Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

De mult timp ma framanta problema asta. Credeam ca asa e la toate PD-urile. Pana azi cand am vazut ca nu-i asa.

Se accelereaza cu intarziere. Si cum trece de 1500 parca zboara de sub mine.

La ralanti, daca o calc brusc (chiar si stand pe loc - cand turbina nu prea lucreaza neavand sarcina), ii trebuie vreo 2 secunde pana incepe sa urce in turatii. Si scoate si mult fum in turatie joasa.

Sa fie debitmetrul de vina? Asta ar insemna ca eu umblu asa cu el de vreo 2-3 ani. :)

Cei care ati schimbat debitmetrul, e posibil sa se comporte asa din cauza lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu am schimbat debimetrul de vreo 2 luni si face la fel, dar nu mereu. Are momentele ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu urmatoarea eroare:

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 802 G

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V18

Coding: 05145

Shop #: WSC 00011

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1666956

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Este cumva senzorul de pe baia de ulei?

Ciudat este ca daca am nivelul uleiului sub minim se aprinde becul galben in bord.

Vreau sa stiu ce sa verific. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e senzorul de nivel. Daca zici ca s-a aprins in bord becul la ulei, eroarea mentionata de tine s-a stocat atunci cand s-a aprins indicatorul in bord. Sterge-o si rescaneaza(dar uleiul sa fie la nivelul normal) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroare si vezi daca mai apare .Probabil un contact imperfect sau a fost scoasa vreodata mufa de la senzorul de nivel cu contactul pus . :)

Nu se stoceaza eroarea cand se aprinde senzorul in bord de nivel ulei.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

de la un timp am o problema cu 3L-ul meu

uneori in timpul mersului...motorul se comporta ca si cum ar avea intreruperi pe alimentare...mers neregulat, tremurat..

Daca opresc contactul si repornesc isi revine....(dar face din cand in cand asa si nu mai am incredere sa fac un drum lung cu ea...)

Am facut o scanare si am erorile:

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.LBL

Part No: 045 906 019 Q

Component: 1,2l R3 EDC 0001DS 0920

Coding: 00002

Shop #: WSC 01286

2 Faults Found:

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Aveti idee ce ar putea fi... (problema electrica sau injectoarele) ??

(Sorry, acum am vazut ca exista o sectiune speciala... daca ar muta cineva unde trebuie ar fi perfect )

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufele de la injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Poate sa ma ajute cineva cu urmatoarea eroare? Eroarea apare pe un Golf V motor 1.9 TDI 105 CP din 2004.

Saturday,25,July,2009,16:37:18

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 03G 906 016 B

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 5645

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 00000

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.24 V

Temperature: 38.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arunca o privire la debitmetru, EGR sau blocul de valve ... sa nu fie ceva mizerie in EGR si sa se blokeaza clapeta aia din interiorul lui intr`o anumita pozitie... sigur nu ai probleme cand accelerezi ? sa aiba un moment in care se zguduie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu are nici putere mai deloc pana prin 1300-1400 de rot/min. Azi mi-a murit motorul de 3 ori :)

si am mai patit asa si anii trecuti. Fenomenul se accentueaza cu clima pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sa intelegem ca deja ai facut un test cu vagcom si nu a iesit nimic? Poate e de la potentiometrul de la pedala de acceleratie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc am sa arunc o privire si acolo poate am noroc :biggrin:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad-saw

cand accelerez nu am probleme ... o sa fiu atent cand plec dupa loc sa vad daca atunci sunt ceva probleme ..dar nu m-i se pare ... mai e ceva.. cateodata porneste cam greu la cald..are vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

yacuzza

16497/P0113 - Intake Air Temperature (IAT) Sensor 1 Circuit (G42): High Input

Possible Symptoms

* unknown

Possible Causes

* Open circuit in harness

* Improper harness connection

* Sensor signal short to power

* G42 faulty

* Control Module faulty

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Check / Replace G42

* Check / Replace Controle Module

18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

* Limp Mode active

Possible Causes

* Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31) faulty

* Ground Spots corroded

* Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31)

* Check Ground Spots for Corrosion

* Check Boost Pressure Sensor (G31)

Special Notes

* When found in 2.0l TDI-PPD (BMN), check TSB/TPL's first.

o Possible Causes: Software Issue, High Resistance in Engine Wiring Harness, Ground Spots corroded

o Possible Solutions: Check/Update Engine Control Module Software, Check Wiring from/to Boost Pressure Sensor (G31), Check Ground Spots for Corrosion

16622/P0238/000568 - Manifold Pressure/Boost Sensor (G31): Signal too High

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

* Wiring/Connector(s) from/to Manifold Pressure/Boost Sensor (G31) faulty

* Manifold Pressure/Boost Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connector(s) from/to Manifold Pressure/Boost Sensor (G31)

* Check Manifold Pressure/Boost Sensor (G31)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine , cam asa face a mea daca am boxul scos . Cu boxul pus e prompta insa daca il dau jos e lenesa rau sub 2000 rpm . Am doua debitmetre unul pierburg si unul bosch si crede-ma ca nu e nici o diferenta.

Daca reusesti sa aflii care este cauza esti cel mai tare . Eu pana atunci stau cu boxul pus pe ea ca nu imi place cum mere fara .

P.S.

Probabil ca stii ca la mine sunt noi pompa tandem , debitmetrul , valva n75, axul cu came , tachetii si turbina .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Sa speram ca ii voi da de capat. Nu ma pot impaca cu gandul ca unele motoare PD tot de 1.9 raspund promt la acceleratie iar al meu asteapta "para malaiatza...". Asa ajungi si sa-ti moara motorul prin intersectii, pentru ca tu apesi acceleratia, lasi ambreiajul, insa motorul n-a inceput sa se tureze.

Cert e ca iarna, la sub 5 grade, pana e rece motorul, parca torn motorina cu galeata in motor cand o accelerez, atat e de promt. Si pe masura ce se incalzeste e tot mai lenes la raspuns.

Da' parca m-as baga sa schimb si G72.

In manual spune urmatoarele lucruri despre el:

Intake Air Temperature Sensor G72

Signal application

The Diesel Direct Fuel Injection Engine Control Module J248 requires the signal generated by the Intake Air Temperature

Sensor G72 as a correction value for computing the charge pressure.

It can then make allowance for the effect of temperature on the density of the charge air.

Effects of signal failure

If the Intake Air Temperature Sensor G72 signal fails, the Diesel Direct Fuel Injection Engine Control Module J248 uses a

fixed substitute value to calculate the charge pressure.

This can result in a drop in engine performance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW ! .Articoul ala chiar dade gandit .

Chestia e ca G72 face parte defapt dintr-un grup de 2 senzori . In aceeasi piesa sta si senzorul MAP si cel de temperatura .

Chiar am comparat zilele trecute cu o Skoda Octavia 1.9 tdi 105 cai noua si pot spune ca e diferenta mare in avantajul Skodei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu ABS-ul ( nu functioneaza).

M-ai exact dupa pornirea motorului se stinge becul martor din bord, apoi dupa ce depasesc 20km/ h se aprinde imediat martorul ABS din bord si ramane aprins pana opresc motorul. E clar ca poate fi defect un senzor de turatie la una din roti ...sau poate altceva mai grav. OK pana aici. Cum nu-mi place sa rezolv problema pe ghicite, am fost la doua service-uri autorizare pentru o testare Vag-Com. La ambele am primit acelasi raspuns; "Testerul nu comunica cu ABS-ul" . Interesant e ca in afara de ABS se poate scana orice. Unul chiar mi-a spus ca sa incerc cu un alt tester ca modelul de ABS de pe masina mea e mai primitiv si de asta nu-l citeste testerul. Eu ma gandesc ca orice tester nou ar trebui sa aiba in soft si variante mai vechi . nu?

Cum pot sa fac totusi o scanare a ABS-ului, ca sa vad ce am defect? Trebuie sa caut un tester anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa reaprins becul de la airbag in weekend . Am sters din nou eroare si nu sa mai aprins dar e clar ca e o problema .

Urmatoarea eroare va spune ceva ?

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 1Q0 959 655

Component and/or Version: 24 Airbag VW8C 0160

Software Coding: 0012852

Work Shop Code: WSC 00020

1 Fault Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Mileage: 34864 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:06:35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Problema este la mufa de la airbagul din scaunul pasagerului.

Verifica acea mufa. E undeva sub scaun. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat sigurante - nu e arsa niciuna.

verificat mufa de alimentare modul ABS - e ok.

incercat cu alt tester la reprezentanta Skoda- aceeasi problema nu "vede" ABS-ul.

Becul ABS in bord se reaprinde imediat ce depasesc 20kM/h - simt ca o iau razna.

Am deci doua probleme fie ABS defect fie un senzor la una din roti. Recomandari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai poate fi contactul de la pedala de frana ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele din urma am rezolvat problema; am curatat toate contactele de la senzori , am curatat senzorii de turatie la fiecare roata si problema a disparut. posibil ca una din mufe sa fi fost oxidata, cu putin spray de contacte s-a rezolvat, nu mi s-a mai aprins martorul de ABS in bord. Nu am rezolvat insa si problema de comunicare intre sistemul ABS si tester (VAG-COM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat din 2000 de 130 caii si nu mai trage adica cand trage cand nu trage . in mers daca iau contacutul incepe sa rupa dar dupa ce scade din turatii revine la fel . am scanat cu vag com si imi zice "17965 Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 ---Intermittent "" ce pot sa fac am nevoie de ideei .

P.S. mie nu imi pune pe bord Limp mode

multumesc

Am verificat turbo si este inregula si am facut output test la valve si ele fuctioneaza

ar mai fi o problema cred nu stiu atunci cand pun frana de doua ori cu ambreajul calcat la o intersectie mi sa intamplat sa raman fara servo

sa fie de la vacum ? Dar el trage ca am verificat .

si inca o intrebare este normal ca iesirea de la vacum sa se miste ?

Modificat de mmazga2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprindea becul de la ABS la ~ 1minut dupa ce plecam, imi dadea o eroare aiurea...ceva de pompa...din cauza contactelor oxidate la una din sigurantele de pe + -ul de la baterie.

Am curatat si s-a rezolvat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!