Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Scuze de off-topic dar nu mai tin minte exact unde pe forum am vazut ca sunt doua tipuri de airbaguri si unele dintre ele nu pot fi scanate cu vag-com deoarece se pot strica. La al meu am gasit doua coduri

13705100 si *001US0K9433U*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat peste link-ul asta: http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html si mi-am adus aminte de problema ta.

Daca nu ai casetofonul original pe masina ar fi o pista de investigat.

la inceput am avut un radio cu caseta...din acela standard...cum probabil ai si tu...apoi am pus un blaunpunkt...are usb si cititor card in loc de cd....cred ca de la asta este...ca daca imi aduc bn aminte...a mers inainte sa pun casetu nou pe masina si dupa numai...vreau sa te intreb daca tu ai lumini la aeru conditionat...daca ai cumva aer si nu clima...la mn sunt 2 beculete doar la butonu de A.C si la recirculare...o sa merg zilele astea sa mai incerc odata testeru scotand mufa radioului...si o sa postez rezultatul...multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat peste link-ul asta: http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html si mi-am adus aminte de problema ta.

Daca nu ai casetofonul original pe masina ar fi o pista de investigat.

Desi nu sunt in miezul problemei, am si eu o curiozitate.

De ce ar fi casetofonul masinii (care nu e original) o problema, avand in vedere faptul ca (cel putin in cazul meu), daca incerc sa ma conectez cu VAG-COM-ul la Audio Stuff (nu mai stiu exact cum se numeste Controllerul), nu mi se conecteaza (Controller not responding/not found), asta banuiesc ca inseamna ca nu e controlat digital (sau nu are legatura cu computerul masinii).

Deci teoretic, nu ar avea de ce sa influenteze VAG-ul, daca ulterior, mi-as cumpara un CD-Player aftermarket, right?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vagul nu vede decat sculele originale. Daca montezi alt cass neoriginal scoate firul de diagnoza ca sa poti sa te conectezi pe celelalte module de pe masina.

@ mishmail http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2553&st=20&p=742772entry742772 te ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare a celor doua Log-uri...In al doilea am un LimpMode. O fi actuatorul? Masina e din 2000 (81kw) si are cam 195.000km

scan_Octavia_Edy.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vagul nu vede decat sculele originale. Daca montezi alt cass neoriginal scoate firul de diagnoza ca sa poti sa te conectezi pe celelalte module de pe masina.

@ mishmail http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2553&st=20&p=742772entry742772 te ajuta?

am fost la un mecanic si a zis ca trebuie sa demonteze toata chestia de la A.C...si cineva mi-a zis sa nu o fac ca nu merita...maine dimineata o sa incerc metoda celor care au mai patit...multumesc mult de ajutor...sper sa rezolv si problema cealalta cu citirea cu testerul...si nu mai am probleme la ea...multumesc

la inceput am avut un radio cu caseta...din acela standard...cum probabil ai si tu...apoi am pus un blaunpunkt...are usb si cititor card in loc de cd....cred ca de la asta este...ca daca imi aduc bn aminte...a mers inainte sa pun casetu nou pe masina si dupa numai...vreau sa te intreb daca tu ai lumini la aeru conditionat...daca ai cumva aer si nu clima...la mn sunt 2 beculete doar la butonu de A.C si la recirculare...o sa merg zilele astea sa mai incerc odata testeru scotand mufa radioului...si o sa postez rezultatul...multumesc de ajutor

inca o chestie legata de treaba asta...casetofonul de il am acum...e foarte greu de scos...cand l-au pus au zis ca dupa multe eforturi au gasit o cale sa-l lege si sa mearga...deci ceva sa intamplat acolo...cred ca au pus pe mufa care nu trebuie....as putea sa scot siguranta de la casetofon in loc sa demontez tot si sa scot mufa respectiva??daca da...mai e o problema...pe carcasa unde sunt afisate sigurantele...nu este poza cu radio...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sunt in miezul problemei, am si eu o curiozitate.

De ce ar fi casetofonul masinii (care nu e original) o problema, avand in vedere faptul ca (cel putin in cazul meu), daca incerc sa ma conectez cu VAG-COM-ul la Audio Stuff (nu mai stiu exact cum se numeste Controllerul), nu mi se conecteaza (Controller not responding/not found), asta banuiesc ca inseamna ca nu e controlat digital (sau nu are legatura cu computerul masinii).

Deci teoretic, nu ar avea de ce sa influenteze VAG-ul, daca ulterior, mi-as cumpara un CD-Player aftermarket, right?

In linkul ce l-am trimis zice ca sunt casetofoane after-market care au mufa care se potriveste la fix, dar care tin in scurt linia K. Cat timp nu bagi o interfata de diagnosticare nu are nici o treaba ca este in scurt. Cand legi interfata normal ar trebui sa arda interfata, sau ceva siguranta. Se poate verifica usor daca este sau nu in scurt linia K, dupa metodele enumerate acolo.

Nu este o regula ca la toate HU-urile after market sa fie asa, si eu chiar ma indoiesc ca in anul 2009 se mai reproduc probleme din 1997-1998. Blaupunkt-ul de care zice mishmaill nu cred ca se incadreaza aici, dar poate cine l-a montat a facut ceva gresit si a rezultat scenariul de mai sus.

@mishmaill: Eu am climatronic si nu A/C si nu te pot ajuta cu cealalta intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiuda: actuator sau furtun de vacum spart....sau in cel mai rau caz geometria gripata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat...multumesc...

Primul lucru pe care l-am facut a fost de a verifica furtunele...Pana a ajunge la actuator si turbina mai vreau sa incerc sa inlocuiesc N75 sa vad daca acolo e problema. Dar, din cate am vazut, in putine cazuri a fost de vina N75. Cred ca pana la urma trebuie verificata, eventual curatata, geometria. Proprietarul are un stil de condus cam "moşnegeşte"...

:blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu lucuru e sa vezi daca pierde vacum pe traseu... cu o seringa sau cu gura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o "problema" la masina din profil - coloana cu rosu din logul atasat LOG.xls. Daca stie cineva de ce duty cycle la egr trece de 100%, il rog sa-mi spuna si mie. Valva este electrica, nu este murdara, masina merge bine si nu exista erori la scanarea cu Vag-Com 409. Eventual daca mai are cineva un log la tipul asta de motor il rog sa-l ataseze aici.

Modificat de dryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sunt in miezul problemei, am si eu o curiozitate.

De ce ar fi casetofonul masinii (care nu e original) o problema, avand in vedere faptul ca (cel putin in cazul meu), daca incerc sa ma conectez cu VAG-COM-ul la Audio Stuff (nu mai stiu exact cum se numeste Controllerul), nu mi se conecteaza (Controller not responding/not found), asta banuiesc ca inseamna ca nu e controlat digital (sau nu are legatura cu computerul masinii).

Deci teoretic, nu ar avea de ce sa influenteze VAG-ul, daca ulterior, mi-as cumpara un CD-Player aftermarket, right?

luni dimineata o sa merg la un mecanic care printr-o "pila" mai buna o sa aiba timp sa se uite mai mult la problema...am scos tot ce ai trimis tu...linku acela despre caset si o vad daca se rezolva...eu sper ca da...poate o sa stie sa imi si explice problema daca o gaseste..atunci o sa si postez sa va spun ce si cum a rezolvat-o sau nu...cand au pus casetu cel nou mi-au zis ca e dificil de montat si ca doar printr-o nush ce chestie pot sa-l puna..si cred ca acolo s-a intamplat ceva...o sa va anunt.multumesc

vagul nu vede decat sculele originale. Daca montezi alt cass neoriginal scoate firul de diagnoza ca sa poti sa te conectezi pe celelalte module de pe masina.

@ mishmail http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2553&st=20&p=742772entry742772 te ajuta?

multumesc al bundy pt link...am rezolvat singur problema.la servici mi=au zis ca nu se ocupa cu asa ceva si mi-au dat doar becul.m-am chinuit mai bn de 2 ore sa-l scot pana am luat o sarmulita cu care in final am reusit sa-l scot.a meritat...acum vad si eu noaptea ce butoane apas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dryan: eu vad ca la inceput e normal .maf specif = cu cel real si dupa putin timp creste...... daca stai pe loc mai mult de 1 min fara sa acc egr se dezactiveaza si maf de la 250 sare la 500

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Imi apare si mie o eroare pe navigatie( mcd pusa de mine dupa cumpararea masinii) si pe radio:

Address 37 -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 919 887 A

Component: Navigation BNO 0106

Coding: 00000

Shop #: WSC 01266

2 Faults Found:

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-00 - No Communications

pai cum se traduce eroarea? nu comunica radioul sau navigarea cu ecranu din bord.... se poate sterge? (iti afiseza posturile pe bord?)

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Dap displayul de la navi merge fara nici o problema. Doar cand e foarte frig in masina se intuneca putin ca si cel la BC dar dupa cateva minute cand se incalzeste interiorul isi revine. Eroare am sters-o dar reapare impreuna cu cea ptr antena de la navigatie pe care nu am pus-o inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dryan: eu vad ca la inceput e normal .maf specif = cu cel real si dupa putin timp creste...... daca stai pe loc mai mult de 1 min fara sa acc egr se dezactiveaza si maf de la 250 sare la 500

Asa e, dupa dezactivarea egr maf actual sare spre 450-500. Eu vroiam sa stiu daca valoarea de la egr duty cycle de 100.6% (cu egr dezactivat) este ceva normal sau e vreo anomalie ...

Modificat de dryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum de obicei sta maxim la 85% dar nu cred ca e vreo problema daca urca la 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, dupa dezactivarea egr maf actual sare spre 450-500. Eu vroiam sa stiu daca valoarea de la egr duty cycle de 100.6% (cu egr dezactivat) este ceva normal sau e vreo anomalie ...

Verifica furtunul de vacuum se iese din pompa de vacuum sa nu aiba joc si pe acolo sa piarda vacuum. EGR se inchide si din lipsa de vacuum si prin debitmetru trece o cantitate mai mare de aer sa compenseze pe cel care trebuia sa vina prin egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi o scanare si cateva loguri in mers, a aparut o eroare ciudata, banuiesc ca am ceva probleme la autoleveling, ati mai patit ceva asemanator si cum se rezolva?

Address 55 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 907 357

Component: LEUCHTWEITEREGLER D004

Coding: 00013

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

01537 - Vehicle Level Sensor: Supply Voltage

31-00 - Open or Short to Ground

00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)

31-00 - Open or Short to Ground

Si mai am o ciudatenie, cred ca la inchiderea centralizata, desi ea functioneaza perfect si niciodata nu mi-a facut brobleme:

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D16

Coding: 14913

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

De unde poate fi problema?

Sen-q.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, valva egr este electrica, nu are legatura cu nici un furtun de vacuum (in log este surprins momentul in care egr se inchide dupa 2 minute de mers la relanti)

Modificat de dryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti merge suspensia regalabila? in eroare e vb de senzoru de inaltime de pe roata stanga fata ( ori e sticat si se schimba ori sunt firele)

la eroare 2-a e vb de programarea telecomenzii din din cheie (adica s-a incercat sa se programeze 2 telecomenzi si doar una a apucat)

uite aici cum se reface programare ca sa nu mai apara eroarea http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-r...e-matching.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, valva egr este electrica, nu are legatura cu nici un furtun de vacuum (in log este surprins momentul in care egr se inchide dupa 2 minute de mers la relanti)

Esti sigur? Am intalnit aceeasi chestie la Passat unde EGR nu e electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auleo, nenea al, cui ii raspunzi ?

:tuktuk:

ca ma uitam ca la felu trei...

:blah_:

ca sa raspund eu in locul lui sharanel, care e la work, masina e fostul A3 a lui VLAD, mehaselu. stiam ca initial avea ceva suspensie bengoasa pe masina, da nu stiu daca adaptativa. m-as mira.

cat despre cheie, e o eroare aparuta chiar recent. am mai scanat de cateva ori masina lui Sharanel, dar n-am observat-o pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa pun testerul pe masina...multumesc lui fadrianradu pt linku' cu casetofonul...acolo era problema.trebuiau puse 2 fire pt a regla tensiunea...cel care imi pusese casetofonul cel nou nu a stiut si a bagat direct mufa.acum merge testata.nu are nicio probleme.au zis ca totul este ok.imi era frica sa nu fie ceva la turbina.dar este in parametrii normali.cam astea au fost problemele.multumesc celor care m-au ajutat.daca cineva intalneste probleme mele il ajut cu un sfat cu cea mai mare placere.o zi buna!

Modificat de mishmaill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!