Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

nu are nici o treaba cu cureaua sau bateria...... ramane sa fie doar senzoru de turatie cu probleme.... dar trebuie vazut daca apare turatia cand dai la demaror ,pe tester sau bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat releul care vine pe pozitia nr 12 din poza trimisa de tine si nu mai sunt erori si probleme... releul respectiv a costat aprox 30 ron

multumesc

erorile vin din cauza lipsei de comunicare cu ecu..... presupun ca au fost probleme cu pornirea

problemele vin de la releul care alimenteaza ECU..cred

p.s. daca o sa apesi pe dezaburire o apara din nou erorile cu oglinzile incalzite

ar mai fi aceasta eroare la un prieten de-al meu cu un Leon 1M

01176 - Key

07-00 - Signal to Low

masina are inchidere centralizata fara telecomanda. cheia este simpla. sterg eroarea dar apare din nou cand se porneste masina.

Modificat de danut82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva (am postat mai sus http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=979355 , dar s-a acoperit de alte posturi )

E posibil sa se fi activat imobilizatorul din cauza alarmei auto (separata, nu e cea originala, a masinii)?

Multumesc anticipat!

Modificat de Qntrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta informatiile de mai jos:

17978/P1570 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

* Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

* Key(s) not matched

* Instrument Cluster not matched

* Engine Control Unit (ECU) not matched

* Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

* Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

* Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

* If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am trimis msg. cu solutie... nu ai ce sa faci doar cu vag com....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

mi au aparut si mie doua erori pe care nu le pot gasi pe ross teck-wiki:18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-00 - -

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GS

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1525

Coding: 00005

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ2E416733 VWZ6Z0B0076626

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 827 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V04

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ2E416733 VWZ6Z0B0076626

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GL-81-NYK,

Daca le stergi iti mai apar ?

La 18043 ar trebui sa dispara.

Despre climatronic nu stiu ce sa iti spun. Stiu ca inseamna ca nu iti merge clima si mai exact calculatorul de la clima nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare.... tie iti merge climatronicu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eroarea asta

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 EH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1346

Coding: 00005

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ1P132903 VWZ7Z0Y3203663

1 Fault Found

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Nu sunt sigur, dar cred ca e ceva pe la turbina, presiunea in turbina

Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl

Part No: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0003

Coding: 17000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

La ultimele 2, sa fie placutele de frana care stiu ca trebuie sa le schimb si radiatorul de clima?

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

17965-posibil actuatorul, N75, ceva furtune de vacuum sau chiar geometria variabila a turbinei trebuie curatata

01435-verifica in primul rand switch-ul de la pedala de frana...daca nu e asta, problema cred ca incepe sa se complice putin...

00532-cred ca la un moment dat ai avut probleme cu tensiunea din baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu 2poze cu loguri facute intr-a 3-a(prima poza) si a 4-a(a 2-a poza);ce ziceti,e k?Mentionez ca am pus si un T BOX5

post-30690-1239746262_thumb.jpg

post-30690-1239746395_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, bateria murise acum 1 saptamana si am incarcat-o. Va trebui sa o schimb

Unde este switch-ul de la pedala de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switchu ul de frana se afla desupra franei......este o chestie conica.....costa in jur de 50 roni.

cum pot verifica cu vag com avansul....care sunt pasii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, bateria murise acum 1 saptamana si am incarcat-o. Va trebui sa o schimb

Unde este switch-ul de la pedala de frana?

switch-ul de la pedala de frana nu trebuie neaparat schimbat, problema se poare rezolva prin reglarea lui (daca nu este defect)

Operatiunea e mai mult mecanic:

1. se scoate intrerupatorul pt faruri (se apasa pe el si se pune in pozitia 1 -pozitie- atunci poate fi scos )

2. se da jos partea de plastic din fata pedalelor - ca sa ai acces la senzor, la passat sunt 4 daca nu ma insel din care 2 sunt ascunse langa sigurante

3. senzorul se afla chiar la mijlocul pedalei de frana si este prin pe niste dintisori

4. ideal ar fi sa ai si un vag-com ca sa verifici cand il reglezi

5. in primii 2-3mm ar trebui sa cupleze pozitia 1 - pregatire de franare - pt cei cu cutie automata e mult mai simplu aceasta pozitie e acceasi cu stingerea becului de pedala de pe bord si de laga schimbator

6. dupa cei 2-3 mm ar trebui sa cupleze becul de frana din spate

Grija mare ca daca va fi intotdeauna in pozitia 1 (pregatire de franare) s-ar putea sa ai acceasi problema.

problema cu turbina:

deasupra de turbina este o valva vaccumatica - vezi daca nu ti-a sarit furtunul din ea.

PS daca pierzi vaccum pedala de frana este mult mai tare sau se intareste dupa doua apasari consecutive...

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor
@GL-81-NYK,

Daca le stergi iti mai apar ?

La 18043 ar trebui sa dispara.

Despre climatronic nu stiu ce sa iti spun. Stiu ca inseamna ca nu iti merge clima si mai exact calculatorul de la clima nu functioneaza.

am sters erorile si nu mi au mai aparut momentan. clima imi merge bine dar are cateva erori pe intermitent la v71 v70 si inca unul dar doar la v71 mai reapare dupa ce sterg erorile. O sa mai fac in seara asta un scan sa vad cum se prezinta. multumesc

Modificat de GL-81-NYK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunu de vacum si actuatoru.... se chinuie sa faca presiune turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Swat Cat de raspuns si eu am remarcat ca ECU cere mai mult si turbina livreaza mai putin;la actuator m-am gandit de mai demult pt ca atunci cand opresc motorul acesta tremura(am verificat cam tot ce ar putea sa dea acest tremurat) si din ce am citit pe forum ar fi de vina actuatorul ca nu taie aerul brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

La mine tremuratul era din cauza valvei EGR care era cam imbacsita cu funingine. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva nedumeriri, insa in cazul meu, ar trebui sa deschid un topic "erori neaparute".

Am avut parte de 2 evenimente:

1. Baterie descarcata total (am uitat pozitile aprinse), motorul n-a mai pornit decat alimentat de la o alta masina prin cabluri conectori de baterie.

2. Mi s-a aprins martorul galben la ulei, "oil level low", am scanat chiar si cu motorul pornit si martorul aprins, nicio eroare.

Pentru niciuna din cele 2 evenimente, nu mi-a aparut nicio eroare in computer.

Folosesc o interfata KKL cu VAG-COM 3.11 (sau 4.09).

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu iti apare eroare pe tester..... inseamna 2 lucruri.... ori nu ai ulei destul ori e senzorul nebun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce am completat, s-a stins evident. Dar vreau sa zic, ca in tot acest timp, VAG-ul n-a gasit nicio eroare. Si nici cand mi s-a descarcat bateria nu s-a inregistrat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat ramin erori memorate, dar scaneaza tot ,de obicei tensiunea mica lasa urme pe la airbaguri ,abs confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-ul de la pedala de frana nu trebuie neaparat schimbat, problema se poare rezolva prin reglarea lui (daca nu este defect)

Operatiunea e mai mult mecanic:

1. se scoate intrerupatorul pt faruri (se apasa pe el si se pune in pozitia 1 -pozitie- atunci poate fi scos )

2. se da jos partea de plastic din fata pedalelor - ca sa ai acces la senzor, la passat sunt 4 daca nu ma insel din care 2 sunt ascunse langa sigurante

3. senzorul se afla chiar la mijlocul pedalei de frana si este prin pe niste dintisori

4. ideal ar fi sa ai si un vag-com ca sa verifici cand il reglezi

5. in primii 2-3mm ar trebui sa cupleze pozitia 1 - pregatire de franare - pt cei cu cutie automata e mult mai simplu aceasta pozitie e acceasi cu stingerea becului de pedala de pe bord si de laga schimbator

6. dupa cei 2-3 mm ar trebui sa cupleze becul de frana din spate

Grija mare ca daca va fi intotdeauna in pozitia 1 (pregatire de franare) s-ar putea sa ai acceasi problema.

problema cu turbina:

deasupra de turbina este o valva vaccumatica - vezi daca nu ti-a sarit furtunul din ea.

PS daca pierzi vaccum pedala de frana este mult mai tare sau se intareste dupa doua apasari consecutive...

switch-ul de frana se regleaza automat,nu se masoara nimic,nu e nevoie de nici o masuratoare,se pune in locasul lui,se roteste si la apasare tija se autoregleaza,pe pozitia de stins/pedala ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-ul de frana se regleaza automat,nu se masoara nimic,nu e nevoie de nici o masuratoare,se pune in locasul lui,se roteste si la apasare tija se autoregleaza,pe pozitia de stins/pedala ridicata.

cum zici tu...

eu asa am rezolvat problema (la vreo 4 masini) toate passat din 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la fel am rezolvat si eu problema la golf 4 cu swith-ul de frana ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!