Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@bbb

Din cele 1580 de posturi reiese ca cea mai intalnita cauza a acestui fenomen (mai ales la Golf / Bora) este blocarea tijei actuatorului de la geometria turbinei. Un log in mers ar fi indicat...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e limp, la 3600 rpm a dat in nas. Dar tocmai asta voiam sa zic, ca valori mari inregistrezi si daca ai furtun scos, spart sau intercooler spart. Nu neaparat de la comanda vacumatica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand presiune pe tubulatura este mica si valoarea masurata a debitmetrului este mare inseamna ca ai scapari pe de traseu (tubulatura,intercooler)

cand presiune pe tubulatura este mare si valoare masurata a debitmetrului este mare inseamna ca turbina nu`s face treaba bine (adica gemetria nu lucreaza bine)

canc toate sunt mici inseamna ca ai furtun de vacum spart / actuator sau electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intelegi ca "era un furtun de admisie iesit". Dupa montare nu am mai facut log iarasi. Insa uita-te la maf actual e > pierdere de aer. Asta vreau sa zic. Ca maf mare poti avea si daca pierzi aer pe furtunele de la admisie. Logic e ca daca ar fi lucrat geometria bine, s-ar fi retras sa taie din presiunea bagata. Ce ma contrariaza e ca timp de 4 secunde presiunea actual e constanta 2300mb. Cand il prind pe baiat o sa mai fac un log sa vad cum sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat. era reglajul de pe tija ciupercii care e prinsa pe turbina. nu era reglata cum trebuie. acum rupe asfaltul. multumesc tuturor pentru idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la eroarea mea de la postul 1577 nu isi da nimeni cu parerea? azi am pus mana pe o interfata si am facut un log in mers, sunt ok valorile? precizez ca masina merge foarte bine doar ca "miauna" turbina pana in ~2000 rpm de imi vine sa ma dau jos din ea in mers :biggrin: (stergeti xls din extensie ca sa deschideti fisierul, .csv nu pot sa uploadez)

log.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea si debitul sunt bune, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log. ca am condus o octaiva tot de 110hp dar era asv si urca mult mai repede un turatii pana in 3000 de ture, in schimb dupa 3000rpm a mea tragea mai bine. Astept pareri.

LOG_01_003_0140_011.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai pierdere de presiune....nu se auda un fasait? cauta pe la intercooler pete de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da fasaie.... da se aude fasaitu de la turbina de pe acolo... adica o turez pe loc si fluiera ... da in mers daca o turez si iau picioru de pe accceleratie brusc se aude parca as avea blow-off ..... poate sa fie chiar de la turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt Vag Com 704:

Care este grupul pt a vizualiza injectoarele cand se face un log? Mai este si alt test pt injectoare cu vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 coduri de eroare la un Passat B5.5 la care as dori sugestii pt remediere:

19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground

P3010 - 35-10 - - - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus (unde se afla pozitionat?)

P1161 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PASSAT B6, 2.0 TDI

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 10

Reset counter: 252

Mileage: 136146 km

Time Indication: 0

Date: 2009.03.06

Time: 18:38:53

Freeze Frame:

RPM: 2720 /min

Text: 288

Text: Nm

Text:

Voltage: 14.35 V

Text: 1974

Text: hPa

Readiness: N/A

am facut si un log in mers, de la locul unde am dat 1,2,3 blana pina la destinatie si am mai putut sa accelerez la maxim :icon_thumright:

LOG_01_003_010_011passat.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e primu 2.0 tdi care il prind cu suprapresiune..... cred ca e din electrovalva (blocul)....eroarea cu short to plus nu inteleg unde apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi eroare am avut-o si eu. Am curatat si actuatorul de la turbina (era un pic murdar) dar si contactele de la blocul de valve. Short to Plus - Intermittent poate sa-ti dea si de la un contact imperfect.

Valva N75 nu se poate verifica independent - este in acel bloc de valve (cel putin asa mi-au spus mie de la PBV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspunsuri; azi e programat la autopsie si vedem ce mai apare de acolo ca am mai vazut niste urme de ulei undeva pe jos la un furtun (nu mi-am dat seama daca e cel ce vine la egr, dar dupa diametru cam ala pare a fi)

pronet, la actuator ce ai curatat? tija?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e primu 2.0 tdi care il prind cu suprapresiune..... cred ca e din electrovalva (blocul)....eroarea cu short to plus nu inteleg unde apare

Am mai intalnit eu la 2 BKD. Facea 2.6bari in full load, in loc de 2.2. Aparent parghia de comanda geometrie functiona normal dar n-a fost asa, ramanea putin intepenita la pozitia de fullload. Insa si la ALH-uri am gasit multe cu "boost pressure regulation, control limit EXCEEDED".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog frumos sa ma ajutati sa inteleg erorile citite pe un passat

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GS

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1525

Coding: 00005

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E008928 VWZ7Z0B5310262

1 Fault Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0008

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

3 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 827 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3E008928 VWZ7Z0B5310262

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 0J Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unele erori pot fi sterse si nu vor apare din nou. sterge-le si fa o diagnoza iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sterg si erorile de la modulul de abs?

ultimele doua de la adresa 46 le-am sters, dar astea de la abs as vrea sa stiu ce inseamna inainte de al le sterge.

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai deja le ai ca sa poti cauta raspunsuri despre ele. sterge absolut toate erorile pe care le gasesti si apoi repeta scanarea sa vezi ce persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce dati sfaturi aiurea? Inainte sa le stearga poate sa le salveze intr-un fiseier TXT.

De exemplu, la erorile de la climatronic, intri in Auto HVAC> apoi output test> si iei fiecare motor in parte pentru a se calibra. Este singura metoda prin care eu am reusit sa scap de acele erori.

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) > daca nu ma insel este swich-ul sau motorul de inchis/deschis. Se inchide usa din telecomanda? Se arpinde plafoniera cand deschizi usa de la sofer?

La ABS, verifica mufa de pe pompa de abs. Cand ridici capota in dreapta, langa bidonul de servo, vezi ca trebuie date cateva plastice jos. De cele mai multe ori, am gasit mufa oxidata acolo. Verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, intri in Auto HVAC> apoi output test> si iei fiecare motor in parte pentru a se calibra. Este singura metoda prin care eu am reusit sa scap de acele erori.

Asta as vreau si eu, sa scap de 2 erori la clima. Am dat Output test ,dar nu inteleg ce vrei sa zici cu "iei fiecare motor in parte pentru a se calibra"! Te referi la faptul ca la Output test fiecare test recalibreaza motoarele pe rand sau se face manual ?

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!