegului florinppp

Am verificat mufa de nu stiu cate ori. Azi am facut si un log in sarcina. Daca aveti timp uitati-va pe el. L-am postat mai devreme. Ce concluzie pot sa trag?

A compara un MAF Bosch terminat cu un Pierburg care merge cat de cat probabil ca te conduce la senzatia ca masina "zboara". Intrebarea mea este daca vrem sa comparam un Bosch nou cu un Pierburg nou pe acelasi model de motor care sunt rezultatele practice (mai zboara sau nu) si nu teoretice. Iertati-ma daca credeti ca sunt subiectiv dar pur si simplu eu nu pot crede ca un Pierburg la jumatate de pret este mai bun si mai fiabil decat un Bosch la pret dublu ( ma refer la acelasi model de motor - chiar daca nu este de ultima generatie ).

Multumesc pentru raspuns.

LOG_01_003_010_011_Pierburg.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRAGOS IS, am comparat cele doua debitmetre pt ca amandoua sunt a le mele si am preferat sa iti descriu ce am patit si sa nu vb din auzite.

Inainte si dupa inlocuirea debitmetrului am trimis log-urile lui Cipos, c o s m i n si lui vicius, pe care ii amintesc in ordinea alfabetica si le multumesc foarte mult de ajutor :icon_thumright: , ei fiind in masura sa iti interpreteze log ul. (cred ca mai exista si alti colegi in masura sa il citeasca, eu fiind la gradinita din acest punct de vedere)

Toti au concluzionat ca inainte era naspa treaba si dupa schimbare log ul a fost impecabil.

Logul dupa schimbare a fost incheiat in treapta a 4 a, la 4000 rot/minut, viteza fiind aproximativ 160 km/ora (sper sa nu bat campii ca am log ul pe alt calculator si imi e lene sa il deschid la ora asta...sa verific). Consider ca e destul de bine, avand in vedere caracteristicile de fabrica ale masinii mele.

Imi pare rau ca nu esti din Bucuresti, ca puteam sa ne intalnim si sa dau jos debitmetrul de la mine sa il pui la tine ca sa vezi daca se comporta la fel sau nu.

Poate totusi gasesti un coleg de forum dispus sa te ajute in acest sens, asta daca si tu vrei.

Modificat de florinppp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu un leon 1M din 2004 si de curand am facut si eu o scanare la cineva si mi-au aparut niste erori.. stie cineva sa le interpreteze.. sau ce e defect.. ?

Control Module Part Number: 038 906 012 HE

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4924

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06402

Additional Info: VSSZZZ1MZ4R066429 SEZ7Z0C2297061

1 Fault Found:

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus

P3104 - 35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------

sincer ma intereseaza aceasta eroare foarte mult de la ce e.. si sau ce s-a intamplat restul de jos cam stiu care sunt problemele...

la 17 parca e un senzor de temperatura de la motor dar nush care e exact.. dar am auzit ca nu e scump, iar cealalta eroare de mai jos.. e o eroare de la modul confort pt ca nush dc nu-mi merg senzorii de pe usile de pe fata si sigur de la aia e.

oricum dac amaputeti ajuta cu informatii as fi foarte recunoscator si va multumesc anticipat wink.gif

-------------------------------------------------------

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 920 822 D

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05

Coding: 04102

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ1MZ4R066429 SEZ7Z0C2297061

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 F

Component: 9V Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19560 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Short to Plus

P3104 - 35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

1. contacte oxidate la mufa N239 sau N239 defect(langa filtrul de aer)

2. alta sonda de apa

3. fir intrerupt in stalp (sau in mansonul care duce firele in portiera sofer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!