Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut baieti! Legat de VW Golf V 2.0TDI BKD, am si eu o p roblema! Astazi, in mod surprinzator mi s-a aprins catalizatorul si a sa a si ramas, pana am pus VAG-COM-ul pe masina, care imi vorbeste de 3 errori! Cele 3 errori au codurile: 17075 (se refera la climatornic, ceva, ca ar face masa undeva) 19557 si 19558 (Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal). Cel mai mult ma ingrijoreaza ultima, care defapt da si o oprire de motor foarte uraata, balbaita! Nu prea stiu ce sa fac in continuare asa ca va las pe voi sa va dati cu parerea! Daca imi puteti spune despre ce este vorba, mai amanuntit, v-as fi recunoscator! Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

19558/P3102/012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

Possible Symptoms

* Hard shudder when turning off the engine

Possible Causes

* Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157)

* Check Motor for Intake Manifold Flap (V157)

o Perform Output Test

...este vorba de clapeta care, in momentul opririi motorului, "taie" admisia de aer si este situata in corpul EGR. Daca aceasta nu inchide admisia de aer corect, motorul nu se opreste lin. Dupa cum poate vedea mai sus, solutiile ar fi verificarea conexiunilor electrice, curatarea EGR sau realizarea unui "Output Test".

Sper sa nu fi spus prostii... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
...asta ce o fi?merci

Daca ai schimbat acumulatorul, poti sterge eroarea fara probleme.

Daca nu l-ai schimbat, verifica-l.

S-ar parea ca e pe moarte. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008194- Particulate Trap Bank 1: efficiency below threshold

Este vorba despre un A4 2.0 140cp. Are cineva idee ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

19558/P3102/012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal

Possible Symptoms

* Hard shudder when turning off the engine

Possible Causes

* Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157)

* Check Motor for Intake Manifold Flap (V157)

o Perform Output Test

...este vorba de clapeta care, in momentul opririi motorului, "taie" admisia de aer si este situata in corpul EGR. Daca aceasta nu inchide admisia de aer corect, motorul nu se opreste lin. Dupa cum poate vedea mai sus, solutiile ar fi verificarea conexiunilor electrice, curatarea EGR sau realizarea unui "Output Test".

Sper sa nu fi spus prostii... :icon_thumright:

Merci frumos! Problema sta in felul urmator: Am fost la un prieten care are tester profesional, nu amatorie, ce am facut eu si am constatat ca nu imi functioneaza cele 2 ventilatoare din fata, nici cel de la clima nici cel mare (nici in tr 1 nici in 2). Apoi, mie imi bate volant, caut inlocuirea ei dar cu ceva bun, cea originala, identica cu aceasta, nu tine mai mult de 50k am auzit. Solutia ar fi cea de pe Passatul B4, volant cu masa smpla, sau cea de VR6 implicit mai buna, dar mai scumpa. Prin urmare, nu stiu daca acea oprire foarte urata a motorului o am din cauza volantei sau a ceea ce mi-ai descris tu. Mentionez ca testerul folosit de catre prietenul meu prin care a constata nefunctionalitatea celor 2 ventilatoare, era in limba romana! Chiar nu stiu ce sa mai zic! Astept opinii! Iti multumesc mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008194- Particulate Trap Bank 1: efficiency below threshold

......

18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction

Possible Symptoms

Malfunction Indication Lamp (MIL) active

Possible Causes

Exhaust Pressure Sensor (G450) faulty

Diesel Particle Filter (DPF) faulty

Possible Solutions

Check/Replace Exhaust Pressure Sensor (G450)

Diesel Particle Filter (DPF)

Perform Emergency Regeneration (Refer to Specifications!)

Check/Replace Diesel Particle Filter (DPF)

Special Notes

Skoda Superb (3U) & VW Passat (3B) (Engine Codes: BGW, BSS, BWW) had issues with faulty Exhaust Pressure Sensors (G450), they were defective from factory and due to a leaking sealing the measured values were incorrect and resultet in wrong calculated particle filter load and unsuccessful regeneration cycles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu asta ma poate ajuta si pe mine cineva?

multumesc,

vdc

post-49808-1252957234_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se formeaza prea mare presiunea in turbina, verifica geometria sa nu ramana blocata sau actuatorul.

Are cineva documentatie cum pot regenera un DPF la un A4 2.0tdi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare apare de la presiune prea mare.... dar incearca sa faci un log sau o vizualizare rapida a presiunii cu motoru in sarcina sa vedem cat de mare este... foloseste vag-com-ul...

beshcu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Diesel...cy_Regeneration

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu pot sa fac lucrul asta :ceuameni:. e vag-com-ul de la firma. o documentatie, niste informatii despre cum as putea sa scap de chestia asta? se curata, se inlocuieste ceva? v-as fi mai mult decat recunoscator.

multumesc mult,

vdc

Modificat de kozmynro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cel mai rau caz se da jos turbina si se "curata" ... te pot ajuta daca e nevoie...

cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cel mai rau caz se da jos turbina si se "curata" ... te pot ajuta daca e nevoie...

cati km are masina?

113k. chiar ma poti ajuta? am intrebat, pe ici, pe colo si am inteles ca trebuie urcata pe elevator. e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos! Problema sta in felul urmator: Am fost la un prieten care are tester profesional, nu amatorie, ce am facut eu si am constatat ca nu imi functioneaza cele 2 ventilatoare din fata, nici cel de la clima nici cel mare (nici in tr 1 nici in 2). Apoi, mie imi bate volant, caut inlocuirea ei dar cu ceva bun, cea originala, identica cu aceasta, nu tine mai mult de 50k am auzit. Solutia ar fi cea de pe Passatul B4, volant cu masa smpla, sau cea de VR6 implicit mai buna, dar mai scumpa. Prin urmare, nu stiu daca acea oprire foarte urata a motorului o am din cauza volantei sau a ceea ce mi-ai descris tu. Mentionez ca testerul folosit de catre prietenul meu prin care a constata nefunctionalitatea celor 2 ventilatoare, era in limba romana! Chiar nu stiu ce sa mai zic! Astept opinii! Iti multumesc mult de tot!

M-am interesat mai bine! Ce-am patit? Mi s-a stricat valva de admisie V157! Cum? De ce? La motorul meu, BKD, am inteles ca aceasta valva a fost proiectata prost! Prin urmare, nu are bine izolata partea electrica, circuitul de integrate si atunci intra ulei din admisie si o topeste cu timpul! Astfel, ea defectandu-se, motorul nu il opreste usor, frumos, ci brusc, ca si cand iti moare motorul! Volkswagen si-a recunoscut greseala si la motoarele aflate inca in garantie, le schimba automat, cu o valva optimizata si imbunatatita. Masina mea nemaifiind in garantie, suporta prostul, adica io. Prin urmare! Daca va apare setul de cele 3 errori! 17075, se refera la ventilatoare, se rezolva temporar prin deconectarea V157-ului si schimbarea sigurantei de 10A de la ventilatoare! 19557 si 19558 se refera la V157 si nu se rezolva problema decat prin schimbarea acesteia! Acum imi baga clima rece si la relanti dar motorul tot brusc se opreste! Urmeaza sa schimb piesa, destul de piperata ca pret! Totusi, mai bine sa stiu ca totul este OK si nu sunt alte probleme si nu imi asum riscuri!

CONCLUZIE:

Daca vreodata, vi se aprinde becul galben pe bord de la motor, iar in VAG-COM va da un nr de 3 errori si anume:

-17075 (scurt circuit la ventilatoarele de la radiator)

-19557 (scurt circuit la valva de admisie V157)

-19558 (nu exista comunicare cu valva de admisie V157)

o sa aveti parte de o schimbare neprevazuta a valvei respective! Costul ei, pentru cei interesati este de aproximativ 1200 RON. Sper ca informatiile mele sa fi fost de folos si de asemenea sper ca nimeni sa nu mai pateasca ce am patit eu! Va salut si va multumesc pentru ajutor!

Modificat de Alexis491
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii

Am si eu o problema si va cer ajutorul, dupa un log mi-a aparut:

Monday,14,September,2009,21:44:26:26365

Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III

Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

Part No: 028 906 021 C

Component: 1,9l R4 EDC SG D60

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

End ---------------------------------------------------------------------

Aveti idee din ce ar putea fii si cum pot remedia problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru aceste 2 erori as avea nevoie de ceva sfaturi

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00007

Shop #: WSC 00225

2 Faults Found:

01315 - Transmission Control Module

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

dar vreau sa precizez urmatoarele

aceste erori mi-au aparut dupa ce am schimbat IC vechi fara computer de bord cu un altu cu computer de bord

evident ca a fost nevoie sa dau jos spirala de la volan, dar in pozitia in care am demontat-o asa am si montat-o

o alta chestiune este aceea ca nu am facut inca legaturile din mufa IC-ului la maneta de stergaoare si senzoru de temp exterioara

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca tu ai cutie manuala..... gateway-ul este codat pt cutiea automata si esp.... si presupun ca asa ceva nu ai....

deci trebuie recodat gateway-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma poate ajuta cineva cu urmatoarea defectiune:

00816 - senzor pentru servodirectie(G250)

37-00- Defect

am schimbat 2 senzori la pompa dar degeaba.mai exista un senzor in alta parte?poate cineva sa ma ajute?stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e Swat Cat

am cutie manuala si nu am ESP

cum se face recodarea?

ms mult de info

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Bagat o bila pe furtunul de vacuum al EGR-ului si brusc motorul are alta viata, a mai disparut mult din lag. Doar ca e mult mai galagios in ralanti. Si asta nu-mi convine. Asa ca deocamdata ramane stock.

Inca n-am apucat sa fac proba cu ceilalti senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

none

00816 - Power Steering Sensor (G250)

Possible Symptoms

* Steering stiff

* Power Steering in Emergency Mode

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250) faulty

* Power Steering Sensor (G250) faulty

Possible Solutions

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

* Check Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250)

* Check Power Steering Sensor (G250)

joky

Cred ca la tine trebuie pus 00006 ( http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e Swat Cat

am cutie manuala si nu am ESP

cum se face recodarea?

ms mult de info

toate cele bune

DAr ABS ai ?

Uite cum se face codarea:

Accesezi gateway, coding si acolo pui suma celor existente pa masina ta

  • +00001 = Automatic Transmission (< MY 2001)
  • +00002 = Brake Electronics (ABS)
  • +00004 = Airbags

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ABS

care ar fi valoarea de inscris?

ms mult

masina e din 2001

astea ar fi datele generale

post-9400-1253280106_thumb.jpg

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu nevoie de ajutor cu e eroare care nu se sterge:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 KC

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4896

Coding: 00002

Shop #: WSC 22225

WVWZZZ3BZ4P143185 VWZ7Z0C8240000

1 Fault Found:

18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring

P1855 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult maestrilor

aveam trecuta valoarea cu 7 in coada

am inlocuit cu 6 si nu au mai aparut erorile dupa ce le-am sters

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • nsalexandru
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!