Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut,

@osama

00778 - Steering Angle Sensor (G85) - este vorba de senzorul situat pe coloana volanului (pozitionat incorect sau trebuie un Basic Settings)

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - presiune in turbo prea mare (actuator, furtune, N75, geometrie, etc)

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) - oglinda din dreapta nu se incalzeste

L.E. Vlad cred ca ai postat in timp ce eu scriam raspunsul... ;)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos cuiuda si vicius_the_one

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 BT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2805

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Clasica problema, presiune prea mare, stiu, DAR, ce ziceti de logul in mers?

test_seat.xls

Adica e normal ca MAF (specified) sa ajunga la 850 in turatii? limitele pe care le zice VAG-COM-ul sunt totusi intre 230-370 mg/H..

A 2-a eroare era din cauza ca a uitat omul sa puna mufa la debitmetru, dupa ce am sters erorile si am mers cu masina iar, a ramas doar Positive Deviation.

Mentionez ca masina merge ok pana la 120 cand intra in limp.. iar daca merg cu mufa scoasa la debitmetru la fel, limp si maxim 120-130.

Voi ce ati concluziona? Trebuie curatata turbina sau este debitmetrul de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina garantat... debimetru arata aiurea de la presiunea prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata geometria sau mai bine schimba geoetria variabila. Ia legatura cu cipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pentru un Passat din '99

17571 Fuel temperature sensor G81 open or short to plus P1163-35-10 intemittent

Sper ca am notat bine :lol:

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da schimba-l si nu o sa mai ai probleme... in caz ca stergi eroarea si apare dupa cateva zile... de la senzorul asta poate sa consume mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina garantat... debimetru arata aiurea de la presiunea prea mare

Uite-te la valorle de 850 ale debitmetrului. Cand valoarea este 850, ecu sesizeaza ca ai short to plus sau orice alceva pe debitmetru si trece pe valoarea sa de baza, adica 850....este cumva AXR?30512066.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

850 pe coloana cu specificat inseamna ca pedala e la blana si ca atare EGR e 4.8 adica inchis. Problema e ca turbina ramane pe deschis, deci geometrie blocata sau actuator.

Si valoarea substituita este de 550 in cazul in care e ceva in neregula cu debitmetrul sau atunci cand ii scoti mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite-te ca egr-ul este inchis si cand valoarea debitmetrului este de 200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 Faults Found:

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

P1562 - 35-00 - -

17971 - Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached

P1563 - 35-00 - -

17762 - Modulating Piston Movement Sensor (G149): Electrical Malfunction

P1354 - 35-10 - - - Intermittent

Aveti idee ce reprezinta?

BORA ASV nu mai porneste si pe VAGCOM astea sunt erorile.

S-a intamplat asa: am dat sa pornesc masina, motorul nu mergea rotund, avea tremuraturi ciudate si l-am oprit. Am dat sa il repornesc, invartea dar nu pornea motorul. In bord s-a aprins martorul ala galben (arculetul) si palpaia. Care este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G149 este in pompa de injectie. Curata acea mufa cu 10 pini care iese din pompa. N 146 e tot in pompa, deci cauza e acea mufa cu 10 pini, contactele nu mai sunt ferme..

Uite-te ca egr-ul este inchis si cand valoarea debitmetrului este de 200

EGR inchis la ralanti inseamna ca este pierdere de vacuum si vacumul ramas nu mai are forta sa deschida egr. Accelereaza un pic si o sa vezi ca iar sta deschis egr ceva timp la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu sta tot timpul deschis in relanti, ci doar o scurta perioada, dupa care ECU comanda inchiderea lui si il redeschide la revenire in relanti dupa o accelerare si difera acesti timpi la diferite motoare.

Pentru a vedea daca EGR lucreaza bine se urmareste, in relanti, valoarea D-cicle a EGR in paralel cu MAF-actual astfel: --==cand d-cicle are valoarea de 60-70% ce corespunde egr-deschis, MAF trebuie sa fie undeva pe la 200 si ceva

==cand d-cicle are valoarea de 4,8% ce corespunde egr-inchis, MAF trebuie sa fie pe la 400 si ceva.

Nu trebuie urmarit daca MAF-specif =MAF-actual, adica 200=400 si gata, inseamna ca ceva e in neregula.

Ar putea fi scapare de vacuum daca D-cicle arata 60-70% si maf-actual sta la 400, adica sta egr-ul inchis cu toate ca ecu a dat comanda sa stea deschis.

Aceste valori de D-cicle EGR sunt valabile la EGR vacumatic, la cele comandate electric D-cicle poate arata valorile invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un cod de eroare...

Address 56: Radio Labels: 1T0-035-095.LBL

Part No: 1T0 035 095

Component: Radio 0309

Coding: 0004445

Shop #: WSC 73430

1 Fault Found:

00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier

011 - Open Circuit

Banuiesc ca trebuie verificata vreo mufa pe undeva. Aveti idee unde gasesc mufa/mufele respective? Ultima oara cand am scanat masina (aproximativ 2-3 saptamani) nu era eroarea, apoi cablul a "murit".

De cand am luat masina switch-ul de inchidere centralizata de langa frana de mana nu a mers. Am descoperit ca erau 2 fire rupte in tubul acela de cauciuc de la usa soferului. (Cei de la autogrup constanta... baieti destepti, au pus alt swich, au vazut ca nu merge si mi-au propus sa schimb computerul de la inchidere din usa soferului - pret propus undeva la 300 de euro) Cele 2 fire de la usa le-am refacut eu, acum merge si inchiderea. Cand am facut lipirea a trebuit sa scot 3 mufe care intrau in stalpul masinii.

De cand am luat cablu vagcom, imi spune ca exista fault in circuitul de incalzire a oglinzilor (amandoua). Ieri am reusit sa imi rescriu cablul si am dat un scan. Mi-a aparut eroare de mai sus, erorile ca au fost deconectate cablurile de la usa, dar a disparut eroarea de la oglinzi.

Mai nou, am descoperit in Central Electronics ca oglinzile incalzite erau debifate. :D Le-am bifat dar nu am apucat sa le testez inca. Astept temperaturi sub 20 de grade celsius.

Are cineva vreo explicatie? Sa fi avut legatura firele de la inchidere centralizata cu incalzirea la oglinzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oglinzile sunt comandate de calc de usi, si daca ai scos firele se poate sa fi ramas eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pornesc masina. Problema se pare ca era valva unisens de la filtru de motorina. Se stricase (devenise dublusens) si se dezamorsase pompa de motorina. Am schimbat si e totul ok acum.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori. Un prieten a trebuit sa demonteze airbagul de la sofer si nu a scos borna fiind nevoit sa mearga cu masina pe distante foarte scurte si acum are eroare de airbag. Eu stiu ca nu pe toate airbagurile se poate intra cu vag-comul existand posibilitatea de a strica calculatorul de airbag. Acum intrebarea pentru cunoscatori ar fi ce cod sa caut si care merge umblat cu vag-comul si care nu? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge pe toate cu interfata originala. Nici cu 3.11 nu mi0-a fost frica de airbag, asa ca da-i inainte si sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

K. Merci merg pe mana ta domun Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi in timp ce mergeam cu masina din semnatura deodata mi sa aprins martorul de bujii si mi a aparut pe BC workshop engine dupa care s a oprit....am scanat o cu vag com si nimic pe partea de engine sau alta eroare decat cele pe care le stiam un switch la geam dreapta...ce ziceati ca ar putea avea...masina merge in continuare....dar m a speriat mesajul cu workshop engine

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune pe cineva sa apese pe frina si tu vezi ce se intimpla in spate :offtopic:

pune de-o parte 30-40 lei pt switchul de frina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor de curand am facut o scanare la passatul meu si am un cod despre care nu am habar.. orice ajutor din partea dvs e bun venit... multumesc

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl

Part No: 038 906 019 CE

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1041

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found

19456 - Glow Plug Indictor Light (K29): Malfunction Message from Instrument Cluster

P3000 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

:icon_thumright:

tin sa precizez ca atunci knd intru in engine.. la output test si fac testul la glow plug indicator.. si`apoi sterg eroarea aceasta dispare.. fara acel test nu dispare cand o sterg..

:D

Modificat de Torque
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu de doua ori eroarea asta la mine...insa nu o-am dat atentie..probabil nu a aparut pe bord indicatorul de bujii..parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor de curand am facut o scanare la passatul meu si am un cod despre care nu am habar.. orice ajutor din partea dvs e bun venit... multumesc

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl

Part No: 038 906 019 CE

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1041

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found

19456 - Glow Plug Indictor Light (K29): Malfunction Message from Instrument Cluster

P3000 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

:biggrin:

tin sa precizez ca atunci knd intru in engine.. la output test si fac testul la glow plug indicator.. si`apoi sterg eroarea aceasta dispare.. fara acel test nu dispare cand o sterg..

:biggrin:

cand ai dat output test s-a aprins martorul (becul) in bord ?

incearca schimba becul, sau curata-i contactele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 F

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3313

Coding: 00003

Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: N/A .

Asta am gasit eu acum o saptamana cand nu mai tragea motorul deloc. Inlocuit debitmetru si gata, merge ca unsa. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!