Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Porneste-l din telecomanda, opreste-l, tine telecomanda in masina si sterge eroarea, vezi daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au rezolvat erorile mele (esp + abs aprins, frana mana intermitent) prin inlocuirea unui cablu de magistrala can-bus (care conecta senzorul de rotatie a volanului G85 la restul electronicii).

Multumesc celor de la service Enduro Rm. Valcea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Va rog sa ma ajutati cu cateva explicatii:

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xxx-17.LBL

Part No: 1J5 920 826 C

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20

Coding: 01112

Shop #: WSC 46779

WVWZZZ1JZ4W148182 VWZ7Z0C8827468

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contacte imperfecte pe magistrala CAN, intre modulul de confort ,CAN si instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off topic...cum se activeaza webasto?sau cum se porneste....este un prieten care are webasto pe masina si nu stiu daca trebuie actyivat cu vag com sau cum se porneste din telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre nenorocul meu pe drum spre Craiova masina a inceput sa nu se mai tureze in timpul acceleratiei iar dupa ce am oprit-o nici nu a mai vrut sa porneasca. Este vorba despre un Audi A4 B7 2.5tdi 2005 163cp.

Am fost cu ea la service Porsche Romania si mi-au zis ca ar fi vorba despre un defect la modulul de control al pompei de injectie, exact ce ma rugam sa nu fie. Tot ei mi-au dat si niste preturi de povesti la o pompa noua si anume 9300lei cu pompa mea la schimb. Acum intrebarea mea este daca a mai avut cineva aceasta problema cu acest tip de motor si a reusit sa-i dea de cap si in alt fel decat cu schimbarea pompei. Pe VAG Com mi-au rezultat urmatoarele erori daca stie cineva sa le interpreteze:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 AF

Component: 2.5l V6 TDI G000SG 0050

Coding: 02002

Shop #: WSC 06314

00008059 130 106KC318_1.V14906739583

5 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-00 - Open or Short to B+

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

49-10 - No Communications - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00777 - Accelerator Position Sensor (G79)

28-00 - Short to B+

Readiness: N/A

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AL

Component: A4 Klimaautomat 2831

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

3 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-00 - Implausible Signal

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

79-00 - Please Check Fault Codes

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 J

Component: int. Lastmodul ECE 0503

Coding: 01001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se pare ca da... sunt probleme cu pompa.... exista unii care repara calculatore de 2.5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la www.ecu.ro .

Bafta !

PS: Sa ne spui si noua cum ai rezolvat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario_DUB

SALUT

Cam multe coduri de eroare... imi pare rau, uite cu ce pot sa te ajut eu:

1. intra pe http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes aici gasesti: codul de eroare si detalii despre el

2. daca ai posibilitatea sa descarci '' AUTODATA 3.18 '' cam acelasi lucru, dar ca nu este online

aici gasesti simptome,cauze si posibile rezolvari ale codurilor de eroare.

P.S. sper ca am fost de ajutor.... macar putin

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ce toate codurile sunt INTERMITENT e posibil sa fie doar o problema de contacte electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca a zis ca nu a mai pornit nu mai conteaza ca era intermintent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez ca dupa ceva timp am dat o cheie de curiozitate la masina sa vad ce mai zice si a pornit imediat de parca nu avea nimic, dar dupa circa 3 minute s-a oprit iar in spate era fum negru la greu si de atunci nici nu a mai vrut sa porneasca. am sunat la bosch service si mi-au zis ca ma costa demontat/montat 750lei, bancul de test 250lei, iar la ecu.ro am vorbit si daca este vorba de modulul de control al pompei ma costa 800lei reparatia cu 6 luni garantie dar sa-i duc pompa gata data jos. cu vag com am reusit sa sterg erorile dar cea cu pompa tot apare din pacate, in schimb daca pun contactul la masina si scot mufa pompei dupa care o bag la loc se aude cum bazaie. poate stie cineva un service bun in bucuresti dar care sa nu aibe chiar preturile de la bosch care i-mi par totusi cam piperate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci la orice service si zici sa dea jos pompa... si o sa te costa manopera de distribuitie + ceva.... adica cam 5-6mil

nu ai ce face cu pompa pe stand de teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0003

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

Mentionez ca atunci cand stau pe loc, masina nu prea mai baga aer rece si am impresia ca nici termocupla cand opresc masina nu mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu mai ai freon.... sau daca ai sa fie switch-ul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal baieti. Am facut o scanare si a aparut o problema. Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

De la ce poate fi si cum anume se rezolva.

Si mai e inca una : 1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de g30vany_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu mai ai freon.... sau daca ai sa fie switch-ul de presiune

freon are

sa fie problema switch-ului si din cauza asta sa nu se mai actioneze si termocupla?

Daca dau drumu la clima si merg ceva cu ea, si apoi opresc motoru se aude un zdranganit in instalatie.

Face racoare bine doar cand mergi la drum lung cu ea, in oras nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu switchul porneste ventilatoarele, aceste da comanda catre releu care porneste compresorul, tot releul de ventilatoare porneste ventilatoarekle la cuplarea AC. tremocupla cupleaza ventilatoarele doar daca temp lichid racire depaseste 92 resp 98 grade pentru tr 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu switchul porneste ventilatoarele, aceste da comanda catre releu care porneste compresorul, tot releul de ventilatoare porneste ventilatoarekle la cuplarea AC. tremocupla cupleaza ventilatoarele doar daca temp lichid racire depaseste 92 resp 98 grade pentru tr 2.

Am patit-o weeekendul asta dupa ce am mers cu clima pornita in oras si un pic cam tare si avea 98 de grade masina si nu a pornit nicio termocupla. Am oprit masina si n-a pornit niciun ventilator. De obicei termocupla se aude

LE: Am pus un film cum se manifesta climatronicul si ce sunete se aud cand il pornesc pe loc.

Este exact aceeasi problema cu cea de aici:

Scuzati calitatea, este filmat cu telefonul, dar in mare se intelege

Video003.3gp

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ti-ai dat singur raspunsul, termocupla defecta sau ventilatoarele defecte pe una din trepte. De unde stii ca aveai 98 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat indica ceasul de pe bord. Era foarte aproape de 100

Sa aibe termocupla legatura cu faptul ca nu imi baga racoare in masina atunci cand sunt in oras sau stau pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru pateam si eu , nu imi baga aer daca stateam pe loc sau mergeam prin oras , cauza ? Ventilatorul mare nu mai functiona . l-am desfacut , i-am schimbat carbunii si l-am pus la loc , merge ca nou. Si daca mergeam cu aeru prin oras imi trecea apa de 90 de grade , urca rau....cum inchideam aeru cum isi revenea la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu functioneaza termocupla, compresorul e oprit din cauza ca e prea mare presiunea in instalatie de clima si porneste din nou cand scade presiunea sub limita de sus . Termocupla prin racirea radiatorului de clima din fata scade presiunea sub limita de sus. 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-10 - - - Intermittent iti semnalizeaza si presiune prea mare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, v-as fi si eu recunoscator daca ati putea spune despre ce este vorba in eroarea aparuta. Multumesc.:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 M

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!