Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

andrei.toledo

Multumesc de ajutor.

Dupa stergerea erorilor dispar cele de la modulul 46 si cel de la Airbag.Is curios ce semnifica

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

respectiv

01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes

Aceste 2 coduri le-am intalnit la majoritatea Golf-urilor 4 ALH sau SDI.

Aprinderea martorului de ESP la prima apasare a pedalei de frana poate fi datorata acelui switch de la pedala de frana?Becurile de pe frana functioneaza toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce modul apar cele doua erori ?

Cat despre ESP, nu apare din cauza switchului de la pedala de frana. In acel caz apare martorul de bujii (spirala galbena).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

01314 - Engine Control Module

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

* Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.

* To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca andrei.toledo, am si eu o eroare la MAP:

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+

P1155 - 35-00 - -

Intrebarea mea este ce inseamna, daca trebuie sa schimb MAP-ul sau nu, sa stiu sa nu dau bani degeaba.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17563/P1155/004437 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71): Circ. Short to B+

Possible Symptoms

Limp mode

Possible Causes

Connection(s) to/from Manifold Abs.Pressure Sensor faulty

Manifold Abs.Pressure Sensor (G71) faulty

Pipes/hoses not/wrongly attached

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace Manifold Abs.Pressure Sensor (G71)

Check pipes and hoses

Special Notes

Someone with this dtc replaced the Boost Pressure Controle Valve (N75) and the dtc disappeared

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor.

Dupa stergerea erorilor dispar cele de la modulul 46 si cel de la Airbag.Is curios ce semnifica

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

respectiv

01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes

Aceste 2 coduri le-am intalnit la majoritatea Golf-urilor 4 ALH sau SDI.

Aprinderea martorului de ESP la prima apasare a pedalei de frana poate fi datorata acelui switch de la pedala de frana?Becurile de pe frana functioneaza toate.

Salut,

Da martorul de ESP/ABS fupa apasarea pe pedala de frana este din cauza senzorului de la pedala de frana.

Se regleaza foarte usor, dar ai grija ca are 2 pozitii (pregatire franre si franare)

Sal all,

Am si eu o eroare de care nu reusesc sa scap:

Are cineva idee unde se afla senzorul?

Monday,06,April,2009,15:22:36:21461

VCDS Version: Release 805.1

Address 17: Instruments

Control Module Part Number: 3B0 920 846 A

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01

Software Coding: 23115

1 Fault Found

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

@kostas

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent apare pe modulul Motor

Iar 01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes apare la ABS , Instruments si 19 (CAN-Gateway)

Din ce am citit , faptul ca masina nu depaseste 120 km/h poate fi datorat debimetrului care oricum la masurari indica o valoare mai mare decat cele normale.

@psycho_mishu : Aceasta operatiune se face mecanic sau se poate face si din Vag-Com?

Voi da search poate voi gasi mai multe legate de aceasta operatiune.

Multumesc de ajutor

Legat de senzorul G2 vei gasi o discutie interesanta aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta si pe mine ...mi se pare ca este cam mare valoare la debimetru....:) este un passat b6...se intampla dupa ce sta la relanti 1 2 min...se inregistreaza valoarea aia mare....

post-19062-1239053955_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca asta e tare !!! :))) in mers ce zice?

ma asteptam ca la relanti dupa ce egr se dezactiveaza sa sara la 450mg....dar 1300 :)))))))

are cumva eroare stocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema cu motorul la un Polo 1.4 75 CP din 2005. Nu imi dezvolta putere. Nu mi se aprinde martor in bord. Mi-a citit cineva erorile din computer si mi-a spus ca e senzorul de presiune galerie admisie. L-am schimbat degeaba, dand si ceva bani pe el. Ma poate ajuta cineva cu un tester? Stiti unul bun? In sensul sa se priceapa oamenii sa interpreteze rezultatele? Mersi mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi indicat sa completezi in profil si localitatea de unde esti...Ca sa te poata ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kostas

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent apare pe modulul Motor

Iar 01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes apare la ABS , Instruments si 19 (CAN-Gateway)

Din ce am citit , faptul ca masina nu depaseste 120 km/h poate fi datorat debimetrului care oricum la masurari indica o valoare mai mare decat cele normale.

@psycho_mishu : Aceasta operatiune se face mecanic sau se poate face si din Vag-Com?

Voi da search poate voi gasi mai multe legate de aceasta operatiune.

Multumesc de ajutor

Legat de senzorul G2 vei gasi o discutie interesanta aici

Sal andrei.toledo,

Operatiunea e mai mult mecanic:

1. se scoate intrerupatorul pt faruri (se apasa pe el si se pune in pozitia 1 -pozitie- atunci poate fi scos )

2. se da jos partea de plastic din fata pedalelor - ca sa ai acces la senzor, la passat sunt 4 daca nu ma insel din care 2 sunt ascunse langa sigurante

3. senzorul se afla chiar la mijlocul pedalei de frana si este prin pe niste dintisori

4. ideal ar fi sa ai si un vag-com ca sa verifici cand il reglezi

5. in primii 2-3mm ar trebui sa cupleze pozitia 1 - pregatire de franare - pt cei cu cutie automata e mult mai simplu aceasta pozitie e acceasi cu stingerea becului de pedala de pe bord si de laga schimbator

6. dupa cei 2-3 mm ar trebui sa cupleze becul de frana din spate

Grija mare ca daca va fi intotdeauna in pozitia 1 (pregatire de franare) s-ar putea sa ai acceasi problema.

Apropo ai scanat modulul de abs-esp de erori?

"Din ce am citit , faptul ca masina nu depaseste 120 km/h poate fi datorat debimetrului care oricum la masurari indica o valoare mai mare decat cele normale."

Faptul ca iti indica valori mai mari nu inseamna neaparat ca ai debitmetrul defec - poti sa ai o gaura - spartura pe traseul de aer (care e destul de lung).

"faptul ca masina nu depaseste 120 km/h poate fi" pana la 120km/h accelereaza repede sau greoi?

Am un prieten cu un Golf 4 1.9 TDI ALH din 2001 cu urmatoarele coduri de eroare.

Apropo de "signal too low" si "intermittent" daca iti spun eu cum am rezolvat problema asta o sa ma ia lumea la misto:

Am schimbat bateria la sfatul celor de la Porsche si adio "signal too low" si "intermittent".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Azi am fost la o mica diagnoza cu masina mea si am obtinut urmatorul rezultat:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 1.0.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J5 920 825 C

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09

Coding: 01112

Shop #: WSC 10127

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3566099

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 035 186 D

Component: RADIO SON 0003

Coding: 03403

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Poate cineva sa ma lumineze despre ce este vb cu eroarea de mai sus? Nu ma intereseaza alea cu oglinzile pt ca eu nu am incalzire in oglinzi.

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-00 - -

Ma puteti ajuta cu niste indicii?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru cand se opreste se misca puternic?

asta e valva care opreste motoru prin clapeta de pe egr

pe langa furtunele de vacum care vin spre egr mai e un cablu acoperit cu un furtun de plastic.... pe drum spre egr se prinde de conducta care duce spre turbo.... acolo e mancat firul si s-a intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Swat Cat sa stii ca am observat si eu ca atunci cand opresc motorul acesta se misca puternic.....insa nu intotdeauna...cateodata.

Sambata am sa ma duc la meserias si o sa va spun ce am rezolvat.

Merci mult pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat

Buna ziua. Am observat ca va pricepeti f.bine la scanarea cu vag-com-ul . Am o mare rugaminte daca ma puteti ajuta .

Am un passat b5 1,9 tdi 101cp motor avb . De 3 luni de cind il am nu a trecut de 3500 de turatii niciodata . Pe modulul motor nu am nici un cod de eroare in afara de check memory of instrument cluster care apare cred ca din cauza ca s-au dat km inapoi (nu de catre mine) dar pompe-duzele sunt cam obosite . Am facut un test in mers pe grupele 3.10.11 dar nu ma pricep sa-l interpretez . Mentionez ca turbina este recent schimbata cu una reconditionata . Atasez log-ul cu testul facut ... poate ma puteti ajuta . Va multumesc .

O zi buna .

LOG_2009_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti lipsesc 100 mbari din presiunea reala....cred ca e din actuator (nu e reglat bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am observat ca va pricepeti f.bine la scanarea cu vag-com-ul . Am o mare rugaminte daca ma puteti ajuta .

Am un passat b5 1,9 tdi 101cp motor avb . De 3 luni de cind il am nu a trecut de 3500 de turatii niciodata . Pe modulul motor nu am nici un cod de eroare in afara de check memory of instrument cluster care apare cred ca din cauza ca s-au dat km inapoi (nu de catre mine) dar pompe-duzele sunt cam obosite . Am facut un test in mers pe grupele 3.10.11 dar nu ma pricep sa-l interpretez . Mentionez ca turbina este recent schimbata cu una reconditionata . Atasez log-ul cu testul facut ... poate ma puteti ajuta . Va multumesc .

O zi buna .

Salut,

I. Din punctul meu de vedere nu ai furnizat toate datele:

Pe vagcom exista o procedura pt testarea turbinei:

in treaptele 4 si 5 se logheaza grupul 11 (si daca vrei 3) si se acceleraza la maxim - valorile rezultate in urma acestui test sunt cele mai concludente.

Apropo va exista o diferenta intotdeauna de presiune - niciodata nu va fi exact ca cerintele.

Mai jos ai procedura de pe rosstech:

Air system part I: Turbo

* Go to Engine Measuring Block 011

* Start Logging the data

* In a high gear (4th/5th) give full throttle from 1500-2000 rpm to 3500-4000 rpm

* Find and Open the Log file in Windows Explorer

* In Excel graph actual/requested boost -vs- rpm

* On a stock vehicle, one should see a spike at 2.1 bar quickly regulated at 1.9 through the whole rpm range

Si link-ul pt mai multe proceduri: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

II. cum ai ajuns la concluzia ca "pompe-duzele sunt cam obosite"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kotzo, Cred ca ai o problema cu tampoanele de la motor. Si anume... trebuie schimbate.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solicit ajutor !!!

Posed un VW transporter T5, 1,9 din 2006

La scanarea cu VAG-COM imi apare o eroare care nu poate fi resetata, si este aprins si ledul de la check engine ...

Va rog cine se procepe sa-mi dea niste informatii. Acesta este mesajul:

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 038 906 016 T

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 8949

Software Coding: 0101031

Work Shop Code: WSC 02756

1 Fault Found:

001138 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too Low

P0472 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 83312 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 840 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Mileage: 170 km

Temperature: 108.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si u o mare problema cu un Golf 5 de 1,4 FSI. Nu vreasa mai porneasca. Am facut scanarea cu VAG-COM-ul si zice urmatoarele:

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Wednesday,08,April,2009,17:54:43

Chassis Type: 1K - VW G/J Mk5

Scan: 01 02 03 08 09 0F 15 16 17 18 19 1C 22 25 36 37 3D 42 44 46

47 52 55 56 57 62 65 69 72 76 77 7D

VIN Number: WVWZZZ1KZ6W530847

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No SW: 03C 906 056 K HW: Hardware No

Component: MED 9.5.10 00 7584

Coding: 0000071

Shop #: WSC 01392

No fault code found.

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Part No: 1K0 907 379 P

Component: ASR FRONT MK70 0105

Coding: 0017025

Shop #: WSC 01392

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No: 1K0 907 044 AT

Component: ClimatronicPQ35 066 0606

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Coding: 018D0F2700041800000A00000F00000000085D035C

Shop #: WSC 01392

Part No: 5M0 955 119 A

Component: Wischer VW359 012 0403

Coding: 00065493

Shop #: WSC 01392

2 Faults Found:

00532 - Supply Voltage B+

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 169

Mileage: 113226 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

: ON

Voltage: 7.80 V

: ON

: ON

: OFF

: OFF

: OFF

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 169

Mileage: 113226 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

: OFF

Voltage: 8.60 V

: OFF

: ON

: OFF

: OFF

: OFF

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Part No SW: 1K0 909 605 N HW: 1K0 909 605 N

Component: 1R AIRBAG VW8 015 2100

Coding: 0012626

Shop #: WSC 01373

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel

Part No SW: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF

Component: Lenks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

Postez aici pentru ca totul se trage de la o eroare vag-com: IMMO

Asadar, ca sa intelegeti amarul: cu mare greutate ne-am cumparat si noi o masina, SH, pentru ca nu am avut bani de una noua, passat b5 din 98 (are 10 ani dar eu ma bucur de ea), pentru ca o vindea un prieten care pleca din romania. Nu merg cu ea la serviciu, nu o folosesc pentru a merge la cumparaturi in coltul blocului cu ea, o folosesc cand imi duc sotia la doctor sau cand chiar am nevoie de ea (mers acasa la parinti).

Pe scurt : nu mai porneste.

Am incercat asa:

1. cheia de rezerva

2. curatat baterie

3. milogit la benzinarie sa ma lase sa iau 5 l de benzina in butoi, pe care i-am bagat cu un furtun, cu ajutorul sotiei

4. verificat sigurante (era arsa una de 30A, pe primul rand din stanga, al doilea (patru in total) rand de sub primele doua randuri de sigurante mici

Nu am avut bani sa o tractez la service, si am reusit dupa multe telefoane sa gasesc pe cineva sa se uite la ea, la fatza locului (stau in Militari).

A venit si a scanat cu VAG-COM, mi-a spus ca are erori pe IMMO, le-a sters si nu au mai aparut, desi i-am spus sa le salveze (offf!). Mi-a luat banii, a zis ca nu are nu stiu ce soft sa ma ajute, a mai tras un pic de fire pe ici, pe colo, si a plecat!

Din cate imi aduc aminte, aratau cam asa (din memorie, deci nu sunt exacte)

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Alte indicii:

- intregul ansamblu de butuci si chei a fost schimbat in ianuarie (cu ce chin!) (dar am mers cu masina de atunci), in urma furtului cheilor de rezerva

- cand pun contactul, toate cele se aprind in bord, iar simbolul de masina cu cheie se aprinde si se stinge (normal, ca si inainte)

- am putut sa-mi resetez singur indicatorul de service (fusese uitat de mecanic dupa revizie), deci teoretic imi vede cheia (nu?)

- porneste electromotorul si atat (se ridica turatia la 3-4 sute de turatii si atat)

Nesimtitii de la reprezentanta unde am schimbat cheile (Midocar) au zis ca ei nu tracteaza masini, chiar daca sunt in garantie, pentru ca nu sunt siguri ca problema e de la piesele lor. Si mai sunt si la 19 km de unde stau eu (Militari versus iesirea spre autostrada Soarelui)

Va rog sa ma credeti ca nu stiu cum sa fac, pentru ca nu am bani sa o tractez pana la Midocar....ajutati-ma si pe mine macar cu un sfat:

1. credeti ca s-a incercat furtul masinii (alarma nu am schimbat-o, din nou, din lipsa de bani), si s-a blocat motorul cand s-a incercat pornirea cu cheile vechi?

2. se poate sa fie ars/stricat cipul de immo (nu trebuia sa-mi apara eroare pe vag-com)?

3. de ce nu porneste masina, daca nu apare intermitent semnul de masinutza cu cheie in bord?

4. are rost sa fac cold-reboot (adica sa scot si sa pun in scurt bornele de la baterie pentru 15 secunde)? ce se poate intampla rau in acest caz?

Multumesc mult de tot,

O seara buna,

Gabi

Modificat de Qntrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver:

Postez aici pentru ca totul se trage de la o eroare vag-com: IMMO

Parerea mea ca s-au desincronizat cheile cu IMMO,.

Cauta pe cineva cu un VAG COM care te poate ajuta (sau macar zona), sau cumpara unul au ajuns destul de ieftine aprox 350 ron (nu stiu cat ai platit pe scanare dar cred ca daca faci 3 scanari pe bani te costa mai mult).

Aici gasesti o procedura pentru IMMO: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html

Salut, am si u o mare problema cu un Golf 5 de 1,4 FSI. Nu vreasa mai porneasca. Am facut scanarea cu VAG-COM-ul si zice urmatoarele:

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Wednesday,08,April,2009,17:54:43

Nu am inteles mare lucru in codurile de eroare de la adresa 09. Stie cineva sa-mi zica ce are???

Inainte de asta a s-a rupt cureaua de la alternator si am schimbat-o, dar am mers cam 30 km cu ea asa pentru ca nu eram in localitate. Dupa asta a dat o eroare de engine speed senzor intermitent, am anulat-o cu vag-comul si am mai mers aproximativ 10 km, dupa care s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca.

Bateria o am buna, electromotorul invarte bine motorul.

Ce ar putea fi?

Sal,

Eroarea de la grupul nou 09 iti spune ca ai avut bateria ta a fost super descarcata (~8 V).

Salveaza erorile si dupa sterge tot.

Cum ai verificat bateria ca dupa codurile de eroare arata ca e descarcata complet??

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage = Functiile sunt limitate datorita subvoltajului.

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent = limita inferioara atinsa - intermitent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 4 = Priotitare : 4

Fault Frequency: 1 = Frecventa evenimentului (de cate ori sa repetat) 1

Reset counter: 169

Mileage: 113226 km = Km la care sa produs

Time Indication: 0

Link manual VAGCOM http://www.ross-tech.net/VCDS/download/man...-805-manual.pdf

EXTRAS DIN INTERPRETAREA ERORILOR:

The Display Freeze Frame Data checkbox adds Freeze Frame data for Fault Codes on

control modules using the KWP-2000 or CAN protocols. Note: Not all control modules fully

support this. As a rule of thumb, cars which were re-designed after 2003 will likely have

some control modules that support it, and older designs will not. There's no harm in leaving

this enabled in any case. However, un-checking it can make the results less cluttered in a

scan which contains many fault codes. In vehicles that do not support Freeze Frame, that

checkbox will not be present.

One component of Freeze Frame data is the Fault Priority number as described below:

Number Meaning

1 The fault has a strong influence on drivability, immediate stop is required.

2 The fault requires an immediate service appointment.

3 The fault doesn't require an immediate service appointment, but it should be

corrected with the next service appointment.

4 The fault recommends an action to be taken, otherwise drivability might be

affected.

5 The fault has no influence on drivability.

6 The fault has a long term influence on drivability.

7 The fault has an influence on the comfort functions, but doesn't influence the

car’s drivability.

8 General Note

Fault Frequency shows how many times the conditions that caused the fault have

recurred, during all driving cycles. So, if you have a fault with a Frequency of 11, then

conditions sufficient to trigger the fault have happened 11 times since the fault was stored.

The counter can have values from 0 to 254. It is incremented with each occurrence of the

fault (during all driving cycles).

The Reset counter is a number that has been pre-assigned to each fault, with the number

of problem-free driving cycles before the fault presumably clears itself. Each time a driving

cycle occurs, and the conditions sufficient to trigger the fault do NOT occur, then the reset

counter should go down by one. So if you have a fault with a Reset Counter of 40, if the

controller goes through a problem-free driving cycle then that number should go down to

39.

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @psycho_mishu pentru raspunsul prompt. Bateria am masurat-o cu un multimetru profesional si are 13.4V. Probabil ca a fost decarcata cand s-a rupt cureaua, dar dupa ce am schimbat-o a pornit si nu mi-a facut figuri. Am mai mers cu ea vreo 10 km si s-a oprit motorul chiar cand incercam sa o urc pe trotuar sa parchez(deci eram cu el putin mai turat) si nu a mai vrut sa porneasca. Am dat la cheie si degeaba. Inainte de asta, cand am schimbat cureaua am mai facut o scanare cu vag-com-ul si imi spunea ceva de senzorul de speed engine ca este intermitent , dar am ster eroarea fara sa o salvez, din pacate, si nu a mai aparut. Sa fie doar din cauza bateriei? sau este posibil sa fie si altceva?

Senzorul de turatie unde se afla amplasat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!