Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut. Nu stiu daca problema urmatoare e pt acest topic. Pornesc motorul si dupa aceea timp de 1 sec apar martorii de ESP si ABS aprinsi dupa care se sting. Am scanat cu VAG-COM 4 si nu am nici o eroare. Poate cineva sa ma lamureasca? Am inteles ca ar trebui sa fie rescris modulul de ESP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se intampla la fel, pe cand la masina lui fratelo nu se intampla(amandoua golf-uri 4). Am intrebat un mecanic si zicea ca e normal, ca sunt la care se intampla asa si la care nu se intampla(si ca nu e o problema asta). Dupa ce am citit despre treaba asta pe forum, am inteles ca se mai poate intampla si cand e slaba bateria(tensiune mica), si sistemele de siguranta se reinitializeaza.

Pana acum la tine nu se intampla asa? Adica esti sigur ca inainte nu se aprindeau chiar dupa pornire si acum se intampla? Bateria de cand e pe masina, nu ai avut probleme cu ea? Ar fi recomandat sa iti faci o scanare ca de obicei apare in log chestia cu tensiune prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte mergea normal dupa ce isi facea verificarea si se stingeau toti martorii de pe bord dupa pornirea motorului nu imi aparea nimic. Bateria nu-mi arata acum ca e slaba. Nu am nici o eroare doar la Climatronic dar aia n-are a face. La un moment dat n-am mai umblat cu masina iarna trecuta si am vazut "Signal too low - intermitent" la ABS brakes dar acum nu imi apare (probabil ca circul zi de zi).

Modificat de claudiu79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... incerc sa fiu cat mai scurt .....

Am un amic care are un touran 2.0 tdi/140 cp an 2005 si ii sta aprins check engine-ul tot timpul ... La o scanare cu Vag-comul ia dat eroarea:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)

am dat search si nu prea am gasit nimic concludent ...

Rog cei care v-ati confruntat cu aceasta eroare sa ne ajutati si pe noi ... cum ati rezolvat problema

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica conexiunile electrice si de vacuum de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa fac si asta ... masina e pe DSG ... daca ajuta cu ceva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe topicul Emission Workshop Alert si voi incerca ce a scris razdan ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am scanat si eu pentru prima data masina cu VAG-Com-ul meu si am observat ca la un interval de timp tot imi apare erroarea asta:

1 Fault Found

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.08 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 18.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17058/P0674/001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

Possible Symptoms

* No Pre-Glow Period

* Poor Cold Starting

Possible Causes

* Glow Plug Wiring faulty

* Glow Plug faulty

Possible Solutions

* Check Glow Plug Wiring

* Check Glow Plug

Special Notes

* See TDIClub Glow Plug 101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ octavia 2 1.9 tdi an fabr 2007 :

Address 42: Door Elect, Driver

Control Module Part Number: 1T0 959 701 D

Component and/or Version: Tuer-SG 005 0953

Software Coding: 0000116

Work Shop Code: WSC 73430

1 Fault Found:

00928 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

008 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! - Intermittent

precizez ca switchul cred ca este datorita faptului ca se mai aprinde lumina din usa si martorul din bord doar cand usa este aproape foarte aproape de a fi inchisa , la deschiderea ei se stinge ambii martori. Deci trebuie schimbat ? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pareri?

Control Module Part Number: 1C0 909 605 B

Component and/or Version: 0A AIRBAG VW51 04 0004

Software Coding: 12353

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa de sub scaunul de linga matale are contact imperfect; cu un ac ai ac de cojocul ei + spray de contacte

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:lol: Multam frumos Dragos.

O sa-i transmit lui dsf ca el nu cred ca a avut timp sa citeasca. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum trebuie studiat cum se desface ca eu unul nu am reusit...dar amicul cum a pus mina cum a desfacut mufa aia :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut azi de lucru cu un Passat B5, motor AHU (care are tub de vacum la ECU). Are o eroare 65535.

Am verificat tubul de vacum care intra in cutia ECU, si cred ca este strangulat pe undeva. Are continuitate dar foarte greu. Intrebarea este: in cutia ECU are senzor de presiune? Am vazut ca tubul de vacum este conectat la galeria de admisie.

Simptomele masinii: la turatii mai mari are momente cand pierde puterea, si te baga cu nasul in parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RAZVAN, N131 este vorba despre airbag-ul de la pasager din bord.Trebuie verificate mufele, ai una pe airbag si una prinsa pe bara de protectie dintre stalpi.

@forceturbo. Intradevar in ecu este senzorul de presiune, desfa ecu si verifica furtun interior, eu am avut un caz cand era crapat in interior. Daca e din senzor problema, trebuie schimbat ecu, senzorul il gasesti greu.

@ rio, verifica totusi bujia 4 dar eu zic ca problema este la releul de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai avut dreptate, furtunul din interiorul carcasei ECU era crapat ! Am schimbat furtunul si totul e OK.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema de mai sus de la clapeta shutt/off ... Am curatat tot ce se putea,s-a sters eroarea si apoi dupa a treia cheie a reparat check-engine :( in bord ... Alte sugestii ? Multumesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot gandindu-ma cum as putea sa fac motorul sa raspunda mai promt la pedala, am incercat sa modifc valoarea cantitatii de motorina injectata la ralanti, dupa procedura cunoscuta si orice valoare pun (in jurul valorii standard 32768), cantitatea de motorina injectata nu se modifica. DE CE??

Conform procedurii, o scadere a cantitatii injectate la ralanti duce la un raspuns mai promt la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu off topic, dar la mine apare un fenomen si suntchiar curios daca se intampla si la voi sau numai la mine. Cand motorul e la ralanti, daca pisc un pic acceleratia cu ambreajul apasat, se tureaza mai repede decat fara ambreajul apasat. Nu stiu daca are vreo legatura ca motorul meu e PD, dar am verificat la un Passat non PD si parca nu e mare diferenta......cu sau fara ambreiaj apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai modificat numai turatia la relanti. Trebuie sa modifici cantitatea de motorina injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori o desfaci (decapsulezi) si vezi ce are ori o schimbi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Sanyi. Am modificat cantitatea injectata in ralanti. Te-a indus in eroare valoarea pusa de mine (32768). Cam toate campurile ajustabile au standard valoarea asta (ralanti, timp mentinere bujii, etc.).

[select]
[01-Engine]
[meas.Blocks-08]
[Group 001]
- campul 2 Injected quantity 2.2 - 9.0 mgH

Uzual valoarea este la jumatate, adica 4.5.

apoi,

[Adaptation - 10]
alegeti
canalul 1 cantitatea de motorina injectata la ralanti.
Modificati valoarea
TEST si SAVE.

Deci acea vlaoare (32768) se modifica. Dar cantitatea injectata nu. Ramane in jurul valorii de 3.8 mgH.

Cred ca are influenta directa asupra raspunsului la pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florine tu ai si MAF pierburg nou, poate si de aia e nervoasa asa. Ai uitat ce senzatie a fost la schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!