Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am avut aceasta eroare:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

La sugestiile colegilor de pe forum am curatat si egr si clapeta de acceleratie...acum e alta treaba..oprire lina..fara variatii de turatie in timpul mersului..fara oprire motor la relanti.. :D E perfect.

Am insa o problema..Dupa stergerea erorii..la o saptamana..aceasta a revenit. Am uitat sa mai fac ceva? Cumva trebuia un reglaj din vag-com al clapetei de shut-off dupa curatare?

Va multumesc.

Modificat de nesfarsit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit toate posturile dar nu am gasit ceva care sa imi spuna care e problema la eroarea pe care am descris'o pe forum in alt topic

"am facut un test cu VAG pt a reseta intervalul de service si tot atunci am descoperit o eroare la motor.

apare o defectiune "Q12 la cilindrul 3" .... ceva de genul asta . Cineva mi'a spus ca este bujia incandescenta, iar altcineva mi'a spus ca se poate sa fie o mufa de pe la cilindrul 3 sau si mai rau un injector.

Daca cunoaste cineva despre ce e vorba va rog sa imi spuneti si mie ca sa ma duc cu ea la service sa nu se buleasca si mai rau pe acolo

am dat search dar nu am gasit nimik despre aceasta problema .... "

ceva mai concret poate sa imi explice cineva care stie despre ce e vorba fiindca astia pe la service te cam aburesc .....

Modificat de Pain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Cineva mi'a spus ca este bujia incandescenta...

Da "Q" reprezinta bujia incandescenta (vezi si in atasament). Verifica bujia si circuitul electric...Eroarea o fi ramas de asta iarna, atunci cand au fost mai solicitate bujiile...

Q.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de ajutor !

si verificarea la circuit cum se face ???

acum omu' mi'a sters eroarea si mi'a spus sa revin peste 2-3 zile sa mai puna VAGu sa vedem daca mai da eroarea poate nu o mai da ....

Modificat de Pain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa pornesti bujiile dai pe engine output test pt a le alimenta si dupa ce termina sa vada daca a reaparut eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut baieti,

Am o rugaminte mare la voi va rog:am refacut motorul la masina din semnatura(tin sa precizez ca inainte nu aveam erori deloc la engine) si nu imi dispar niste erori de nici o culoare,cu toate ca am refacut contactele,am dat cu spray de contacte in prostie,la mufele de la g62,g80(eroarea asta ma termina cel mai mult,din cate stiu,e senzoru care trimite informatii la ECU,despre deschiderea injectoarelor),si o eroare de intermintenta la debitmetru.

Uitati logu,poate imi dati si mie o parere de ce sa mai fac.Astazi am dat cu spray,am pus testeru si iar mi-au aparut,dupaia le-am sters iar.(erorile se sterg dand clear test cu motoru pornit dupa ce am efectuat testu,zic bine,nu?).

Totusi tin sa cred ca tot de la mufe e,e imposibil sa fie de la altceva,acu na...cand mi-o fii facut astia motoru cine stie cum mi-au pus mufele,de numai faceau contact,si totusi ma gandesc de ce nu dispar?.

Inca ceva:aerul conditionat cum il scanez?(nu imi merge de nici o culoare).

Multumesc frumos baieti.

Chassis Type: 1M - Seat Leon

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 R

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2837

Coding: 00002

Shop #: WSC 06441

3 Faults Found:

17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus

P1247 - 35-00 - -

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit si eu erorile de mai jos : c trebuie sa fac ?

Sunday,29,March,2009,12:28:33:47678

VCDS Version: Release 805.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 CB

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6176

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 01392

1 Fault Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 94.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.93 V

Bin. Bits: 00000100

Temperature: 9.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17055/P0671/001649 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

Possible Symptoms

* No Pre-Glow Period

* Poor Cold Starting

Possible Causes

* Glow Plug Wiring faulty

* Glow Plug faulty

Possible Solutions

* Check Glow Plug Wiring

* Check Glow Plug

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

* Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SCUZE daca postez gresit am si eu o problema cu aerul poate imi puteti spune cum sal verific cu VAG-COM

dupa 2-3 ore de mers pe climatronic pe aer rece nu mai baga aer rece daca il opresc cateva minue sil pornesc iarasi baga aer rece iarasi cateva minute si dupa acea aer normal "cald" de afara sa zicem ca si cum nu face fata clima am passat din 1999 adus anu tecut din germania e normal s-au cum pot verifica cu vagu-l freonul s-au instalatia de clima si cam 80% am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte greu iarna sta la 70 grade nici na ajuns la 90 grade toata iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Cu VAG poti sa verivi eventualel erori ale climatronicului , freonul se verifica cu un aparat special care iti pote scote freonul sa vada cat ai si sa-ti complectezi daca lipseste din freon, trebuei sa vezi cand porneste clima trebuie sa-ti porneasca ambele ventilatore, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu un sfat la 2 erori aparute la testul vag 311 la masina din semnatura,malfunction indication light k83:short to ground si a doua glow plug control module implausible signal j271.din cite imi dau io seama ie ceva in neregula cu releul de bujii la a 2-a si la prima cu becul de pb la motor.oare au legatura una cu alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help !!!!!!!

In momentul cand apas trip nu imi mai apare timpul si km care ii mai am pana la revizie pe BC +. Asta dupa prima revizie facuta la Midocar. Mentionez ca atunci cand apas trip si pun contactul imi apare #Service now#. Cand mai aveam 2000 km pana la revizie imi aparea cheia in bord (atentionarea). Am resetat cu VAG intervalul de service dar problema cu service now a persistat. Am fost la 2 persoane dar nici una nu a stiut de ce apare asa.

Daca tot suntem la capitolul intrebari mai ami si eu una :

Are idee cineva cum sa fac sa imi apara intervalul de timp si km pana la service pe BC (cum se poate seta cu VAG COM) ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca intervalul de service nu a fost resetat corect. De ce nu l-ai resetat din meniul BC ?

SCUZE daca postez gresit am si eu o problema cu aerul poate imi puteti spune cum sal verific cu VAG-COM

dupa 2-3 ore de mers pe climatronic pe aer rece nu mai baga aer rece daca il opresc cateva minue sil pornesc iarasi baga aer rece iarasi cateva minute si dupa acea aer normal "cald" de afara sa zicem ca si cum nu face fata clima am passat din 1999 adus anu tecut din germania e normal s-au cum pot verifica cu vagu-l freonul s-au instalatia de clima si cam 80% am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte greu iarna sta la 70 grade nici na ajuns la 90 grade toata iarna

Trebuie vazut in ce conditii decupleaza compresorul, adica temperatura motor, incarcarea (load) a compresorului, presiunea in instalatie. Si DA, presiunea in instalatie se poate verifica si cu vagul.

ma poate ajuta cineva cu un sfat la 2 erori aparute la testul vag 311 la masina din semnatura,malfunction indication light k83:short to ground si a doua glow plug control module implausible signal j271.din cite imi dau io seama ie ceva in neregula cu releul de bujii la a 2-a si la prima cu becul de pb la motor.oare au legatura una cu alta?

LA punerea contactului, martorul check engine se aprinde? Sigur au legatura una cu alta.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde in meniul BC ca nu e nicaieri asa ceva ???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai zis ca ai BC+ si acolo stiu ca exista . Sau doar la maxidot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar acolo, la mine NU :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian
SCUZE daca postez gresit am si eu o problema cu aerul poate imi puteti spune cum sal verific cu VAG-COM

dupa 2-3 ore de mers pe climatronic pe aer rece nu mai baga aer rece daca il opresc cateva minue sil pornesc iarasi baga aer rece iarasi cateva minute si dupa acea aer normal "cald" de afara sa zicem ca si cum nu face fata clima am passat din 1999 adus anu tecut din germania e normal s-au cum pot verifica cu vagu-l freonul s-au instalatia de clima si cam 80% am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte greu iarna sta la 70 grade nici na ajuns la 90 grade toata iarna

Salut,cred ca ai prea putin freon.Eu azi am incarcat instalatia cu freon(150ron m-a costat) si a venit omu cu un aparat modern special,care verifica instalatia daca are pierderi,cantitatea de freon etc,foarte destept aparatu.Mie nu imi cupla deloc compresoru inainte(n-a mers de 3 ani,decand am luat masina),si cum am bagat freon,a luat-o,fara figuri,acu imi merge brici,baga aer rece calumea.Cu vag-com nu stiu sa iti zic cum se verifica sigur,mi se pare ca intrii in:

Grupul "Engine",pe urma "Measuring Blocks" si apoi selectezi "Group 002",dar nu stiu sigur asta,imi amintesc ca zicea ceva de compresor,niste date.Intreaba si tu cineva care le are bine cu Vag-com-u,eu unu sunt incepator :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw tiguan 2.0 tdi 170cp :

Control Module Part Number: 03L 906 022 HM

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 2498

Software Coding: 0000172

Work Shop Code: WSC 84224

1 Fault Found:

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal

P2563 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 254

Mileage: 45901 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:43:35

Freeze Frame:

RPM: 874 /min

Speed: 13.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 13.53 V

Voltage: 13.53 V

Voltage: 13.53 V

Voltage: 13.53 V

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xxx-17.LBL

Part No: 1J0 920 822 B

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22

Coding: 01142

Shop #: WSC 00046

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1303369

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1303369

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

ce are???....masina nu mai pornea....pana la urma si a revenit...mi sa mai intamplat odata acu 2 saptamani....am sters eroarea iar astazi iar....

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul 109 de trezire ECU... e in bord....

cred ca se refera la actuatoru electronic de pe turbo..... prea multe detalii nu am... primu lucru sa-l schimbe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde mai exact in bord?

am uitat sa precizez ca dupa ce am pornit-o palpaia senzorul de bujii???de ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu o interpretare a celor 3 erori? Ce trebuie verificat/schimbat?

Address 37: Navigation Labels: None

Part No: 1J0 919 887 A

Component: Navigation BNO 0101

Coding: 00000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 0Z Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge geamul de la sofer si aerul conditionat nu schimba nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma ajuta cineva cu aceste erori, reapar cand le sterg .

Saturday,23,May,2009,20:33:56

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5

Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75

76 77

VIN Number: WAUZZZ4BZ1N012460

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 4B1 907 401 B

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05

Coding: 01014

Shop #: WSC 46493

Part No: 00014059

Component: 130 106CC150_1.V5A682299491

WAUZZZ4BZ1N012460 AUZ7Z0Y1473821

2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut cintyx,vezi ca am avut aceeiasi problema.Totusi trebuia sa dai si tu un search,uite aici discutia despre senzorul G80(situat pe injectorul numarul 3 http://vwforum.ro/index.php?showtopic=16128&hl= .Curata foarte bine mufa,cu o surubelnita si cu spray degripant.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!