Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

la climatronic nu ai ce sa faci.... nu se calibreaza motorasele... ignora erorile ca nu se pot repara (decat sa schimbi motorasele)

oricum presupun ca merge bine climatronicul.

la abs. cred ca e de la sigurante. sterge erorile si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sterg si erorile de la modulul de abs?

Sterge-o linistit(daca se sterge...). Eroarea este legata de ABS dar, este o problema de comunicare cu modulul de instrumente(probabil pe reteua CAN)...nu este pe modulul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cu engine ca 01 este engine, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog si eu sa ma ajutati sa inteleg erorile aparute in urma unei scanari. Mentionez ca am sters prima data erorile, insa astea au aparut din nou:

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.LBL

Part No: 1K0 907 379 K

Component: ESP FRONT MK60 0104

Coding: 0006786

Shop #: WSC 73430

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

------------------------------------------------

Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.LBL

Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E

Component: PTC-Element 0404

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255) la scanarea anterioara a mai aparut acest J255 legat de niste erori

004 - No Signal/Communication - Intermittent

End ------------------------------------------------

Multumesc anticipat.

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat 1.9 tdi :

MAF specified e 260 mg/r iar

MAF actual e 436 mg/r

Debitmetrul e un pierburg . De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun vacuum spart si/sau actuator sau electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun vacuum spart si/sau actuator sau electrovalva.
asta referitor la EGR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Salutare!Ma poate ajuta cineva cu urmatorul cod ?

VCDS Version: Release 805.0

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 012 FA

Component and/or Version: 1,9l EDC 0000SG 3349

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W236364 VWZ6Z0A3576859

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Prietenul meu mi-a spus ca se auzea un buzz si palpaia martorul de la ulei in momentul punerii contactului.

Ieri a facut schimbul de ulei dar acel martor palpaie la fel.

Ce poate fi ? Este senzorul de ulei din baie ?

Am uitat sa mentionez ca masina este un G4 1.9TDI ALH

Modificat de andrei.toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sterge-i eroarea si vezi daca mai apare.

Probabil a avut ceva probleme anterioare si s-au "acumulat" mai multe coduri de eroare referitor la IC.

Daca ar fi probleme pe senzorul de ulei, la scanare ar apare eroare pe el direct. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica modulul instruments sa vezi ce zice..... daca e becul galben de ulei este nivelu foarte mic.... daca este rosu nu ai presiune de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cu engine ca 01 este engine, nu?

Mda...este SI pe engine 01 (acolo nu o vazusem)dar, tot de reteaua CAN tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

@aryes13 : Am omis sa verific si modulul instruments sa vad ce zice.

La un alt Golf pe care l-am scanat , avea aceeasi eroare pe motor insa avea si la instruments urmatoarea eroare : 00534 - Engine Oil Temperature Sensor ( G8 )

Repet , asta pe un alt Golf 4 SDI cod motor AQM.Urmeaza sa scanez iar ALH-ul pe instruments sa vad daca are acelasi cod de eroare stocat.

Martorul de la ulei era galben si palpaia , uleiul fiind schimbat ieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1QUATTRO9: se aprind toate becurile din el?? cand becurile sunt pe moarte au rezistenta interma mai mare => curent mai mic si eroare respectiva...

Am verificat si se aprind toate. Ma dispera eroare asta. Ce sa fac? Sa schimb becurile? De fapt "CENTRAL BRAKE LIGHT" nu este numai pentru bagheta aia cu leduri din luneta? Are rost sa schimb becurile din stopuri sau problema e cu lumina de pe centru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... pe tester ce eroare da la instruments??.....

post-4720-1236814281_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat 1.9 tdi :

MAF specified e 260 mg/r iar

MAF actual e 436 mg/r

Debitmetrul e un pierburg . De la ce poate fi?

Daca e la ralanti e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mai oameni..tot citesc forumul asta si vreau sa ma lamureasca cineva. Am vag-com...nu am erori. Unde pot gasi niste date comparative sa vad daca functioneaza cum trebuie motorul? Adica...pot sa fac log la grupurile 003,010,011, dar nu stiu sa la interpretez.

Nu exista undeva niste loguri de la masini care functioneaza cum trebuie sa pot compara? Am golf mk5 2005, 105 cp.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DariusB, cand intri pe grupurile dorite daca te uiti atent imediat sub casute ai limita minima si maxima. daca te incadrezi in ele inseama ca motorul functioneaza in parametri normali. nu stiu exact daca scrie sub casute sau trebuie sa stai cu mouse-ul pe valoare si sa iti apara un help mic acolo sa iti arate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kostas. Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit azi o problema la un amic cu A6 ultimul model. Cica pentru a schimba placutele de frana trebuie deblocata frana din soft altfel nu culiseaza pistonasul. Exista aceasta optiune la vag-com, sa poti debloca frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... pe tester ce eroare da la instruments??.....

asta e faza ca pe tester nu da nicio eroare. totusi in bord apare "Central Brake Light"

Dau mai multe beri cui ma ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, m-am lamurit. Este de la Engine Control Module. Probabil o mufa slabita sau ruginita - contact imperfect. Sper sa nu fie probleme cu ABS-ul sau ESP-ul. Stie cineva unde este acest modul la Octavia 2?

Si imi poate da cineva o explicatie plauzibila, de ce nu am sigurante in cele doua locasuri din cutia de sigurante din compartimentul motor, destinate acestui modul? Si, in plus, acolo unde in carte spune ca nu sunt alocate anumite sloturi pentru sigurante, eu am sigurante!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... pe tester ce eroare da la instruments??.....

Nici una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva in Vrancea care are Vagcom?As fi vrut o diagnoza ca ma chinuie modulul confort. :blah_: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!