Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema , masina unui prieten un sharan de 66kw , cand merge si o calca .. deocamdata a facut in treapta a 3-a 4-a 5-a si a 6-a, cand o calca parca da in nas asa pe o fractiune de secunda si dupa numai... merge brici. Nu face tot timpul da e ceva ciudat , parca ii taie alimentarea sa zic . Pe engine avea decat o singura eroare de ,,speed senzor" si dupa ce am sters-o nu a mai aparut deloc . Am facut un test la turbina , doar sa vad daca turbina este in regula. Am o rugaminte daca se poate sa imi spuneti la ce grupe sa fac log si in ce treapta, ca sa prind in momentul cand da in nas.

LOG_01_011_010_003.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e chipuita? Cam mare MAF specificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa raspund eu in locul lui sharanel, care e la work, masina e fostul A3 a lui VLAD, mehaselu. stiam ca initial avea ceva suspensie bengoasa pe masina, da nu stiu daca adaptativa. m-as mira.

cat despre cheie, e o eroare aparuta chiar recent. am mai scanat de cateva ori masina lui Sharanel, dar n-am observat-o pana acum.

sen-q oasptele, nu are si nu a avut niciodata suspensie reglabila in vreun fel, eroarea numai de la autoleveling poate fi, am tradus cu gugal si LEUCHTWEITEREGLER = WIDE LIGHT CONTROL (in romana nu stie sa traduca).

Iar eroarea cu zentralpump a aparut la toate scanarile, eu intelesesem ca e ceva de la inchiderea centralizata, dar nu mi-am batut capul, inchiderea functionand.

Mai am o smecherie, temperatura agentului de racire sta constant la 48,x oC, chiar daca in bord imi arata 90, pe vag-com imi arata constant 48 de grade. Din cate stiu eu nu am power-box, iar resoftarea s-a facut la TCM turbo la stage1 safe.

Mai am o eroare la senzorul G62, de regula cand pun contactul "bujiile" stau aprinse 8 sec, la fel ca iarna, indiferent cate grade sunt afara sau cate grade are motorul. Daca dau cheie imediat, fara sa astept sa se stinga martorul, motorul porneste turat la 1300 rpm. Cateodata, fff rar, mi se intampla prin traficul urban sa imi urce turatie de relantiu la 1100, apoi dupa cateva minute sa coboare din nou la 900. Toate astea le-am pus pe seama senzorului G62, dar nu m-a deranjat pana acum si nu m-am grabit sa-l schimb. Poate face rau la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face rau la motor, doar creste consumul si apar probleme la pornire si la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din proprie experienta pot spune ca e maricica diferenta de consum....

Sharanel, probabil ca trebuie sa refaci adaptarile si recodarile in conformitate cu ce ai pe masina; De ex. nu stiu (dar banuiesc) prin ce minuni polo-ul sotiei era dsg/tiptronic si 4x4 dupa codari.

eroarea numai de la autoleveling poate fi, am tradus cu gugal si LEUCHTWEITEREGLER = WIDE LIGHT CONTROL (in romana nu stie sa traduca).

procedura de readaptare:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/xenonalignment.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e chipuita? Cam mare MAF specificat.

Nu este chipuita....din cate stim noi.. eu si prietenu meu

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acest topic are drept titlu "Scanarea cu Vag-Com - erori aparute" asa ca va rog sa NU mai postati log-uri aici!

Pentru discutii despre log-uri exista acest topic.

Va multumesc pentru intelegere! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din curiozitate azi am scat modulul de la clima si am urmatoarele erori...

Are careva idee de la ce pot fi si cum le pot remedia?

Stie cineva coding-ul pt clima?

Component and/or Version: CLIMATRONIC B5GP 0006

Software Coding: 17000

Work Shop Code: WSC 00028

2 Faults Found

01273 - Fresh Air Blower (V2)

35-10 - - - Intermittent

00705 - Relay for Coolant Fan; Stage 1 (J279)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermitt

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce module sa scanez pentru a afla starea turbinei si tot ce e legat de ea?

Multumuesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci pe controllerul Engine, Measuring blocks (ala cu 3 linii) unde setezi la primul canal 003, la al doilea 010 si la al treilea 011, si dai click pe LOG. START. In continuare pleci cu masina si cand ajungi cu treapta a 3-a la 1500 rotatii apesi pedala de acceleratie pana se opreste la podea, pe romaneste ii dai la blana, deci cu pedala la Kickdown si mergi asa pana ajungi cu motorul in 4000 rotatii. Daca aia clima pornita se va putea vedea mai bine daca sunt probleme la turbina. Logul rezultat sa il postezi unde zice aryes13 mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat si eu alh din 2001 si au aparut urmatoarele erori:

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2528

Coding: 00002

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 00046

4 Faults Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-10 - - - Intermittent

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 00046

5 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-10 - - - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-00 - Implausible Signal

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

Va multumesc si astept opiniile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GEometria variabila sau actuator blocat.

Momentul injectiei este defazat

Senzor ABS stanga fata defect

Oglinzile incalzite nu functioneaza

Modulul confort nu comunica cu modulele de inchidere din usa dreapta fata si stanga spate

Al Bundy, valva egr este electrica, nu are legatura cu nici un furtun de vacuum (in log este surprins momentul in care egr se inchide dupa 2 minute de mers la relanti)

La 2.o TDI BKD nu e electrica comanda de deschidere a clapetei EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! ma ajuta cineva va rog cu interpretarea acestor erori ?

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL

Part No: 038 906 019 EP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1442

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

ata Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 1C0 909 601 A

Component: 0J AIRBAG VW51 02

Coding: 12362

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 03 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara tuturor, am si eu oarece probleme: am facut un test cu Vag-Com 3.11-2N si mi-a afisat urmatoarele erori:

- 17964 - Charge pressure control: Negative deviation

P1556 - 35 - 10 intermittent

- 16955 - Brake switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35 - 10

- 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35 - 10 - Intermittent

- 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35 - 10 - Intermittent

Acestea ar fi erorile, ma puteti ajuta cu un sfat? (masina merge ca vai de ea - nu sare de 120 km/h-limp?) sa nu uit, masina are 290.000 Km, turbina schimbata anul trecut, chiulasa anul asta... :unsure:

multumesc, bafta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edyg

19561-Probabil, ca din aceasta cauza, in momentul opririi motorului, masina se scutura. Este posibil ca intr-adevar sa fie valva N239. Totusi verifica cu mare atentie furtunasele de vacuum din aceasta zona si conexiunile electrice.

16955-verifica mai intai becurile de la lampile de frana si apoi contactul de la pedala de frana

17964-presiune prea mica in turbo...verifica tubulatura, actuatorul, furtunele de vacuum sau chiar N75...ar fi indicat un log in mers

@Danys

Daca vrei sa primesti raspuns ar fi bine sa postezi aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=720

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda

multumesc pentru raspuns, ma apuc de verificari si va anunt exact ce am gasit. :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am, pe undeva, aceeasi problema.

Nu tot timpul dar destul de des se aprinde, in mers, martorul ESP. La repornirea motorului ramane stins.

La o scanare cu VAG-COM 409.1 am luat codul asta de eroare:

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Daca tot am postat as mai avea 2 coduri la care as avea nevoie de unul doua sfaturi cu toate ca sunt off-topic.

Control Module Part Number: 3B1 907 044 C

Component and/or Version: CLIMATRONIC C 1.0.0

Software Coding: 01000

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

si

Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH

Component and/or Version: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04097

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: 1J1959801C 4E T

Modificat de Posacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia II, model 2005 TDI 105HP, dupa ce se incalzeste moare motorul la relanti si nu mai vrea sa porneasca, decat dupa ce se raceste motorul. Masina sta de 3 zile la service skoda, cei de acolo se tot invart in jurul ei si nu stiu ce sa faca.

Dupa scanare cu Vag-COM am gasit urmatoarea eroare:

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6250

Software Coding: 0050071

Work Shop Code: WSC 73430

1 Fault Found:

18072 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P1664 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

RPM: 252 /min

Torque: 108.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 10.94 V

Bin. Bits: 00000100

Temperature: 63.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand e rece mai da eroare aia? oricum cred ca e ceva electric... posibil sa fie chiar din ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este rece nu da eroare. Daca am sters eroarea si incearca sa porneasca, motorul "se zgaltaie", si nu porneste. Am facut azi o proba si am stat 1-1,5 ore pana temp engine a ajuns pe la 50 gr. Chiar daca nu porneste, eroarea nu apare. Motorul are 124950 km, la 123.000 a crapat turbina, a fost schimbata + intercooler + EGR + catalizator + demontare verificare supape + chiulasa si distributie. Eroarea pare a fi de la Control of valves pump/nozzle of electrical errors in the electric circuit, dupa cum am gasit pe un site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca azi sa se fi rezolvat. Problema a fost ca erau inversate turul cu returul la iesirea din pompa / rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cine le-a inversat? Cand ? Asta au spus cei din service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinuta din semnatura am dat peste urmatoarea eroare care nu vrea sa ma lase in pace

Address 03: ABS Brakes

Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P

Component: ESP 440 C2 H015 0003

Coding: 0013569

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00650 - Clutch Pedal Switch (F36)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 2

Reset counter: 25

Mileage: 57067 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 21:13:16

...de cate ori o sterg, de atatea ori imi apare dupa urmatoare frana mai zdravana :)

Care stie unde-i problema ?!

Vreun senzor ceva care s-a dereglat sau defectat ?!

Multumesc anticipat

Riddler

P.S.: Sper ca am postat unde trebuie, nu de alta dar la o Cautare prin forum pe criteriul "erori*vag*com" mi-a gasit 2 topic-uri pe aceiasi tema, in 2 forumuri diferite :) (acesta si Vag Com - coduri de eroare)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e switch-ul ori e un bec nebun..... schimba mai intai becurile de pe stop chit ca merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patania cu schimbatul TURBO+intercooler+catalizator+demontat chiulasa+restul s-a intamplat in alta localitate (la un alt service Skoda). Tot acolo a fost demontata si pompa de motorina din rezervor (s-a constat o calitate execrabila a motorinei). Probabil ca atunci nu l-au montat corect. Apoi a fost facut plinul si masina a functionat pana acum. Nu am inteles de ce acum, in conditiile date cam la ~ o treime din rezervor si cu motorul rece pornea apoi in 4-5 km, dupa ce se incalzea motorul, murea si nu mai pornea.

Ieri si azi a functionat, s-ar putea ca asta sa fi fost pana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!