Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Compensarile trebuie sa fie intre -2 si +2. Daca ma insel, rog colegii sa ma corecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vehicle system:

25 - Immobilizer

6Q0920800P

KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding 131

WVWZZZ9NZ2D0

04476 VWZ7Z0A4125460

Coding

Software part number 6Q0920800P

System description KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07

Coding 131

004.01 - Check Event memory

2 Trouble code detected?

01128 035

Immobilizer reader coil - D2

Sporadic

01176 007

Key

Signal too low

Sporadic

Aceasta scanare s-a facut pe data de 11.08.2009 la Service Seat. Au sters cei de acolo aceste erori si azi cand mergeam cu masina mi s-au aprins toate becurile de pe bord, s-a resetat bordul si a inceput sa clipeasca martorul de immo. Dupa ce am orpit masina nu a mai vrut sa porneasca si dupa 30 de minute si-a revenit.

Ma poate ajuta cineva va rooooooooog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet: compensarila sunt intre +/-2.99

mariusgsm: posibil sa ai un contact prost la bobina de pe butucul unde bagi cheia in contact.... trebuie sa mai urmaresti cum face si in ce conditii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu urmatoare problema. am un passat din 1998 si am observat ca nu prea trage cum trebuie. adica trage bine pana pe la 2600 de ture pe urma cam lent. la o scanare cu vag com au iesit urmatoarele :

01262 - supapa electro-penumatica N75 pentru presiune turbo 31-10 circ. deschis sau scurt la masa - intermitent ;

00625 - semnal viteza vehicul : 27-10 semnal implauzibil - intermitent ;

17978 - modul de comanda motor : blocat prin IMMO P1570 - 35 -00 - - ;

00553 - Debitmetru aer (G70 ) - 31-10 - circ. deschis sau scurt la masa - intermitent ; Starea- Gata de functie : N/A .

Dupa stergerea erorilor a ramas numai 01262 .

Aveti idee ce ar putea fi ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In primul rand nu mai folosi softul in rromana!

Traducerile sunt de tot rahatul si e dificil (de multe ori) sa afli/intelegi ce spune cu adevarat. :)

Legat de 01262:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground

Possible Symptoms

* Reduced Power Output

o Overrun Cut-Off until Boost pressure falls to a non-critical level

* Boost Pressure too High

Possible Causes

* Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Short to Ground)

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Special Notes

* Often seen in combination with 00544 (Maximum Boost Pressure Exceeded).

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Short to Plus

Possible Symptoms

* Reduced Power Output

* Boost Pressure too Low

Possible Causes

* Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Short to Plus)

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Output Open

Possible Symptoms

* Reduced Power Output

* Boost Pressure too Low

Possible Causes

* Wiring from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty (Open Circuit)

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectoarelor sunt pertinente cu motorul peste 80 grade, ideal 90 si doar la relanti. La relanti sa cupleaza/decupleaza clima sa se observe migrarea injectoarelor +/-. In turatie nu stiu cat de pertinente sunt valorile acestora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

mi-a aparut si mie eroarea asta:

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 1K0 937 049 L HW: 1K0 937 049 L*

Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0701

Revision: 00030000 Serial number: 00000000544157

Coding: 11890F0600041800001400001400000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

Part No: 1K1 955 119 B

Component: Wischer VW350 012 0401

Coding: 00065493

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00927 - Terminal 30 (Right)

011 - Open Circuit - Intermittent

00906 - Horn (H1)

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

am sters-o si inca nu a mai aparut.

De la ce o putut sa apara?

mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat eroarea 01262. am scos mufa si papucii erau facuti varza i-am schimbat si apoi nu a mai dat eroarea , nu mai da de fapt nici o eroare la motor, insa tot nu imi pare sa traga bine de tot. ce ar mai putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusgsm: posibil sa ai un contact prost la bobina de pe butucul unde bagi cheia in contact.... trebuie sa mai urmaresti cum face si in ce conditii...

Mi se intampla tot timpul cand masina sta mai mult la soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Eu sunt mai nou pe aici si nu stiu de ce nu am voie sa creez un topic nou, asa ca o sa imi vars of-ul aici, si daca un moderator considera ca ma poate ajuta cu mutarea intr-un topic nou cu un titlu relevant, il rog frumos sa o faca si ii multumesc anticipat.

Permiteti-mi sa va detaliez problema :)

Se ia una bucata masina marca AUDI A4 B5 1.9 TDI 110CP quattro avant. Masina a inceput sa scoata brusc fum, si sa nu mai aibe vlaga. Facut test cu VAG-ul la un prieten, obtinut urmatorul cod de eroare:

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 028 906 021 EM

Component and/or Version: 00SG 0821

Software Coding: 00003

Work Shop Code: WSC 06325

1 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Dupa realizarea unui grafic in Excel, cu datele analizate in timpul functionarii in sarcina a masinii, a rezultat ca Actual MAP (Mass Air Pressure = 1632 mbar) este mai mic decat Specified MAP (1948 mbar). De aici am concluzionat eu cu prietenul meu ca nu tine presiune in turbina.

post-19989-1250289464_thumb.jpg

Dus masina la service, dat jos turbina, dusa la K-Turbo, curatat turbina. Domnul de la K-Turbo mi-a spus ca turbina nu prezenta probleme deosebite, pastila nu era fisurata, deci in principiu nu avea nici o problema mai grava. Dupa ce i-am spus simptomele masinii, mi-a spus sa le spun baietilor de la service sa imi curete si catalizatorul.

Ajung la service, le dau baietilor turbina sa o monteze si le spun sa imi curete si catalizatorul. Unul dintre mecanicii de acolo, cel care se ocupa cu diagnoze (KTS, VAG etc.) i-a spus celui care urma sa imi monteze turbina sa nu mai curete catalizatorul, ci sa monteze turbina si sa i-o dea lui la teste. Zis si facut, dupa montarea turbinei (si schimbare filtru aer, filtru ulei si ulei) o muta la KTS, face cateva teste si imi spune ca e debitmetrul de aer. Cumpar debitmetru de aer, mi-l monteaza, tot degeaba...

Revin la ei, se urca mecanicul cu mine in masina si mergem la un test. Observa ca masina se tureaza ok pana ajunge in viteza a III-a la 3000 de ture, unde masina parca si-o da in bot, incepe sa nu mai traga OK. Opreste motorul in mers, il porneste din nou si accelereaza din nou...masina accelereaza ce accelereaza dupa care iar incepe sa o ia razna. Se observa clar ca se opreste turbina.

Zice ca e valva N75 care inchide, insa nu stie sigur daca e de la ea sau de la comanda din calculator. Chem un prieten ce are aceeasi masina, schimba valva N75 de pe masina lui care functioneaza perfect pe masina mea, plecam la teste de data asta cu VAG-ul in brate...aceeasi chestie. Cand ajunge in viteza a III-a la 3000 de rotatii, nu mai trage brusc.

Ajungem la service, incepe sa verifice toate furtunasele de presiune de la turbina/valva N75 la ECU. Toate sunt ok, etanse. Verifica ECU sa vada daca inregistreaza ok presiune, tot ok si ECU.

Concluzie:

Masina se tureaza ok in vitezele I si II, ajungand si la 4000 de ture, dupa care in viteza a III-a cand ajunge la 3000 de ture valva N75 inchide turbina, comanda fiind data de ECU.

Masina nu depaseste viteza de 130 km/h nici daca bate vantul din spate.

Remediu propus de mecanic:

Resoftare ECU.

Va rog oameni buni, daca a mai patit cineva asa ceva, sau are idee ce poate fi, ajutati-ma si pe mine cu un sfat, pentru ca simt ca cedez psihic. De cateva zile stau mai mult prin service, am dat o gramada de bani si nimeni nu stie ce are sau de ce face ceea ce face.

Va rog sa ma scuzati pentru postul extrem de lung, dar am vrut sa fiu cat mai detaliat, si credeti-ma ca ce vi-am scris e doar un rezumat a ceea ce s-a intamplat.

P.S. Acum masina nu mai da nici un cod de eroare.

P.S. 2 Am observat ca s-a marit si consumul de carburant.

Modificat de TommyD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers grupurile 3, 10 si 11 blana de la 1500 la 3500 rpm si pune-l aici in excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, in timp ce mergeam pe o sosea nationala chiar foarte buna ( deci fara denivelari si zdruncinaturi) , la viteza de cca 100 km/h, dintr-o data mi s-a aprins martorul airbag in bord.

M-am gandit initial ca poate fi o eroare trecatoare, dar cand am revenit acasa si am incercat s-o sterg...eroarea persista.

Eroarea arata cam in halul asta:

Tuesday,18,August,2009,20:55:03:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

cristi

Address 15: Airbags

Control Module Part Number: 3C0 909 605 F

Component and/or Version: 01 AIRBAG VW8 029 2421

Software Coding: 0012337

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

are cineva idee ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01217 - Side Airbag Igniter; Front Driver Side (N199): Upper Limit Exceeded

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199) faulty

* Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connectors from/to Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199)

* Check Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199) faulty

o Check Measuring Value Blocks (MVB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu o problema in urma achizitiei unei Skoda Octavia 1.9 TDI 66 KW cod ALH an 2004,model Elegance.Masina o am de aprox. 3 saptamani cand am achizitionat-o a mers OK un pic cam lenesa dar am crezut ca ceva de genul filter de aer sau motorina trebuie schimbate pt. ca nu s-a umblat de mult la ele.

Insa surpriza de cateva zile a inceput sa mearga tot mai rauinitial la ralanti cu variatii intre aprox. 800 si 1000 de tureapoi a inceput si in sarcina sa-si dea in nascand motorul este cald.La ora actuala merge foarte rau,nu are putere in sarcina ,si practic nu pot pleca cu ea la drum.

In urma unei scanari cu VAG Com ( am o interfata ieftina)au rezultat urmatoarele erori care sincer m-au socat:

01314-Engine Control Module

49-10-No communication-Intermitent

19586-EGR- System regulation Range Exceeded

3130-35-10-Intermitent

17965-Charge Pressure Control-Positive Deviation

17656-Start of Injection Timing Regulation:Control deviation

Am citit de cateva zile destul pe acest forum ,mentionez ca am si ceva experienta in mecanica si electronica (sunt inginer mecanic) ,de aceea va rog sa ma indrumati cum sa rezolv aceste erori si pt. a aduce masina in parametri.de asemenea va mai furnizez niste date citite cu Vagul pt. a va face o idee completa despre problema mea.Orice sugestie este binevenita.

EGR duty cycle variaza foarte mult uneori este 4.8% alteori a fost 84.5 % in decursul unei ore de masuratori,normal ar fi (40-75%)

Atmosfere Pressure Sensor-F96 -979.2 mbar

Manifold Pressure MAP sensor G71-1020 mbar

MAF sensor -450 mg/R

Specified MAP-(1850-1950mbar)-eu am 999.6 mbar

Actual MAP -(1700-2080 mbar)-Eu am 1009.8 mbar

D Cycle MAP V-(45-95%)-eu am 24.7%

Cilindre Idle Sped Running Control

Cilindrul 1: - 0.12 mg/R

2: 0.80 mg/R

3: -0.66 mg/R

4: -0.19 mg/R

Cold Start Valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA postul #704 nu e nici un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati...

se pare ca de fapt problema era una foarte banala, si anume un furtun din acela gros de presiune de la turbo la motor era fisurat (de fapt o ditamai gaura)

sfatul meu: evitati service-urile mari pline de "meseriasi", care nu vad problema nici daca le f#%e una peste frunte. recomand cu caldura pentru cei din tm service-ul lui alexander, eu unul am fost foarte multumit si de preturi si de profesionalismul dat de baietii de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Daca ma poate lamuri si pe mine cineva:

Address 17 -------------------------------------------------------

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fir intrerupt pe magistrala CAN la modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarele erori pe un golf 4 tdi 90 CP ( motor ALH cred) .

Address 01: Engine Labels: 038-906-012.LBL

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2528

Coding: 00002

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

problema este ca pur si simplu nu are putere , puteti va rog sa imi spuneti ce inseamna erorile de mai sus ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Uite aici o explicatie:

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma puteti ajuta cu unele informatii:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-100.LBL

Part No: 038 906 019 KP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4902

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ6W031687 VWZ7Z0F3477226

1 Fault Found:

19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 0

Am verificat circuitul de vacuum si mi se pare OK. Dupa ce am sters eroarea, nu a mai aparut decat dupa ce s-a pus in miscare masina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce spun cei de pe TDI Club referitor la eroarea ta: "either you have the wrong MAF installed, or you have the EGR valve's vaccumm accuation line disconnected or you have a hole in that line, or your egr valve is stuck."

Verifica nu numai circuitul de vacuum, ci si functionarea EGR-ului in sine - sa nu fie blocat, de asemenea, vezi si MAF-ul.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cuiuda, eu am avut respectiva eroare a doua zi dupa ce am dat jos EGR si l-am curatat.

Desi am pornit si scanat motorul si in ziua curatarii, eroarea a aparut a doua zi dupa vreo jumatate de ora de mers cu masina.

Am sters eroarea si nu a mai reaparut pana azi. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am facut si eu o scanare si am urmatoarele erori:

"Address 09: Cent. Elect.

1 Fault Found:

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

004 - No Signal/Communication - Intermittent"

"Address 46: Central Conv

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

004 - No Signal/Communication - Intermittent"

"Address 56: Radio

1 Fault Found:

03138 - Unknown Error Code

011 - Open Circuit"

As dori niste sfaturi cum sa scap de ele.

Multumesc.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!