Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

:) sa inteleg ca "operatiunea" asta merge si pe golf? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-ul se intinde la maxim si se baga in lacas... si cand pedala ajunde la pozitia ei switch-ul se auto regleaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti de logul asta? nu stiu cat de bine e facut..

post-10471-1239892254_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de treaba ai cu grupu 8.. turbina merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am mai scris si cateva posturi mai in spate... Am schimbat ieri distributia si senzorul de la axa cu came... eroarea este asta:

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal.

Din pacate nici dupa ce am schimbat senzorul si distributia tot nu pot sa scap de aceasta eroare o sterg si imi reapare instantaneu. Am inteles ca sunt 2 senzori... ok primul l-am identificat si schimbat cine ma poate ajuta sa il depistez si pe al doilea sa il schimb si pe ala...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea care am mai prezentat-o in postul 1636, poate de data asta am noroc si cineva imi va da un raspuns.

S-a aprins martorul ESP si clima nu mai functioneaza pe auto,nici display-ul climatronicului nu mai este iluminat la aprinderea pozitiilor.Imediat am pus vag-comul,iar erorile aparute au fost urmatoarele:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 038 997 016 K HW: 028 101 114 5

Component: R4 2,0L EDC G000SG 0811

Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D0356312

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10127 599 83383

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.31 V

Bin. Bits: 00001011

Bin. Bits: 00000000

(no units): 144.0

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0006

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Toate aceste erori n-am putut sa le sterg decat dupa ce s-a stins ESP si climatronicul functiona normal.Toata aceasta istorie imi apare rar,la intervale de luni de zile,de exemplu cand i-am facut scanarea a fost pe 12 februarie, iar anterior a fost pe 8 noiembrie anul trecut.

Folosesc VCDS 805.0, iar legat de aceste erori pe site-ul ross-tech nu am gasit decat una singura care mi se pare neconcludenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luci G,

Despre eroarea 18043 citeste tot topicul asta. Au mai avut si altii probleme si s-a rezolvat.

18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Fault Code(s) stored in Engine Control Unit (ECU)

Possible Solutions

Check Engine Control Unit for Fault Code(s)

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/18265/P1857/006231"

01336 - Data Bus for Comfort System: Faulty

Possible Causes

CAN-Data Bus faulty

Wiring/Connectors from/to Control Modules

Control Module in CAN Data Bus Comfort faulty

Possible Solutions

Check CAN-Gateway Coding

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Control Modules

01336 - Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation

Possible Symptoms

Data Bus Comfort working in Single-Wire Mode

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Control Modules

Control Module in CAN Data Bus Comfort faulty

Possible Solutions

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Control Modules

Special Notes

When found in VW Passat (3B): Comfort System, check Comfort Control Module and Door Control Modules.

Wiring/Connectors from/to Door Control Modules faulty

Door Control Modules faulty

Comfort Control Modules flooded/faulty

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/01336"

01320, nu iti functioneaza calculatorul de la clima. toate cele de mai sus au legatura cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, ce senzor ai schimbat.

eu am un passat 2006 i-am schimbat turbo. dar de l;a 200 rpm la 2300 tremura daca bag piciorul in el si p la 3200 daca ma dau tare la el scoate un nor de fum negru.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu niste probleme......mentionez ca sunt proprietarul unui polo 6n2 1.4 16v aua

am scanat si mia dat urmatoarele erori...

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 036 906 034 D

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3458

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 05311

3 Faults Found:

18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded

P1612 - 35-00 - -

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

P1151 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Tuesday,14,April,2009,15:50:20:26365

VCDS Version: Release 805.0

Address 46: Central Conv.

Control Module Part Number: 6N0 959 799 B

Component and/or Version: 8T Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04097

Work Shop Code: WSC 31414

1 Fault Found:

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-00 - Open Circuit

cine imi poate da un sfat?rog sa ma contacteze pe mess ID Andumoscaliuc :Driver:...o zi buna

Modificat de Andumoscaliuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta informatiile de mai jos:

18020-Engine Control Unit (ECU) incorrectly coded

17559-

* Intake System faulty/leaking

* Fuel Pressure, Fuel Pressure Regulator and Fuel Pump faulty

* Fuel Injectors faulty/leaking

* Exhaust System faulty/leaking

* Activated-Charcoal Filter/System faulty/leaking

* Secondary Air Injection System faulty/leaking

* Lambda/Oxygen Sensor(s) before Catalytic Converter faulty

* Lambda/Oxygen Sensor(s) after Catalytic Converter faulty

17978-

* Key(s) not matched

* Instrument Cluster not matched

* Engine Control Unit (ECU) not matched

* Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

01135-

* Wiring/Connector from/to Interior Monitoring Sensors faulty

* Interior Monitoring Sensors not installed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In noaptea asta... un bun prieten al meu... i-a murit masina in drum.

2005 VW Passat B6, 2.0 TDI 140 CP PompeDuse, motor BKP, cutie HDV, 6 trepte manuala.

Dadea cheie si nu pornea. A adus-o acasa pe platforma.

Urmatoarele erori pe Engine in ordinea in care mi-au aparut si nu le inteleg:

17448 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 2

Reset counter: 35

Mileage: 86130 km

Time Indication: 0

Date: 2009.04.19

Time: 17:09:14

Freeze Frame:

RPM: 1792 /min

Text: 328

Text: Nm

Text:

Battery Volts: 71.8 V

Battery Volts: 73.8 V

Battery Volts: 80.7 V

18578 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 15

Reset counter: 35

Mileage: 86131 km

Time Indication: 0

Date: 2009.04.19

Time: 17:12:40

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Text: 0

Text: Nm

Text:

Temperature: 39.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si Hristos a inviat!

Cred ca este vorba de un scurtcircuit sau o intrerupere pe traseul de alimentare a injectoarelor si din aceasta cauza ECU intra intr-un fel de protectie...Parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;)

De ce esti asa de sigur ca aia era sursa...

kostas asteapta un raspuns scurt si la obiect de aici de pe vwforum.ro nu din alta parte

Scuze de off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am aflat in mare... e de la injectoare.

Dupa cateva telefoane la Voinea si la 2 mecanici am depistat problema.

Masina merge in service marti dimineata si se repara.

Passatul B6 PD dupa 2007 nu mai face probleme din astea. Doar cele 2005 si 2006 au probleme cu pompa si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In seara asta "kostas" (multumesc tare mult) mi-a facut o scanare pe motor si imi da o eroare cu G80 de la ce e mai exact?

Eu trebuie sa curat si turbina ca imi mai ia ( limp ) poate sa fie si din cauza acestui senzor G80 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva Needle lift sensor (G80) . asta inseman ca nu stie sa citeasca bine avansu... si poti sa pierzi putere de la asta

acum depinde exact ce eroare e..... daca e asta eroarea da-mi un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am un golf 4 break din 2002....1,9 TDI 116 CP....si am o problema foarte mare zic eu....am fost acum ceva timp la un tip sa pun testerul pe ea sa vad daca totul e in regula...atunci a mers sa ii puna testerul...a fost singura data cand a mers...de 3 ani am masina si de atunci nu a mai mers sa il pun pe ea....am incercat diferite testere si la alti mecanici si nu a mers nici unul...acum am avut o problema la debitmetru...problema ce in mod normal trebuia sa fie aratata pe tester...mi-am dat seama de ea in mers...masina intra in limp mode....l-am schimbat si totul este in regula...doar ca nu merge testeru....daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat...cineva care a mai patit asta...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detalii.... nu merge pe nici un modul sau doar pe engine ... sa nu fie mufa de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detalii.... nu merge pe nici un modul sau doar pe engine ... sa nu fie mufa de vina

nu merge pe nimic....atunci prima data a mers f bn...a vazut ca totul e in regula....acum nu citeste nimic...ma gandeam ca poate e vreo siguranta....se poate asa ceva?

detalii.... nu merge pe nici un modul sau doar pe engine ... sa nu fie mufa de vina

mecanicu a zis ca nu merge sa citeasca nimic....nu vede testerul...ceva de genu...am incercat mai multe tipuri de tester si pe la alti mecanici...acelasi lucru...dar e ciudat pt ca atunci cand a mers am folosit acelasi tester care acum nu mai functioneaza....eu m-am gandit ca poate o fi vreo siguranta...care poate nu e arsa dar nush...da ceva rateuri...e posibil??si daca zici ca e mufa...te referi la mufa computerului...cea in care intra cablul de tester??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la mufa in care bagi testeru.... sa fie un fir rupt sau ceva de genu....nu are voie sa faca figurile astea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat si eu alh din 2001 si au aparut urmatoarele erori:

astept lamuriri , multumesc

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2528

Coding: 00002

Shop #: WSC 00046

2 Faults Found:

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 00046

4 Faults Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-10 - - - Intermittent

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 00046

5 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-10 - - - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-00 - Implausible Signal

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

Modificat de Snail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la mufa in care bagi testeru.... sa fie un fir rupt sau ceva de genu....nu are voie sa faca figurile astea....

pai si eu cum pot sa vad daca e vreun fir...ca banuiesc ca nu se poate scoate mufa de acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai vezi daca vine - si +

iar diagnoza se face pe K

post-4720-1240435791_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am un golf 4 break din 2002....1,9 TDI 116 CP....si am o problema foarte mare zic eu....am fost acum ceva timp la un tip sa pun testerul pe ea sa vad daca totul e in regula...atunci a mers sa ii puna testerul...a fost singura data cand a mers...de 3 ani am masina si de atunci nu a mai mers sa il pun pe ea....am incercat diferite testere si la alti mecanici si nu a mers nici unul...acum am avut o problema la debitmetru...problema ce in mod normal trebuia sa fie aratata pe tester...mi-am dat seama de ea in mers...masina intra in limp mode....l-am schimbat si totul este in regula...doar ca nu merge testeru....daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat...cineva care a mai patit asta...multumesc

Azi am dat peste link-ul asta: http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html si mi-am adus aminte de problema ta.

Daca nu ai casetofonul original pe masina ar fi o pista de investigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!