Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

dupa ce le-ai sters au mai aparut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut curaj sa le sterg inainte sa intreb. o sa le sterg si revin.

dar inca o chestie: martorul de la bujii se aprinde intermitent galben si ramane asa; iar cel de la lumina avertizare gaze evacuare sta tot timpul aprins.

masina functioneaza corect.

astept pareri, sfaturi!

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da domne, le-am sters si nu au mai aparut. no fault code found. nimic!!!

dar a ramas problema cu cei doi martori de bord aprinsi. si vag-comu' asta nu gaseste nimic.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci pe Instruments si cauti acolo de erori acum pentru ca este imposibil sa ai 2 martori aprinsi in bord si sa nu gaseasca erori pe vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Sterge eroarea si nu o sa iti mai apara.

Si eu am eroarea asta pe Address 03 - ABS Brakes ... ESP front ...

Problema e ca nu a disparut dupa ce am sters-o. Sa fie probleme cu ABS/ESP, sau cu "Engine Control Module"

Am inteles ca s-ar putea sa fie un contact imperfect. Stie cineva unde e "Engine Control Module" la Octavia 2, ca sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca e vreun contact imperfect sau ceva oxidat. Trebuie mers la un electrician care se pricepe la asa ceva.

Daca erai in Bucuresti te puteam trimite la cineva, dar in Constanta nu stiu.

Nu mai da quote la mesajul anterior! Poti sa iti iei warn de la moderatori.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa-mi dati si mie o parere referitor la problema mea..

La un scan de incepator ce sunt, pe care l-am facut aseara cu vag-com 311.2N, mi-a dat urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 038 906 019 AT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1575

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01266

Additional Info: WVWZZZ1JZ3W417458 VWZ6Z0B0369507

2 Faults Found:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

19559 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P3103 - 35-10 - Please Register/Activate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca e vreun contact imperfect sau ceva oxidat. Trebuie mers la un electrician care se pricepe la asa ceva.

Daca erai in Bucuresti te puteam trimite la cineva, dar in Constanta nu stiu.

Nu mai da quote la mesajul anterior! Poti sa iti iei warn de la moderatori.

Multumesc Kostas. Pana acum doar tu m-ai ajutat. Mai caut sa vad pe unde este ECM, sa vad mufa (mufele). Cert e ca nici ventilatorul mic nu mai vrea sa porneasca. E posibil sa aiba legatura.

P.S. In postul anterior nu am dat quote la mesajul anterior. (macar atat am invatat de cand sunt pe aici :ceuameni: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: am o problema mare la un pasat din 2002 1,9TDI-131CP. pornea greu si cand pornea mergea in 2-3-4 pistoane am pus vag-ul a scris pe bonuletul ala care la scos aparatul RANGE PERFORMANCE (G...) nu mai stiu cat?

alte detalii nu stiu sa va mai spun

a zis ca este de la senzorl care citeste pe vilbrochen nu stiu ce?,am schimbat senzorul cu unul nou noutz si na mai vrut sa porneasca deloc iar am pus vag -ul si mi-a spus la fel ca prima oara,am verificat si mufa si firele, nu sunt rupte sau ciupite CE POATE FI?

cu respect pt. timpul acordat tfkas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce sa zic, dar daca vad eroarea exacta, ma pot interesa sau cauta in wiki sa vad care este buba si care sunt modalitatile de a scapa de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

Problema este de la clapeta de shut off, cea de la EGR, de opreste motorul lin, fara trepidatii. Nasol este la tine ca este electrica, nu ca la celelate modele controlata prin vacuum de o electrovalva. In principiu verifica traseul de la EGR pana la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc kostas am sa ma uit .... si voi incerca sa remediez problema ....o sa revin cu informatii daca sa rezolvat problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am setr eroare si nu a mai aparut. multumesc Kostas.

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se refera la cipu din cheie sau bobina de pe contact care citeste cipu..... cat timp nu ai probleme cu pornitu ignora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare arhicunoscuta negative deviation.

Atasez log.

Cauze si remedieri specifice la un motor 1.4 tdi stie cineva ?

Turbina e cu geometrie variabila?

Ca nu am vazut decat o capsula pneumatica montata pe orizontala si nu am vazut ce actioneaza.

ionut.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand vad ca in log e deja in limp!?!?! asa ai inceput testu sau ai mai facut cateva loguri

e cu waste gate si actionarea vine dintr-o cutie generala..... verifica actuatoru (sa tina presiune) si sa se miste si furtunele spre el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, nu e variabila.

Am facut cateva ture in forta dupa ce am remediat eroarea cu v157, motorasul de la clapeta de shut off, care a fost curatat si acum functioneaza.

Am inceput logul dupa cateva accelerari in linie dreapta. Nu am verificat daca am vacuum la egr si nici la acea capsula de la vastegate. O sa verific blocul de valve.

Care actuator si ce furtune sa se miste inspre el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut voiam sa dau un "rezultat" pentru faza cu spirala ... si check engine ... am schimbat bujiile (tot asa face) am curatat sebzorul (tot asa face) ...clapeta de la egr merge becuri nam arse .... baietii de la intrunire miau zis ca e senzorul sigur ..... si ciudat e ca ... atunci cand am martorii aprinsi porneste foarte greu masina ... dar dupa ce sterg ... erorile cu VAG merge la cheie. am sa revin cu mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa fac....sa incerc codarea a 6a pt un animal de touareg?

post-1792-1237844038_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat vreo varianta?

in primul rand cate viteze are :)

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la v10 tdi are doar 6 viteze frumoase si automate :rolleyes:

nu am incercat nimic pt ca am gasit un topic pe vwvortex unde erau diverse scanuri si bineinteles diverse codari pt kessy...

nici codarea motorului nu imi pare ok, pt ca nu stiu de ce activez CC din buton, apare martorul in bord dar nu tine viteza....

In alta ordine de idei, are cam multe module ce sint codate diferit fata de ce am gasit in forumul sus amintit si nu stiu daca ma tine bateria laptopului ca sa fac atitea aranjamente combinatii si permutari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu urmatoarea problema :

P0701 - aparat de comanda defect

P185 - Bus de date CAN

Lipsa semnal de la AC-Motor

acestea le-am gasit scrise pe bordul masinii (in format tiparit pe coala, - ca cineva m-a intrebat daca au scris cu pixul) de baietii care i-au facut diagnoza. problema mea este legata de cutie, nu mai merge decat treapta I de viteze. cand se incalzeste abia se mai misca de pe loc.

cutie DSG, motor 2.0 TDI Sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa imi arate MAP specificat 2600 mbar? Am facut un log si la grupul 11 imi arata presiunea specificata 2600, actual era tot pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca e cipuita :( :D :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, in primul rand as vrea sa-mi spune-ti si mie de ce se salveaza in excel asa ca in atas si nu pe coloane la log 03:10;11 si in al 2 rand eroara aparuta daca este ceva grav, masina nu a intrat in limp mode, sau cel putin nu am simtit mergand mai mult in oras cu treapta 2-3 .

scuze, si log

Saturday,21,March,2009,16:56:29

038 906 019 GQ ,,1.9l R4 EDC G000SG 1524,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011

,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP

,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%,TIME,900-1250,sensor -f96-,2100-2600,100%,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%

MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar,,%,STAMP, /min, mbar,, %

,1.36,1008,250.0,529.2,50.2,0.53,455.7,989.4,1111.5,54.5,0.93,1008,1356.6,1146.6

,19.9

,2.61,861,250.0,230.3,59.0,1.78,220.5,989.4,1134.9,0.0,2.19,861,1060.8,1064.7,19

.9

,3.83,1071,290.0,279.3,52.2,3.01,210.7,989.4,1017.9,0.0,3.41,1050,1009.8,1006.2,

19.9

,5.07,1155,540.0,470.4,31.5,4.23,338.1,989.4,1006.2,11.8,4.64,1071,1142.4,1017.9

,19.9

,6.29,1029,250.0,303.8,57.8,5.49,514.5,989.4,1134.9,32.5,5.89,1344,1173.0,1216.8

,27.9

,7.54,987,700.0,460.6,4.8,6.69,514.5,989.4,1088.1,20.4,7.12,924,1264.8,1111.5,19

.9

,8.77,1134,560.0,543.9,35.5,7.95,504.7,989.4,1170.0,40.8,8.35,1092,1356.6,1205.1

,19.9

,9.97,1260,465.0,475.3,45.8,9.17,543.9,989.4,1275.3,32.5,9.57,1218,1213.8,1298.7

,29.9

,11.17,1344,515.0,465.5,44.2,10.37,445.9,989.4,1298.7,30.2,10.77,1302,1213.8,127

5.3,32.3

,12.42,1596,850.0,1029.0,4.8,11.58,671.3,989.4,1357.2,100.0,12.00,1491,1927.8,15

91.2,26.3

,13.68,1974,850.0,1249.5,4.8,12.83,1151.5,989.4,2211.3,100.0,13.26,1848,2213.4,2

468.7,66.5

,14.91,2352,850.0,1249.5,4.8,14.10,1249.5,989.4,2878.2,100.0,14.51,2226,2315.4,2

983.5,92.8

,16.11,2667,850.0,1249.5,4.8,15.31,1249.5,989.4,2983.5,100.0,15.71,2562,2346.0,2

983.5,94.0

,17.31,2940,850.0,1249.5,4.8,16.51,1249.5,989.4,2983.5,100.0,16.91,2856,2346.0,2

983.5,94.4

,18.57,3087,330.0,1038.8,4.8,17.71,1234.8,989.4,2983.5,100.0,18.14,3129,2346.0,2

983.5,94.4

,19.79,1449,250.0,303.8,71.7,18.99,896.7,989.4,2527.2,0.0,19.39,2079,999.6,2152.

8,41.8

,20.99,882,250.0,215.6,72.5,20.19,421.4,989.4,1287.0,0.0,20.59,882,1060.8,1134.9

,19.9

,22.21,861,250.0,215.6,58.6,21.41,186.2,989.4,1041.3,0.0,21.81,861,1060.8,1017.9

,19.9

New_Text_Document.txt

New_Text_Document.txt

Modificat de geotd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!